quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zet nog steeds in op een verzonnen zwangerschap.
Dat vat zo'n beetje de hele gate wel kernachtig samen.quote:
Niet vergelijkbaar. Misschien wel qua leed, maar die zijn niet zo kapot-gestalkd, verguisd en door het slijk gehaald als Sabia. Verdiend of niet, blijft overigens in het midden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Je hebt amper een maand geleden een miskraam gehad en nu wil je financieel een slaatje slaan uit alle aandacht. De meeste vrouwen die ik ken en een miskraam hebben gehad, of het nu de eerste, tweede of derde of was, waren stuk voor stuk maanden depressief en intens verdrietig.
Dat is inderdaad ook wel waar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Misschien wel qua leed, maar die zijn niet zo kapot-gestalkd, verguisd en door het slijk gehaald als Sabia. Verdiend of niet, blijft overigens in het midden.
Ze moet vooral doen wat ze niet laten kan, feitelijk is ze natuurlijk toch uitgerangeerd, op weg naar een grijs bestaan als onbeduidende nobody. Op die glijbaan naar beneden kan ze zich misschien nog nét een paar keer vastklampen aan 'wat had kunnen zijn'.
Als je het zo zegt, klinkt het helemaal treurig.......quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Misschien wel qua leed, maar die zijn niet zo kapot-gestalkd, verguisd en door het slijk gehaald als Sabia. Verdiend of niet, blijft overigens in het midden.
Ze moet vooral doen wat ze niet laten kan, feitelijk is ze natuurlijk toch uitgerangeerd, op weg naar een grijs bestaan als onbeduidende nobody. Op die glijbaan naar beneden kan ze zich misschien nog nét een paar keer vastklampen aan 'wat had kunnen zijn'.
Het woord depressief zou ik niet te snel gebruiken maar verder eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Je hebt amper een maand geleden een miskraam gehad en nu wil je financieel een slaatje slaan uit alle aandacht. De meeste vrouwen die ik ken en een miskraam hebben gehad, of het nu de eerste, tweede of derde of was, waren stuk voor stuk maanden depressief en intens verdrietig. Ik weet dat niet iedereen hetzelfde reageert, maar pardon me dat ik dit té snel vind. Vooral na 6/7 maanden zwangerschap, waarop het leek dat het kind gezond ter wereld zou komen (even niet meegenomen of het nu wel of niet verzonnen was).
Ze zal financieel wel zwaar aan de grond zitten ofzo dat ze dit zegt. Maar hoe meer ze haar mond opentrekt hoe harder ik begin te twijfelen.
Ja, die naamkeuze voor haar zoontje,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Geloof nog steeds niet dat ze zwanger was, maar dat ze van het padje is, lijkt me sowieso evident.
Treurige laatste stuiptrekkingen van iemand die zich aan elke strohalm vastgrijpt om nog iets van haar leven met Rafael ehh "levend" te houden.
Gaat haar niet lukken, want ze zocht zelf ook de media op (Mindmaster, interviews etc).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie het zo: ze wil geld zien van alles en iedereen die de vreselijkste dingen over haar hebben gezegd (o.a. Kwalbert Verlinde). Eerlijk gezegd vind ik dit niet vreemd en dat gebeurt wel meer. Al dan niet in een andere context.
Precies. Ook hier in het midden gelaten of de zwangerschap waar was of niet, het is een pure wanhoopsdaad. Je geliefde krijg je echt niet terug als je je kind dezelfde naam geeft (hoe vaag dat ook klinkt in deze context).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die naamkeuze voor haar zoontje,![]()
Hoeveel spraakverwarring kan je daarmee krijgen, als ze het heeft over haar Rafael...
Bedoeld ze straks die kamper in Spanje of haar zoontje?
en dan die tweede naam, zie die vent afgelopen zomer haar nog straal voorbij lopen bij het leeghalen van dat appartement...
Dit.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:03 schreef simmu het volgende:
ik weet het niet hoor. ten eerste stoort het me dat iedereen het heeft over "miskraam", met die termijn is het geen miskraam meer, maar een doodgeboren baby. ten tweede kan ik me zo voorstellen dat zij breekt bij de gedachte dat mensen haar dode baby niet willen erkennen. persoonlijk zou ik het in de smoelen van die roddelpers willen gillen en smijten met foto's. maar hey; dat ben ik. ik sta niet bepaald bekend om mijn subtiliteit en tact
linksom of rechtsom; de wanhoop druipt er vanaf.
En ze zoekt veel te veel bevestiging uit de media. Ik blijf erbij dat ze in essentie een heel onzekere vrouw is met een nare jeugd. Zij had nooit met de glitter en glamour in aanraking moeten komen. Totaal verkeerde omgeving voor haar.quote:
wel erg nep hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |