Ja.. Meer in MEN en MUZ... En SPTquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nog minder dan hier?![]()
Nah... ik post overal wel, maar hier blijf ik meestal hangen
Ik schaam me ook niet hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat maakt het uit Mo? Mensen die hier zitten of daar zitten zullen er wel plezier in hebben toch?
Smakelijk.... IK ga straks een maaltijdsalade tonijn doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat... ik ga nog een broodje zalmsalade eten, want ik had nog over
Je hebt goed ingehaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:42 schreef Mickeys het volgende:
Leuke aantallen allemaal![]()
En ik ben niet eens een volle maand hier, dus volgende maand misschien beter voorbeeld. Alleen moet die ene (kingdinges of zo) nog "terug" komen.
v.w.b. de sauna, dat vreselijke ding was die ene die zo'n saunahuisje bootgeval dingen hebben. Zwaluwse hoeve of andere naam had dat ding. 2 keer Veluwse bron geweest. Die is super alleen erg afgelegen. Lang rijden en zo
"Bijgeleestgelurkt"quote:
Heb nog 15 hectare te koop daar over een tijdje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Duitsland-beste-land-ter-wereld-om-te-wonen.
Da's mazzel voor Piet na zijn pensioen, daar zou je ook een B&B kunnen beginnen.
Zoveel hadden jullie niet gepost... misschien dat de aantallen die Mo toonde toch ietwat teweeg heeft gebrachtquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van de 125 lurkers die zich wel weer durft te melden
Ga je de boel verkopen dan? Of is dat voor na je dood?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog 15 hectare te koop daar over een tijdje.
Dan heb ik er nog 5 over dat is wel genoeg, 20 is wat veel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je de boel verkopen dan? Of is dat voor na je dood?
Neequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
raar... ik heb helemaal niet het gevoel dat ik hier zo vaak benmaar misschien klopt dat niet
[..]
dat komt gewoon omdat jij bij die Utopia shit zit
Om je paarden wat rondjes te laten lopen zeker..quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog 5 over dat is wel genoeg, 20 is wat veel.
Even ppissennquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |