SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Arabisch moeten leren en 5 keer per dag moeten bidden
[ Bericht 2% gewijzigd door DeKnuppel op 22-01-2016 08:39:24 ]
Ik was onwetend. Ik wist niet dat ik niet ongelovig mocht zijn en Allah als God moet accepteren. Wollah.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
Niet al lang leven volgens de leefwijze van de Heilige Profeet Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji (vzmh)
In de spoiler. Ik wilde mijn radicaalislamitische medemens niet beledigen dus ik heb de Nederlandse vertaling achter een spoiler gezet.quote:
Waarom mijn moeder er op die manier bij betrekken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:37 schreef Gerard_Geit het volgende:
عدم الاعتراف بأن هذا الموقع هو من عند الله
Perfect!quote:
Het allermooiste zijn toch die ietwat intellectueel uitgedaagde boerin-juffen die het allemaal goedkeurend staan te bekijkenquote:
Helemaal mee eens, de Islam is vrij rationeel als je de leer bekijkt vanuit het "vrouwen zijn inferieur aan mannen" en "niet-moslims verdienen het te sterven, omdat" principe. In elk geval geen psychedelische visioenen in brandende bramenstruiken en magische splitsende zeeën en zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
De islam. Toch wel het minste sprookje qua inhoud. Wel goed uitgedacht door Mo en zijn roversbende qua indoctrinatie en onderwerping.
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.quote:
Stoere knul ben jij zeg, vast een fantastisch voorbeeld voor de zoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef caspert79 het volgende:
[..]
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
De islam. Toch wel het minste sprookje qua inhoud. Wel goed uitgedacht door Mo en zijn roversbende qua indoctrinatie en onderwerping.
Nou, wat een daadkracht zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef caspert79 het volgende:
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:12 schreef Dven het volgende:
Niet mekkeren, allemaal naar Mekka buigen!
Instaan voor MEKKAar!quote:
Nu heb ik zin in Teriyakiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
Niet al lang leven volgens de leefwijze van de Heilige Profeet Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji (vzmh)
Is jou niet verteld dat het bijbelse oude testament (waaronder het verhaal van de brandende braamstruik) ook in de koran zit?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:45 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Het allermooiste zijn toch die ietwat intellectueel uitgedaagde boerin-juffen die het allemaal goedkeurend staan te bekijken
[..]
Helemaal mee eens, de Islam is vrij rationeel als je de leer bekijkt vanuit het "vrouwen zijn inferieur aan mannen" en "niet-moslims verdienen het te sterven, omdat" principe. In elk geval geen psychedelische visioenen in brandende bramenstruiken en magische splitsende zeeën en zo.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:12 schreef Dven het volgende:
Niet mekkeren, allemaal naar Mekka buigen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:40 schreef Twiitch het volgende:
Zodat je lekker mannenkontjes kan kijken zeker, homoooooo.
Als reactie op de foto on de OP.quote:
Nee natuurlijk doen ze dat nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als reactie op de foto on de OP.
Ik heb niks tegen het uitwisselen van kennis en cultuur, maar zie jij islamitische kinderen al een kerk bezoeken en met gevouwen handjes in de kerkbank zitten?
Weer dat idiote doorgeslagen gedoe van en naar één kant.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:06 schreef HSG het volgende:
Een dag cursus over de islam bestaat uit:
8:00 - 8:30: bidden
8:30 - 10:30: workshop bommen maken
10:30 - 12:00: workshop onthoofden
12:30 - 13:00: bidden
13:00 - 13:30: lunch
13:30 - 15:00: workshop jihad
15:00 - 16:30: workshop moorden van andersdenkenden
16:30 - 18:00: workshop andere religies haten
Verkrachten komt een andere keer aan de orde HSGquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:06 schreef HSG het volgende:
Een dag cursus over de islam bestaat uit:
8:00 - 8:30: bidden
8:30 - 10:30: workshop bommen maken
10:30 - 12:00: workshop onthoofden
12:30 - 13:00: bidden
13:00 - 13:30: lunch
13:30 - 15:00: workshop jihad
15:00 - 16:30: workshop moorden van andersdenkenden
16:30 - 18:00: workshop andere religies haten
treurlingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef caspert79 het volgende:
[..]
Voor gevorderden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:26 schreef watsawie het volgende:
[..]
[..]
Verkrachten komt een andere keer aan de orde HSG?
Dan moet het wel in het juiste perspectief gezet worden. Gaan knielen en net doen alsof is dat niet. Ik betwijfel ten zeerste of deze kinderen ook de schadelijkheid van religie mee gekregen hebben, of ze de kans dat die god er daadwerkelijk is wel zo ongelovelijk klein is dat de staatsloterij nog betere kansen biedt, en dat je met een beetje rationele gedachtegang er niet op zou komen. Dat er mensen afgeslacht worden uit naam van diezelfde religie....ffs ik kan wel door blijven gaan over de complete randdebieligheid hiervan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:26 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Dat is een slimme school door een dagje kennis te maken met het onbekende levert dat meer begrip op. Angst wordt gecreëerd door het onbekende.
Ben wel benieuwd of dit een Christelijke basisschool leerlingen zijn of Openbare Schoolleerlingen.
Wat wel jammer is dat deze foto gebruikt wordt voor HAAT-Propaganda.
Hohohoho ik vind sowieso dat religie opdringen aan een kind gelijk staat aan kindermishandeling. Laat kinderen pas kennis maken met religie als ze een jaartje op 16 of 18 zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan moet het wel in het juiste perspectief gezet worden. Gaan knielen en net doen alsof is dat niet. Ik betwijfel ten zeerste of deze kinderen ook de schadelijkheid van religie mee gekregen hebben, of ze de kans dat die god er daadwerkelijk is wel zo ongelovelijk klein is dat de staatsloterij nog betere kansen biedt, en dat je met een beetje rationele gedachtegang er niet op zou komen. Dat er mensen afgeslacht worden uit naam van diezelfde religie....ffs ik kan wel door blijven gaan over de complete randdebieligheid hiervan.
En wanneer ze naar een kerk hadden gegaan en het onze vader moesten opdreunen? Daarbij lijkt mij dat de ouders wel af weten van buitenschoolse activiteiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:
Als ik kinderen had (die ik niet heb) en op een school hadden ze dit gedaan met mijn kinderen dan hadden ze toch een probleem.
Sowieso had ik mijn kinderen van die school gehaald.
Ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:57 schreef DikPropje het volgende:
[..]
En wanneer ze naar een kerk hadden gegaan en het onze vader moesten opdreunen? Daarbij lijkt mij dat de ouders wel af weten van buitenschoolse activiteiten.
Wie denkt dat de Islam de baas is in Nederland, kent zijn eigen land niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Joh, Islam is al lang de baas in Nederland. Wie dat niet inziet is sowieso een beetje:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Wie denkt dat de Islam de baas is in Nederland, kent zijn eigen land niet.
Zo belachelijk dat deze bouw op deze manier is toegestaan in NL. De symbolische waarde hiervan is zo groot, zo polariserend, zo indoctrinerend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Misschien als je ergens in middle of nowhere Friesland woont dat je die "illusie" nog wat langer kan vasthouden.
Als je in de randstad woont weet je wel beter.
Welkom in Utrecht:
[ afbeelding ]
Welkom in Den Haag:
[ afbeelding ]
Welkom in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Welkom in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Game over
Wauw in een land waar Godsdienstvrijheid hoog in het vaandel staat worden gebedshuizen gebouwd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Misschien als je ergens in middle of nowhere Friesland woont dat je die "illusie" nog wat langer kan vasthouden.
Als je in de randstad woont weet je wel beter.
Welkom in Utrecht:
[ afbeelding ]
Welkom in Den Haag:
[ afbeelding ]
Welkom in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Welkom in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Game over
bizarre redenvoering inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Wauw in een land waar Godsdienstvrijheid hoog in het vaandel staat worden gebedshuizen gebouwd.
SCHANDE!!!1111!!!11
Noem je dit echt een overwinning van de islam?![]()
Je bent een naïef mens als je de symboliek niet snapt...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Wauw in een land waar Godsdienstvrijheid hoog in het vaandel staat worden gebedshuizen gebouwd.
SCHANDE!!!1111!!!11
Noem je dit echt een overwinning van de islam?![]()
Tis gewoon een Abrahamatische religie, net als het Christendom en het Jodendom.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
Kerk in Jordaniëquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent een naïef mens als je de symboliek niet snapt...
Hoezo verandert dat mijn stelling?quote:
Zet eens die paar hersencellen aan het werk en dan kom je er wel achter.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoezo verandert dat mijn stelling?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent een naïef mens als je de symboliek niet snapt...
Kerken in Marokkoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:36 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Kerk in Jordanië
[ afbeelding ]
Kerk in de Westerlijke Jordaanoever
[ afbeelding ]
Kathedraal in Libanon
[ afbeelding ]
Kerk in Egypte
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:26 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Zet eens die paar hersencellen aan het werk en dan kom je er wel achter.
Ook al was dit niet mijn argument pak ik toch de handschoen op, laten we het christelijke geloof waar ik net zo min wat mee heb in Marokko eens in het perspectief zetten;quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-christen-zijn.dhtmlquote:Marokko kent een beperkte godsdienstvrijheid. Zo is het moslims verboden zich te bekeren tot een andere godsdienst, controleert de politie in Casablanca dat er geen Marokkanen een kerk binnengaan en kunnen Marokkaanse moslims die zich bekeren tot het christendom niet gedoopt worden[3]. Voor moslims is het toegelaten hun geloof te verkondigen, maar voor christenen is dit verboden en regelmatig worden christenen het land uitgezet.[4][5][6]
jij bent een speciaal soort bijzonder is het niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Ook al was dit niet mijn argument pak ik toch de handschoen op, laten we het christelijke geloof waar ik net zo min wat mee heb in Marokko eens in het perspectief zetten;
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-christen-zijn.dhtml
Ga toch heen met dat hypocriete geneuzel.
Nah, eerder een bijzonder soort speciaalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent een speciaal soort bijzonder is het niet?
Maar hunniequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Ook al was dit niet mijn argument pak ik toch de handschoen op, laten we het christelijke geloof waar ik net zo min wat mee heb in Marokko eens in het perspectief zetten;
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-christen-zijn.dhtml
Ga toch heen met dat hypocriete geneuzel.
Wow....gewoon wow. Wie komt er nu met 'hunnie' , jij komt toch met je kerken in marokko... Maar ehm, wie zegt dat ik tegen godsdienstbeperking ben?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:03 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Maar hunnie![]()
, last time I checked was Nederland toch wat beter geciviliseerd dan die landen.
Als je dan tegen godsdienstbeperking bent, waarom streef je dat dan juist na?
Je gebruikt het feit dat ANDERE landen een godsdienstbeperking hebben in jouw beargumentatie, waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wow....gewoon wow. Wie komt er nu met 'hunnie' , jij komt toch met je kerken in marokko... Maar ehm, wie zegt dat ik tegen godsdienstbeperking ben?
Jij gebruikt het feit dat in andere landen een kerk staat ....Nu niet huilen nu dat argument zich tegen je keert.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:11 schreef GeerttreeG het volgende:
Je gebruikt het feit dat ANDERE landen een godsdienstbeperking hebben in jouw beargumentatie, waarom?
Kut. Ik dacht dat het vasten 1 maand was.quote:Buiten de verplichte periode waarin gevast moet worden (de maand ramadan), zijn er tevens dagen waarin het extra wordt aanbevolen om te vasten, zoals:
iedere maandag;
iedere donderdag;
de witte nachten, de 13de, 14de en 15de dag van iedere islamitische maand, bij volle maan
in de maand sha'abaan (achtste maand), de maand voorafgaand aan ramadan, met name 15 sha'abaan;
6 dagen in de maand sjawwal (tiende maand), onmiddellijk na de maand ramadan;
9 dhul hidja (twaalfde maand), de dag voorafgaand aan het Offerfeest.
Je moeder in een varkenshokquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:52 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Buig!Kniel! En laat me je achterwerk bewonderen
"Deze noord Afrikaanse vrouw pint met een gestolen pas in Eindhoven. Kijk goed naar de duidelijke beelden. Deze vrouw moet te vinden zijn."quote:
Veel moslims in een homobar trouwens, kan ik je vertellen. Staan altijd achteraan en hebben meestal een trouwring om.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |