...Of je komt erachter dat je het precies omgekeerd hebt gezaagd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het fijne werk gaat gelukkig wel aardig met die decoupeerzaag. Heb nog maar een plank verklooid
Haha ja dat had ik van de zomer eens gehad bij een vriend van me. Wat heb ik staan vloeken.. Was een heel lastig stukjequote:Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
...Of je komt erachter dat je het precies omgekeerd hebt gezaagd.![]()
Ah het moet je maar liggen dus haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:28 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb één stalen kozijn ingezaagd en bij de rest de laminaat er netjes omheen gelegd. Wat een kutklus zeg...
Haaij dankjewel!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:53 schreef blup het volgende:
Welkom in de wijk trouwens.
Hoe diep is jouw huis nou? Kan 't op de tekening niet goed lezen.
Awesome waar ga je ergens heen? Of bij die nieuwbouw die tegenover ons komt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:06 schreef blup het volgende:
Ah da's precies wat wij nu ook hebben (zonder uitbouw).
We gaan binnenkort verhuizen binnen de wijk.
Gezien. Leuk leuk leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:12 schreef blup het volgende:
Nee. Zie PM
We gaan iets groter (10 x 5.9m) hoekwoning.
Tip, gebruik schilderstape op je muur en plafond om de plaats waar kit komt te merken. Als je dan de tape wegtrekt (mits hij netjes zat) heb je een kaarsrechte kit rand!quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het zijn allemaal opvallende plekken waar die andere kleur erop zit haha
Maar zal wel zien hoe ik dat ga doen
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tip, gebruik schilderstape op je muur en plafond om de plaats waar kit komt te merken. Als je dan de tape wegtrekt (mits hij netjes zat) heb je een kaarsrechte kit rand!
Valt best mee! Als liggend monteren een optie is, dat ging bij ons heel soepel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo we hadden onverwacht een middag vrij dus maar "even" naar de ikea gereden en daar een pax kast gekocht.
Gaat nog een hele klus worden die in elkaar zetten.
Liggend monteren gaan we zeker doen hij moet voor woensdag ochtend staan want dan komt het bed deze kant opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Valt best mee! Als liggend monteren een optie is, dat ging bij ons heel soepel.
En die verfranden zijn herkenbaar
Als het niet chemisch kan, dan mechanisch. Oftewel: poetsen. Met een droge(!) doek. Met water haal je niks uit, behalve dat de sluier tijdelijk onzichtbaar is. Heb je het laten leggen? Dan zou ik de tegellegger even bellen als ik jou was.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een goede tip tegen cementsluier op tegels trouwens? Er mag nog niks agressiefs op zoals dat HG spul ofzo. gewoon met water lijkt weinig uit te halen.
Heb die gebeld en die zegt schoonmaak azijn dus dat ga ik morgen even proberen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het niet chemisch kan, dan mechanisch. Oftewel: poetsen. Met een droge(!) doek. Met water haal je niks uit, behalve dat de sluier tijdelijk onzichtbaar is. Heb je het laten leggen? Dan zou ik de tegellegger even bellen als ik jou was.
Zijn het heel speciale tegens dat er geen gewone cementsluierverwijderaar gebruikt mag worden?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb die gebeld en die zegt schoonmaak azijn dus dat ga ik morgen even proberen.
Iedere keer idd nat kei mooie schone tegels tot het opdroogt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zijn het heel speciale tegens dat er geen gewone cementsluierverwijderaar gebruikt mag worden?Ze liggen er pas een paar dagen in. Voegen moeten nog uitharden enzo (ofzoiets)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd me maar aan de voorschriften van het tegel bedrijf. Ik heb het geluk dat de voegen eruit komen zetten als ik wat anders doe dan aanbevolen ofzo... Ken mijn geluk
I solemnly swear i'm up to no good
Wat een takkeding!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dan ben je er een dagje niet en hebben je schoonouders als verrassing de lamp in de slaapkamer alvast opgehangen.
Arme mensen zijn er 2 uur mee bezig geweest want het was schijnbaar nogal een gedoe![]()
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Morgen komen ze de meubels, bed en de keuken leveren![]()
lol wij hebben er ook 2, slaapkamer en woonkamer, maar inderdaad, die takken kunnen er maar op 1 manier in maar haken een soort van in elkaar.. best een klusje om te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dan ben je er een dagje niet en hebben je schoonouders als verrassing de lamp in de slaapkamer alvast opgehangen.
Arme mensen zijn er 2 uur mee bezig geweest want het was schijnbaar nogal een gedoe![]()
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Morgen komen ze de meubels, bed en de keuken leveren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |