Het lijkt er best sterk op dat je een vent wil. En snel ook. Maar misschien ligt het aan mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:13 schreef Andromache het volgende:
Ga toch weg, hier is geen sprake van wanhopig op zoek naar een man. Dat heb ik 5 jaar geleden gehad. Ga op de rest straks wel in. Opstaan en lunchen.
Ik denk dat het aan jou ligt want ik haal het er niet uitquote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het lijkt er best sterk op dat je een vent wil. En snel ook. Maar misschien ligt het aan mij.
Ik ben al zo lang alleen. In een weekendrelatie ben je zonder contacten direct in de buurt nog steeds alleen. Moeite met alleen zijn, nee, ik vind het heel fijn, maar niet de hele tijd. Dat komt me nu zo de neus uit.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je veel moeite met alleen zijn?
Ik kreeg van je andere posts ook al sterk de indruk dat je sinds het uitgaan van je relatie enorm veel behoefte voelt om je weer in een nieuwe relatie te storten. Alsof je niet even een tijdje zonder die bevestiging/aandacht kunt. Ik zou zeggen, probeer een tijd alleen te blijven en een andere oplossing te vinden voor die negatieve gevoelens. Stel je niet zo afhankelijk op van anderen. Ik denk dat dat een toekomstige relatie ook ten goede zal komen.
Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:02 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Maar wat wil je met de dingen uit dit lijstje doen? Verwijderen uit je leven dus?
• Mijn studie afronden.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 24 januari 2016 10:37 schreef DuTank het volgende:
Heb je er al over nagedacht hoe je alle problemen uit je leven kunt oplossen? Wat zou voor jou de perfecte situatie zijn?
Zo te zien heb je al een goede eerste stap gezet met NMLK. Op het gebied van je passiviteit en onterecht niet-welkom voelen moet er dus wel wat gebeuren. Ik denk dat die dingen wegwerken een goede basis zijn voor de andere dingen die je wilt doen. Zoals een nieuwe baan en het afmaken van je studie.quote:Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.
Wat houd je tegen om dit te bewerkstelligen?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang alleen. In een weekendrelatie ben je zonder contacten direct in de buurt nog steeds alleen. Moeite met alleen zijn, nee, ik vind het heel fijn, maar niet de hele tijd. Dat komt me nu zo de neus uit.
[..]
Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.
[..]
• Mijn studie afronden.
• Een leuke teamsport, of een leuke individuele sport in clubverband waar ik met enige leeftijdsgenoten na de training een drankje kan doen. En af en toe een leuk feest. (mèn, ik mis enorm mijn studentenvereniging van vroeger).
• Een leuk, licht huis met zonnige privébuitenruimte, met genoeg ruimte voor mezelf en misschien iemand er bij, in Utrecht of Amersfoort.
• Een baan waar ik blij van word om naar toe te gaan.
• Meer doen met mijn interesses in de culturele hoek.
• Mensen om thuis uit te nodigen voor gezelligheid. Samen eten, spelletje doen, borrelen, lachen. Af en toe kunnen bellen en appen voor leuke dingen, en gebeld en geappt worden. Mijn gevoelens kunnen delen.
• Uiteindelijk ook een leuke, interessante, aantrekkelijke man voor huisje-boompje-beestje. Maar zonder de dingen hierboven is dat weinig waard. Die dingen hierboven moet ik zelf doen.
Dat is echt wel de slechtste oplossing die je in een situatie als deze kan doen, vastklampen aan iemand anders. Dat is een leuke tijdelijke oplossing, totdat het uit is of diegene uit beeld verdwijnt en dan val je net zo hard weer terug op het zelfde punt waar je eerst zat.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het lijkt er best sterk op dat je een vent wil. En snel ook. Maar misschien ligt het aan mij.
Ik weet niet of dat zo'n goeie zet. Ik ben een keer naar een borrel van NMLK geweest. Zelden zo'n grote groep kneuzen bij elkaar gezien. 125 man en bijna allemaal te suf voor woordenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:48 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zo te zien heb je al een goede eerste stap gezet met NMLK. Op het gebied van je passiviteit en onterecht niet-welkom voelen moet er dus wel wat gebeuren. Ik denk dat die dingen wegwerken een goede basis zijn voor de andere dingen die je wilt doen. Zoals een nieuwe baan en het afmaken van je studie.
Koop kaartjes voor concerten! Zoek wat leuks uit, koop het kaartje, ga erheen. Leuk! Goed voor je! En je kan er niet bij fokken/internetten/tvkijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:41 schreef Andromache het volgende:
StefBros, dankjewel voor je goede raad om elke week iets nieuws te doen en mezelf meer te dwingen tot leuke dingen doen. Ik zou inderdaad meer met mijn passies willen doen. Dansen. Concerten/festivals. Muziek. Kunst en cultuur. De hele dag lezen.
De stap zetten is iig niet passief. Dat het misschien niet succesvol uitpakt is een tweede.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n goeie zet. Ik ben een keer naar een borrel van NMLK geweest. Zelden zo'n grote groep kneuzen bij elkaar gezien. 125 man en bijna allemaal te suf voor woorden
Dat is waarquote:Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
De stap zetten is iig niet passief. Dat het misschien niet succesvol uitpakt is een tweede.
En dan!? Volgens mij is lezen nog eenzamer of iig solitairder dan fokken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop kaartjes voor concerten! Zoek wat leuks uit, koop het kaartje, ga erheen. Leuk! Goed voor je! En je kan er niet bij fokken/internetten/tvkijken.
Koop een spannend boek en begin er vrijdagavond aan. Lees eerst even je mail, een kort rondje fok (zet een keukenwekker!), en zet dan de computer uit. Ga lezen.
Oh, en Fok kan je wel een jaar van je leven gekost hebben, het is tegelijkertijd óók een geweldige plek, met geweldige mensen en leuk vermaak. Probeer de positieve kanten te zien en te gebruiken en niet te vervallen in teveel dom surfen.
Misschien gaf je weekendrelatie je meer een gevoel van richting, dat je onderweg was ergens heen of ergens naartoe werkte? Dat je nu een beetje de weg kwijt voelt, omdat je even niet weet waar je heen wil/kan?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang alleen. In een weekendrelatie ben je zonder contacten direct in de buurt nog steeds alleen. Moeite met alleen zijn, nee, ik vind het heel fijn, maar niet de hele tijd. Dat komt me nu zo de neus uit.
Grote dingen die je niet even zomaar omgooit misschien..quote:[..]
Baan en huis veranderen. Passiviteit en onterecht niet-welkomgevoel verwijderen.
Vrijwilligerswerk bij lokaal podium of museum?quote:[..]
• Meer doen met mijn interesses in de culturele hoek.
Flikker toch op man.quote:
Ik zou als ik jou was ten eerste afstuderen, kan je dat afstrepen. Ik ken het, ik ben ook bezig en het is niet leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:00 schreef Andromache het volgende:
Bedankt voor de reacties. Misschien is er sprake van wegzakken in sociaal isolement. Ik ga binnenkort naar een psycholoog.
waarheen knul? En waarom?quote:Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Aan je appartementje van 30 m2 hoeft het niet te liggen, TS. Ik ken genoeg alleenwonende mensen met een kleine kamer/appartement. Waarom zou je ook een grotere nemen als je het niet nodig hebt?
Hierheen ofzoquote:
Wat is NLMK?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n goeie zet. Ik ben een keer naar een borrel van NMLK geweest. Zelden zo'n grote groep kneuzen bij elkaar gezien. 125 man en bijna allemaal te suf voor woorden
Nou waarom zou ik aan het trollen moeten zijn wanneer ik haar een tip geef. God heeft veel dingen in mijn leven geregeld wanneer ik luisterde en voor het juiste koos. Simpel, alles valt op zijn plaats.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Hierheen ofzo
Filosofie & Levensbeschouwing
Waarom dat weet je zelf ook wel
Maar misschien was je aan het trollen
Geloof wat je wit geloven, maar dring het niet op aan anderen. Als ze God wilde ontdekken had ze dat zelf wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nou waarom zou ik aan het trollen moeten zijn wanneer ik haar een tip geef. God heeft veel dingen in mijn leven geregeld wanneer ik luisterde en voor het juiste koos. Simpel, alles valt op zijn plaats.
Misschien mist de dame spirituele diepgang.
Lol waar the fuck zie jij mij iets aandringen knul. Ik geef rustig mijn reactie, en dat jij butthurt daarop gaat reageren is niet mijn probleem. Alle tips kan een mens helpen. En God ontdekken is niet iets wat je bedenktquote:Op maandag 25 januari 2016 18:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Geloof wat je wit geloven, maar dring het niet op aan anderen. Als ze God wilde ontdekken had ze dat zelf wel kunnen bedenken.
Ik heb geen zin om dit topic te kapen dus dit is mijn laatste post hierover:quote:Op maandag 25 januari 2016 18:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lol waar the fuck zie jij mij iets aandringen knul. Ik geef rustig mijn reactie, en dat jij butthurt daarop gaat reageren is niet mijn probleem. Alle tips kan een mens helpen. En God ontdekken is niet iets wat je bedenkt, God ontdekken is een lange weg die jij nog moet bewandelen ( of niet. ) Maar dat is niet erg, iedereen heeft zijn eigen pad en dit is wat ik vanuit mijn perspectief haar kan meegeven. Ik ben benieuwd wat jij vanuit jou kijk haar mee kan geven, en misschien mij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |