SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Arabisch moeten leren en 5 keer per dag moeten bidden
[ Bericht 2% gewijzigd door DeKnuppel op 22-01-2016 08:39:24 ]
Ik was onwetend. Ik wist niet dat ik niet ongelovig mocht zijn en Allah als God moet accepteren. Wollah.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
Niet al lang leven volgens de leefwijze van de Heilige Profeet Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji (vzmh)
In de spoiler. Ik wilde mijn radicaalislamitische medemens niet beledigen dus ik heb de Nederlandse vertaling achter een spoiler gezet.quote:
Waarom mijn moeder er op die manier bij betrekken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:37 schreef Gerard_Geit het volgende:
عدم الاعتراف بأن هذا الموقع هو من عند الله
Perfect!quote:
Het allermooiste zijn toch die ietwat intellectueel uitgedaagde boerin-juffen die het allemaal goedkeurend staan te bekijkenquote:
Helemaal mee eens, de Islam is vrij rationeel als je de leer bekijkt vanuit het "vrouwen zijn inferieur aan mannen" en "niet-moslims verdienen het te sterven, omdat" principe. In elk geval geen psychedelische visioenen in brandende bramenstruiken en magische splitsende zeeën en zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
De islam. Toch wel het minste sprookje qua inhoud. Wel goed uitgedacht door Mo en zijn roversbende qua indoctrinatie en onderwerping.
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.quote:
Stoere knul ben jij zeg, vast een fantastisch voorbeeld voor de zoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef caspert79 het volgende:
[..]
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
De islam. Toch wel het minste sprookje qua inhoud. Wel goed uitgedacht door Mo en zijn roversbende qua indoctrinatie en onderwerping.
Nou, wat een daadkracht zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef caspert79 het volgende:
Leuk uitstapje! Hoeven ze op de school van mijn zoontje niet te proberen, dan blijft het niet bij een afgehakt paardenhoofd bij het voeteneind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |