abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159310495
Ik merk op dat ik steeds vaker naar de hoeren ga. Waar het voorheen misschien 1x in de 3/4 maanden was, ga ik nu bijna elke maand wel een keer. Ik ben laatst zelf 2x achter elkaar geweest na een dronken bui.

Ook heb ik laatst een gram cocaine gekocht en in mijn eentje opgesnoven, hoe triest is dat. Niet omdat ik verslaafd ben eraan ( ik doe het eigenlijk nooit), maar omdat ik na 6 bier impulsief was en het me wel 'leuk' leek.

Ik heb een goede fulltime baan met een vast contract, woon in een prima appartementje, heb een leuke vriendengroep. Eigenlijk een heel normaal en prima leven.

Ik kan echter geen relatie vinden (laatste 3 jaar) niet eens 1 date gehad. Ik doe hier ook niet echt moeite voor, terwijl ik het wel graag wil. Ik ben alleen bang dat die persoon mij gaat afwijzen als ze mij beter kent. Waarschijnlijk nog terecht ook.

Ik vraag mij af, waarom wordt mijn drank en drugsgebruik steeds erger? Waarom heb ik de behoefte om hoeren te neuken? Waarom kan ik niet gewoon een normale relatie aangaan zoals normale mensen? Ik heb een soort veel 'duistere' kant naast mijn verder 'keurige' leven.

Is dit normaal? Hoe kan ik dit verbeteren?
pi_159310606
Wat vind je belangrijk?

Is het een idee dat je gaat proberen om van die angst om afgewezen te worden af te komen?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159310616
Wat is er mis met 1 x per maand te willen neuken?
Verder zie ik eigenlijk ook geen problemen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2016 @ 18:29:51 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159310667
Grenzen stellen, max 1x in de 3 maanden naar de hoeren, geen drugs zonder groot feest of festival oid.
Het gaat erom dat yolo gevoel in toom te houden wat je krijgt na een paar potten bier
:')
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2016 @ 18:32:53 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159310728
Ik heb hetzelfde met gokken. Een keer een grote prijs gevangen en sindsdien alleen maar bot gevangen (wat is 35 euro op die grote prijs?)
Nu de site waar ik op speelde geblokkeerd voor 3 maanden en afgesproken dat ik dan weer een keer mag. Alles gelijk willen uitbannen werkt m inder goed naar mijn idee. Af en toe jezelf verwennen is ook niks mis mee
pi_159310767
Ik merk gewoon aan alles dat mijn drank en drugsgebruik steeds problematischer wordt. Mensen om mij heen hebben dat nog niet laten merken, maar ik merk het vooral zelf.

Mijn relaties worden oppervlakkiger, ik leef steeds meer 'op mezelf'. Ik wil straks niet een single 30-er zijn die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en die in het weekend een krat bier wegdrinkt in zijn eentje.

Ik schaam mij ervoor dat ik naar de hoeren ga, maar heb toch behoeftes. Als ik een relatie zou hebben, dan zou ik niet naar de hoeren gaan en ook geen / veel minder drugs gebruiken. Als mensen dit van mij zouden weten, dan zouden ze het zwaar afkeuren.

Het idee dat ik een coke snuivende hoerenloper aan het worden ben, laat mij schrikken van mezelf..
pi_159310838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat vind je belangrijk?

Is het een idee dat je gaat proberen om van die angst om afgewezen te worden af te komen?
Dat zou al hoop helpen. Het probleem is dat ik mijzelf niet leuk vind. Door de dingen die ik doe vind ik mijzelf gewoon een loser. Hierdoor vinden andere mensen mij denk ik ook minder leuk..
pi_159310863
Ik zie hier totaal geen probleem.
Gewoon 1x per maand ff de handrem eraf... niks mis mee.
nee echt niet !
pi_159311245
Nakkie, biertje af en toe een hoertje. Moet kunnen hoor broeder.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:03:14 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159311332
Er zitten demonen in je aura! Die beïnvloeden je via je onderbewustzijn. Luister verder ook niet naar de mensen hier, want die zijn al net zo bezeten. En als hun demonen met de jouw samen gaan werken, heb je pas echt problemen!

Mijn advies: neem aan pater/priester in vertrouwen en luister enkel naar de heere!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159311980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:58 schreef dimmak het volgende:
Nakkie, biertje af en toe een hoertje. Moet kunnen hoor broeder.
Precies.
Geen gezeik van die wijven als je niet terugbelt.
Geen gezeik als ze 2 blauwe vinkjes hebben op de app en je blijven stalken waarom je niet reageert.
Je mag je een gelukkig man prijzen zonder al die bullshit aan je hoofd van een relatie.
En je kan tenminste zonder problemen met een vrouwelijke collega op stap of met je nichtje door de stad lopen zonder gesnitcht te worden door vriendinnen van je vriendin die gelijk doorbrieven dat ze je met een andere chick hebben gezien en willen weten wie het was dit dat en dat je zeker met die slet bezig was omdat je niet reageerde, terwijl je niet reageerde omdat je in vriendschappelijk/familiaal gezelschap was en het dan onbeschoft is om de hele tijd om je mobieltje te zitten typen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_159312071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Precies.
Geen gezeik van die wijven als je niet terugbelt.
Geen gezeik als ze 2 blauwe vinkjes hebben op de app en je blijven stalken waarom je niet reageert.
Je mag je een gelukkig man prijzen zonder al die bullshit aan je hoofd van een relatie.
En je kan tenminste zonder problemen met een vrouwelijke collega op stap of met je nichtje door de stad lopen zonder gesnitcht te worden door vriendinnen van je vriendin die gelijk doorbrieven dat ze je met een andere chick hebben gezien en willen weten wie het was dit dat en dat je zeker met die slet bezig was omdat je niet reageerde, terwijl je niet reageerde omdat je in vriendschappelijk/familiaal gezelschap was en het dan onbeschoft is om de hele tijd om je mobieltje te zitten typen.
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.
pi_159312162
Waarom onderneem je niets om een relatie te krijgen/op de markt te zijn ervoor? Denk dat het daar wringt, je lijkt te ontwijken.

Beetje drugs en naar de hoeren zijn je probleem niet, het ontwijken van iets wat je wel graag wil wel. Dat kan dat andere problematisch maken.
Probeer eens meer te doen aan je andere doelen, dan komt er weer wat evenwicht en worden de hoeren en de drugs geen vlucht, maar blijft het leuk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159312170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef APTtour het volgende:

[..]

Waarom spreek je niet af met collega's, vrienden, vriendinnen of familieleden om te drinken?
In de kroeg of thuis en dan lekker The Voice kijken
5 Ferrari's op videoband!
pi_159312611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef APTtour het volgende:
Aan het hoeren - en drugsaanbod te zien is het aardig normaal ja. Geloof dat de proportie 'mannen die betalen voor sex' rond de 1/3 ligt ofzo.

Probeer het alleen te minderen. Doe andere "leuke" dingen.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:20:11 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159313083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef erodome het volgende:
Waarom onderneem je niets om een relatie te krijgen/op de markt te zijn ervoor? Denk dat het daar wringt, je lijkt te ontwijken.

Beetje drugs en naar de hoeren zijn je probleem niet, het ontwijken van iets wat je wel graag wil wel. Dat kan dat andere problematisch maken.
Probeer eens meer te doen aan je andere doelen, dan komt er weer wat evenwicht en worden de hoeren en de drugs geen vlucht, maar blijft het leuk.
Luister naar deze verstandige vrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:40:22 #17
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_159313637
TS, geniet, maar wel met mate :)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 januari 2016 @ 20:51:04 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159314002
Bijzonder dat iedereen hier het cokegebruik volkomen normaal vindt.
pi_159315180
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
nee echt niet !
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:32:24 #20
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_159315378
quote:
Zo erg is een avondje aan de coke niet hoor. De avond is in ieder geval leuker en boeiender dan als ik me helemaal naar de tering zuip.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:34:54 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159315468
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef HighVolume het volgende:
Ik zie hier totaal geen probleem.
Gewoon 1x per maand ff de handrem eraf... niks mis mee.
TS ziet het wel als een probleem dus Is er wel iets mis mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159317493
Je beschrijft denk ik zo'n beetje het leven van de gemiddelde alleenstaande man dus ik zie het probleem niet zo. En 1x in de maand neuken vind je veel ofzo? Je moet jezelf iig niet aanpraten dat je verkeerd bezig bent.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_159317915
Waarom doe je dat allemaal? Sleur? Stoom afblazen? Voel je je ongelukkig? Geef je te weinig om jezelf?

Snuifje doen, was een grens op zoeken. Hoerenbezoek de eerste keer ook. Grenzen opzoeken (kick) en sex (sport ook) maakt endorfine aan. Endorfine zorgt ervoor dat je je even goed voelt. Maar als je basis niet goed is, dan is het het vullen van een leegte in plaats van gelukkig zijn. Als je denkt dat die activiteiten je duurzaam gelukkig maken ben je jezelf voor de gek aan het houden. Het is hoogstens een compensatie dat je een vals gevoel geeft dat je ongelukkige gevoel weer in balans brengt. Een tijdelijk lapmiddel.

Dat kan voldoende zijn als je alleen in het nu leeft, maar aangezien je hier een topic opent geeft het wel aan dat je verder denkt dan het heden. Als je echt gelukkig bent, dan heb je de eerder genoemde behoeftes niet? Dus wees niet naïef. You have been there, you have done it. Het is niet interessant meer.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159317963
Hoeren neuken nooit meer werken!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:32:28 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159319422
Ik vind het klinken alsof je een soort ontevreden gevoel hebt over je leven, en eigenlijk niet weet wat de aanpak moet zijn.

Dus dan doe je maar gewoon onzin-dingen, die achteraf eigenlijk shit voelen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159320540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef erodome het volgende:

^O^
quote:
Pls
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 01:17:30 #27
444232 siggy1000
10 gekken zeggen meer dan 1 wi
pi_159321570
Gewoon even realistisch nadenken en reageren.

Je zit voor jou gevoel in een negatieve spiraal en daar moet je uit zien te komen.

En de coke en hoeren helpen daar niet in mee.

En in negatieve spiraal, trek je ook negatieve mensen aan.

Ga leuke dingen met vrienden doen en ga daten!

Hoemeer je date, hoe groter de kans is dat je de ware tegenkomt.

En de ware brengt positiviteit automatisch in jullie beide boven, en zal nooit teleurgesteld in jou als persoon raken!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 januari 2016 @ 08:50:38 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159323489
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef davako het volgende:

[..]

Zo erg is een avondje aan de coke niet hoor.
Kennelijk niet. Ik vind van wel.
pi_159323551
quote:
ontekenningsfase, zie je vaker bij verslaving.
pi_159323579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef APTtour het volgende:

[..]

Waarom niet met je vriendengroep zuipen / drugs doen?
PWBF
pi_159330421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 01:17 schreef siggy1000 het volgende:
Gewoon even realistisch nadenken en reageren.

Je zit voor jou gevoel in een negatieve spiraal en daar moet je uit zien te komen.

En de coke en hoeren helpen daar niet in mee.

En in negatieve spiraal, trek je ook negatieve mensen aan.

Ga leuke dingen met vrienden doen en ga daten!

Hoemeer je date, hoe groter de kans is dat je de ware tegenkomt.

En de ware brengt positiviteit automatisch in jullie beide boven, en zal nooit teleurgesteld in jou als persoon raken!
Goed punt. Helemaal mee eens. Alleen kom ik de laatste tijd helemaal niet in de positie om te daten, laat staan dat ik in gesprek kom met leuke chicks. Alleen collega's, die vaak al bezet zijn, of chicks die ik tegenkom met uitgaan. Maar dan ben ik vaak al te dronken om iemand te versieren of mee uit te vragen.

Ik ben gewoon niet gelukkig met het feit dat ik single met en hierdoor ga ik inderdaad op zoek naar vertier, met alle bij gevolgen van dien.
pi_159330445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:32 schreef Hallmark het volgende:
Ik vind het klinken alsof je een soort ontevreden gevoel hebt over je leven, en eigenlijk niet weet wat de aanpak moet zijn.

Dus dan doe je maar gewoon onzin-dingen, die achteraf eigenlijk shit voelen.
Ik denk dat je hier in 1 zin het probleem een beetje opsomt. Alleen kom ik hier niet 1-2-3 uit. Dat is het probleem...
pi_159330461
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 09:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom niet met je vriendengroep zuipen / drugs doen?
Gebeurt ook regelmatig. Alleen ook steeds vaker 'alleen' of met andere vrienden.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:23:44 #34
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159333206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef APTtour het volgende:
Ik denk dat je hier in 1 zin het probleem een beetje opsomt. Alleen kom ik hier niet 1-2-3 uit. Dat is het probleem...
Ja, dat is shit en je moet uitkijken dat je niet verder uitglijdt. Zeker omdat de oplossing best even kan duren.

Maar het is geen hopeloze zaak, genoeg topics over dit soort dingen. Iedereen gaat denk ik een keer door zo'n fase heen :Y

Kijk, eigenlijk kun je je leven een paar gebiedjes opdelen: huis, familie, relatie, vrienden, werk, hobby, geestelijke gezondheid c.q. religie. Als er 1 of 2 niet helemaal top zijn, dan maakt dat niet uit. Maar als er teveel onder de maat zijn, dan gaat dat wringen.

Ik noem even een paar dingen op, misschien zit er iets tussen?
- Ontevreden over het werk, geen ambitie en voelt zinloos
- Uitgekeken op vriendengroep, of vrienden zijn ontrouwe honden
- Je huis is een puinhoop, geen energie om op te ruimen
- Weinig of geen hobby's, of activiteiten waarbij je "de tijd effe vergeet"
- Amper of niet sporten
- Je ontwikkelt jezelf niet, qua mentale volwassenheid
- Gevoel dat je de wereld niet hebt gezien, dat je nog iets moet doen
- Je gaat amper met vrouwen om, weet niet hoe je ze moet aanspreken
- Slechte relatie met je familie

Ik zou gewoon 1 van die mindere dingen aanpakken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159334870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef APTtour het volgende:
Ik merk op dat ik steeds vaker naar de hoeren ga. Waar het voorheen misschien 1x in de 3/4 maanden was, ga ik nu bijna elke maand wel een keer. Ik ben laatst zelf 2x achter elkaar geweest na een dronken bui.

Ook heb ik laatst een gram cocaine gekocht en in mijn eentje opgesnoven, hoe triest is dat. Niet omdat ik verslaafd ben eraan ( ik doe het eigenlijk nooit), maar omdat ik na 6 bier impulsief was en het me wel 'leuk' leek.

Ik heb een goede fulltime baan met een vast contract, woon in een prima appartementje, heb een leuke vriendengroep. Eigenlijk een heel normaal en prima leven.

Ik kan echter geen relatie vinden (laatste 3 jaar) niet eens 1 date gehad. Ik doe hier ook niet echt moeite voor, terwijl ik het wel graag wil. Ik ben alleen bang dat die persoon mij gaat afwijzen als ze mij beter kent. Waarschijnlijk nog terecht ook.

Ik vraag mij af, waarom wordt mijn drank en drugsgebruik steeds erger? Waarom heb ik de behoefte om hoeren te neuken? Waarom kan ik niet gewoon een normale relatie aangaan zoals normale mensen? Ik heb een soort veel 'duistere' kant naast mijn verder 'keurige' leven.

Dapper dat je dit durft te delen.
Je riskeert ziektes, beste APTtour, zelfs met bescherming. Prio 1 zou echt moeten zijn niet meer dit soort bezoekjes te doen. Cocaine is enorm verslavend en eigenlijk zou dat ook een topprio moeten zijn om te verlaten.

Eigenlijk gebied ik je nu een beetje 'al je genot' de rug toe te keren.

Stel nou dat je heel, heel veel energie steekt in daten. Niet alleen oppervlakkige quasi-datingplatforms als Tinder, maar een gedegen accountje met een betaald abonnement op E-matching, Pepper en OKCupid. Tussendoor ga je ook nog speeddaten, iets wat een echte aanrader is :)

Wat ik nu zeg klinkt misschien heel cliche en niveautje borreltafel, maar je komt over als iemand die niet van zichzelf houdt. Hoe ouder je wordt, hoe meer herinneringen je hebt waarin je hebt gezondigd. Beloof het stukje van jezelf waar je nog wel van houdt dat niet meer te doen, en meer mindfull te leven en dat stukje zal groeien als kool. Sneller dan kool!

Het helpt om in contact te zijn met mensen die het goed met je voor hebben. Die pretentieuze drang die de maatschappij elkaar aanpraat om 'op niveau te kunnen debatteren' is niet zaligmakend.

Zodra je een leuke partner hebt gevonden die echt zijn/haar long en nier overheeft voor jou, puur omdat deze houdt van jou om wie je bent, zal deze behoefte afnemen. Alleen al het feit dat je hier een topic over hebt gemaakt zegt dat je stap 1 al gezet hebt.

Je leven is mooier dan je denkt. Je leeft in een godsgruwelijk rijk land, hebt een vaste baan, bent gezond... kom er alsjeblieft niet op de harde manier achter hoe onbetaalbaar dat is.

PM me gerust als ik je ergens mee kan helpen.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:21:33 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_159335136
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:35 schreef APTtour het volgende:
Ik merk gewoon aan alles dat mijn drank en drugsgebruik steeds problematischer wordt. Mensen om mij heen hebben dat nog niet laten merken, maar ik merk het vooral zelf.

Mijn relaties worden oppervlakkiger, ik leef steeds meer 'op mezelf'. Ik wil straks niet een single 30-er zijn die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en die in het weekend een krat bier wegdrinkt in zijn eentje.

Ik schaam mij ervoor dat ik naar de hoeren ga, maar heb toch behoeftes. Als ik een relatie zou hebben, dan zou ik niet naar de hoeren gaan en ook geen / veel minder drugs gebruiken. Als mensen dit van mij zouden weten, dan zouden ze het zwaar afkeuren.

Het idee dat ik een coke snuivende hoerenloper aan het worden ben, laat mij schrikken van mezelf..
Ik zou het als aanstaande vriendin in ieder geval afstotend vinden als iemand überhaupt ooit naar een prostituee is geweest. Dat wil je niet.

Coke is minder erg maar het stimuleert je niet om het beste uit jezelf te halen.

Geef jezelf gewoon een schop onder je kont en verander je leven.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:24:26 #37
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_159335219
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:36 schreef APTtour het volgende:

[..]

Goed punt. Helemaal mee eens. Alleen kom ik de laatste tijd helemaal niet in de positie om te daten, laat staan dat ik in gesprek kom met leuke chicks. Alleen collega's, die vaak al bezet zijn, of chicks die ik tegenkom met uitgaan. Maar dan ben ik vaak al te dronken om iemand te versieren of mee uit te vragen.

Ik ben gewoon niet gelukkig met het feit dat ik single met en hierdoor ga ik inderdaad op zoek naar vertier, met alle bij gevolgen van dien.
Ik zou je eerst goed laten testen op soa's en dan zou ik eens gaan Tinderen. Als je met een lief meisje zou gaan zonder soa test vind ik dat echt onvergeeflijk. Neem je verantwoordelijkheid.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:25:13 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_159335245
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou het als aanstaande vriendin in ieder geval afstotend vinden als iemand überhaupt ooit naar een prostituee is geweest. Dat wil je niet.

Coke is minder erg maar het stimuleert je niet om het beste uit jezelf te halen.

1. dat hoeft TS natuurlijk niet te vertellen.
2. genoeg vrouwen die daar geen enkele moeite mee hebben.
Resistance is futile.
pi_159335336
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Geheel eens, als ik mij in een vrouw verplaats. Maar als TS vertelt hoe dat kwam, als daar een rede voor gaat blijken, kan hij misschien een goede vrouw vinden die hem dat vergeeft.

Dat het mogelijk is... lijkt zo te zijn vanuit mijn eigen situatie. Ik heb ooit een relatie gehad met een vrouw die na een paar maanden opbiechtte dat ze werkt als prost. Ik heb gezegd dat ik haar dat kan vergeven en dat we samen een solide toekomst kunnen bolwerken als ze slechts zou beloven daarmee te stoppen. Helaas kon ze dat niet, maar dat maakt niet uit, want TS wil wel stoppen met bezoeken.

Beste TS, je hebt het misschien even moeilijk nu, omdat je je lifestyle wilt beteren om hele goede redenen, maar wat je misschien nog gaat meemaken als je het nog niet ervaren hebt, is een sterk(er) eergevoel. Vooral dat stukje 'eer', ten dele verwant aan zelfwaardering, zal je ervan weerhouden onwenselijke bezoekjes te plegen, zonder dat je het gevoel hebt jezelf iets te ontzeggen :)
pi_159335420
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou je eerst goed laten testen op soa's en dan zou ik eens gaan Tinderen. Als je met een lief meisje zou gaan zonder soa test vind ik dat echt onvergeeflijk. Neem je verantwoordelijkheid.
Tinderen? :?
Sorry hoor, maar als ik een beetje mag chargeren gaat hij dan van betaalde hoer naar gratis hoer.

Doe SOA-test is inderdaad om meer dan 1 reden erg belangrijk om te doen. Wacht 3 maanden TS, voordat je dit laat doen. Dan is de uitslag betrouwbaar en heb je een goed mandaat om je netjes te gedragen :) Je hebt het in je hoor... je bent eerlijk, schrijft netjes en neemt stappen om jezelf te verbeteren
pi_159337145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:

[..]

Geheel eens, als ik mij in een vrouw verplaats. Maar als TS vertelt hoe dat kwam, als daar een rede voor gaat blijken, kan hij misschien een goede vrouw vinden die hem dat vergeeft.

Dat het mogelijk is... lijkt zo te zijn vanuit mijn eigen situatie. Ik heb ooit een relatie gehad met een vrouw die na een paar maanden opbiechtte dat ze werkt als prost. Ik heb gezegd dat ik haar dat kan vergeven en dat we samen een solide toekomst kunnen bolwerken als ze slechts zou beloven daarmee te stoppen. Helaas kon ze dat niet, maar dat maakt niet uit, want TS wil wel stoppen met bezoeken.

Beste TS, je hebt het misschien even moeilijk nu, omdat je je lifestyle wilt beteren om hele goede redenen, maar wat je misschien nog gaat meemaken als je het nog niet ervaren hebt, is een sterk(er) eergevoel. Vooral dat stukje 'eer', ten dele verwant aan zelfwaardering, zal je ervan weerhouden onwenselijke bezoekjes te plegen, zonder dat je het gevoel hebt jezelf iets te ontzeggen :)
Sorry hoor maar "vergeven"? Wat valt er in godsnaam te vergeven? Het is misschien vaak niet maatschappelijk geaccepteerd, maar dat maakt het nog niet fout. Daarbij komt dat de ander toch helemaal niets fout heeft gedaan jegens jou? Waar moet jij dan vergeving voor geven?

TS: coke is een verraderlijk goedje. Beter stop je daar mee totdat je je problemen hebt opgelost. Maar wat is er zo erg aan om 1x per maand een hoer te naaien? Je zegt dat je geen relatie kan vinden, maar als je in 3 jaar geen één date hebt gehad, dan heb je niet je best gedaan.

Antwoord op je laatste vraag: Volkomen normaal alleen niet de standaard.
pi_159337250
Mijn ervaring is dat alcohol de drempel naar cocaine gebruik echt zwaar omlaag haalt. Ik denk dat elke cocaine gebruiker dat kan beamen. Als je weer alcohol gaat drinken zou ik echt jezelf op het hart drukken dat je geen coke gaat gebruiken. na een paar maanden gaat die zucht naar coke ook weg.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:30:36 #43
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159337420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:

[..]

Tinderen? :?
Sorry hoor, maar als ik een beetje mag chargeren gaat hij dan van betaalde hoer naar gratis hoer.

Doe SOA-test is inderdaad om meer dan 1 reden erg belangrijk om te doen. Wacht 3 maanden TS, voordat je dit laat doen. Dan is de uitslag betrouwbaar en heb je een goed mandaat om je netjes te gedragen :) Je hebt het in je hoor... je bent eerlijk, schrijft netjes en neemt stappen om jezelf te verbeteren
is jouw probleem niet
  zondag 24 januari 2016 @ 11:06:28 #44
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159350953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
Je riskeert ziektes, beste APTtour, zelfs met bescherming.
Prostituees zijn professionals, hoor. Daar haal je echt geen geslachtsziekte want het is hun brood.

Daarentegen een promiscue levensstijl in het uitgaansleven, waar mannen en vrouwen vaak minder dan 100% veilig seks hebben, daar is de kans op een SOA hoger.
pi_159352930
Tja als je er zelf moeite mee hebt moet je iets anders zoeken, niemand kan je daarbij hebben daar moet je zelf de eerste stap bij zetten.

Ik wil wel zeggen, ik ken een aantal mensen die coke gebruiken in het weekend, na een x aantal maanden worden ze daar niet aantrekkelijker op.
Als je graag wil daten zou ik dat in elk geval laten liggen, ga lekker op een sport, kun je je energie kwijt, werk je aan jezelf en kun je ook leuke vrouwen ontmoeten.
Wat betrefd je bezoekjes bij vrouwen van plezier, tja dat is je eigen ding daar doe je verder niemand kwaad mee, maar die coke is rommel, laat dat gewoon lekker weg.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 14:32:37 #46
441859 crew  Lenny77
pi_159356229
Eigenlijk begint het allemaal met bier en alcohol.
Dus als je dat eens zou laten dan volgt de rest ook. Want dat zijn duidelijke stappen 2 en 3 bij jou na het beginnen met de drank: hoeren en coke.
Ik denk dat er een wereld voor je open zou gaan
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159357630
Tip: Niet eerst snuiven en dan naar de hoeren. Dan krijg je hem niet omhoog. Weggegooid geld.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:25:07 #48
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159357754
quote:
Het is gezonder dan alcohol en tabak.

http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 24 januari 2016 @ 15:26:51 #49
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_159357797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Er zitten demonen in je aura! Die beïnvloeden je via je onderbewustzijn. Luister verder ook niet naar de mensen hier, want die zijn al net zo bezeten. En als hun demonen met de jouw samen gaan werken, heb je pas echt problemen!

Mijn advies: neem aan pater/priester in vertrouwen en luister enkel naar de heere!
Mijn advies luister niet naar deze onzin ~O>
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  Official ESF Kreviewer maandag 25 januari 2016 @ 08:40:04 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159374086
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is gezonder dan alcohol en tabak.

Supergezond! Sterker nog, snuivers leven langer. Het is bewezen dat cokegebruik 0 slachtoffers heeft gekost de afgelopen decennia. Er is nog nooit iemand overgestapt van coke naar heroine.
Coke is goed voor je lichaam en geest. Je slaapt er lekker op, het is goed voor je neusbotje. Er zitten 100% puur natuurlijke producten in.

Ik denk dat je beter coke kan snuiven dan water kan drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')