SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
Sepulveda wie? Ja laat die maar rijden, ik chill hem lekker bij de favorieten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:49 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.astanaproteam.(...)rro-el-amago-140-km/
[..]
BROEKJE UIT.
Heel erg onvolwassen inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Over een paar weken weer smerig dik, wacht maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
Echt lachwekkend hoe jij nu post.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Is toch mooi man, heeft wim ook eens wat medestanders.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt lachwekkend hoe jij nu post.
Je liegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Als Miguel maar in orde is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Redelijk valpartijtje in San Luis, Nairo en Nibali lagen ertussen.
Sagan, Gaviria en Sepulveda idem.
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo gebroken sleutelbeen wordt gemeld.
Ik las het. Nu nog achterhalen wat er met Contreras is gebeurd en ik kan weer met een gerust hart slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |