Bron: http://waalwijk.nieuws.nl/nieuws/20131113/baantjes/quote:L.J.J. Dorrestijn uit Waalwijk stoort zich aan het aanstellen van ‘culturele attachés’ die ‘met subsidies smijten om onze cultuur in het buitenland te promoten.’ Hoe kijkt u hiernaar?
Bron: http://m.telegraaf.nl/wat(...)Bdrie-blunders-39%3Bquote:L.J.J. Dorrestijn uit Waalwijk verbaast zich over de blunders die zijn begaan met betrekking tot het bomalarm op het station Leiden. "Terroristen, als u dit land wilt ontregelen, ga dan werken bij de NS, de meldkamer of de politie."
En mocht ze wel een redelijk inkomen krijgen dan wordt dat volgens mij wel verrekend met het wachtgeld. Je mag geloof ik 'bijverdienen' tot 100%.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Die sollicitatieplicht is er dus ook. Het zou interessant zijn om te weten hoe dat bij deze dame zit. Wat zou kunnen: haar nieuwe baan in Amerika betaalt veel minder dan haar huidige. In dat geval ontvangt ze wachtgeld tot 80% (na een jaar 70%) van haar huidige inkomen.
Haha.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Van der Linden heeft makkelijk praten, die kan zijn onderkin opvreten als ie werkloos wordt.
Dat dus.quote:
Als ze nu de hele partij had meegenomen dan hadden we best wachtgeld kunnen betalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:19 schreef Cubs het volgende:
Weer zo'n iemand die te veel house of cards heeft gekeken en denkt dat ie een baan krijgt in Washington.
Helpen bij de presidentscampagne. Ook echt zo'n vrouwen-dingetje uit de categorie 'hongerige negertjes in Afrika helpen'.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:19 schreef Cubs het volgende:
Weer zo'n iemand die te veel house of cards heeft gekeken en denkt dat ie een baan krijgt in Washington.
Geef toe dat het meer awesome is dan 99,9% van alle banen die men hier op fok zal hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Helpen bij de presidentscampagne. Ook echt zo'n vrouwen-dingetje uit de categorie 'hongerige negertjes in Afrika helpen'.
Zo geweldig is dat werk niet hoor. Een beetje de hele dag random aanbellen bij mensen om propaganda te verkondigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geef toe dat het meer awesome is dan 99,9% van alle banen die men hier op fok zal hebben.
Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef Childofthe90s het volgende:
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat zij wachtgeld krijgt voor haar vrijwillige keuze de Tweede Kamer te verlaten, als dat zo is geregeld, moet het onmiddellijk worden aangepast.
Denk dat Wassila met haar ervaring wel iets meer zal mogen doen dan dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo geweldig is dat werk niet hoor. Een beetje de hele dag random aanbellen bij mensen om propaganda te verkondigen.
Omdat de burger dat wil en ze de burger vertegenwoordigen. Ja, ik heb door hoe naïef dit klinkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen?
Ik denk het niet hoor, als 'buitenlander' heb je daar niets te zoeken behalve belletjes plegen en deuren langsgaan. Het lijkt me ook niet dat ze even de ins- en outs van de Amerikaanse politiek beter kent dan een gemiddelde Amerikaan in zo'n campagneteam en de boel even komt vertellen hoe het werkt. Ze zal het vooral voor de leuke ervaring doen, het lijkt me geenszins een carrièrestap.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk dat Wassila met haar ervaring wel iets meer zal mogen doen dan dat.
Maar wie stopt er nou als Tweede Kamerlid om een paar maandjes van deur tot deur te lopen. Zo stom is ze ook weer niet lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Omdat de burger dat wil en ze de burger vertegenwoordigen. Ja, ik heb door hoe naïef dit klinkt.
[..]
Ik denk het niet hoor, als 'buitenlander' heb je daar niets te zoeken behalve belletjes plegen en deuren langsgaan. Het lijkt me ook niet dat ze even de ins- en outs van de Amerikaanse politiek beter kent dan een gemiddelde Amerikaan in zo'n campagneteam en de boel even komt vertellen hoe het werkt. Ze zal het vooral voor de leuke ervaring doen, het lijkt me geenszins een carrièrestap.
Dat is een vraag die ik mij ook stel. Wellicht dat er meer aan de hand is rondom haar Kamerlidmaatschap en dat ze een 'waardige' aftocht zocht. Of misschien wil ze na deze campagne toch iets in de VS beginnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wie stopt er nou als Tweede Kamerlid om een paar maandjes van deur tot deur te lopen. Zo stom is ze ook weer niet lijkt me.
Als dat zo in de regels staat en ze houdt zich aan die regels dan mag dat ja.quote:Mag Wassila Hachchi (D66) 3 jaar wachtgeld trekken?
Ach, of je nu een propaganda praatje houdt over de United States of Europe of over de United States of America.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo geweldig is dat werk niet hoor. Een beetje de hele dag random aanbellen bij mensen om propaganda te verkondigen.
Werkelijk? Kun je dat onderbouwen? Ik ken namelijk best wat ex-kamerleden persoonlijk en die hadden best moeite met werk vinden na afloop. Zeker als je er langer gezeten hebt en dus je vakkennis niet hebt kunnen bijhouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:17 schreef Twiitch het volgende:
Het is te achterlijk voor woorden dat iemand 100% op eigen initiatief vertrekt om ergens anders te gaan werken en nog steeds aanspraak kan maken op wachtgeld. verder is een periode van 3 jaar natuurlijk al dubieus, iemand uit de tweede kamer hoeft nooit maar dan ook nooit 3 jaar thuis te zitten, baantjes voor het oprapen.
Dat is juist in een politiek-bestuurlijke omgeving wel logisch natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze financiële regeling nog steeds bestaat voor mensen die vrijwillig opstappen uit hun ambt.
Omdat ze die regels voor zichzelf bedenken, bedoel je?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is juist in een politiek-bestuurlijke omgeving wel logisch natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |