Wat loop je nou weer te trollen?quote:Op zondag 24 januari 2016 03:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik denk dat het door het opwarmen van de aarde (global warming) het steeds kouder word![]()
Meters sneeuw in Amerika het is zelfs breaking news op CNN![]()
85 miljoen mensen zijn geraakt door deze winter storm en 23 inch sneeuw in Virginia.
Mensen moeten letterlijk hun auto uitgravenAl deze kou moet haast wel met de warmte te maken hebben.
Ik denk dat we steeds meer rekening moeten houden met extreme koude door deze opwarming van de aarde

Het was natuurlijk gewoon grappig bedoeldquote:Op zondag 24 januari 2016 04:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te trollen?
Global warming leidt trouwens tot extremer weer, niet perse warmer. Het is een ongelukkig gekozen naam.

18 doden inmiddels.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik denk dat het door het opwarmen van de aarde (global warming) het steeds kouder word![]()
85 miljoen mensen zijn geraakt door deze winter storm en 23 inch sneeuw in Virginia.
Mensen moeten letterlijk hun auto uitgravenAl deze kou moet haast wel met de warmte te maken hebben.
Ik denk dat we steeds meer rekening moeten houden met extreme koude door deze opwarming van de aarde

En verkijk je niet op het aantal doden dat nog kan volgen door stroomstoringen, er zijn daar nog heel veel bovengrondse aansluitingen.quote:Op zondag 24 januari 2016 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
18 doden inmiddels.
Dat zou in Nederland ook breaking news zijn.

Ja lul je er maar onderuit met een slap excuus.quote:Op zondag 24 januari 2016 04:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het was natuurlijk gewoon grappig bedoeld

Indrukwekkend, maar natuurlijk niet zo fijn als het je overkomt.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:49 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Komt niet vaak voor in Nederland. Mag wel weer een keer...de sneeuw danquote:Op zondag 24 januari 2016 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Indrukwekkend, maar natuurlijk niet zo fijn als het je overkomt.

Of gewoon niet naar buiten gaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, dat je door het raam naar buiten moet
Of via de bovenverdieping

De laatste keer waarvan ik weet heb, was als ik me goed herinner in 78/79.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor in Nederland. Mag wel weer een keer...de sneeuw dan

1979quote:Op zondag 24 januari 2016 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste keer waarvan ik weet heb, was als ik me goed herinner in 78/79.

Ja die. Wij kwamen terug van een paar daagjes Engeland, en kregen in Rotterdam te horen dat we Groningen wel niet meer zouden halen. Wij snapten dat niet, totdat de NS een speciale trein inzette die er de hele nacht over deed om in Groningen te komen. In Stad gekomen konden we met enige moeite nog wel naar huis lopen, maar de sneeuw bleek tot halverwege de hoogte van onze voordeur te staan dus dat werd graven. Mja, je bent jong en dan vind je dat nog leukquote:

Nee hoor. Deze eeuw hebben nog heel wat auto's een hele nacht ingesneeuwd vast gestaan op de A1.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste keer waarvan ik weet heb, was als ik me goed herinner in 78/79.

Dat ben ik dan vergeten, weet je nog wanneer dat was?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze eeuw hebben nog heel wat auto's een hele nacht ingesneeuwd vast gestaan op de A1.

2005quote:Op zondag 24 januari 2016 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik dan vergeten, weet je nog wanneer dat was?

Nog nooit zoveel sneeuw gezien als toen.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Wij kwamen terug van een paar daagjes Engeland, en kregen in Rotterdam te horen dat we Groningen wel niet meer zouden halen. Wij snapten dat niet, totdat de NS een speciale trein inzette die er de hele nacht over deed om in Groningen te komen. In Stad gekomen konden we met enige moeite nog wel naar huis lopen, maar de sneeuw bleek tot halverwege de hoogte van onze voordeur te staan dus dat werd graven. Mja, je bent jong en dan vind je dat nog leuk

Dat zal wel door de sneeuw gekomen zijn, dat er niet geschaatst kon worden?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel sneeuw gezien als toen.
Die winter had alles...behalve een Elfstedentocht

klopt ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal wel door de sneeuw gekomen zijn, dat er niet geschaatst kon worden?

25-26 november 2005, uit m'n hoofd. Vrijdag en zaterdag. Groot deel van het land ontwricht toen.quote:

Het is vooral het oostelijke deel van de VS die gevoelig is voor dergelijk weer. Heeft met de hoogtestroming te maken, kans is groter dat die uit het westen komt, dan uit het oosten. Voor hier nadelig voor winterweer, maar in de VS niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:41 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe kan het toch dat Amerika dit vaak heeft en wij nooit (meer)?

In maart lag toen in het noorden heel veel sneeuw. Maar toen was er geen storm, zoals in novemberquote:Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
25-26 november 2005, uit m'n hoofd. Vrijdag en zaterdag. Groot deel van het land ontwricht toen.

Jouw redenatie is: hoe kouder hoe meer sneeuw? Met die opmerking laat je wel zien dat je niet echt een expert bent op dit gebied.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:48 schreef MMXMMX het volgende:

Dat is toch overtuigend aangetoond in The day after tomorrow?quote:Op zondag 24 januari 2016 03:48 schreef MMXMMX het volgende:

Vanaf dinsdag krijgt Nederland er ook mee te maken idd.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Storm Jonas, which claimed at least 19 lives in the US, is heading across the Atlantic, triggering fears of more flooding. Severe weather warnings have been issed by the Met Office for much of Wales, north west England and the West of Scotland.
http://www.telegraph.co.u(...)r-new-york-live.html
Als Engeland ermee te maken krijgt, krijgen wij er misschien ook mee te maken.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |