Geen idee, omdat ze van geprakt voedsel uitgaan denk ik. Kruidvat heeft ze ook en daar staat 9 maanden op. Ik volg het voedingsintroductieschema op borstvoeding.com en daar houden ze 6 maanden aan, dat is ook wat googelen oplevert.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat maakt dat ze dat zo voor 7+ maanden verkopen dan?
Kokosolie is ook nog een optie, dat schijnt ook antiviraal en schimmelwerend te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:34 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een leuke foto Mariposasgoede timing!
Iemand hier tips tegen schrale babyhandjes? O is een flinke duimer en zijn duimen hebben nu aan de onderkant rode schrale plekken. Wat kan ik hierop smeren? Vaseline of Zwitsal lijkt me niet zo handig omdat de plek regelmatig in zijn mond komt. Is lanoline hier handig voor? Dat mocht ook gewoon op tepels bij borstvoeding, dus lijkt me iig niet schadelijk als hij dat in z'n mond krijgt. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara ik wou nog zeggen dat ik vaak voorlees (de hele dag tegen een baby aan ouwehoeren is niet mijn sterkte punt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kleding komt hier vandaan![]()
Haha en jij mag ook nog dubbel shoppen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:38 schreef Daui het volgende:
Ooooooooo en bij de HEMA hebben ze nu geen poezie spullen maar pandaberenkleding voor babies![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hulp nodig. Is er zoiets als Anonieme Babykledingshoppers?
Dat doen ze op de vrije school ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier geen vrije scholen in de buurt dus no go.. Sowieso maar 2 scholen in het dorp: eentje aan de ene kant van het dorp met een leerlingenstop en aan de andere kant eentje die net is gefuseerd omdat het aantal leerlingen terugliep. Weinig keuze dus. Dat is dan weer het nadeel van in een durrep wonen I guess.
Beginnen ze op katholieke scholen nog steeds de ochtend met een gebed nowadays trouwens? Wij moesten dat vroeger wel. Vroeg het me ineens af.
Edit: omg ik kan ze nog steeds opdreunen.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:45 schreef kazy het volgende:
[..]
Haha en jij mag ook nog dubbel shoppen!
Wat een knappe meneren heb je trouwensIs het een eeneiige tweeling eigenlijk? (weet het niet meer). Ze lijken wel veel op elkaar, maar toch ook weer net niet (zo op de foto dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scholen, nog niet over nagedacht. Rotterdam heeft veeeeeel keuze, maar als we terug zouden verhuizen naar Tholen hebben we de keuze uit 4 scholen zonder wachtlijst. Ok 1 valt sowieso af. Zwaar gereformeerde school. Daar passen wij niet tussen. De anderen zijn christelijk, openbaar en een montessori.babyfoto's! Zoveel leuke baby's komen er voorbij. Ik zag de kleine van IMA zitten, Micheal van DJMO die zo leuk zit en nog veel meer
![]()
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Shopaholic1984 op 22-01-2016 05:41:53 ]
Hebben onze baby's ea uitgewisseld mss? Wat de jouwe slaapt is de mijne wakkerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Shop! Wat zijn ze groot!
Hier van half twaalf tot half zes geslapen, gevoed, tijdens de voeding in slaap gevallen, en nu weer in coma. Dus geen omdraaien van het ritme. Las op internet dat dat bij een twaalf weken sprong hoort? Hij is nu twaalf weken na UD ongeveer.
Vindt het wel raar hoor, ben benieuwd hoe hij vandaag overdag is. Hij was gisterenavond ook zoveel aan het slapen dat ik niet goed heb kunnen zien of hij wakker wel alert is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:00 schreef Mineola het volgende:
*En in het kader van worthless without pics, mijn baby en zijn signature lookZo weer weg.
Hehe, hele herkenbare signature lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zusje: J. was 3 weken te vroeg en daar duurde het ook wel lang bij voor hij ging lachen enzo. Ik heb ook meerdere keren gegoogled wanneer de eerste lach gemiddeld is, want het duurde zo langDe baby van LuDann is een paar dagen ouder dan J. maar die lachte weken eerder al, wat mij ook onzeker maakte. Nou ja, uiteindelijk weet ik niet eens meer wanneer die eerste lach nou was (iig ná 6 weken), maar het komt echt wel
[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 22-01-2016 10:50:53 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |