Ja leuk wel , maar het blijft wel uit kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:26 schreef just me het volgende:
lijkt me hartstikke leuk voor de katten!
Er stond zo'n klim ton.. dan kunnen ze binnendoor naar andere "etages" dus ik met dat lampje van etage naar etage gaan... dat was lachenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:26 schreef just me het volgende:
lijkt me hartstikke leuk voor de katten!
Het is een speciaal voor katten gemaakt laserlampje... zodra ik het ding loslaat gaat lampje meteen uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk wel , maar het blijft wel uit kijken
dát dus!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er stond zo'n klim ton.. dan kunnen ze binnendoor naar andere "etages" dus ik met dat lampje van etage naar etage gaan... dat was lachen
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk wel , maar het blijft wel uit kijken
Ah OK dus er zit ook geen waarschuwings sticker of zo op... Op mijn Israelisch laserpen wel, maar de batterijen zijn leeg...quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is een speciaal voor katten gemaakt laserlampje... zodra ik het ding loslaat gaat lampje meteen uit
Nee, er zit geen waarschuwingssticker op. Die zat wel op de verpakking... niet mee in de ogen schijnen langer dan 3 secondenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dus er zit ook geen waarschuwings sticker of zo op... Op mijn Israelisch laserpen wel, maar de batterijen zijn leeg...
Zonder dopje?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dus er zit ook geen waarschuwings sticker of zo op... Op mijn Israelisch laserpen wel, maar de batterijen zijn leeg...
en je gaat sowieso niet in de oogjes schijnen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, er zit geen waarschuwingssticker op. Die zat wel op de verpakking... niet mee in de ogen schijnen langer dan 3 seconden
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
en je gaat sowieso niet in de oogjes schijnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Hou hem dan een wortel voor zn neusquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Misschien is het ook wel handig op het paard zo'n laser.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Het "beruchte" laserlampjeDas een kleintje idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet nodig die knol loopt wel maar om de weg te wijzen zonder te sturen ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou hem dan een wortel voor zn neus
Old but wise. 40+quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou hem dan een wortel voor zn neus
millimeterwerkquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb wel wat van Sjinkie, ook altijd bezig met de nieuwste technieken.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk... Maar hij deed het goed...quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toffe gozer vind ik dat, goede vader ook.
Die dochter leek als 2 druppels water op pa.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
Ja maar dat kind was ook nog maar net geboren toch ...
Dat zag ik niet zo goed, maar ik ben daar niet zo getraind inquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dochter leek als 2 druppels water op pa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |