quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook bekend gaan maken dat Waylon Marco gaat vervangen
Let maar op mijn woorden, het wordt Paskal van Blof. Waarom? Die heeft net aangekondigd solo te gaan en dan kan ie lekker promoten. Saaie ventquote:
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Let it go en Halo vond ik meer dan prima
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.quote:
Ik had al flink wat bedenkingen bij Brace (uiteraard 0 die met zijn achtergrond te maken hebben!), dit helpt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
Wat is daarquote:
Aub niet Jantje..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Sjmit of Waylon wordt de nieuwe coach
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchtingquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Smit of Waylon wordt de nieuwe coach
Ik zie het ook telkensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Maan heur handje tijdens het zingen. Ik kan er niet aan wennen.
Waylon pleeeeeeease.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchting
Die stem-shows, stinken vrijwel altijd. Hoewel Jared wel slecht was afgelopen week.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.
Jan Smit zelfde categorie als Borsato, krijgt je weer zo'n kontenlikker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waylon pleeeeeeease.![]()
Jan Smit, kom zeg, we zijn net van die Palingrakkers af![]()
Jammer dit. Je kunt ook gewoon de mening van een ander respecteren zonder ze een trap na te geven. Het is nu eenmaal zo dat niet iedereen wegloopt met Maan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.
Er zijn helaas zuurpruimen die nu op Maan inhakken omdat ze een hoge boom is geworden. Je weet wel: van die kleingeestige Nederlanders die je kop eraf hakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt.
[..]
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.
De grote mensen zijn alweer geregeld voor "Lieve Maan"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Maan heeft een single met hardwell.
Gaat ze vanavond zingen, ben benieuwd.
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Van maan wordt ie bij mij ook Hardwellquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |