Dat weet ik nog wel en ik ben echt verre van een survivor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef Abed het volgende:
Ze hebben dus duidelijk de andere seizoen niet gezien. Daar snapte ze wel dat ze het water eerst moesten koken.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet alleen geen ander seizoen, Discovery zit vol met survivalprogramma's zo moeilijk is het niet om de basis mee te krijgen
Als ik zo hond zie, dan ben ik bang om boven op te staan om zo klein zijnquote:
Daar schrok ik in de Engelse variant ook heel erg van. Mooie eiland met aangespoelde plastic flesjes en touw, echt enorm veel.quote:
Dat is daar echt niet neergelegd..helaas.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef houdjemond het volgende:
Kijk dat is nou even toevallig zeg, dat afval.
één en al plastic en troep....oceaan zit er vol meequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Daar schrok ik in de Engelse variant ook heel erg van. Mooie eiland met aangespoelde plastic flesjes en touw, echt enorm veel.
Ik heb mijn twijfels..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is daar echt niet neergelegd..helaas.
quote:
In een ander seizoen hadden ze jerrycans om het water in de koken, dat moest haast wel nep zijn.quote:
helaas is dat echt zo zoals het is, zeker als ze aan de kant zitten waar stromingen en stormen op het eiland komen, kan zijn dat er aan de andere kant van het eiland minder ligtquote:
Van de vide gevallen..quote:
quote:
Dat er heel veel troep in zwerft geloof ik wel, maar dit is allemaal net even iets te obvious.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:07 schreef Abed het volgende:
[..]
In een ander seizoen hadden ze jerrycans om het water in de koken, dat moest haast wel nep zijn.
Maar het is echt zo dat die stranden vol aangespoelde plastic zooi liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |