Ja ik laat het nu ook maar. Als je na 5 minuten al niks meer te zeggen hebt dan bekijk je het maarquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kan je 2 dingen doen; aan een dood paard sleuren of naar de volgende. Klagen heeft geen zin.
Sowieso vond ik paiq maar matig. Twee dates uitgehaald, voor de rest was het allemaal van het type waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik laat het nu ook maar. Als je na 5 minuten al niks meer te zeggen hebt dan bekijk je het maar![]()
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die persoon meerdere chatgesprekken heeft lopen. Begrijpelijk; dat heb ik ook. Maar dan ga je gewoon door naar de volgende(en de volgende... en de volgende... en de volgende
)
Nu snap ik dat je dat misschien als voorbeeld geef, maar dat is toch ook geen interessante vraag?Met zo'n oppervlakkige vraag kun je toch geen diepe gesprekken verwachten? Vraag iets persoonlijks of iets origineels waarmee je opvalt tussen al die andere kandidaten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik juist bij bepaalde vrouwen. Vraag ik welke film ze voor het laatst gezien hebben, stel een paar vragen erover maar dan vervolgens niet aan mij vragen welke film ik heb gezienZe geven braaf antwoord, maar stellen zelf geen vragen...
Ja ik leef ook geen spannend leven maar ik weet tenminste nog wel een gesprek gaande te houdenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso vond ik paiq maar matig. Twee dates uitgehaald, voor de rest was het allemaal van het type waar jij het over hebt.
Ik pak wel mn doosje Pickwick thee erbij. Genoeg originele vragen om het weekend mee door te komenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je dat misschien als voorbeeld geef, maar dat is toch ook geen interessante vraag?Met zo'n oppervlakkige vraag kun je toch geen diepe gesprekken verwachten? Vraag iets persoonlijks of iets origineels waarmee je opvalt tussen al die andere kandidaten.
Dat hele matching systeem van paiq klopt van geen kant volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik leef ook geen spannend leven maar ik weet tenminste nog wel een gesprek gaande te houden
En ik ben efficient.. Ipv het hele riedeltje
"Hoi"
"Hoi"
"hoe gaat het?"
"Ja lekker en met jou?"
Vraag ik gewoon "Hoi -naam-! Leuke dag gehad? Gewerkt of lekker vrije dag?" Sla ik toch al een stuk saaiheid over (zou je denken, in theorie...).
Ik heb zelfs mn profiel aangepast maar zelfs nu rollen daar geen spannende gesprekken uitOp Paiq zit niet echt de creme de la creme.
Ik sla die vragen ook altijd overquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik leef ook geen spannend leven maar ik weet tenminste nog wel een gesprek gaande te houden
En ik ben efficient.. Ipv het hele riedeltje
"Hoi"
"Hoi"
"hoe gaat het?"
"Ja lekker en met jou?"
Vraag ik gewoon "Hoi -naam-! Leuke dag gehad? Gewerkt of lekker vrije dag?" Sla ik toch al een stuk saaiheid over (zou je denken, in theorie...).
Ik heb zelfs mn profiel aangepast maar zelfs nu rollen daar geen spannende gesprekken uitOp Paiq zit niet echt de creme de la creme.
Welkom in het leven van de datende man. Dat soort dingen komen zo vaak voor doordat er vaak meerdere gesprekken tegelijk lopen. Ik probeer dat overigens te voorkomen maar vrees dat ik me er zelf af en toe ook schuldig aan gemaakt heb als ik tegelijk met iemand anders in gesprek was...quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doe mn bestmaar ik heb het idee dat ik de gesprekken steeds op gang moet houden. Er komen ook geen vragen terug zeg maar
Ik ben een vrouw dus blijkbaar is het meer "welkom in het leven van een datende persoon" dan dat het typisch iets is wat mannen gebeurdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in het leven van de datende man. Dat soort dingen komen zo vaak voor doordat er vaak meerdere gesprekken tegelijk lopen. Ik probeer dat overigens te voorkomen maar vrees dat ik me er zelf af en toe ook schuldig aan gemaakt heb als ik tegelijk met iemand anders in gesprek was...
I know, alleen hebben mannen hier over het algemeen vaker mee te maken. Bij paiq merk je het verschil tussen beide geslachten nogal. Als ik op de speeddate-knop druk duurt het soms een uur voordat er een speeddate is, bij een vrouw vaak maar een paar minuten en dan heb je al snel meerdere gesprekken tegelijk. Tinder idem.Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus blijkbaar is het meer "welkom in het leven van een datende persoon" dan dat het typisch iets is wat mannen gebeurd
Dan moet ik toch ff checken of ik wel heb aangegeven dat ik een vrouw benquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
I know, alleen hebben mannen hier over het algemeen vaker mee te maken. Bij paiq merk je het verschil tussen beide geslachten nogal. Als ik op de speeddate-knop druk duurt het soms een uur voordat er een speeddate is, bij een vrouw vaak maar een paar minuten en dan heb je al snel meerdere gesprekken tegelijk. Tinder idem.Dat bedoelde ik.
Zit je met homoseksuele mannen te praten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan moet ik toch ff checken of ik wel heb aangegeven dat ik een vrouw bengister duurde het ook lang voor ik een speeddate had.
Nou ik begon even aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je met homoseksuele mannen te praten?![]()
![]()
Heb je deze als profiel foto:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik begon even aan mezelf te twijfelenMaar nee ik sta echt aangegeven als vrouw
Paiq is niks. Ik heb er nog geen geluk mee gehad. Ook nog nooit n date gehad via Paiq.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef over_hedge het volgende:
Paiq. Is dat wat?
[..]
Heb je deze als profiel foto: [ afbeelding ]
Dan weet ik hoe het komt
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:
En nee ik heb dit als profielfoto:
[ afbeelding ]
Misschien toch dat GIFje van hierboven gebruiken de volgende keer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:11 schreef Elvi het volgende:
Gotver heb ik een keer eindelijk een leuk gesprek, breekt hij het af nadat hij mn foto's zagDat doet wel pijn af en toe
(maar ik doe het zelf ook soms...)
Via welk medium kende je hem?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:11 schreef Elvi het volgende:
Gotver heb ik een keer eindelijk een leuk gesprek, breekt hij het af nadat hij mn foto's zagDat doet wel pijn af en toe
(maar ik doe het zelf ook soms...)
Ik zou je daten!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paiq is niks. Ik heb er nog geen geluk mee gehad. Ook nog nooit n date gehad via Paiq.
[ afbeelding ]
inb4 botquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Bless de superlikes.Met 10/10'en in contact komen.
Ik zou haar ook daten nuquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar is dat echt Elvi?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:
Nee dat ben ik nietDat daar geen valse verwachtingen over bestaan
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paiq is niks. Ik heb er nog geen geluk mee gehad. Ook nog nooit n date gehad via Paiq.
[ afbeelding ]
Dit is toch op weg naar die eerste date? Gewoon frustratie: geen tijd om af te spreken want druk, en als je dan hoort wat ze gedaan hebben had het wel prima gekund.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, je hoeft niet elke frustratie te melden, het is geen dagboektopic.
Ja, ze heeft het druk: we hebben het nu wel door. Dood de tijd in de tussentijd door nuttige dingen te doen die JOU verder helpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is toch op weg naar die eerste date? Gewoon frustratie: geen tijd om af te spreken want druk, en als je dan hoort wat ze gedaan hebben had het wel prima gekund.
Zoek verder en wed niet op 1 paard... dat soort dingenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het druk: we hebben het nu wel door. Dood de tijd in de tussentijd door nuttige dingen te doen die JOU verder helpen.
Werk aan je scriptie, meld je aan bij een leuke vereniging, zoiets.
Zoeken doe ik altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoek verder en wed niet op 1 paard... dat soort dingenAls je het zo erg vind; zoek dan verder en blijf dan niet in cirkels rondlopen.
Maar goed, het is tegen dovemansoren gericht dus wat zijn we aan het doen
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoek verder en wed niet op 1 paard... dat soort dingenAls je het zo erg vind; zoek dan verder en blijf dan niet in cirkels rondlopen.
Maar goed, het is tegen dovemansoren gericht dus wat zijn we aan het doen
Ja ik wil me er niet mee bemoeien maar ik wil toch even kwijt wat ik ervan vind. Zoietsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je paiq matches?
Eén van de andere nadelen van Paiq.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik wil me er niet mee bemoeien maar ik wil toch even kwijt wat ik ervan vind. Zoiets
Met mn matches gaat het niet zo best. Ik schrik mannen af met die bolle harses van me geloof ikEn als ze blijven dan vind ik ze niet leuk
Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eén van de andere nadelen van Paiq.Ik gebruikte het alleen voor fotoreacties / beoordelingen. Geen zin om iedere keer 15 minuten met iemand te praten en dan hopen dat beide kanten het acceptabel vinden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijkIk vind het dus best moeilijk om tot een acceptabele top 4 te komen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ik steeds gekoppeld wordt aan mannen die ehm... naja ze zien eruit alsof ze een beperking hebben
Het is zelfs zo erg dat ik ook steeds mn profiel check of ik alles wel goed heb ingevuld qua opleiding, geslacht, en leeftijd
Ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid de match gezet op mannen én vrouwen maar daar zat ook niet zoveel bij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had toch nooit veel moeite om tot een acceptabele top 4 te komen bij de vrouwen. Nu ben ik alleen bang dat ik eruit zie alsof ik een beperking heb.
Die cijfers kloppen ook geen kut van volgens mij. Maar jij krijgt dan ook alleen vrouwen te zien die op zoek zijn naar vrouwen he. Niet de hete(ro) vrouwtjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid de match gezet op mannen én vrouwen maar daar zat ook niet zoveel bij.
Of laten ze foto's zien die bij jouw foto matcht qua cijfer?
Ja of de bi-vrouwen natuurlijk.. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar dan geen leuke vrouw bij zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen ook geen kut van volgens mij. Maar jij krijgt dan ook alleen vrouwen te zien die op zoek zijn naar vrouwen he. Niet de hete(ro) vrouwtjes.
Bijna al mijn foto's zaten rond de 8.5 / 9 na verloop van tijd. Ik heb m'n twijfels over de betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of de bi-vrouwen natuurlijk.. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar dan geen leuke vrouw bij zit.
Nu ben ik volgens paiq ook maar een 6.3 en een 6.6 dus misschien zegt iemand anders dit ook over mij nu
Mn vorige foto's waren ook 6-jes. Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bijna al mijn foto's zaten rond de 8.5 / 9 na verloop van tijd. Ik heb m'n twijfels over de betrouwbaarheid.Volgens mij loopt dat langzaam op om alle lelijkerds een goed gevoel te geven.
Geeft niet. Als vrouw is een 6 scoren niet zo ergquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn vorige foto's waren ook 6-jes. Ik vrees het ergste
Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet. Als vrouw is een 6 scoren niet zo erg![]()
Ik zat overigens in die korte periode op Paiq op 8,nogwat.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?
Tussen de 8 en de 9,3... Ook allemaal mannen die een beperking zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of de bi-vrouwen natuurlijk.. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar dan geen leuke vrouw bij zit.
Nu ben ik volgens paiq ook maar een 6.3 en een 6.6 dus misschien zegt iemand anders dit ook over mij nu
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tussen de 8 en de 9,3... Ook allemaal mannen die een beperking zouden kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |