Sterker nog. Israel is miniscuul qua oppervlakte, en heeft een kleine bevolking.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik begrijp je betoog, maar ik ben bang dat jij mij niet helemaal hebt begrepen, of ik mijzelf wat ongelukkig heb uitgedrukt. De titel van de OP luidt: 'buig voor de islam'. Dat vind ik persoonlijk een onnodig defaitistische houding omdat, indien nodig, we de islam in ons land zo zouden kunnen oprollen. Maar om verschillende redenen doen we dat niet.
Als voorbeeld noemde ik Israel, een klein land dat stand houdt in een vijandige, islamitische omgeving. Als zij het kunnen, moeten wij Europeanen zeker stand kunnen houden. Om stand te kunnen houden denk ik dat het essentieel is dat we zelf goed nadenken over de waarden die ons drijven, zodat we visie hebben op de toekomst. Want, dooddoener of niet, regeren is vooruitzien. Concrete actie zou ik zoeken in het beperken van de migratiestroom, en zorgen dat reeds gevestigde migranten als de donder integreren. En daarvoor is het belangrijk dat je goed weet wat je eigen waarden zijn, en die met trots kan uitdragen.
wij zijn het eens dat de meest humane oplossing is om helderheid te geven door de grenzen potdicht te houden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Feit blijft dat de huidige concentratiekampen (AZC's) volstrekt inhumaan zijn en stoppen van de migratiestroom m.i. de enige oplossing is om onze samenlevingen leefbaar te houden. Alle middelen moeten worden ingezet om dat doel te bereiken.
Met Amerikaanse kernkoppen is dat niet moeilijk nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:55 schreef watsawie het volgende:
[..]
Sterker nog. Israel is miniscuul qua oppervlakte, en heeft een kleine bevolking.
Omringt door een enorm oppervlak en bevolking, maar ze hebben als ze willen niet heel lang nodig om heel die woestijn uit te roken.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
Leuk daar in de UK op een van de tallen ISIS hotspots.
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
2017: Eerste borden zijn arabisch langs de straten
2020: Er tellen nu even veel moskeeën zoals kerken
2021:Arabisch is naast Nederlands de tweede taal van Nederland geworden
2023: De sharia wet is van toepassing.
Relikneuzen met hun: "wie heeft de grootste". wat een treurigheidquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:04 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
[..]
Kerken in Marokko
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerken in Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doen al die 29.891sjiieten in Brazilie dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:17 schreef DeKnuppel het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)_naar_aantal_moslims
Jij kunt het denken beter opgeven lijkt mij...quote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef flufffy het volgende:
Islam is een epidemie wat nog meer infecties creëert dan zika, aids, ebola, en sars bij elkaar, en ik maar denken dat kanker alleen een enge ziekte was
Jij bakt er ook niet veel van zo te lezenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij kunt het denken beter opgeven lijkt mij...
En dat baseer je op?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:55 schreef flufffy het volgende:
[..]
Jij bakt er ook niet veel van zo te lezen
Maar dit vind ik nog het meest bijzondere aan die onnozelheid over de islam. Die tolerantie voor intolerantie. De islam staat recht tegenover wat links zegt te willen, maar vervolgens bestrijden ze elke weerstand tegen de islam alsof het wel goed komt. Terwijl er nergens op de de wereld ook maar een voorbeeld is te vinden waarbij het goed is gekomen met de islam, alleen maar ellende.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:
Als voorbeeld noemde ik Israel, een klein land dat stand houdt in een vija Om stand te kunnen houden denk ik dat het essentieel is dat we zelf goed nadenken over de waarden die ons drijven, zodat we visie hebben op de toekomst. Want, dooddoener of niet, regeren is vooruitzien. Concrete actie zou ik zoeken in het beperken van de migratiestroom, en zorgen dat reeds gevestigde migranten als de donder integreren. En daarvoor is het belangrijk dat je goed weet wat je eigen waarden zijn, en die met trots kan uitdragen.
Z'n vergelijking met de een infectieziekte is nog niet eens zo raar. Net als een infectie proberen religieuzen hun opvattingen aan anderen over te dragen/opdringen. Kinderen worden van jongs af aan geïndoctrineerd en nemen de 'besmetting' van hun ouders over. Hoe de symptomen van religie zich uiten mogen duidelijk zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij kunt het denken beter opgeven lijkt mij...
Nee, dan weet je dat je een debiel bent die is losgezongen van de realiteit.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Baas_bas het volgende:
Je weet dat het slecht gaat met je land als je graag in Texas zou willen wonen
Mag je niet zeggen !!!! Ook al is het de waarheidquote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef flufffy het volgende:
Islam is een epidemie wat nog meer infecties creëert dan zika, aids, ebola, en sars bij elkaar, en ik maar denken dat kanker alleen een enge ziekte was
Toet, toet de trein vertrekt met de profeetconducteur.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen !!!! Ook al is het de waarheid
Wat heeft mijn werk ermee te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toet, toet de trein vertrekt met de profeetconducteur.
Wel jammer dat de Allah express zo'n 1400 jaar last heeft van een seinstoringquote:Op zondag 7 februari 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toet, toet de trein vertrekt met de profeetconducteur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |