Wild guess: Delfkwijl West - Groningen Noord - Sappemeer Oost? Omdat ze die lijntjes aanmekaar willen frummelen? Verdere Noorden heb je alleen in Alkmaar, Maastricht, Sneek en Barneveld en die kunnen niet..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De situatie waar ik het over heb gaat in Nederland ontstaan
eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De situatie waar ik het over heb gaat in Nederland ontstaan
komt er wel. Heb al diverse tekeningen van de toekomstige sporen layout van Groningen gezien en daarbij is keren voor Arriva niet echt aan te raden als ze met acht treinen per uur per richting over twee sporen willen gaan rijden.quote:
Telt West - Centrum - De Klomp ook? Aan verschillende lijnen? Wel griffo-inteelt-bonusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh Vlaardingen heeft wel West-Centrum-Oost
Dat fokt lekker door dat ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Telt West - Centrum - De Klomp ook? Aan verschillende lijnen? Wel griffo-inteelt-bonus
Het station ligt in Oost-Souburg, en ik geloof dat het station vroeger ook die naam heeft gehad. Vlissingen-Oost Souburg is een combinatie die je niet snel aan zou treffen overigens, want Souburg en Vlissingen-Oost liggen niet bepaald naast elkaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel altijd dat het Vlissingen-Oost Souburg is, hoe ik daar dan weer bij kom.. of is dat een oudere naam?
De onderste is een makkie, rest geen ideequote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef James1988 het volgende:
Hier nog een paar stationsnamen, degene die ze als eerste allemaal weet (zonder te zoeken) verdient eeuwige roem:
.......... Bridge
.......... Perrache
.......... Flemingsberg
.......... New Street
.......... Congres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
In Nederland wordt een koppelteken alléén gebruikt als het twee verschillende plaatsen betreft. Dus Vlissingen en Oost-Souburg. Dat is zo consequent dat Nieuw Vennep eigenlijk verkeerd geschreven is, want de plaats heet Nieuw-Vennep.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:38 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Het station ligt in Oost-Souburg, en ik geloof dat het station vroeger ook die naam heeft gehad. Vlissingen-Oost Souburg is een combinatie die je niet snel aan zou treffen overigens, want Souburg en Vlissingen-Oost liggen niet bepaald naast elkaar.
London Bridge, Lyon Perrache, Birmingham New Street, Brussel Congres.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef James1988 het volgende:
Hier nog een paar stationsnamen, degene die ze als eerste allemaal weet (zonder te zoeken) verdient eeuwige roem:
.......... Bridge
.......... Perrache
.......... Flemingsberg
.......... New Street
.......... Congres
Rotterdam!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:08 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Wild guess: Delfkwijl West - Groningen Noord - Sappemeer Oost? Omdat ze die lijntjes aanmekaar willen frummelen? Verdere Noorden heb je alleen in Alkmaar, Maastricht, Sneek en Barneveld en die kunnen niet..
Zo'n systeem is in concept al behoorlijk ver uitgewerkt door de gebroeders Das. Volgens mij ook raamloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:56 schreef James1988 het volgende:
Studenten van de TU Delft hebben vandaag hun ontwerp gepresenteerd voor Elon Musk's Hyperloop, een revolutionair vervoermiddel dat sneller en efficiënter zou moeten zijn dan trein en vliegtuig:
Als reiziger lijkt het me maar niks, zo'n dichte capsule
1 ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef James1988 het volgende:
.......... Bridge
.......... Perrache
.......... Flemingsberg
.......... New Street
.......... Congres
Nee, daar staat gewoon Groningen op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staat er op het bord van Groningen Hoofdstation ook Groningen HS? Want je zag een blauw bord met HS.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
De onderste is een makkie, rest geen ideeNet als het iets verderop gelegen KapellekerkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De komende jaren heeft NS veel nieuwe machinisten nodig, zeker dertig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |