Dat zou al hoop helpen. Het probleem is dat ik mijzelf niet leuk vind. Door de dingen die ik doe vind ik mijzelf gewoon een loser. Hierdoor vinden andere mensen mij denk ik ook minder leuk..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat vind je belangrijk?
Is het een idee dat je gaat proberen om van die angst om afgewezen te worden af te komen?
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:58 schreef dimmak het volgende:
Nakkie, biertje af en toe een hoertje. Moet kunnen hoor broeder.
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Precies.
Geen gezeik van die wijven als je niet terugbelt.
Geen gezeik als ze 2 blauwe vinkjes hebben op de app en je blijven stalken waarom je niet reageert.
Je mag je een gelukkig man prijzen zonder al die bullshit aan je hoofd van een relatie.
En je kan tenminste zonder problemen met een vrouwelijke collega op stap of met je nichtje door de stad lopen zonder gesnitcht te worden door vriendinnen van je vriendin die gelijk doorbrieven dat ze je met een andere chick hebben gezien en willen weten wie het was dit dat en dat je zeker met die slet bezig was omdat je niet reageerde, terwijl je niet reageerde omdat je in vriendschappelijk/familiaal gezelschap was en het dan onbeschoft is om de hele tijd om je mobieltje te zitten typen.
Waarom spreek je niet af met collega's, vrienden, vriendinnen of familieleden om te drinken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef APTtour het volgende:
[..]
Ik heb liever dat gezeik, dan eenzaam drinken en coke snuiven.
Aan het hoeren - en drugsaanbod te zien is het aardig normaal ja. Geloof dat de proportie 'mannen die betalen voor sex' rond de 1/3 ligt ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef APTtour het volgende:
Is dit normaal? Hoe kan ik dit verbeteren?
Luister naar deze verstandige vrouw.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef erodome het volgende:
Waarom onderneem je niets om een relatie te krijgen/op de markt te zijn ervoor? Denk dat het daar wringt, je lijkt te ontwijken.
Beetje drugs en naar de hoeren zijn je probleem niet, het ontwijken van iets wat je wel graag wil wel. Dat kan dat andere problematisch maken.
Probeer eens meer te doen aan je andere doelen, dan komt er weer wat evenwicht en worden de hoeren en de drugs geen vlucht, maar blijft het leuk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Bijzonder dat iedereen hier het cokegebruik volkomen normaal vindt.
Zo erg is een avondje aan de coke niet hoor. De avond is in ieder geval leuker en boeiender dan als ik me helemaal naar de tering zuip.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef Kreator het volgende:
Bijzonder dat iedereen hier het cokegebruik volkomen normaal vindt.
TS ziet het wel als een probleem dus Is er wel iets mis meequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef HighVolume het volgende:
Ik zie hier totaal geen probleem.
Gewoon 1x per maand ff de handrem eraf... niks mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |