Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende: Zijn sommigen hier vergeten hoe slecht lex werkelijk was?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als cultheld van Gobbel vergeten
Dafuqquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.quote:
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
Ik zal vooral die penaltymisser in de Arena niet snel vergeten. Tegen 10 man, nog 20 minuten te spelen. Heeft nooit één goal tegen een topclub gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit.
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sportquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Paar jaar terug was hij ook bijna voetballer van het jaar bij de Telegraaf. Dat vonden ze daar toch niet zo leuk dus hebben ze Blind de laatste wedstrijd een te hoog cijfer gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
Heb nog ergens een oude Hard Gras liggen over culthelden. Staat ook een mooi verhaal over Gyan in geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
Even graven hoor. Herinner me wat kopballetjes tegen clubs als NAC en Roda, een paar intikkers tegen PEC en misschien zelfs nog een paar gescoorde pingels. Niet veel mooie goals in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |