Dat zou al hoop helpen. Het probleem is dat ik mijzelf niet leuk vind. Door de dingen die ik doe vind ik mijzelf gewoon een loser. Hierdoor vinden andere mensen mij denk ik ook minder leuk..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat vind je belangrijk?
Is het een idee dat je gaat proberen om van die angst om afgewezen te worden af te komen?
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:58 schreef dimmak het volgende:
Nakkie, biertje af en toe een hoertje. Moet kunnen hoor broeder.
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Precies.
Geen gezeik van die wijven als je niet terugbelt.
Geen gezeik als ze 2 blauwe vinkjes hebben op de app en je blijven stalken waarom je niet reageert.
Je mag je een gelukkig man prijzen zonder al die bullshit aan je hoofd van een relatie.
En je kan tenminste zonder problemen met een vrouwelijke collega op stap of met je nichtje door de stad lopen zonder gesnitcht te worden door vriendinnen van je vriendin die gelijk doorbrieven dat ze je met een andere chick hebben gezien en willen weten wie het was dit dat en dat je zeker met die slet bezig was omdat je niet reageerde, terwijl je niet reageerde omdat je in vriendschappelijk/familiaal gezelschap was en het dan onbeschoft is om de hele tijd om je mobieltje te zitten typen.
Waarom spreek je niet af met collega's, vrienden, vriendinnen of familieleden om te drinken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef APTtour het volgende:
[..]
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.
Aan het hoeren - en drugsaanbod te zien is het aardig normaal ja. Geloof dat de proportie 'mannen die betalen voor sex' rond de 1/3 ligt ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef APTtour het volgende:
Is dit normaal? Hoe kan ik dit verbeteren?
Luister naar deze verstandige vrouw.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef erodome het volgende:
Waarom onderneem je niets om een relatie te krijgen/op de markt te zijn ervoor? Denk dat het daar wringt, je lijkt te ontwijken.
Beetje drugs en naar de hoeren zijn je probleem niet, het ontwijken van iets wat je wel graag wil wel. Dat kan dat andere problematisch maken.
Probeer eens meer te doen aan je andere doelen, dan komt er weer wat evenwicht en worden de hoeren en de drugs geen vlucht, maar blijft het leuk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Bijzonder dat iedereen hier het cokegebruik volkomen normaal vindt.
Zo erg is een avondje aan de coke niet hoor. De avond is in ieder geval leuker en boeiender dan als ik me helemaal naar de tering zuip.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
TS ziet het wel als een probleem dus Is er wel iets mis meequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef HighVolume het volgende:
Ik zie hier totaal geen probleem.
Gewoon 1x per maand ff de handrem eraf... niks mis mee.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef erodome het volgende:
Waarom onderneem je niets om een relatie te krijgen/op de markt te zijn ervoor? Denk dat het daar wringt, je lijkt te ontwijken.
Beetje drugs en naar de hoeren zijn je probleem niet, het ontwijken van iets wat je wel graag wil wel. Dat kan dat andere problematisch maken.
Probeer eens meer te doen aan je andere doelen, dan komt er weer wat evenwicht en worden de hoeren en de drugs geen vlucht, maar blijft het leuk.
Plsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk niet. Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef davako het volgende:
[..]
Zo erg is een avondje aan de coke niet hoor.
ontekenningsfase, zie je vaker bij verslaving.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Waarom niet met je vriendengroep zuipen / drugs doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef APTtour het volgende:
[..]
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.
Goed punt. Helemaal mee eens. Alleen kom ik de laatste tijd helemaal niet in de positie om te daten, laat staan dat ik in gesprek kom met leuke chicks. Alleen collega's, die vaak al bezet zijn, of chicks die ik tegenkom met uitgaan. Maar dan ben ik vaak al te dronken om iemand te versieren of mee uit te vragen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:17 schreef siggy1000 het volgende:
Gewoon even realistisch nadenken en reageren.
Je zit voor jou gevoel in een negatieve spiraal en daar moet je uit zien te komen.
En de coke en hoeren helpen daar niet in mee.
En in negatieve spiraal, trek je ook negatieve mensen aan.
Ga leuke dingen met vrienden doen en ga daten!
Hoemeer je date, hoe groter de kans is dat je de ware tegenkomt.
En de ware brengt positiviteit automatisch in jullie beide boven, en zal nooit teleurgesteld in jou als persoon raken!
Ik denk dat je hier in 1 zin het probleem een beetje opsomt. Alleen kom ik hier niet 1-2-3 uit. Dat is het probleem...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:32 schreef Hallmark het volgende:
Ik vind het klinken alsof je een soort ontevreden gevoel hebt over je leven, en eigenlijk niet weet wat de aanpak moet zijn.
Dus dan doe je maar gewoon onzin-dingen, die achteraf eigenlijk shit voelen.
Gebeurt ook regelmatig. Alleen ook steeds vaker 'alleen' of met andere vrienden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom niet met je vriendengroep zuipen / drugs doen?
Ja, dat is shit en je moet uitkijken dat je niet verder uitglijdt. Zeker omdat de oplossing best even kan duren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef APTtour het volgende:
Ik denk dat je hier in 1 zin het probleem een beetje opsomt. Alleen kom ik hier niet 1-2-3 uit. Dat is het probleem...
Dapper dat je dit durft te delen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef APTtour het volgende:
Ik merk op dat ik steeds vaker naar de hoeren ga. Waar het voorheen misschien 1x in de 3/4 maanden was, ga ik nu bijna elke maand wel een keer. Ik ben laatst zelf 2x achter elkaar geweest na een dronken bui.
Ook heb ik laatst een gram cocaine gekocht en in mijn eentje opgesnoven, hoe triest is dat. Niet omdat ik verslaafd ben eraan ( ik doe het eigenlijk nooit), maar omdat ik na 6 bier impulsief was en het me wel 'leuk' leek.
Ik heb een goede fulltime baan met een vast contract, woon in een prima appartementje, heb een leuke vriendengroep. Eigenlijk een heel normaal en prima leven.
Ik kan echter geen relatie vinden (laatste 3 jaar) niet eens 1 date gehad. Ik doe hier ook niet echt moeite voor, terwijl ik het wel graag wil. Ik ben alleen bang dat die persoon mij gaat afwijzen als ze mij beter kent. Waarschijnlijk nog terecht ook.
Ik vraag mij af, waarom wordt mijn drank en drugsgebruik steeds erger? Waarom heb ik de behoefte om hoeren te neuken? Waarom kan ik niet gewoon een normale relatie aangaan zoals normale mensen? Ik heb een soort veel 'duistere' kant naast mijn verder 'keurige' leven.
Is dit normaal? Hoe kan ik dit verbeteren?
Ik zou het als aanstaande vriendin in ieder geval afstotend vinden als iemand überhaupt ooit naar een prostituee is geweest. Dat wil je niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:35 schreef APTtour het volgende:
Ik merk gewoon aan alles dat mijn drank en drugsgebruik steeds problematischer wordt. Mensen om mij heen hebben dat nog niet laten merken, maar ik merk het vooral zelf.
Mijn relaties worden oppervlakkiger, ik leef steeds meer 'op mezelf'. Ik wil straks niet een single 30-er zijn die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en die in het weekend een krat bier wegdrinkt in zijn eentje.
Ik schaam mij ervoor dat ik naar de hoeren ga, maar heb toch behoeftes. Als ik een relatie zou hebben, dan zou ik niet naar de hoeren gaan en ook geen / veel minder drugs gebruiken. Als mensen dit van mij zouden weten, dan zouden ze het zwaar afkeuren.
Het idee dat ik een coke snuivende hoerenloper aan het worden ben, laat mij schrikken van mezelf..
Ik zou je eerst goed laten testen op soa's en dan zou ik eens gaan Tinderen. Als je met een lief meisje zou gaan zonder soa test vind ik dat echt onvergeeflijk. Neem je verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:36 schreef APTtour het volgende:
[..]
Goed punt. Helemaal mee eens. Alleen kom ik de laatste tijd helemaal niet in de positie om te daten, laat staan dat ik in gesprek kom met leuke chicks. Alleen collega's, die vaak al bezet zijn, of chicks die ik tegenkom met uitgaan. Maar dan ben ik vaak al te dronken om iemand te versieren of mee uit te vragen.
Ik ben gewoon niet gelukkig met het feit dat ik single met en hierdoor ga ik inderdaad op zoek naar vertier, met alle bij gevolgen van dien.
1. dat hoeft TS natuurlijk niet te vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou het als aanstaande vriendin in ieder geval afstotend vinden als iemand überhaupt ooit naar een prostituee is geweest. Dat wil je niet.
Coke is minder erg maar het stimuleert je niet om het beste uit jezelf te halen.
Geef jezelf gewoon een schop onder je kont en verander je leven.
Geheel eens, als ik mij in een vrouw verplaats. Maar als TS vertelt hoe dat kwam, als daar een rede voor gaat blijken, kan hij misschien een goede vrouw vinden die hem dat vergeeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou het als aanstaande vriendin in ieder geval afstotend vinden als iemand überhaupt ooit naar een prostituee is geweest. Dat wil je niet.
Coke is minder erg maar het stimuleert je niet om het beste uit jezelf te halen.
Geef jezelf gewoon een schop onder je kont en verander je leven.
Tinderen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou je eerst goed laten testen op soa's en dan zou ik eens gaan Tinderen. Als je met een lief meisje zou gaan zonder soa test vind ik dat echt onvergeeflijk. Neem je verantwoordelijkheid.
Sorry hoor maar "vergeven"? Wat valt er in godsnaam te vergeven? Het is misschien vaak niet maatschappelijk geaccepteerd, maar dat maakt het nog niet fout. Daarbij komt dat de ander toch helemaal niets fout heeft gedaan jegens jou? Waar moet jij dan vergeving voor geven?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
[..]
Geheel eens, als ik mij in een vrouw verplaats. Maar als TS vertelt hoe dat kwam, als daar een rede voor gaat blijken, kan hij misschien een goede vrouw vinden die hem dat vergeeft.
Dat het mogelijk is... lijkt zo te zijn vanuit mijn eigen situatie. Ik heb ooit een relatie gehad met een vrouw die na een paar maanden opbiechtte dat ze werkt als prost. Ik heb gezegd dat ik haar dat kan vergeven en dat we samen een solide toekomst kunnen bolwerken als ze slechts zou beloven daarmee te stoppen. Helaas kon ze dat niet, maar dat maakt niet uit, want TS wil wel stoppen met bezoeken.
Beste TS, je hebt het misschien even moeilijk nu, omdat je je lifestyle wilt beteren om hele goede redenen, maar wat je misschien nog gaat meemaken als je het nog niet ervaren hebt, is een sterk(er) eergevoel. Vooral dat stukje 'eer', ten dele verwant aan zelfwaardering, zal je ervan weerhouden onwenselijke bezoekjes te plegen, zonder dat je het gevoel hebt jezelf iets te ontzeggen
is jouw probleem nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
[..]
Tinderen?![]()
Sorry hoor, maar als ik een beetje mag chargeren gaat hij dan van betaalde hoer naar gratis hoer.
Doe SOA-test is inderdaad om meer dan 1 reden erg belangrijk om te doen. Wacht 3 maanden TS, voordat je dit laat doen. Dan is de uitslag betrouwbaar en heb je een goed mandaat om je netjes te gedragenJe hebt het in je hoor... je bent eerlijk, schrijft netjes en neemt stappen om jezelf te verbeteren
Prostituees zijn professionals, hoor. Daar haal je echt geen geslachtsziekte want het is hun brood.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
Je riskeert ziektes, beste APTtour, zelfs met bescherming.
Het is gezonder dan alcohol en tabak.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Mijn advies luister niet naar deze onzinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Er zitten demonen in je aura! Die beïnvloeden je via je onderbewustzijn. Luister verder ook niet naar de mensen hier, want die zijn al net zo bezeten. En als hun demonen met de jouw samen gaan werken, heb je pas echt problemen!
Mijn advies: neem aan pater/priester in vertrouwen en luister enkel naar de heere!
Supergezond! Sterker nog, snuivers leven langer. Het is bewezen dat cokegebruik 0 slachtoffers heeft gekost de afgelopen decennia. Er is nog nooit iemand overgestapt van coke naar heroine.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gezonder dan alcohol en tabak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |