![j7viw6.gif]()
HUISHOUDELIJKE REGELS:1 • Wil iedereen die mobiel op FOK! zit a.u.b.
géén nieuw deel openen! Dit om gedoe met de OP te voorkomen.
2 • Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken, blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde.
Wordt regel twee niet nageleefd, dan zal Remqo met de spreekwoordelijke scepter komen zwaaien.
**************************************************************************************************************************************************
God:•
GeerdGodin:•
roosjeroosje1988De rest van de volgelingen stellen we graag aan u voor middels een leuk rijmpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!gemaakt door M4rc0**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk:
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!Bonusmateriaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
[ Bericht 1% gewijzigd door renwan op 23-01-2016 10:54:19 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
1 keer 13 is 13 2 keer 13 is 26 3 keer 13 is weet ik veel
EEN ZWANGERE KAMEEL
en wie er niet gewoon doet, die krijg ik dan nog wel!
Impressme
Very funny
quote:
Hij wil mij, kom dan

Asielzoeker
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Impressme
Very funny
quote:
Ow
Nee, sorry ik vind het gewoon te schattig.
Impressme
Very funny
quote:
Warm gevoel in je ballen toch? Zo'n kindje die zich bezig houdt op Fok.
Calcio is de redding van de mensheid!
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Gewoon anderhalve liter water drinken, aspirine of twee erin mikken en een biertje pakken en je kunt er weer tegenaan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik heb inmiddels een blikje Dommelsch geopend. Ik zit er nog een beetje laf naar te staren maar ik verwacht hem wel soldaat te maken zo.
Ben weer compleet helder anders
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Is Pausje eindelijk uit de kast gekomen?
quote:
Dat was toch allang bekend?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Omdat het vandaag zo'n lekkere dag was, hier twee lekkere nummertjes.
quote:
Ben jij ook zo iemand die dan vervolgens niet thuis blijft om het aan te nemen?
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 17:08 schreef braddie4.0 het volgende:[..]
Ik neem het altijd wel aan.
Moest afgelopen dinsdag op speakers wachten (Zouden tussen 15:30-17:30 komen) Heb keurig op dat tijdstip op de bank gewacht
Goed zo, brave jongen
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef braddie4.0 het volgende:[..]
Was een keer niet thuis

Zouden ze tussen 9 en 5 komen, Ja dikke lul. Dan ga ik niet wachten en dan geven ze het maar aan de buren of ze komen de volgende dag maar.
Dat is ook wel een erg groot tijdvak, ja. Bij mij wordt het altijd nog wel ingekort.
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Een braadmobiel die het zo lang volhoud
Heb je hem die gehele tijd laten wegroesten in je garage
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef braddie4.0 het volgende:[..]
Ik heb de auto pas sinds 2 December

En de auto is 10 jaar lang in onderhoud geweest bij de dealer + dat het bakje een tectyl behandeling heeft gehad waardoor er nog geen roest aan de onderkant zit (HIj heeft een plekje op een achterscherm wat ik sowieso nog moet aanpakken, want dat is wat verkleurd en een beetje vaal geworden)
Ik leer het wel

Braddie die leert
Ik wist wel dat die zelf destructie er uiteindelijk wel beetje bij beetje uit zou gaan.
De belofte om je rug toe te keren aan FOK! heb je wel niet volgehouden!
quote:
Eens een FOK!ker...
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Als die eckte zolderkamerautisten die we diep van binnen allemaal zijn kunnen we niet zonder FOK!
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef braddie4.0 het volgende:[..]
Die belofte heb ik inderdaad niet volgehouden, maar hoeft ook niet natuurlijk. Zolang ik maar een beetje op ga passen op wat ik post

En die zelfdestructie is er al een poosje uit, heb het alleen op de harde manier moeten leren.
Op mensen afgeven die lang over hun rijbewijs deden. Zelf 2,5 jaar bezig zijn geweest.
Mensen afzeiken die snel schade rijden. Zelf na 2 maanden een auto totalloss rijden door slecht stuur werk en overschatting.
Dusja...

Om nu te zeggen dat die zelf destructie er nu al een tijdje uit is vind ik een wat vergaande conclusie om te trekken. Eerst maar eventjes een paar maandjes zonder incident en dan kun je zeggen dat het eruit is. Maar goed.
Zolang je het hier ook een beetje gezellig weet te houden mag je van mijn part gewoon meeposten!
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Je hoeft ook niet alles over je heen te laten komen, maar je kan het wel proberen gezellig te houden. In dit café is er geen plaats voor haat en fitties. Hier heerst alleen de gezamelijke liefde voor bier en andere alcoholische versnaperingen en gezelligheid!
DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
quote:
Braddie is al een paar weken terug. Eind vorig jaar opende hij al een topic onder dit account!
Ik heb in vijf jaar tijd nog nooit schade gemaakt

Sporadisch tijdens het koerieren neem ik nog wel eens een spiegeltje mee, maar altijd met een goede afloop. Er is wel een keer iemand tegen mijn spiegel aangereden; hoppa, dodehoekspiegel aan gort

Die man heeft het wel netjes betaald
Ohw oke, misschien wel gezien maar niet de link gelegd
Ik zwaai naar dieren.