Mod stelt mij tevens in het gelijk.quote:
definieer 'iets'quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:20 schreef tralalala het volgende:
Iemand nog zin in een iets vs iets potje?
Wel schattig dat je altijd stoer doet en nu je toevlucht moet zoeken bij de mods.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mod stelt mij tevens in het gelijk.
max heeft al roomquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er joinen.
http://www.haxball.com/?r(...)aa5f12bea74c8f585242
Dat maakt het niet minder hypocriet en zielig van jouw kant.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mod stelt mij tevens in het gelijk.
Niets hypocriet, userbash is nu eenmaal ongewenst, jezelf ophemelen niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder hypocriet en zielig van jouw kant.
Tuurlijk wel, je valt iedereen constant lastig door keihard in ieders gezicht te roepen hoe goed je bent en dan komt er een plaagstootje terug en je loopt direct jankend wegquote:
Iemand is mad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je valt iedereen constant lastig door keihard in ieders gezicht te roepen hoe goed je bent en dan komt er een plaagstootje terug en je loopt direct jankend weg
Doet me aan een kleuter denken.
Nu wel genoeg woorden aan vuil gemaakt ook. Je bent te zielig om meer moeite in te steken.
ik was de eerste die dat deed, kijk maar een jaar terug. Ze hadden het eerst niet eens in de gatenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:20 schreef Max23 het volgende:
Opreis is trouwens ook bezig geweest met de quote zie ik nu pas
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kom je ook nog even haxballen waz?
Edit: oh wacht je zit op de bank![]()
Zeg het hem GGMMquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je valt iedereen constant lastig door keihard in ieders gezicht te roepen hoe goed je bent en dan komt er een plaagstootje terug en je loopt direct jankend weg
Doet me aan een kleuter denken.
Nu wel genoeg woorden aan vuil gemaakt ook. Je bent te zielig om meer moeite in te steken.
Kom anders ook nog even gezellig haxballenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens, iemand uit je room weren omdat je mad bent om een TR. Ook wel weer leuk
Grapje man, kom terug het is echt heel gezeligquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens, iemand uit je room weren omdat je mad bent om een TR. Ook wel weer leuk
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kom anders ook nog even gezellig haxballen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben ongelooflijk slecht in dit spel, al zeg ik het zelf.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 chevy
[/quote]
[quote][b]Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef Euribob het volgende:chevy
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even tussendoor trouwens, speler Chevy is ongeloofelijk slecht.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)81ae502a833545cbcfa2quote:
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje man, kom terug het is echt heel gezelig
Oke, dan is het wat anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Ach jongens die TR deed ik ook maar voor de grap, (humor om om te lachen weet je wel). Dat het niet in goede aarde zou vallen zag ik wel aankomen, maar dit had ik ook niet verwacht.
Volgende topic mag van mij wel die "Chevy" lokquote van mij wel weer hoor.
Nou ook weer opgelostquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan is het wat anders.
Ik vergeef het je.(en Guus ook)
Het is al opgelost, laten we het gezellig houdenquote:
JOIN DANquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is al opgelost, laten we het gezellig houden
Idd. Wij zijn zeer vergevingsgezinde personen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan is het wat anders.
Ik vergeef het je.(en Guus ook)
Echt kaolograppig wel trouwens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
humor om om te lachen weet je wel
Ik vond het ook koala-leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kaolograppig wel trouwens.
Ik heb helemaal geen seconde vertraging?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef tralalala het volgende:
Stijn heeft last van een seconde vertraging /zielig.
Dan ligt het ergens anders aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen seconde vertraging?
Nee maar ik heb vaak dat ik tegengoals krijg doordat ik net de verkeerde kant op beweegquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan ligt het ergens anders aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |