abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 februari 2016 @ 11:31:01 #276
163650 Greys
pi_159882088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, Evert & Co verzinnen het een na het ander en dan hebben de hoofdrolspelers het gedaan terwijl ze 9 van de 10 keer van niets weten omdat het uit de duim van Enco komt?
Ja. Dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 februari 2016 @ 12:30:04 #277
22592 crew  Ole
pi_159882836
O+ SHO ik hou ervan :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:11:04 #278
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159883552
Nederlandse roddeljournalist, Evert Santegoeds kan er wat van, maar deze redacteur Paul van der Bas ook,
Zoekt Sylvie Meis toenadering tot haar ex Rafael om Sabia Engizek te pesten?

Volgens Duitse magazine In wil Sylvie Meis haar ex-man Rafaël
van der Vaart helpen met zijn carrière. Rafaël zou namelijk doodongelukkig zijn bij zijn club Real Betis in Sevilla. Het nieuws is opvallend: de laatste weken leek het er juist op dat Sylvie en Rafael grotere vijanden waren dan ooit tevoren. Zo zou Sylvie van plan zijn om Rafael voor miljoenen aan te klagen – de 4,5 miljoen euro die ze na hun scheiding had gekregen, was nog niet genoeg. Probeert Sylvie hiermee Sabia Boulahrouz te pesten? Wellicht zit er dus een verborgen agenda achter de toenaderingspoging.
Maar als we de Duitse magazine In mogen geloven, heeft Sylvie juist het beste voor met haar ex-man. Ze wil dat Rafaël weer in Hamburg komt wonen, en heeft aangeboden om alles te doen wat ze kan om zijn carrière een boost te geven. Sylvie zou hiervoor haar uitgebreide netwerk willen inzetten – de kleine diva kent veel invloedrijke mensen in Duitsland, die Rafaël zouden kunnen helpen.
Rafaël zelf heeft het totaal niet naar zijn zin bij zijn club in Sevilla, dus het zou helemaal niet zo gek zijn als hij zijn geluk weer zou beproeven in Hamburg. Maar of we moeten geloven dat Sylvie van plan is om hem te helpen? Sylvie heeft na hun scheiding juist altijd alle banden verbroken. Het zou onlogisch zijn dat ze opeens het beste voor heeft met Rafael, uit pure naastenliefde. Nee, het heeft er alle schijn van dat er meer zit achter deze toenaderingspoging. Sylvie is een erg slimme vrouw, en alles wat ze doet is zeer gecalculeerd.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij, of Sylvie Meis en Sabia Boulahrouz, exen van Rafaël, hebben ruzie met elkaar. Het is dan ook voor de hand liggend dat Sylvies “lieve” actie om Rafaël te “helpen” in werkelijkheid is bedoeld om Sabia weer een steek onder water te geven. Sabia is namelijk volgens veel bronnen nog steeds verliefd op Rafaël, ze was zelfs van plan om haar kind naar hem te vernoemen. Toenadering tussen Sylvie en Rafaël zou de ultieme wraakactie zijn tegen Sabia, die Rafaël twee jaar geleden van Sylvie afpakte. Het lijkt er dus op dat de actie van Sylvie vooral is bedoeld om Sabia te beschadigen, en niet om Rafaël te helpen.

http://www.dagelijksestan(...)a-engizek-te-pesten/
pi_159884812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nederlandse roddeljournalist, Evert Santegoeds kan er wat van, maar deze redacteur Paul van der Bas ook,[ afbeelding ]
Zoekt Sylvie Meis toenadering tot haar ex Rafael om Sabia Engizek te pesten?

Volgens Duitse magazine In wil Sylvie Meis haar ex-man Rafaël
van der Vaart helpen met zijn carrière. Rafaël zou namelijk doodongelukkig zijn bij zijn club Real Betis in Sevilla. Het nieuws is opvallend: de laatste weken leek het er juist op dat Sylvie en Rafael grotere vijanden waren dan ooit tevoren. Zo zou Sylvie van plan zijn om Rafael voor miljoenen aan te klagen – de 4,5 miljoen euro die ze na hun scheiding had gekregen, was nog niet genoeg. Probeert Sylvie hiermee Sabia Boulahrouz te pesten? Wellicht zit er dus een verborgen agenda achter de toenaderingspoging.
Maar als we de Duitse magazine In mogen geloven, heeft Sylvie juist het beste voor met haar ex-man. Ze wil dat Rafaël weer in Hamburg komt wonen, en heeft aangeboden om alles te doen wat ze kan om zijn carrière een boost te geven. Sylvie zou hiervoor haar uitgebreide netwerk willen inzetten – de kleine diva kent veel invloedrijke mensen in Duitsland, die Rafaël zouden kunnen helpen.
Rafaël zelf heeft het totaal niet naar zijn zin bij zijn club in Sevilla, dus het zou helemaal niet zo gek zijn als hij zijn geluk weer zou beproeven in Hamburg. Maar of we moeten geloven dat Sylvie van plan is om hem te helpen? Sylvie heeft na hun scheiding juist altijd alle banden verbroken. Het zou onlogisch zijn dat ze opeens het beste voor heeft met Rafael, uit pure naastenliefde. Nee, het heeft er alle schijn van dat er meer zit achter deze toenaderingspoging. Sylvie is een erg slimme vrouw, en alles wat ze doet is zeer gecalculeerd.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij, of Sylvie Meis en Sabia Boulahrouz, exen van Rafaël, hebben ruzie met elkaar. Het is dan ook voor de hand liggend dat Sylvies “lieve” actie om Rafaël te “helpen” in werkelijkheid is bedoeld om Sabia weer een steek onder water te geven. Sabia is namelijk volgens veel bronnen nog steeds verliefd op Rafaël, ze was zelfs van plan om haar kind naar hem te vernoemen. Toenadering tussen Sylvie en Rafaël zou de ultieme wraakactie zijn tegen Sabia, die Rafaël twee jaar geleden van Sylvie afpakte. Het lijkt er dus op dat de actie van Sylvie vooral is bedoeld om Sabia te beschadigen, en niet om Rafaël te helpen.

http://www.dagelijksestan(...)a-engizek-te-pesten/
Geen dag voorbij zonder ruzie :')
Van betrouwbare bron Evert zeker.
En dat gerucht dat Syl Raf gaat helpen, nemen ze ook klakkeloos over. Doet me denken aan de serie Voetbalvrouwen, waar de vrouwen de coach gingen bellen als hun man niet in de selectie zat :')
Ik gok zo maar dat ze in de voetbalwereld streven naar sportief succes en geld en niet bezig zijn met het behagen van een "kleine diva".
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 februari 2016 @ 14:56:02 #280
22592 crew  Ole
pi_159885586
Arme Damian.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 13 februari 2016 @ 15:06:46 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159885761
Twee jaar geleden? Afpakte?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 22:30:47 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159896864
Nu in Cojones: The Spit Battle tussen Sylvie en Sabia. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 22:35:33 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159896997
Nou ja, niet dat het echt grappig was of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 23:23:17 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159898171
Als er al sprake zou zijn van een toenadering dan lijkt mij het meest logisch dat ze dat doet voor hun zoon.
pi_159913847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:44 schreef Kim-Holland het volgende:
*burp*

Hey, alles nog lekker nep hier?
Btw, zo'n Ambre-kleuring heb ik ook in mijn schaamhaar verwerkt. Best cool! ^O^
Jij zou toch niet meer posten in deze reeks?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_159922069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, Evert & Co verzinnen het een na het ander en dan hebben de hoofdrolspelers het gedaan terwijl ze 9 van de 10 keer van niets weten omdat het uit de duim van Enco komt?
Nou..je kunt niet zeggen dat ze zelf niet voeren.. tenzij tante Eef ook hun Instagram account beheert natuurlijk
  zondag 14 februari 2016 @ 22:07:09 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159922229
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:01 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou..je kunt niet zeggen dat ze zelf niet voeren.. tenzij tante Eef ook hun Instagram account beheert natuurlijk
Dus eigenlijk moeten ze eerst kijken wat de ander gepost heeft voor ze zelf iets posten om te voorkomen dat ze allebei iets over de regen in Hamburg posten?

Mijn hemel, wat een geluk dat ik vandaag niets over de sneeuw getwitterd heb :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 februari 2016 @ 23:39:32 #288
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159925252
Sabia en de kinderen op weg naar een middagje bioscoop.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:41:14 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159925279
Nou is het wachten op Sylvie die met Damian naat het theater gaat, en dat is dat het bewijs dat de dames het er zelf naar maken? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 februari 2016 @ 23:46:02 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159925390
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:41 schreef Leandra het volgende:
Nou is het wachten op Sylvie die met Damian naat het theater gaat, en dat is dat het bewijs dat de dames het er zelf naar maken? :+


Toch weer die iconische stijl van de kleine diva na-apen :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159925407
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia en de kinderen op weg naar een middagje bioscoop.
[ afbeelding ]
Die is mager geworden :o
  Moderator / Miss SHO zondag 14 februari 2016 @ 23:47:16 #292
22592 crew  Ole
pi_159925408
Demn _O-
Heeft Eef dit al?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 14 februari 2016 @ 23:50:23 #293
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159925468



quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Die is mager geworden :o
Ja dat is nu heel duidelijk te zien Fann.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:51:25 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159925492
quote:
11s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:47 schreef Ole het volgende:
Demn _O-
Heeft Eef dit al?
Moet-ie even in zijn archieven van najaar 2014 kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 februari 2016 @ 00:19:16 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159926013
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toch weer die iconische stijl van de kleine diva na-apen :+ .
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2016 @ 14:14:32 #296
163650 Greys
pi_159935366
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toch weer die iconische stijl van de kleine diva na-apen :+ .
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2016 @ 14:15:51 #297
163650 Greys
pi_159935396
Ook in het Eefstukje van vandaag weer 'de kleine diva' :')
Eef Eef Eef toch.

http://www.telegraaf.nl/p(...)el_in_Hamburg__.html

ma 15 feb 2016, 09:51
Bezoek ex zal Sylvie Meis goed doen
Rafael viert dag van de liefde in... Hamburg!

Valentijnsdag voor Rafael van der Vaart betekende níet in de buurt zijn van een potentiële nieuwe liefde, maar wél nabij zijn exen...

De voetballer was op de dag van de liefde te vinden op de tribune van zijn oude club HSV, met zoon Damián. En ieder spoor van een eventuele nieuwe liefde, na zijn breuk met Christie Bokma eind vorig jaar, ontbrak. Wie zichzelf wel in de kijker speelden, waren - zoals gebruikelijk - zijn exen Sylvie Meis en Sabia Engizek (of Boulahrouz, zoals ze zichzelf nog steeds noemt).

Sylvie had een dineetje met haar goede vriendin en styliste Serena Goldenbaum plus man in haar woonplaats Hamburg. Een vorige keer toen de kleine diva met dat tweetal een vorkje prikte, pikte zij een heerschap op. Dat was tijdens een vakantie in Miami begin van dit jaar. En dat zou gaan om een zakenman uit Hamburg, maar niet bekend is of hij zich zondag ook bij het gezelschap voegde.

Sabia, die ook nog steeds in Hamburg woont, illustreerde haar Valentijnsdag op Instagram met een verpletterende bos rode rozen. Ze wenste iedereen een mooie dag, voorzien van de hashtags liefde, familie en vrienden. Van wie ze de bos heeft gekregen is niet duidelijk, maar Rafael zal er niet achter zitten. De twee hebben nauwelijks nog contact na hun breuk vorige zomer. Toen Sabia in december bekendmaakte de baby die zij van Raf verwachtte te zijn verloren, zou hij haar een sms hebben gestuurd.

Het bezoek van haar ex aan haar woonplaats zal Sylvie goed doen: naar verluidt zou de presentatrice Rafael, die onder contract staat bij het Spaanse Betis Sevilla, definitief terug naar Duitsland willen halen. Daar staat hij nog niet echt om te springen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 februari 2016 @ 17:20:05 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159939897
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Greys het volgende:

naar verluidt zou de presentatrice Rafael, die onder contract staat bij het Spaanse Betis Sevilla, definitief terug naar Duitsland willen halen. Daar staat hij nog niet echt om te springen...
Alsof ze als bestuur van FC Diva een transfer voor een over the hill voetballer regelt. Mag hij zeker assistent-coach worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159940151
Wat is er toch gebeurd tussen Raf en Sab? Zullen we het ooit te weten komen.
pi_159940195
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten ze eerst kijken wat de ander gepost heeft voor ze zelf iets posten om te voorkomen dat ze allebei iets over de regen in Hamburg posten?

Mijn hemel, wat een geluk dat ik vandaag niets over de sneeuw getwitterd heb :X
Dat is jouw aanname. .
Ze zoeken beiden erg veel de publiciteit op..dat is gewoon een gegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')