Heb idd alle pannen vervangen voor straks in de keuken. Gelukkig heeft blokker vaak goede acties op tefalquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik baalde daar in een huis of drie geleden ook echt van. Ze bestaan wel, glazen platen voor achter glas, maar niet die dus...
[..]
InductieHet is er dat er bij mijn huis een prachtig vijfpits gasfornuis zat, anders was ik ook weer voor inductie gegaan. Enige nadeel is dat je nieuwe pannen moet kopen...
Slaapkamer is dit. Komt een antraciete boxspring in en een grote pax kast met die witte frosted schuifdeuren. Andere twee muren blijven ook wit. Misschien dat er naast die pax nog een boekenkast komt te staan. Maar daar twijfelen we nog over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:52 schreef Tink89 het volgende:
Bijzondere kleur. Wat gaan jullie qua inrichting doen?
Wil zoiets ook gaan proberen maar daarvoor moet eerst een verf.goed gedroogd en gehard zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef elamanilo het volgende:
Voor die randjes zag ik laatst bij Eigen Huis & Tuin () de tip om dan, na het afplakken, even met een kwastje wit langs de afplaktape te gaan. De gaatjes die er zitten vullen zich dan met wit. Als je dan daarna de kleur verft, kruipt dat niet alsnog in die randjes. Misschien het proberen waard bij een volgende ruimte?
Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plekquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is de kleur "lei" bij de praxis. Laten mengen met histor![]()
Dat kitten is ook nog een idee maar dat moet je wel een beetje kunnen denk ik
Onze plafonds zijn allemaal gespoten![]()
Het zijn allemaal opvallende plekken waar die andere kleur erop zit hahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kitten is niet moeilijk hoor. Gewoon beginnen op een onopvallende plekZelfs ik kan het...
Begint al op te schieten! leuk!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo vandaag zijn ze de tegels wezen leggen op de beneden verdieping. Morgen gaan ze die voegen en de plinten plaatsen.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk
Ze zien nog een beetje wit op deze foto
Zelf hebben we ook nog iets gedaan maar niet te veel want we moesten op een gegeven moment het huis uit omdat ze de gang gingen doen en er dan niet meer overheen gelopen mag worden.
Maar wij zijn weer met ons laminaar bezig geweest. Best nog een hoop gedoe om dat netjes langs die deurposten te krijgen enzo.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Kan dat is van die stalen kozijnen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:37 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
Begint al op te schieten! leuk!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar je kan je kozijn inzagen met een multitool zodat je het laminaat onder je deurpost door kan schuiven, scheelt een hoop een gezaag en het is wat netter.
Met een goede metaalzaag je voor een multitool (ik bedoel niet zo'n dremel, maar een oscillerende multitool) zou dat gewoon moeten lukken bij mijn weten.Mocht je het niet zeker weten, vraag het eens aan die mannen/vrouwen die beneden aan het werk zijn, misschien weten die het wel, en willen ze misschien nog wel helpen ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan dat is van die stalen kozijnen?
Het fijne werk gaat gelukkig wel aardig met die decoupeerzaag. Heb nog maar een plank verklooidquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef Luuk84 het volgende:
Wie is er nou de baas?
Maar zonder dollen, moeilijk is het niet: stukje ondervloer, stukje laminaat, leg je multitool erop en zagen maar. Dat is ook het mooie van zo'n multitool. je kan je zaag vlakliggend.
Maar goed vrije keus, als je netjes kan zagen met een decoupeerzaag kan je het laminaat er ook mooi inkrijgen.
...Of je komt erachter dat je het precies omgekeerd hebt gezaagd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het fijne werk gaat gelukkig wel aardig met die decoupeerzaag. Heb nog maar een plank verklooid
Haha ja dat had ik van de zomer eens gehad bij een vriend van me. Wat heb ik staan vloeken.. Was een heel lastig stukjequote:Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
...Of je komt erachter dat je het precies omgekeerd hebt gezaagd.![]()
Ah het moet je maar liggen dus haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:28 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb één stalen kozijn ingezaagd en bij de rest de laminaat er netjes omheen gelegd. Wat een kutklus zeg...
Haaij dankjewel!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:53 schreef blup het volgende:
Welkom in de wijk trouwens.
Hoe diep is jouw huis nou? Kan 't op de tekening niet goed lezen.
Awesome waar ga je ergens heen? Of bij die nieuwbouw die tegenover ons komt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:06 schreef blup het volgende:
Ah da's precies wat wij nu ook hebben (zonder uitbouw).
We gaan binnenkort verhuizen binnen de wijk.
Gezien. Leuk leuk leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:12 schreef blup het volgende:
Nee. Zie PM
We gaan iets groter (10 x 5.9m) hoekwoning.
Tip, gebruik schilderstape op je muur en plafond om de plaats waar kit komt te merken. Als je dan de tape wegtrekt (mits hij netjes zat) heb je een kaarsrechte kit rand!quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het zijn allemaal opvallende plekken waar die andere kleur erop zit haha
Maar zal wel zien hoe ik dat ga doen
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tip, gebruik schilderstape op je muur en plafond om de plaats waar kit komt te merken. Als je dan de tape wegtrekt (mits hij netjes zat) heb je een kaarsrechte kit rand!
Valt best mee! Als liggend monteren een optie is, dat ging bij ons heel soepel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo we hadden onverwacht een middag vrij dus maar "even" naar de ikea gereden en daar een pax kast gekocht.
Gaat nog een hele klus worden die in elkaar zetten.
Liggend monteren gaan we zeker doen hij moet voor woensdag ochtend staan want dan komt het bed deze kant opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Valt best mee! Als liggend monteren een optie is, dat ging bij ons heel soepel.
En die verfranden zijn herkenbaar
Als het niet chemisch kan, dan mechanisch. Oftewel: poetsen. Met een droge(!) doek. Met water haal je niks uit, behalve dat de sluier tijdelijk onzichtbaar is. Heb je het laten leggen? Dan zou ik de tegellegger even bellen als ik jou was.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een goede tip tegen cementsluier op tegels trouwens? Er mag nog niks agressiefs op zoals dat HG spul ofzo. gewoon met water lijkt weinig uit te halen.
Heb die gebeld en die zegt schoonmaak azijn dus dat ga ik morgen even proberen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het niet chemisch kan, dan mechanisch. Oftewel: poetsen. Met een droge(!) doek. Met water haal je niks uit, behalve dat de sluier tijdelijk onzichtbaar is. Heb je het laten leggen? Dan zou ik de tegellegger even bellen als ik jou was.
Zijn het heel speciale tegens dat er geen gewone cementsluierverwijderaar gebruikt mag worden?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb die gebeld en die zegt schoonmaak azijn dus dat ga ik morgen even proberen.
Iedere keer idd nat kei mooie schone tegels tot het opdroogt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zijn het heel speciale tegens dat er geen gewone cementsluierverwijderaar gebruikt mag worden?Ze liggen er pas een paar dagen in. Voegen moeten nog uitharden enzo (ofzoiets)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd me maar aan de voorschriften van het tegel bedrijf. Ik heb het geluk dat de voegen eruit komen zetten als ik wat anders doe dan aanbevolen ofzo... Ken mijn geluk
I solemnly swear i'm up to no good
Wat een takkeding!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dan ben je er een dagje niet en hebben je schoonouders als verrassing de lamp in de slaapkamer alvast opgehangen.
Arme mensen zijn er 2 uur mee bezig geweest want het was schijnbaar nogal een gedoe![]()
Morgen komen ze de meubels, bed en de keuken leveren![]()
lol wij hebben er ook 2, slaapkamer en woonkamer, maar inderdaad, die takken kunnen er maar op 1 manier in maar haken een soort van in elkaar.. best een klusje om te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En dan ben je er een dagje niet en hebben je schoonouders als verrassing de lamp in de slaapkamer alvast opgehangen.
Arme mensen zijn er 2 uur mee bezig geweest want het was schijnbaar nogal een gedoe![]()
Ja ben benieuwd hoe hij er in het uitziet nu hij hangt haha.quote:
Hoorde zoiets Ja haha hebben wij eens geluk danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol wij hebben er ook 2, slaapkamer en woonkamer, maar inderdaad, die takken kunnen er maar op 1 manier in maar haken een soort van in elkaar.. best een klusje om te doen
Dat is de lamp die ik wilde en opeens uitverkocht was toen ik hem ging bestellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat is balen hij is echt tof. Ben blij dat we de grootste besteld hebben anders was hij een beetje weggevallen de nieuwe ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:05 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Dat is de lamp die ik wilde en opeens uitverkocht was toen ik hem ging bestellen. Toffe lamp
.
Tofquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze komen de keuken eerder plaatsen. Vanmiddag al
Nice ben benieuwdquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze komen de keuken eerder plaatsen. Vanmiddag al
Strak!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even snel tussendoor. Maar hij staat![]()
Komt nog een stukje op de koof. Die is in bestelling
Sorry van de donkere foto maarja tegenlicht
[ link | afbeelding ]keuken by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ja en nee. Het is een apart kleurtje. Het hangt er een beetje vanaf hoe het licht er op valt. Over het algemeen is hij eerder grijs/champagne te noemen dan bruinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Mooi! Is de kleur nou een beetje glanzend bruin?
Met het Storemax systeemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk, er valt een hoop uit te pakken!
Hoe ga je nu precies de schuifdeuren maken op zolder?
We gaan vandaag een paar keer naar de stort rijden en dan zijn we er vanafquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:41 schreef laziness het volgende:
Och herkenbaar al die karton zooi. Daar heb je nog wel ff last van na je keuken
Ziet er goed uit allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |