Ik heb daar wel kijk op, weet snel wanneer het goed veulen is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zag ik niet zo goed, maar ik ben daar niet zo getraind in
Nog iets op het oog?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb daar wel kijk op, weet snel wanneer het goed veulen is.
stukadoor heet dat toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga kunstenaar worden, beetje plamuren en klaar.
Heb je een las diploma? Met oud ijzer kan je hetzelfde flikken....quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult er verhaal bij en dan ben je kunstenaar.
Heb ooit zelf een Volvo Amazone gerestaureerd, dat leek wel lapjesdeken toen ik klaar was met lassen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je een las diploma? Met oud ijzer kan je hetzelfde flikken....
Lood om oud ijzer.![]()
Ben je meteen klaar, lulverhaal erbij en het is kunst, 'Chop Shop' starring Peetu.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ooit zelf een Volvo Amazone gerestaureerd, dat leek wel lapjesdeken toen ik klaar was met lassen.
Ik was er wel klaar mee ja, denk je dat alle gaten dicht zijn, hoppa nog 1.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je meteen klaar, lulverhaal erbij en het is kunst, 'Chop Shop' starring Peetu.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was er wel klaar mee ja, denk je dat alle gaten dicht zijn, hoppa nog 1.
Dan mis je de hamer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was de rauwdouwer bij papiermachine, Hop daar is Piet met de waterpomptang.
Uit een doos?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Krijg honger, ik ga nog ff pizza bakken.
Ja, zelf gerold? Of een uit de doos een beetje opgeleukt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |