Heb ze niet gezien maar wel net wat over gelezen, belooft wel wat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:29 schreef Abed het volgende:
De Amerikaanse en Britse beide gezien, geweldig programma.
Trailer van de Nederlandse zag er weer kneuterig uit, hoop geklaag.
Maar ga zeker even kijken.
De Engelse en Amerikaanse hadden idd geen luxe, ook niet achter de camera, dat was duidelijk te merken en maakte het ook zo goed. De wanhoop als er geen water of eten gevonden was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:29 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij wel interessant, geen luxe zoals in ER (als het goed is tenminste) maar gewoon een stel onbekenden die op een eiland zitten te overleven.
Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:29 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij wel interessant, geen luxe zoals in ER (als het goed is tenminste) maar gewoon een stel onbekenden die op een eiland zitten te overleven.
[..]
Heb ze niet gezien maar wel net wat over gelezen, belooft wel wat.
Ik ben niet zo een fan (understatement) van Arie, maar hij kletst alleen de boel aan elkaar en zit als ik het goed begrijp niet op het eiland. EN dat het geen BN'ers zijn is sowieso een plus.
quote:
ik heb hoge verwachtingen...té hoog misschienquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor het aanmaken van dit topic. Ik ga het een kans geven.
quote:
Het kan toch alleen maar meevallen als je Utopia bent gewend?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb hoge verwachtingen...té hoog misschien
jaaa dat is waarquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan toch alleen maar meevallen als je Utopia bent gewend?
Preciesquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Urb het volgende:
Een grotere deceptie als de soap met echte mensen kan het sowieso al niet worden, en de versies van de buitelandse wezens klonken wel goed.
gmta Disana![]()
Heb je die gezien? Schijnt echt wel goed geweest te zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Abed het volgende:
Al is het maar half zo goed als de Britse variant is het nog de moeite waard.
Ja de Amerikaanse ook heel goed, maar de Engelse vond ik persoonlijk nog beter.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je die gezien? Schijnt echt wel goed geweest te zijn?
ah dat klinkt goed! Klinkt als iets wat in mijn straatje pastquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja de Amerikaanse ook heel goed, maar de Engelse vond ik persoonlijk nog beter.
Een van de meest boeiende programma's eigenlijk in lange tijd. Maar ik ga dan ook al hard op Survivor, Lost, en Expeditie Robinson dus het zal wel aan mijn fetish liggen
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nuquote:
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nu
Mijn computerklok sprong net op 20.30 uurquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nu
Helemaal eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah dat klinkt goed! Klinkt als iets wat in mijn straatje past.....alleen ER vind ik zo tegenvallen de laatste jaren. Ik bedoel...Armana als winnaar...kom op nou. Heeft niks meer met survivallen te maken.
Ja irritant is dat. Extra reclame er tussendoor denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.
Dat vind ik zo irritant bij rtl4. Ik ben al minstens 10 jaar gestopt met kijken naar GTST.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.
kneuterig.....hoop het niet.....Nederlanders kunnen wel goed zeurenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:35 schreef Abed het volgende:
De Engelse variant heeft een mannenseizoen en een vrouwenseizoen, beide heel sterk. Voorkeur naar het mannenseizoen wel. Meer humor om de ellende te verdrijven.
Die Engelsen weten het beter samen te rooien en is allemaal net iets puurder dan het Amerikaanse seizoen.
Ik denk dat de Nederlandse variant wat kneuteriger is met meer gezeur, maar hoop het niet.
en baarden droog fohnenquote:
Nee, hooguit als voice over af en toe als het eenmaal begonnen is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef tralalala het volgende:
Even kijken of het wat is.Hopelijk niet teveel Arie
Geloof mij maar, dat wordt enorm afzien.quote:
Ariequote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef tralalala het volgende:
Even kijken of het wat is.Hopelijk niet teveel Arie
Zolang duurt de expeditie robison ook. Het verblijf op het eiland.quote:
De andere seizoen waren 7-8 afleveringen geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zolang duurt de expeditie robison ook
De Britten hadden een alligator te grazen genomen, dat was best lijp.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik geloof er niets van dat ze daadwerkelijk gevaar lopen.
Ik ook niet, allemaal show voor de kijkcijfers, maar leuk om te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik geloof er niets van dat ze daadwerkelijk gevaar lopen.
plien en biancaquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:41 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat jankwijf
Om jezelf te testen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen geldprijs, waarom doe je dan mee
ndusssquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Postbode siiiemen ik hep de band lek
Ben je Famous en krijg je reallifesoapquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen geldprijs, waarom doe je dan mee
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
ik dacht wat heeft die man op zijn voorhoofd, dat is een camera denk ik?
Ja, GoPro denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
Gopro denk ik ja. Die filmt alles voor zichzelf zeker.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
voor team Jetsersquote:
Gaat tot 22:00 door, zal wel meevallenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:46 schreef Prisha het volgende:
Dit is zeker zo'n voorstel aflevering.....
Team jetsersquote:
quote:
echt he, slim gecastquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:48 schreef Prisha het volgende:
hahaha een decorbouwer.....dat zal van pas komen
dat zou een uitdaging worden vrees ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou gelijk willen zorgen voor een plek zonder insecten/slangen/spinnen
mietjesquote:
Het ziet eruit als een willekeurig ER eiland.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef Urb het volgende:
Is dit wel op hetzelfde eiland als die andere landen ja zeker of?
Dit dus. Brr vooral spinnenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou gelijk willen zorgen voor een plek zonder insecten/slangen/spinnen
quote:
Komt het wel op neer volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Maar, hebben ze iets van een doel of is het kamp bouwen en 4 weken uitzitten?
Alleen overleven volgens mij. Eten zoeken en zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
doel is overleven denk ik? Eten en drinken wel noodzakelijk, dat krijgen ze niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Een loods bouwen..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
Das marioquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
is dat een oostenrijker, op die reclame?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef houdjemond het volgende:
quote:
Ruben Nicolai van de Lama's of wist je dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
is dat een oostenrijker, op die reclame?
euhhhquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruben Nicolai van de Lama's of wist je dat wel
Ja uiteraard, maar dacht misschien moeten ze nog opdrachten doen of iets.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
doel is overleven denk ik? Eten en drinken wel noodzakelijk, dat krijgen ze niet.
Taakje voor Tante Arie B misschienquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me af of er een team is die af en toe komt om de tot op dat moment verzamelde filmmateriaal mee te nemen? Of is het gewoon 4 weken daar neerpoten en echt niet meer terugkomen tot de 4 weken om zijn?
Dat typetje had hij toch bedacht bij het programma KatjavsRubenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruben Nicolai van de Lama's of wist je dat wel
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef tralalala het volgende:
Verdommeal die smerige wijvenreclames op Net5
Nee, geen opdrachten, geen stemrondes....dat vind ik juist zo fijn. Met deze mensen moeten ze het doen. Dus geen gekonkel of geplot....heerlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar dacht misschien moeten ze nog opdrachten doen of iets.
Het level utopia-grapjes is wel moeilijk hoog hier
Ja man weet je wat er tijdens Masterchef voor reclame was? Iets tegen vaginale schimmelquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef tralalala het volgende:
Verdommeal die smerige wijvenreclames op Net5
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man weet je wat er tijdens Masterchef voor reclame was? Iets tegen vaginale schimmel
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man weet je wat er tijdens Masterchef voor reclame was? Iets tegen vaginale schimmel
Laat de zombies maar komenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef Urb het volgende:
Dat The Island logo doet me aan deze denken van een game
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:57 schreef Cir het volgende:
[..]
zeespons dr in klaar
flink spoelen met NoooonceheeJaaahaan watertt
Mooie serie is dat ook jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef Urb het volgende:
brrr, je heb ook die serie naked & affraid worden ze soms ook helemaal lekgeprikt en geven ze op en dat zijn echt geen watjes die daar aan meedoen ook
zo'n griet die geen schoenen had die in een nest rode mieren ging staan....dat was geen pretje denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef Urb het volgende:
brrr, je heb ook die serie naked & afraid worden ze soms ook helemaal lekgeprikt. En geven ze op en dat zijn echt geen watjes die daar aan meedoen ook.
ik vind hem op Wilco lijken...quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:03 schreef Urb het volgende:
Die ouwere man is de Andrea van de groep, het gekkie
Zou voor mij ook wel een reden zijn zoiets als dit niet te doen.quote:
niet alleen geen ander seizoen, Discovery zit vol met survivalprogramma's zo moeilijk is het niet om de basis mee te krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef Abed het volgende:
Ze hebben dus duidelijk de andere seizoen niet gezien. Daar snapte ze wel dat ze het water eerst moesten koken.
Dat weet ik nog wel en ik ben echt verre van een survivor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:04 schreef Abed het volgende:
Ze hebben dus duidelijk de andere seizoen niet gezien. Daar snapte ze wel dat ze het water eerst moesten koken.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet alleen geen ander seizoen, Discovery zit vol met survivalprogramma's zo moeilijk is het niet om de basis mee te krijgen
Als ik zo hond zie, dan ben ik bang om boven op te staan om zo klein zijnquote:
Daar schrok ik in de Engelse variant ook heel erg van. Mooie eiland met aangespoelde plastic flesjes en touw, echt enorm veel.quote:
Dat is daar echt niet neergelegd..helaas.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:05 schreef houdjemond het volgende:
Kijk dat is nou even toevallig zeg, dat afval.
één en al plastic en troep....oceaan zit er vol meequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Daar schrok ik in de Engelse variant ook heel erg van. Mooie eiland met aangespoelde plastic flesjes en touw, echt enorm veel.
Ik heb mijn twijfels..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is daar echt niet neergelegd..helaas.
quote:
In een ander seizoen hadden ze jerrycans om het water in de koken, dat moest haast wel nep zijn.quote:
helaas is dat echt zo zoals het is, zeker als ze aan de kant zitten waar stromingen en stormen op het eiland komen, kan zijn dat er aan de andere kant van het eiland minder ligtquote:
Van de vide gevallen..quote:
quote:
Dat er heel veel troep in zwerft geloof ik wel, maar dit is allemaal net even iets te obvious.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:07 schreef Abed het volgende:
[..]
In een ander seizoen hadden ze jerrycans om het water in de koken, dat moest haast wel nep zijn.
Maar het is echt zo dat die stranden vol aangespoelde plastic zooi liggen
Platte planken klonk inderdaad nep, maar geef het een kans, of ga de Engelse kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat er heel veel troep in zwerft geloof ik wel, maar dit is allemaal net even iets te obvious.
Ik irriteer me nu al aan alles
Die dikke trekt het nou al niet.
Engelse had ik al opgeschreven,wist niet dat die er was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Platte planken klonk inderdaad nep, maar geef het een kans, of ga de Engelse kijkenRaad ik je echt aan.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Engelse had ik al opgeschreven,wist niet dat die er was.
En ik kijk het ook wel af, voor nu..
Ik heb ook nog een puntjequote:
Die is lekker zuur, top dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Marlous gaat de leiding nemen
. < daar is je puntquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een puntje
Dit is de tweede al.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef rubbereend het volgende:
RTL stelt bij een nieuw programma het eerste reclameblok volgens mij altijd lang uit zodat je er helemaal in komt
ja ben ik ook blij mee...die BN'ers die altijd komen opdraven overalquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Fijn dat het eens geen bekende Nederlanders zijn.
Leuk tot nu toe
de sbs zenders staan bekend om meer reclame uit te zenden dan programma'squote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef rubbereend het volgende:
RTL stelt bij een nieuw programma het eerste reclameblok volgens mij altijd lang uit zodat je er helemaal in komt
wie was dat, die autocoureur?quote:
ha daar was die andere blonde miepje het duidelijk niet mee eensquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja hij regelt t wel even dat er een leider moet komen
quote:
ja en SBS wil natuurlijk melken nu er nog mensen kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
de sbs zenders staan bekend om meer reclame uit te zenden dan programma's
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:19 schreef Cir het volgende:
die Cameraman ..42? toch
kan wel..
X=Geschikt
ga eens vuur maken jah
sukkels
kokosnoot in je kutquote:
bonus: 'mijn persooooonlijke mening' brrrrquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat is mijn mening he.
Killer van elk gesprek.
Gewoon centraal houdenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:24 schreef Prisha het volgende:
hahaha nu discussiëren over hoe ze een goede discussie moeten houden....praten door elkaar heen, maar die ander is het er niet mee eens.
gaat lekker zo.
Joffrey Baratheonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |