Ik heb die vent en zn business al een keer eerder gezien bij een of ander programma.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Respect als je gewoon weer opnieuw begint hoor
owja, das wel gezeur. Maar de vraag waarom geen baan ipv een bedrijf vond ik wel meevallen voor haar doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer dat gezeur van dat er al tien jaar eurobroodjeszaken in Rotterdam zijn.
Ja dat. Wat een naar laf lui mens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Hij had in 10 jaar tijd best een baan kunnen vinden'. Ja zij dan
Schijnt, in beperkte mate, wel enorm gezond te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:
De ingewanden zou ik dan weer niet doen eigenlijk.
Maar goed, als je die zelfs eet dan heb je kennelijk de luxe niet om die niet te eten.
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
25k per maand... waar heb je het voor nodig?
Hoeren en coke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar in armoede leven en wel blikjes cola?quote:
Ja.quote:
Nergens voor natuurlijk, als je jezelf een loon van 25k per maand betaalt, dan breng je de helft al naar de BD, en de andere helft smijt je grotendeels over de balk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Om o.a. een Husqvarna automower te kopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja, dat denkt ze omdat ze het niet heeft.... als ze het werkelijk kon zou ze het natuurlijk niet doen, ze is helemaal niet zo meelevend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij zou miljoenen uitdelen? Geloof je het zelf?
Ze begint zo langzamerhand me echt te irriteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij zou miljoenen uitdelen? Geloof je het zelf?
Ergens wel begrijpelijk toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Marij maar roepen dat hij maar ergens in loondienst had moeten gaan
Tis echt zo'n blaatwijf die aan wal staatquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze begint zo langzamerhand me echt te irriteren.
Mja, maar als hij wat minder salaris aan zichzelf had gegeven was hij misschien niet failliet gegaan, en had hij misschien een grotere buffer gehad om de boel te fixen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef -0- het volgende:
Enorme bedragen maar als je op dat moment die bedragen ga je je er ook naar gedragen natuurlijk. Zo vreemd is het niet dat je dan riant gaat leven, en aanpassen is dan ook moeilijk.
5 per maand?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Om o.a. een Husqvarna automower te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |