Gewoon lekker met z'n allen kijken met een kannetje bier. Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie. Ik ben zeg maar de persoon die iedereen steeds zegt dat ze moeten komen altijd, zou wat zijn als ik zelf laat afweten
Ik mis hooguit een kwartier, dus erg veel maakt het ook niet uit.
Had natuurlijk 100% moeten zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
De bookmakers geven Nederland 70% kans op de overwinning. Verschrikkelijk conservatief nog eigenlijk
Nah. Sowieso 90%. Ik zou in ieder geval heel verbaasd zijn als het anders ligt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had natuurlijk 100% moeten zijn
Ach, het goede nieuws dan is dat ik een excuus heb om naar Gouda te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou het wel weer typisch vinden als ze zouden verliezen
Ieuw, de beuk erinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Beetje trekken, niets mis mee.
Wat een kutsport is het toch ook.
Jammer dat Casanova niet meer meedoetquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef noodgang het volgende:
Sow, die nr 12 van hongarije die op de bank zit zal wel goed blijven drijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat Casanova niet meer meedoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |