De enige normale persoon. Vraag me af wat die droeftoeter van 26 eigenlijk studeert. Onze rechts blogger.quote:
Ik dacht rechten in Leiden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
De enige normale persoon. Vraag me af wat die droeftoeter van 26 eigenlijk studeert. Onze rechts blogger.
Ik ben benieuwd op welke site hij post.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
De enige normale persoon. Vraag me af wat die droeftoeter van 26 eigenlijk studeert. Onze rechts blogger.
Ze heeft wel zo'n achternaam: Schimmelpenninckquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:39 schreef Leandra het volgende:
Is die Zita die jongvrouw uit Hoe heurt het eigenlijk?
Daar zal vast niks illegaals hebben plaatsgevondenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Speelautomaten.. horeca, vastgoed...
Sjonnie business.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Speelautomaten.. horeca, vastgoed...
Zet dat mannetje op een grasveld en dan heb je een Shetland Sjonnie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sjonnie business.Misschien stiekem wat indoor tuinieren op zolder.
![]()
Zita gravin Schimmelpenninck.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n achternaam: Schimmelpenninck
Meer dat gezeur van dat er al tien jaar eurobroodjeszaken in Rotterdam zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
mwa, wel een terechte vraag toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |