abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2016 @ 13:12:57 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_159353714
NMLK kende ik niet, maar het lijkt me een leuke site. Ik denk dat ik me ook ga inschrijven :P

Ik zit een beetje met hetzelfde. Vriendinnen zijn allemaal druk met hun eigen leven en wonen wat verder weg en ik mis gewoon sociaal contact. Ik heb dat nou eenmaal meer nodig.

Dus ik snap je helemaal.
pi_159354010
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:13 schreef Andromache het volgende:
Ga toch weg, hier is geen sprake van wanhopig op zoek naar een man. Dat heb ik 5 jaar geleden gehad. Ga op de rest straks wel in. Opstaan en lunchen.
Het lijkt er best sterk op dat je een vent wil. En snel ook. Maar misschien ligt het aan mij.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:30:33 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_159354200
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het lijkt er best sterk op dat je een vent wil. En snel ook. Maar misschien ligt het aan mij.
Ik denk dat het aan jou ligt want ik haal het er niet uit ;)
  zondag 24 januari 2016 @ 14:39:36 #29
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159356452
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je veel moeite met alleen zijn?

Ik kreeg van je andere posts ook al sterk de indruk dat je sinds het uitgaan van je relatie enorm veel behoefte voelt om je weer in een nieuwe relatie te storten. Alsof je niet even een tijdje zonder die bevestiging/aandacht kunt. Ik zou zeggen, probeer een tijd alleen te blijven en een andere oplossing te vinden voor die negatieve gevoelens. Stel je niet zo afhankelijk op van anderen. Ik denk dat dat een toekomstige relatie ook ten goede zal komen. :Y
Ik ben al zo lang alleen. In een weekendrelatie ben je zonder contacten direct in de buurt nog steeds alleen. Moeite met alleen zijn, nee, ik vind het heel fijn, maar niet de hele tijd. Dat komt me nu zo de neus uit.

quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:02 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Maar wat wil je met de dingen uit dit lijstje doen? Verwijderen uit je leven dus?
Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.

quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op zondag 24 januari 2016 10:37 schreef DuTank het volgende:
Heb je er al over nagedacht hoe je alle problemen uit je leven kunt oplossen? Wat zou voor jou de perfecte situatie zijn?
• Mijn studie afronden.
• Een leuke teamsport, of een leuke individuele sport in clubverband waar ik met enige leeftijdsgenoten na de training een drankje kan doen. En af en toe een leuk feest. (mèn, ik mis enorm mijn studentenvereniging van vroeger).
• Een leuk, licht huis met zonnige privébuitenruimte, met genoeg ruimte voor mezelf en misschien iemand er bij, in Utrecht of Amersfoort.
• Een baan waar ik blij van word om naar toe te gaan.
• Meer doen met mijn interesses in de culturele hoek.
• Mensen om thuis uit te nodigen voor gezelligheid. Samen eten, spelletje doen, borrelen, lachen. Af en toe kunnen bellen en appen voor leuke dingen, en gebeld en geappt worden. Mijn gevoelens kunnen delen.
• Uiteindelijk ook een leuke, interessante, aantrekkelijke man voor huisje-boompje-beestje. Maar zonder de dingen hierboven is dat weinig waard. Die dingen hierboven moet ik zelf doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159359837
quote:
Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.
Zo te zien heb je al een goede eerste stap gezet met NMLK. Op het gebied van je passiviteit en onterecht niet-welkom voelen moet er dus wel wat gebeuren. Ik denk dat die dingen wegwerken een goede basis zijn voor de andere dingen die je wilt doen. Zoals een nieuwe baan en het afmaken van je studie.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:13:25 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_159360357
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik ben al zo lang alleen. In een weekendrelatie ben je zonder contacten direct in de buurt nog steeds alleen. Moeite met alleen zijn, nee, ik vind het heel fijn, maar niet de hele tijd. Dat komt me nu zo de neus uit.

[..]

[..]

• Mijn studie afronden.
• Een leuke teamsport, of een leuke individuele sport in clubverband waar ik met enige leeftijdsgenoten na de training een drankje kan doen. En af en toe een leuk feest. (mèn, ik mis enorm mijn studentenvereniging van vroeger).
• Een leuk, licht huis met zonnige privébuitenruimte, met genoeg ruimte voor mezelf en misschien iemand er bij, in Utrecht of Amersfoort.
• Een baan waar ik blij van word om naar toe te gaan.
• Mensen om thuis uit te nodigen voor gezelligheid. Samen eten, spelletje doen, borrelen, lachen. Af en toe kunnen bellen en appen voor leuke dingen, en gebeld en geappt worden. Mijn gevoelens kunnen delen.
• Uiteindelijk ook een leuke, interessante, aantrekkelijke man voor huisje-boompje-beestje. Maar zonder de dingen hierboven is dat weinig waard. Die dingen hierboven moet ik zelf doen.
Wat houd je tegen om dit te bewerkstelligen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159361180
Deezer, je hebt al 1000 andere topics, blijf hier maar weg met je getopickaap. Dank.
Ja doei.
pi_159361396
Je hebt veel hooi op je vork(baan&afstuderen) en een relatie die nog niet zo lang ten einde is.

Gezien de stappen die je al neemt (nmlk, sporten) zal je vanzelf wel weer uit dit dal klimmen.

Zou na je afstuderen de balans nog eens opmaken wat werk, woning en vrienden betreft.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:04:08 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_159361455
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is echt wel de slechtste oplossing die je in een situatie als deze kan doen, vastklampen aan iemand anders. Dat is een leuke tijdelijke oplossing, totdat het uit is of diegene uit beeld verdwijnt en dan val je net zo hard weer terug op het zelfde punt waar je eerst zat.

@TS Je komt mij nogal chaotisch over, ik denk dat als je je minder druk maakt over wat anderen van je vinden je al een heel eind komt. Mensen komen en gaan en je hoeft echt niet met iedereen vriendjes te worden.

Als jij mensen uitnodigt en ze hebben problemen ermee dat je bijvoorbeeld klein woont dan zijn dat mensen die niks toevoegen aan jouw leven. Ook moet het niet uitmaken als je soms wat minder tijd voor ze hebt, dat heeft iedereen.
pi_159361526
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:48 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Zo te zien heb je al een goede eerste stap gezet met NMLK. Op het gebied van je passiviteit en onterecht niet-welkom voelen moet er dus wel wat gebeuren. Ik denk dat die dingen wegwerken een goede basis zijn voor de andere dingen die je wilt doen. Zoals een nieuwe baan en het afmaken van je studie.
Ik weet niet of dat zo'n goeie zet. Ik ben een keer naar een borrel van NMLK geweest. Zelden zo'n grote groep kneuzen bij elkaar gezien. 125 man en bijna allemaal te suf voor woorden :X
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_159361648
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:41 schreef Andromache het volgende:
StefBros, dankjewel voor je goede raad om elke week iets nieuws te doen en mezelf meer te dwingen tot leuke dingen doen. Ik zou inderdaad meer met mijn passies willen doen. Dansen. Concerten/festivals. Muziek. Kunst en cultuur. De hele dag lezen.
Koop kaartjes voor concerten! Zoek wat leuks uit, koop het kaartje, ga erheen. Leuk! Goed voor je! En je kan er niet bij fokken/internetten/tvkijken.
Koop een spannend boek en begin er vrijdagavond aan. Lees eerst even je mail, een kort rondje fok (zet een keukenwekker!), en zet dan de computer uit. Ga lezen.
Oh, en Fok kan je wel een jaar van je leven gekost hebben, het is tegelijkertijd óók een geweldige plek, met geweldige mensen en leuk vermaak. Probeer de positieve kanten te zien en te gebruiken en niet te vervallen in teveel dom surfen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159362460
quote:
15s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo'n goeie zet. Ik ben een keer naar een borrel van NMLK geweest. Zelden zo'n grote groep kneuzen bij elkaar gezien. 125 man en bijna allemaal te suf voor woorden :X
De stap zetten is iig niet passief. Dat het misschien niet succesvol uitpakt is een tweede.
pi_159362473
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Chai het volgende:

[..]

De stap zetten is iig niet passief. Dat het misschien niet succesvol uitpakt is een tweede.
Dat is waar :)
pi_159362505
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Koop kaartjes voor concerten! Zoek wat leuks uit, koop het kaartje, ga erheen. Leuk! Goed voor je! En je kan er niet bij fokken/internetten/tvkijken.
Koop een spannend boek en begin er vrijdagavond aan. Lees eerst even je mail, een kort rondje fok (zet een keukenwekker!), en zet dan de computer uit. Ga lezen.
Oh, en Fok kan je wel een jaar van je leven gekost hebben, het is tegelijkertijd óók een geweldige plek, met geweldige mensen en leuk vermaak. Probeer de positieve kanten te zien en te gebruiken en niet te vervallen in teveel dom surfen.
En dan!? Volgens mij is lezen nog eenzamer of iig solitairder dan fokken.
pi_159372014
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Misschien gaf je weekendrelatie je meer een gevoel van richting, dat je onderweg was ergens heen of ergens naartoe werkte? Dat je nu een beetje de weg kwijt voelt, omdat je even niet weet waar je heen wil/kan?

quote:
[..]

Grote dingen die je niet even zomaar omgooit misschien..

quote:
[..]
Vrijwilligerswerk bij lokaal podium of museum?

Danscursus, vies woord maar ongegeneerd muziek beleven zonder enig talent kan bij Biodanza. Is niet voor iedereen weg gelegd, ik weet..

Verder een boekclub of zo een leesgroepje misschien?
pi_159372472
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 02:27 schreef Nestalgie het volgende:
God is er altijd voor je.
Flikker toch op man. :')

Aan je appartementje van 30 m2 hoeft het niet te liggen, TS. Ik ken genoeg alleenwonende mensen met een kleine kamer/appartement. Waarom zou je ook een grotere nemen als je het niet nodig hebt?
The show must go on
  maandag 25 januari 2016 @ 01:33:21 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_159372545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:00 schreef Andromache het volgende:
Bedankt voor de reacties. Misschien is er sprake van wegzakken in sociaal isolement. Ik ga binnenkort naar een psycholoog.
Ik zou als ik jou was ten eerste afstuderen, kan je dat afstrepen. Ik ken het, ik ben ook bezig en het is niet leuk.

Daarna zou ik terug naar oude stad terugverhuizen overwegen. Nieuwe start, nieuwe kansen.
pi_159379136
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Flikker toch op man. :')

Aan je appartementje van 30 m2 hoeft het niet te liggen, TS. Ik ken genoeg alleenwonende mensen met een kleine kamer/appartement. Waarom zou je ook een grotere nemen als je het niet nodig hebt?
waarheen knul? En waarom?
pi_159381718
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

waarheen knul? En waarom?
Hierheen ofzo

Filosofie & Levensbeschouwing

Waarom dat weet je zelf ook wel :')

Maar misschien was je aan het trollen
The show must go on
  maandag 25 januari 2016 @ 15:51:43 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159383901
Ik denk niet dat een ander huis en zo de oplosing is voor het probleem.
In ieder geval zou ik eerst de studie mooi afmaken, wat dat geeft je straks weer meer kansen op andere gebieden (meer banen voor het uitkiezen, meer geld voor mooi huis, een mooie basis voor je leven).
Een danscursus zie ik niet zitten, daar zijn zelden mannen, zeker geen "vrije".
In het algemeen denk ik is het beste: ga doen wat je leuk vindt, dan tref je mensen die dit ook leuk vinden, die ook die interesses hebben en dan heb je iets gemeenschappelijks. Hoeft niet meteen je (boy) vriend te worden maar wel kennissen met ook een sociaal leven en kontakten waardoor je (verjaardagsparty, eens naar disco samen) weer anderen leert kennen. dus waardoor je kennissenkring en sociaal leven groter wordt.
Natuurlijk kun je met hobbies en verenigingen letten op die die vooral door mannen bezocht, gedaan worden. Vechtsport (judo, MMA ?), schietsport, motorrijden, wielrennen).
Maar ga niet wanhopen want 29 is nog oh zo jong. Weet je dat je over 3 jaar getrouwd kan zijn, 2 of zelfs 3 kinderen kunt hebben, een echtgenoot en !! een minnaar (hehe) kunt hebben en blij zijn als je eens een avond alleen kunt zijn. Het leven loopt toch anders als je plant. De mens wikt, God beschikt! En als je je tot de kerk aangetrokken voelt, mag dat natuurlijk ook je vrije tijds bezigheid worden. Hoewel ik daar ook weinig mannen verwacht aan te treffen in die leeftijd.
Die oh zo leuke vriendenkring van vroeger, denk dat dat meer mensen herkennen. Ik in ieder geval wel. Dat heeft m.i. ook met een bepaalde leeftijd te maken.Tot een jaar of 25 gaat dat goed, dan begint dat te verwateren, mensen trouwen, krijgen kinderen, verhuizen. Wel zie je vaker dat je op oudere leeftijd mekaar dan wel weer treft en dat er dan meer tijd en interesse is om eens bij te praten en ouwe banden aan te halen.
Maar tussen een vreemde en je allerbeste vriend sinds tientalle jaren ligt een wereld. Een leuk kontakt met meerdere mensen, die je minder of meer als bevriend ziet, kan ook voor een groot deel aan je verlangens voldoen.

Sukzes!

[ Bericht 14% gewijzigd door LeesFoknl op 25-01-2016 16:12:37 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 25 januari 2016 @ 16:14:42 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159384455
quote:
15s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat is NLMK?
Krijg je daar ook tomatensap, ik drink geen akkehol?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159387714
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Hierheen ofzo

Filosofie & Levensbeschouwing

Waarom dat weet je zelf ook wel :')

Maar misschien was je aan het trollen
Nou waarom zou ik aan het trollen moeten zijn wanneer ik haar een tip geef. God heeft veel dingen in mijn leven geregeld wanneer ik luisterde en voor het juiste koos. Simpel, alles valt op zijn plaats.
Misschien mist de dame spirituele diepgang.
pi_159387983
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Nou waarom zou ik aan het trollen moeten zijn wanneer ik haar een tip geef. God heeft veel dingen in mijn leven geregeld wanneer ik luisterde en voor het juiste koos. Simpel, alles valt op zijn plaats.
Misschien mist de dame spirituele diepgang.
Geloof wat je wit geloven, maar dring het niet op aan anderen. Als ze God wilde ontdekken had ze dat zelf wel kunnen bedenken.
The show must go on
pi_159388041
quote:
13s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:37 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Geloof wat je wit geloven, maar dring het niet op aan anderen. Als ze God wilde ontdekken had ze dat zelf wel kunnen bedenken.
Lol waar the fuck zie jij mij iets aandringen knul. Ik geef rustig mijn reactie, en dat jij butthurt daarop gaat reageren is niet mijn probleem. Alle tips kan een mens helpen. En God ontdekken is niet iets wat je bedenkt :X , God ontdekken is een lange weg die jij nog moet bewandelen ( of niet. ) Maar dat is niet erg, iedereen heeft zijn eigen pad en dit is wat ik vanuit mijn perspectief haar kan meegeven. Ik ben benieuwd wat jij vanuit jou kijk haar mee kan geven, en misschien mij ook.
pi_159388189
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:40 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Lol waar the fuck zie jij mij iets aandringen knul. Ik geef rustig mijn reactie, en dat jij butthurt daarop gaat reageren is niet mijn probleem. Alle tips kan een mens helpen. En God ontdekken is niet iets wat je bedenkt :X , God ontdekken is een lange weg die jij nog moet bewandelen ( of niet. ) Maar dat is niet erg, iedereen heeft zijn eigen pad en dit is wat ik vanuit mijn perspectief haar kan meegeven. Ik ben benieuwd wat jij vanuit jou kijk haar mee kan geven, en misschien mij ook.
Ik heb geen zin om dit topic te kapen dus dit is mijn laatste post hierover:

Ik ben opgegroeid in een indoctrinerend gezin en zie in mijn familie veel jonge kinderen die niet beter weten dan God, hemel, hel, dus ik kan er inderdaad nogal butthurt over zijn. Reden twee dat ik hierover niet verder post.

Het duurde lang voor ik over mijn angsten van de hel heen was, tot ik onder andere mezelf leerde lucide dromen om van de nachtmerries af te komen.

Er staan gewoon veel te veel slechte dingen in de bijbel, niet alle gelovigen interpreteren dit letterlijk, maar elk persoon dat je adviseert met religie kan zulke dingen wel letterlijk gaan opvatten. Net als de jonge kinderen in mijn familie.
The show must go on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')