Ik heb die vent en zn business al een keer eerder gezien bij een of ander programma.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Respect als je gewoon weer opnieuw begint hoor
owja, das wel gezeur. Maar de vraag waarom geen baan ipv een bedrijf vond ik wel meevallen voor haar doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer dat gezeur van dat er al tien jaar eurobroodjeszaken in Rotterdam zijn.
Ja dat. Wat een naar laf lui mens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Hij had in 10 jaar tijd best een baan kunnen vinden'. Ja zij dan
Schijnt, in beperkte mate, wel enorm gezond te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:
De ingewanden zou ik dan weer niet doen eigenlijk.
Maar goed, als je die zelfs eet dan heb je kennelijk de luxe niet om die niet te eten.
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
25k per maand... waar heb je het voor nodig?
Hoeren en coke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar in armoede leven en wel blikjes cola?quote:
Ja.quote:
Nergens voor natuurlijk, als je jezelf een loon van 25k per maand betaalt, dan breng je de helft al naar de BD, en de andere helft smijt je grotendeels over de balk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Om o.a. een Husqvarna automower te kopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja, dat denkt ze omdat ze het niet heeft.... als ze het werkelijk kon zou ze het natuurlijk niet doen, ze is helemaal niet zo meelevend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij zou miljoenen uitdelen? Geloof je het zelf?
Ze begint zo langzamerhand me echt te irriteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij zou miljoenen uitdelen? Geloof je het zelf?
Ergens wel begrijpelijk toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Marij maar roepen dat hij maar ergens in loondienst had moeten gaan
Tis echt zo'n blaatwijf die aan wal staatquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze begint zo langzamerhand me echt te irriteren.
Mja, maar als hij wat minder salaris aan zichzelf had gegeven was hij misschien niet failliet gegaan, en had hij misschien een grotere buffer gehad om de boel te fixen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef -0- het volgende:
Enorme bedragen maar als je op dat moment die bedragen ga je je er ook naar gedragen natuurlijk. Zo vreemd is het niet dat je dan riant gaat leven, en aanpassen is dan ook moeilijk.
5 per maand?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Om o.a. een Husqvarna automower te kopen
Als je ze steeds kwijt raakt en aan het eind van de maand 5 van die dingen terug vindt in het zwembad dat je nooit gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:57 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Als je te beroerd bent om het mes te vervangen zou dat een optie kunnen zijn
Zeker waar, maar volgens mij heeft de beste man ook niet echt fatsoenlijk gespaard / geld achter de hand gehouden voor tegenslagen of voor later.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef -0- het volgende:
Enorme bedragen maar als je op dat moment die bedragen ga je je er ook naar gedragen natuurlijk. Zo vreemd is het niet dat je dan riant gaat leven, en aanpassen is dan ook moeilijk.
Ze volgen een draadjequote:Op woensdag 20 januari 2016 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je ze steeds kwijt raakt en aan het eind van de maand 5 van die dingen terug vindt in het zwembad dat je nooit gebruikt
Leek mij ook. Normale vermogenden stoppen hun geld in een beheer b.v.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker waar, maar volgens mij heeft de beste man ook niet echt fatsoenlijk gespaard / geld achter de hand gehouden voor tegenslagen of voor later.
Maar dat is op basis van een half uurtje lastig oordelen natuurlijk.
Ik denk dat het een ondernemer is die eigenlijk niet veel aan opleiding heeft, en die moet dan met z'n LTS-diploma uit 1980 gaan solliciteren terwijl hij al 30 jaar niet meer in zijn opleidingsrichting gewerkt heeft.... wat voor baan denk je dat ze zo iemand voor aannemen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ergens wel begrijpelijk toch?
Op een gegeven moment kom je toch in de positie dat je je geen financiële risico's meer kunt veroorloven.
Dus ik heb zeker bewondering voor zijn ondernemerszin maar begrijp in die zin ook de vraag van Marije wel.
mn ouders hebben ook zo'n ding (geen inkomen van 25000 per maand hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ze volgen een draadjedus ontsporen richting een zwembad zal niet gaan.
O zeker, sowieso wel een vreemd verhaal dat via de holding alle BV´s klapten, maar in principe zijn het geen extreme bedragen om uit te geven als je het binnen krijgt en dat ook daadwerkelijk een binnen het bedrijf te verantwoorden salaris is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker waar, maar volgens mij heeft de beste man ook niet echt fatsoenlijk gespaard / geld achter de hand gehouden voor tegenslagen of voor later.
Maar dat is op basis van een half uurtje lastig oordelen natuurlijk.
Dat idd weer wel, jezelf een hoog salaris toebedelen als DGA is al gewoon niet handig, maar zo'n hoog salaris is echt van de zotte, je betaalt immers wel inkomstenbelasting over het bedrag dat je jezelf bedeelt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja, maar als hij wat minder salaris aan zichzelf had gegeven was hij misschien niet failliet gegaan, en had hij misschien een grotere buffer gehad om de boel te fixen.
Nu pasquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze begint zo langzamerhand me echt te irriteren.
Een rasechte Rotterdamse uit brabant.quote:
Klopt niet. Dit is die actrice:http://carolinedecristofaro.com/category/divers/quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:35 schreef maryen65 het volgende:
Was dit al voorbij gekomen? Blijken dus acteurs te zijn? Onderstaande is van GS
Rectificatie! 'Arme' EO vrouw blijkt actrice
En dan komen we nu nog even terug op het topic 'Schrijnend! EO toont armoede in NL' van gisteren. Dat ging over een arme mensen-programma van de EO, waarin we een vrouw zagen die geen bloedverdunner kon betalen en daarom maar flessen wijn van het wijnhuis achterover sloeg. 'Nou nou is dat nou armoede', 'Dikke tokkie!!!' en 'Kan toch niet dit, dankjewel voor het aankaarten GeenStijl' waren enkele reacties van u voor ons. MAAR! We moeten even wat rechtzetten, want zojuist bereiken ons berichten dat de EO voor deze vet confronterende echte mensen-tv acteurs heeft ingezet. Wat betreft de wijnhuis-vrouw hebben we nog geen bewijs, maar da's slechts een kwestie van tijd. Een ander karakter uit de show, dat van de slimme, niet vieze, correct Nederland pratende, hoogopgeleide vrouw die het DUS OOK HEEL MOEILIJK heeft, blijkt nl. een actrice te zijn. Zie onderstaand fragment uit 'Arm in Nederland' waarin Sacha haar verhaal doet, en check dan deze beelden waarin ze als actrice optreedt in een SBS6 programma waar mensen moedwillig opgelicht worden (als waarschuwing, ???). De EO gaat dus helemaal scripted reality in hun zgn. maatschappelijk betrokken programmering. Hou het ook even in het achterhoofd bij die andere tranentrekker, 'Rot op naar je eigen land'. Deze programma's zijn GEEN afspiegeling van de werkelijkheid.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bli_1.html#comments
Waarom moeten anderen dat altijd maar weer oplossen. Laat die mensen zelf eens wat actie ondernemen en dat soort dingen leren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:27 schreef Jaeder het volgende:
Als ik het programma kijk dan begint gewoon alles te jeuken... die Marij en die Rob, dat geeft toch behoorlijk irritatie bij mij (en vele anderen hier). Hoewel die andere twee ook wel eens mogen leren nuanceren.
Nou hangt veel inderdaad samen met uitgavepatronen, maar sommige mensen hebben ook gewoon niet de capaciteit om om te gaan met geld. Eigenlijk zou iedereen die in de bijstand komt verplicht op een budget-cursus moeten. Dat zou zaken kunnen voorkomen.
Op zich voel ik ook veel voor zelfredzaamheid, maar sommige mensen moet je een goede basis geven. Kostentechnisch kan het ook aantrekkelijk zijn. Je investeert eenmalig 1000 euro of zo en daarna bespaar je een hele hoop incassokosten en andere ellende.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom moeten anderen dat altijd maar weer oplossen. Laat die mensen zelf eens wat actie ondernemen en dat soort dingen leren
Eens, zo zou het ideaal zijn. Alleen werkt het 9 van de 10 keer in de praktijk compleet anders, omdat dergelijke zielen veelal (snel) in de herhaling vallen en onverbeterlijk blijken te zijn. Daarom uitkeringen korten en aan het werk zetten. Dan kunnen de chronisch zieken en mensen die om een andere, gegronde, medische reden echt niet kunnen werken, het beter krijgen. Mensen die hun hand ophouden maar wel praatjes voor 10 hebben zoals die Marij, schaar ik onder de noemer 'maatschappijparasieten'.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:12 schreef Jaeder het volgende:
[..]
Op zich voel ik ook veel voor zelfredzaamheid, maar sommige mensen moet je een goede basis geven. Kostentechnisch kan het ook aantrekkelijk zijn. Je investeert eenmalig 1000 euro of zo en daarna bespaar je een hele hoop incassokosten en andere ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |