Maar inmiddels zijn de foto's weggehaaldquote:Op 07-07-2012 14:21 schreef Monopoly
Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou![]()
Oooooh! Nice! (eigenljk betekent kore meisje in het Grieks, één van de weinige dingen die ik wel onthouden heb)quote:
quote:"ik ben emmers klaargekomen op jouw foto's en nu zit ik vastgeplakt in mijn bureaustoel".
Door de mods of FA's toch? Of had zij inmiddels notie gekrijgen hoe er op dat fotoboek werd gereageerd?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar inmiddels zijn de foto's weggehaald
Amen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
De meeste inside jokes hebben een houdbaarheidsdatum die ruim overschreden wordt.
en ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
De meeste inside jokes hebben een houdbaarheidsdatum die ruim overschreden wordt.
ja. Zij is niet zo mooi maar die vent ziet er toch gewoon gemiddeld uit?quote:
Volgens mij is de werkelijke klacht dat jij dit zelf niet kan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:09 schreef Pulzzar het volgende:
"ik ben emmers klaargekomen op jouw foto's en nu zit ik vastgeplakt in mijn bureaustoel".
Het is dr broer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja. Zij is niet zo mooi maar die vent ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Nee..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ja. Zij is niet zo mooi maar die vent ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Facebook links in een spoiler wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 06:54 schreef kanovinnie het volgende:
Foto's van users posten mag niet, dus doe dat dan ook niet.
O ja. Het was vooral hij die dat fotoboek helemaal volkalkte. Cyberpesten terwijl het slachtoffer het niet eens leest.quote:
Kore's fobo cyberpesten noemenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
O ja. Het was vooral hij die dat fotoboek helemaal volkalkte. Cyberpesten terwijl het slachtoffer het niet eens leest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |