Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:44 schreef Danny het volgende:
"Het ergste dat ik in mijn carrière heb gezien", zei rechercheur Stefan Tellqvist tegen de Zweedse tv-zender SVT. De politie zet alles op alles om de verdachte te achterhalen, "al zou dat het laatste zijn wat ik doe", zei Tellqvist.
Ja, haar white privilige uitspelen tegen een kansarme cultuurverrijker. Heeft D66 al vragen gesteld?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:52 schreef Mensenvriend het volgende:
Ja, kom op, wie denkt die vrouw, die VROUW, wel niet dat ze is ?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Arresteren, registreren, deporteren. Net als iedere criminele kansenparel.
Zijn er verdragen of wetten die dit verhinderen? Negeren of aanpassen. Alleen vergaande maatregelen kunnen Europa nog redden. Doen we dat niet, dan wacht het continent een duistere toekomst.
Is het ook. Wat is je punt?quote:
Zweden, hè...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, haar white privilige uitspelen tegen een kansarme cultuurverrijker. Heeft D66 al vragen gesteld?
Sorry, mijn geduld met dergelijke lui is schoon op. Met deporteren schieten we niets op, ze komen net zo hard weer terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Die duistere toekomst is al hier. Wegkijkers blijven het ontkennen, maar allerlei minderheden (joden, LGBT-ers en vrouwen) hebben hun gedrag al aangepast. Daarmee hebben zij effectief een deel van hun vrijheid verloren. Maar ach....wat maakt het uit.quote:Zijn er verdragen of wetten die dit verhinderen? Negeren of aanpassen. Alleen vergaande maatregelen kunnen Europa nog redden. Doen we dat niet, dan wacht het continent een duistere toekomst.
Het zijn onderhand wel veel incidenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is het ook. Wat is je punt?
Hey waar is Evanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:29 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn onderhand wel veel incidenten.
Sommige mensen moet je niet toelaten in je maatschappij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef hottentot het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon uit de maatschappij halen.
Sommige users laten geen kans aan zich voorbij gaan om een beeld te vormen van een bepaalde groep nee. Al is de bron een roddelblad op Mallorca, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:08 schreef hugecooll het volgende:
Op basis van de tekst verwachtte ik wat meer van het filmpje
"Het ergste dat ik in mijn carrière heb gezien"
Het is allemaal de schuld van Aletta Jacobs.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niets meer dan een corrigerende tik. Ze kent haar plek niet.
Precies. Mislukte straatroof nog wel. Maar blijkbaar vindt de eigenaar van dit platvorm het nodig om een stigmatiserend topic te openen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja oke. Leuk. Een straatroof in Zweden.
NWS zou nog druk worden als we voor elke straatroof in de wereld waarbij fysiek geweld gebruikt wordt een topic gaan openen.
Wat heeft Allah er mee te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:19 schreef Oud_student het volgende:
Valt best mee, ze leeft nog. Allah is ook genadig
ligt er aan waar je als rechercheur te werk ben gesteldquote:
Mijn geduld is ook al een geruime tijd op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:27 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry, mijn geduld met dergelijke lui is schoon op. Met deporteren schieten we niets op, ze komen net zo hard weer terug.
[..]
Die duistere toekomst is al hier. Wegkijkers blijven het ontkennen, maar allerlei minderheden (joden, LGBT-ers en vrouwen) hebben hun gedrag al aangepast. Daarmee hebben zij effectief een deel van hun vrijheid verloren. Maar ach....wat maakt het uit.
Deporteren in combinatie met jouw username...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Mijn geduld is ook al een geruime tijd op.
Deporteren en dan gewoon harde grensbewaking moet mogelijk zijn. Wat voor andere (humane?) optie zie jij dan?
Het klopt dat Europese samenlevingen sinds de immigratie in velerlei opzichten negatief zijn veranderd. Toch zitten we pas in fase 2 van het multiculturele project. Dat is de fase waarin etnische minderheden rechten op gaan eisen en hun aanwezigheid op diverse manieren laten merken. Lees: Moord, plundering, verkrachting, andersoortige criminaliteit.
Fase 3 is een burgeroorlog wanneer de autochtone bevolking de inperking van eigen normen, waarden, verworvenheden en manier van levensinrichting niet meer tolereert en actie onderneemt.
Te makkelijk, te vooringenomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deporteren in combinatie met jouw username...Hoe gaat het met Eva?
Of het de eigenaar van dit platform is, doet wat mij betreft niet echt ter zake als hij gewoon zoals elke andere user een topic opent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies. Mislukte straatroof nog wel. Maar blijkbaar vindt de eigenaar van dit platvorm het nodig om een stigmatiserend topic te openen.
Ik had dezelfde associatie. Iets zegt me dat dat niet toevallig is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Te makkelijk, te vooringenomen.
Mijn optie valt onder fase 3.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Mijn geduld is ook al een geruime tijd op.
Deporteren en dan gewoon harde grensbewaking moet mogelijk zijn. Wat voor andere (humane?) optie zie jij dan?
Het klopt dat Europese samenlevingen sinds de immigratie in velerlei opzichten negatief zijn veranderd. Toch zitten we pas in fase 2 van het multiculturele project. Dat is de fase waarin etnische minderheden rechten op gaan eisen en hun aanwezigheid op diverse manieren laten merken. Lees: Moord, plundering, verkrachting, andersoortige criminaliteit.
Fase 3 is een burgeroorlog wanneer de autochtone bevolking de inperking van eigen normen, waarden, verworvenheden en manier van levensinrichting niet meer tolereert en actie onderneemt.
Die Vikingen, die gingen pas plunderend de wereld over.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ik echter mijn vraagtekens bij zit is of onze TS het ook op noeuwssites en/of facebook langs zou zien komen als het een blondgetooide rasechte Zweed is die nog van de vikingen afstamt, of dat men het dan niet interessant vindt voor die sites.
Och, de associatie begrijp ik wel. Helemaal aangezien ik kritisch ben op cultuurmarxisme en de daaruit voortkomende multiculturele 'samen'leving. Bedenk echter dat provocatie ook een stijlvorm is. Ik had mijzelf net zo goed Nikkerfarao kunnen noemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had dezelfde associatie. Iets zegt me dat dat niet toevallig is.
*die hadden pas aanslagen in Parijsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die Vikingen, die gingen pas plunderend de wereld over.
Ondertussen in de VSquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:25 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Zweden, hè...
Maar aangezien D66 de stoottroepen van de Europificering zijn, kun je ervan uitgaan dat die ook tot het uiterste zullen gaan om die belhamel op cursus te sturen.
http://speld.nl/2016/01/2(...)r-ik-bel-de-politie/quote:Amerikaanse winkelier bedreigt zwarte overvaller: ‘Ik bel de politie’
Slachtoffer ernstig getraumatiseerd
22 januari 2016 door Rudolf Julius en Peter Buurman
Een Amerikaanse winkelier moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden vanwege de doodsbedreiging van een zwarte overvaller. De 41-jarige drogist Kevin Green zou gedreigd hebben de politie te bellen.Het incident vond in oktober vorig jaar plaats in Montgomery, Alabama. Het slachtoffer, een 22-jarige zwarte man, liep toen met een geladen pistool de winkel van Green binnen. Toen hij met de inhoud van de kassa naar buiten liep, riep de drogist hem volgens ooggetuigen na dat hij ‘de cops’ erbij zou halen.Het slachtoffer is volgens zijn advocaat ernstig getraumatiseerd geraakt door het dreigement: “Mijn cliënt heeft waarschijnlijk jarenlang therapie nodig. Sinds de doodsbedreiging heeft hij geen overval meer durven plegen. Hij is daardoor ook nog eens in financiële problemen geraakt.”Het incident met Kevin Green is niet het eerste geval waarbij wordt gedreigd met het bellen van de politie. Er is sprake van een bredere problematiek, waarbij niet alleen winkeliers, maar ook willekeurige mensen op straat zeggen de politie te bellen. Het blijft niet alleen bij intimidatie: in de laatste jaren werd steeds vaker daadwerkelijk de politie gebeld, vaak met een fatale afloop. De rechtszaak tegen Green dient woensdag. De drogist kan daar zelf niet bij zijn, omdat hij in het ziekenhuis herstelt van de schotwonden die hij bij zijn arrestatie opliep.
Was het volgens jou wel nieuwswaardig geweest als het in Nederland had plaatsgevonden?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja oke. Leuk. Een straatroof in Zweden.
NWS zou nog druk worden als we voor elke straatroof in de wereld waarbij fysiek geweld gebruikt wordt een topic gaan openen.
Uiteraard, autochtonen doen zoiets niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarvandaan zou deze meneer komen? Serieuze vraag want ik kan het echt niet zien...
Het zou ook gewoon een dakloze hollander kunnen zijn als ik z'n gezicht zieOf is alles met een snor een immigrant?
Dat is het nieuwe chique binnen rechtse kringen: afgeven op 'cultureel marxisme'. Maar wat graag laten deze 'verzetshelden' de rol die het kapitalisme heeft gespeeld in het hele immigratiegebeuren handig achterwege.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:52 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Och, de associatie begrijp ik wel. Helemaal aangezien ik kritisch ben op cultuurmarxisme en de daaruit voortkomende multiculturele 'samen'leving. Bedenk echter dat provocatie ook een stijlvorm is. Ik had mijzelf net zo goed Nikkerfarao kunnen noemen.
Ik denk iets Afghaans te herkennen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarvandaan zou deze meneer komen? Serieuze vraag want ik kan het echt niet zien...
Het zou ook gewoon een dakloze hollander kunnen zijn als ik z'n gezicht zieOf is alles met een snor een immigrant?
Dat mag jij denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe chique binnen rechtse kringen: afgeven op 'cultureel marxisme'. Maar wat graag laten deze 'verzetshelden' de rol die het kapitalisme heeft gespeeld in het hele immigratiegebeuren handig achterwege.
Ook zo actief in je protesten daarover?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:00 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
Ik ben net zo kritisch over het (centrale) bankwezen en het assgierenkapitalisme wat zij hebben voortgebracht.
Geef het de tijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook zo actief in je protesten daarover?
Ja, alleen hoor je over dat laatste onze 'verzetshelden' nauwelijks.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:19 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Geef het de tijd.
Ik ben van mening dat het cultuurmarxistische pathologische altruïsme de hoofdoorzaak is voor de onverantwoorde beslissingen die momenteel genomen worden. Men probeert de oorspronkelijke bevolking op grote schaal een schuldgevoel aan te praten vanwege kolonialisme en Nazisme. Ik geloof niet in erfschuld.
Het is wel zo dat steenrijke kapitalisten, die nauwelijks meer te corrigeren zijn door wetgeving mensensmokkelaars financiëren. Daarnaast vinden werkgevers het wel prima om spotgoedkope arbeidskrachten tegen elkaar uit te spelen om ze zo te kunnen uitbuiten.
Hey hey hey je vergeet iets!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:19 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Geef het de tijd.
Ik ben van mening dat het cultuurmarxistische pathologische altruïsme de hoofdoorzaak is voor de onverantwoorde beslissingen die momenteel genomen worden. Men probeert de oorspronkelijke bevolking op grote schaal een schuldgevoel aan te praten vanwege kolonialisme en Nazisme. Ik geloof niet in erfschuld.
Het is wel zo dat steenrijke kapitalisten, die nauwelijks meer te corrigeren zijn door wetgeving mensensmokkelaars financiëren. Daarnaast vinden werkgevers het wel prima om spotgoedkope arbeidskrachten tegen elkaar uit te spelen om ze zo te kunnen uitbuiten.
quote:
Waarom hier niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:44 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Waarom hebben deze mensen geen recht op verdachtenbescherming? Dat wil zeggen: Geen enkele mogelijkheid tot herkenning?
Zou het er dan toch mee te maken kunnen hebben dat ze ingaan tegen de heersende sociaalmaatschappelijke mores?
Dit filmpje is niet door mij online gezet. In plaats van de verdachte te waarschuwen had ik het de politie intern laten oplossen, d.w.z. arresteren, registreren, deporteren.quote:
Waarom stel je die zogenaamde "verdachtenbescherming" hier niet aan de kaak terwijl je dat wel nodig vond in het topic over de Geldermalsense relschoppers?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:50 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Dit filmpje is niet door mij online gezet. In plaats van de verdachte te waarschuwen had ik het de politie intern laten oplossen, d.w.z. arresteren, registreren, deporteren.
Ik wil het best in ieder individueel draadje aan de kaak stellen. Dan val ik echter snel in herhaling.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom stel je die zogenaamde "verdachtenbescherming" hier niet aan de kaak terwijl je dat wel nodig vond in het topic over de Geldermalsense relschoppers?
Je bent gewoon niet erg consequent, en in combinatie met je username wek je tenminste de schijn dat je vindt dat voor den Blanke Nederlandersch en andere Westeuropeanen andere regels moeten gelden dan voor mensen met andere etniciteit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:02 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ik wil het best in ieder individueel draadje aan de kaak stellen. Dan val ik echter snel in herhaling.
Ik zeg enkele berichten geleden nog dat ik er een interne politie-aangelegenheid van gemaakt zou hebben als ik het had mogen beslissen. Dat houd dus in: Geen publieke schandpaal. Wel blijven lezen. Ik beide gevallen propageer ik dezelfde oplossing.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet erg consequent, en in combinatie met je username wek je tenminste de schijn dat je vindt dat voor den Blanke Nederlandersch en andere Westeuropeanen andere regels moeten gelden dan voor mensen met andere etniciteit.
Waarom staat 'cultureel marxisme' tussen aanhalingstekens? Het is een officiële term welke voortkomt uit marxist Trent Schroyer's The Critique of Domination: The Origins and Development of Critical Theory (1973) waarin hij cultureel marxisten beschrijft als in feite de linkse sociaal-democraten; de acceptatie van kapitalisme in plaats van de bestrijding ervan en met het marxisme alleen aanwezig in de visie van culturele verandering. Identiteitspolitiek is hier technisch gezien ook een voorbeeld van. Sterker nog, Fredric Jameson wilde later "Cultural Studies" letterlijk vervangen door "Cultural Marxism" met als doel de kern van het concept weer naar het marxisme toe te brengen (namelijk de kritiek op cultureel denken). Wat dat betreft is het geen verzonnen term door (Amerikaans christelijk) sociaal-conservatieven, hetgeen pas in 1998 binnen dergelijke kringen naar voren kwam en vervolgens de laatste jaren pas echt in trek geraakt is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe chique binnen rechtse kringen: afgeven op 'cultureel marxisme'. Maar wat graag laten deze 'verzetshelden' de rol die het kapitalisme heeft gespeeld in het hele immigratiegebeuren handig achterwege.
Dat is hun kruipersmentaliteit, als je klaagt dat je in je hol wordt genaaid ben je jaloers op degene die naait, als een ander nog harder wordt genaaid vinden zijn ze zo dankbaar dat ze alles best vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit, beetje met parfum op lopen. Ze vraagt er zelf om.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:52 schreef Mensenvriend het volgende:
Ja, kom op, wie denkt die vrouw, die VROUW, wel niet dat ze is ?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Zijn er verdragen of wetten die dit verhinderen? Negeren of aanpassen. Alleen vergaande maatregelen kunnen Europa nog redden. Doen we dat niet, dan wacht het continent een duistere toekomst.
Uurtje later alweer los zeker?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Arrest after Stockholm 'thief' punches and spits at mum.
http://www.thelocal.se/20(...)ef-punches-young-mum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |