Die had iedereen hier wel blind 8/8 gescoord. Paar uitstapjes buitenland waren leuk geweest. ........ Dampoort of zo. Of instinkertjes als ........ Ehrenfeld, wat zowel Köln als Bochum had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef dennistd het volgende:
http://www.npo.nl/de-slimste-mens/22-01-2016/KN_1676750
Vanaf 24:25
Voor de gemiddelde nitwit was dit al moeilijk genoegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had iedereen hier wel blind 8/8 gescoord. Paar uitstapjes buitenland waren leuk geweest. ........ Dampoort of zo. Of instinkertjes als ........ Ehrenfeld, wat zowel Köln als Bochum had kunnen zijn.
Nou ja te moeilijk voor zelfs de slimste mens dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:04 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde nitwit was dit al moeilijk genoeg
Te ver, over de 100 gok ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Of probeer je ook maar de helft van de 132 oplossingen te produceren voor "..... Hauptbahnhof"![]()
Ben wel benieuwd hoe ver ik daar zelf mee zou komen
Kon je nog best eens tegenvallen. Morgen proberen?quote:
Hamburg Altona.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
............. Schutzengel
........... Bonarka
........... Hütteldorf
............ Altona
Kom op EENTJE weet iedereen wel.
Ik had het over jou, niet over mijzelfquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kon je nog best eens tegenvallen. Morgen proberen?
Uit mijn hoofd iig:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
beter doe je dan ....Centrum en kijken of iemand ze alle 8 raadt.
Lelystadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd iig:
Almere
Barneveld
Ede
Kerkrade
Schiedam
Veenendaal
Vlaardingen
Nu de andere nog
Zug Schutzengel (Zwitserland)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
............. Schutzengel
........... Bonarka
........... Hütteldorf
............ Altona
Kom op EENTJE weet iedereen wel.
Neequote:
ik heb heel diep in mijn geheugen moeten graven om tot zeven te kunnen komenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Net als Kerkrade staan daar de bordjes met en zonder toevoeging "centrum" door elkaar heen. Of tenminste een paar jaar geleden, kan inmiddels opgelost zijn
Is ook best knapquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb heel diep in mijn geheugen moeten graven om tot zeven te kunnen komen
Had Veenendaal uit mijn geheugen gebannenquote:
De situatie waar ik het over heb gaat in Nederland ontstaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:01 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik ken wel een Westkreuz-Südkreuz-Ostkreuz maar dat is een andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |