En een lekkere uitsmijter voor jezelf maken als je jezelf weer een beetje bij elkaar geraapt heb en dan smullen maar met een kop koffie erbijquote:
Had je rokje aan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag weer een ongelukje gehad. Deze keer niet door een fitness apparaat heen gezakt maar uitgegleden op straat, of niet echt op straat maar ergens overdekt met tegels zeg maar. Gelukkig waren er weinig toeschouwers. Ik zag al dat het glad was en op dat moment bam op mijn knieën. Wonderbaarlijk genoeg niet eens een gaten in m'n panty.
Sodeju wat een plan, zo even doenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een lekkere uitsmijter voor jezelf maken als je jezelf weer een beetje bij elkaar geraapt heb en dan smullen maar met een kop koffie erbij
Pics!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja een wijde, dan valt mijn dikheid wat minder op.
Nee toch niet, vond het teveel werkquote:
Hou eens op johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja een wijde, dan valt mijn dikheid wat minder op.
Ben je zo ver naar de kloten gegaan dan nog gisterquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee toch niet, vond het teveel werk
Ik had keus tussen de pan afwassen en bakken of gewoon wat eiersalade op een broodje smeren. De eiersalade wonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je zo ver naar de kloten gegaan dan nog gister
Hij had aardig wat weggetikt en door elkaar jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je zo ver naar de kloten gegaan dan nog gister
RODDELNICHT!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij had aardig wat weggetikt en door elkaar ja
Is Pausje eindelijk uit de kast gekomen?quote:
SL iig wel man man manquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Pausje eindelijk uit de kast gekomen?
quote:
Die dude heeft klappen nodigquote:
Gewoon alles online bestellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de winkel, maar heb helemaal geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |