SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 21-01-2016 20:17:51 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog een keer in de herhaling:quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iemand zin om hard te lopen met Kevin Hart?
https://www.nike.com/even(...)_RNNG116_FCBK_NL_YES
JANUARI 30, 2016 8:44 - 11:00, Vondelpark.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
site redirection werkt overigens goed, er wordt geredirect naar een url die de ":" mist na httpsquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef YUR het volgende:
Best leuk, maar ik ga er niet voor naar AmsterdamMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Wat is wijsheid bij het trappen lopen?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
En wat zijn een beetje gemiddelde ronde tijden?
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.![]()
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagenJa doei.![]()
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef flipsen het volgende:
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.![]()
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:50 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.![]()
Fietspad langs Station Universiteitquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.richting Reeshof daar heb ik ook al veel gelopen deze donkere dagen. Mag van mij weer langer licht zijn, dan kan ik ook weer eens wat meer gaan afwisselen qua routes. Oude Warande en Bels lijntje zijn geen aanraders in het donker...
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en hei![]()
![]()
Ah ok, dan wordt het dusquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ik![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zit nu er nu ineens ook aan te denken om de CPC te gaan doen. Valt mooi binnen mijn schema voor de marathon van Rotterdam.
En Quoi, van harte!!![]()
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.
Ja doei.![]()
Ik heb het rondje 1X gedaan en vond het heel zwaar. Kon niet blijven rennen dus wandelend omhoog en zelfs dát Was pittig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.
Dus ik zou rustig beginnen. Trap op proberen hoe lang je het joggend kan volhouden natuurlijk, dat Is de uitdaging van die run.
Rondetijden geen idee. Ik denk dat ik 7 a 8 min/km zou halen ofzo![]()
Maar ik ben traag.
Loop gewoon je eigen race zou ik zeggen, probeer uit wat voor jou goed voelt en daag jezelf uit, maar loop je niet meteen over de kop.
Heel veel plezier en wel een verslag schrijven hé!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij Goirle is het ook mooi, Regte Heide en Gorp en Roovertquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef steffelonio het volgende:
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en heiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yesssss!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik was verbaasd! Bij wakker worden net een klein beetje 'strak', maar niets ernstigs. Vandaag rusten behalve wat yoga vanavond en morgen spinnen en/of zwemmen. Juich niet tenvroeg, maar fijn is het wel.Ja doei.![]()
Dat was Arnold Schwarzenegger toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik las eerst de laatste zin en dacht aan een wereldwonder. De eerste zwangere man.
Maar dat is leuk!Delen hè als het uit is?
Zeker, het gaat om het volgende artikel: https://allergenenhardlop(...)-recept-voor-een-pr/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteravond in de kou lekker 7,5 km gelopen en gemiddeld onder de 6 min/km! Gaat de goede kant opLijkt wel net wat lekkerder te lopen zo in de kou met die vochtige lucht.
Zodat je de meest flatteuze foto's kan maken ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zal er zijn. Waarschijnlijk bovenaan de hoogste trap, met fototoestel in de aanslag.
[..]![]()
![]()
Fijn Moblo! Is heuveltraining ook minder belastend voor je rug dan op het vlakke vanwege minder schokeffect of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De site van de Puinduinrun heeft een uitslagarchief, daar kan je de gemiddelde tijden checken. Toen ik er een paar jaar geleden liep, was het parcours extra zwaar door de sneeuwdrab. Ik liep rondetijden van 23 minuten. Ter vergelijking: ik liep toen gewone 10 km's rond de 52 minuten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.
De trappen zijn zwaar. Het beste kan je daar rustig omhoog wandelen. Als je er tegenop rent, breekt dat je te zwaar op in de rest van de wedstrijd.![]()
Maar ze hebben de trappen onlangs van beton gemaakt, dat was daar toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil me inschrijven voor de 10km in Leiden. Nu moet ik een eindtijd invullen, geen idee wat voor tijd ik daar moet lopenMaar kan ook niet niks invullen. Wat waren jullie tijden de 'eerste keer'?
![]()
Ik las laatst in een artikel dat bij een bepaalde hellingsgraad (sportief) wandelen zelfs efficiënter is dan rennen.![]()
Heb je al wel andere afstanden gelopen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:04 schreef Leonos het volgende:
Ik wil me inschrijven voor de 10km in Leiden. Nu moet ik een eindtijd invullen, geen idee wat voor tijd ik daar moet lopenMaar kan ook niet niks invullen. Wat waren jullie tijden de 'eerste keer'?
Afgaan op wat andere mensen de eerste keer liepen is niet zo zinnig, dat kan wisselen tussen 40 minuten en 1 uur 20. Ze gebruiken die tijden om de startvakken in te delen dus als je niks invult kom je waarschijnlijk gewoon achteraan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, gaat mijn debuut worden. Zal denk wel invullen wat ik gewoon in een trainingsrondje loop.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je al wel andere afstanden gelopen?
Afgaan op wat andere mensen de eerste keer liepen is niet zo zinnig, dat kan wisselen tussen 40 minuten en 1 uur 20. Ze gebruiken die tijden om de startvakken in te delen dus als je niks invult kom je waarschijnlijk gewoon achteraan.![]()
Dat klinkt prima! Je kan er denk ik wel een paar minuten aftrekken, in een wedstrijd kun je altijd wel meer en je hebt nog best wat maanden om te trainen.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heuvelop is makkelijker om techniek vast te houden (mits niet al te ongelijke ondergrond verder), en core strength op te bouwen, op zich. Was wel fijn om te zien dat m'n conditie niet echt ver gezakt is. Liep ondanks dat ik naar beneden dribbelde/wandelde niet achteraan (en was zelfs sneller dan Wolvequote:Op donderdag 21 januari 2016 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Fijn Moblo! Is heuveltraining ook minder belastend voor je rug dan op het vlakke vanwege minder schokeffect of zo?)
Ja doei.![]()
liep je toen 10km voluit?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, gaat mijn debuut worden. Zal denk wel invullen wat ik gewoon in een trainingsrondje loop.speltip 1, ga uit van je eigen spel, vergelijken met de rest heeft niet zo veel nut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ok Bedankt,quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:42 schreef pijll het volgende:
[..]
De site van de Puinduinrun heeft een uitslagarchief, daar kan je de gemiddelde tijden checken. Toen ik er een paar jaar geleden liep, was het parcours extra zwaar door de sneeuwdrab. Ik liep rondetijden van 23 minuten. Ter vergelijking: ik liep toen gewone 10 km's rond de 52 minuten.
De trappen zijn zwaar. Het beste kan je daar rustig omhoog wandelen. Als je er tegenop rent, breekt dat je te zwaar op in de rest van de wedstrijd.
Afgelopen dinsdag heb ik al 3 rondjes gemaakt om te trainen.
De trappen had ik al gewandeld en kwam op rondjes van 20 minuten uit(6,35/km)
De winst zit dus wel in de trappen, denk dat ik dat nog wel even ga testen aankomende zondag.
Er zijn enkele trappen idd vervangen door een betonnen variant.![]()
Ik heb nog steeds niet gelopen, gisteren en eergisteren wel yoga gedaan. Nu spierpijn in m'n schouders.![]()
Op een van mijn hardlooprondjes is trouwens een hardloopster aangerand.. Las het via losse veter.![]()
Veel plezier dan! En misschien kom ik je nog wel tegen. Ik zit dit weekend in een huisje op het bungalowpark daar, en ga nog wel een rondje lopen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:41 schreef foetre het volgende:
[..]
De winst zit dus wel in de trappen, denk dat ik dat nog wel even ga testen aankomende zondag.![]()
Als mijn hamstrings het toestaan ben ik dit weekend ook nog wel in de Puinduinen te vinden denk ik. Gewoon, omdat het er zo leuk is
F means you're fucked![]()
@foetre --> Slinger je jouw geïnteresseerde voor de Puinduinrun ook nog even aan? Ik heb nog niks ontvangen en heb inmiddels een wachtlijst aan mensen![]()
![]()
Geef maar aan een ander hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:29 schreef Quoi het volgende:
@foetre --> Slinger je jouw geïnteresseerde voor de Puinduinrun ook nog even aan? Ik heb nog niks ontvangen en heb inmiddels een wachtlijst aan mensen
Het is graag of wil niet.
Iemand nog een kaartje over voor de 10 van Schoorl?![]()
Thanksquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Geef maar aan een ander hoor.
Het is graag of wil niet.
Iemand nog een kaartje over voor de 10 van Schoorl?![]()
![]()
Denk je? Ik denk dat het stervensdruk wordtquote:maar wel bijzonder dat jij er ook bent dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik bedoel dat ik jullie dan uit kan zwaaien terwijl jullie van mij weglopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat het stervensdruk wordtmaar wel bijzonder dat jij er ook bent dan?
Ik had mijn tickets al lang geleden geboekt en zag in de WLWW dat dat mooi samenviel met een druk loopje. Na Tilburg leek me dat dus een mooie optie om deze mee te pakken, past ook handig in mijn schema op weg naar de HM in mei
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lokpost. Wil je mij uit de wlww gooien bij de petlz night trail op 6/2?quote:
Oh en ik ga puinduinrunnen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Word nog druk met fok hardlopers👍quote:
Kan ik ook in de lijst?
Puinduinrun 2 rondes - 31 Januari
Groeten uit Schoorl 10 km- 14 Februari
CPC Den Haag 10 km - 6 Maart
Marathon Rotterdam 10 km - 10 April
De Fisherman’s Friend StrongmanRun 12 km - 1 Mei![]()
Hoi, als iemand nog één of twee startbewijzen voor de kwart marathon in Rotterdam te koop heeft.. Dan graaagIk ben gewoon veel te laat dit jaar
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
De verkoop ging ook aardig rap!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:49 schreef richolio het volgende:
Hoi, als iemand nog één of twee startbewijzen voor de kwart marathon in Rotterdam te koop heeft.. Dan graaagIk ben gewoon veel te laat dit jaar
![]()
Hou startbewijshulp.nl in de gatenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:49 schreef richolio het volgende:
Die zoek ik ook nog... ook te laat en ik vrees het ergstequote:Op donderdag 21 januari 2016 18:49 schreef richolio het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paar weken van te voren komen er altijd wel kaartjes vrij ivm blessuresquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die zoek ik ook nog... ook te laat en ik vrees het ergste![]()
Daar hoop ik wel op jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Paar weken van te voren komen er altijd wel kaartjes vrij ivm blessures
Zo, mezelf net bijna geblesseerd. Zag bijna niet meer waar mijn voeten landden en daardoor wat rare verstappingen gemaakt. Gelukkig valt het allemaal mee. Voortaan maar ff een lampje mee als ik de polder in ga.![]()
![]()
Mensen mogen ook zwanger worden of zo hoor, ze hoeven niet per se geblesseerd te rakenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Bedankt 😂
Lopen jullie het hele jaar door wedstrijden of alleen bepaalde periodes?![]()
Ik het hele jaar door, in principe. Maar ik train dan ook niet voor bepaalde 'grote' doelen zoals een marathon of zo. Ik loop het hele jaar 5-10km loopjes
Ik heb geen startbewijs hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mensen mogen ook zwanger worden of zo hoor, ze hoeven niet per se geblesseerd te raken![]()
Ik het hele jaar door, in principe. Maar ik train dan ook niet voor bepaalde 'grote' doelen zoals een marathon of zo. Ik loop het hele jaar 5-10km loopjes![]()
Ik zou die ook nooit meer lopen, zo druk was het vorig jaar.
![]()
Ik wist geen ander blij voorbeeld te verzinnenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb geen startbewijs hoor![]()
Ik zou die ook nooit meer lopen, zo druk was het vorig jaar.
Ik zou 'm eigenlijk ook niet meer lopen, want zo bijzonder vind ik 'm nou ook weer niet. Maar een vriend van me loopt daar z'n eerst M, dus wil ik er ook heen om 'm binnen te halen. En als ik dan toch ben, kan ik net zo goed ook een rondje gaan lopen te rennen![]()
Overigens, De Marathon komt zo weer op RTL4
Dat was precies mijn motivatie vorig jaar, dus ik snap het welquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wist geen ander blij voorbeeld te verzinnen
Ik zou 'm eigenlijk ook niet meer lopen, want zo bijzonder vind ik 'm nou ook weer niet. Maar een vriend van me loopt daar z'n eerst M, dus wil ik er ook heen om 'm binnen te halen. En als ik dan toch ben, kan ik net zo goed ook een rondje gaan lopen te rennen![]()
Overigens, De Marathon komt zo weer op RTL4Het wordt in ieder geval gezellig in Rotterdam. Ik ga geloof ik wel 10 mensen aanmoedigen, heerlijk. Als ze maar niet tegelijk langskomen.
Tips van Leo
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 21-01-2016 19:55:18 ]![]()
Hebben jullie nog tips voor mooie wedstrijden +- 10 km
Ben eigenlijk op zoek naar zo min mogenlijk stad en veel bos maar geen echte trails.![]()
Done.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lokpost. Wil je mij uit de wlww gooien bij de petlz night trail op 6/2?Nog geen bestaande code, dus: wees creatiefquote:Oh en ik ga puinduinrunnen.
done!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Word nog druk met fok hardlopers👍
Kan ik ook in de lijst?
Puinduinrun 2 rondes - 31 Januari
Groeten uit Schoorl 10 km- 14 Februari
CPC Den Haag 10 km - 6 Maart
Marathon Rotterdam 10 km - 10 AprilNog geen bestaande code, wees creatiefquote:De Fisherman’s Friend StrongmanRun 12 km - 1 Mei
done!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:45 schreef Leonos het volgende:
Ik wil ook wel in de lijst.
Leiden Marathon 22 mei 10km (debuut)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bedankt voor de tip. Die film op 4 heb ik al gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:15 schreef GotC het volgende:
Wij gaan straks Bureau Sport kijken. Alles over lopen, van de marathon tot 100 mtr sprint.
![]()
Jaaaa dat wilde ik hier net neer gaan zettenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:15 schreef GotC het volgende:
Wij gaan straks Bureau Sport kijken. Alles over lopen, van de marathon tot 100 mtr sprint.
![]()
![]()
Tegelijk met De Marathon? Slecht gepland.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:15 schreef GotC het volgende:
![]()
Ha, ik val precies op het goede moment binnen in Bureau Sport, poepproblemen tijdens de marathon!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De Marathon is al 4 keer op tv geweest en staat op Netflix.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Tegelijk met De Marathon? Slecht gepland.![]()
Ik zag het ja. Hoop het nooit te hoeven meemaken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha, ik val precies op het goede moment binnen in Bureau Sport, poepproblemen tijdens de marathon!![]()
![]()
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen.. (niet dat ik het ooit in mijn broek heb gedaan tijdens een wedstrijd, dat gelukkig nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Hoop het nooit te hoeven meemaken.)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen.. (niet dat ik het ooit in mijn broek heb gedaan tijdens een wedstrijd, dat gelukkig niet)
Dat zou niet zo charmant zijn.
Maar je kon het ophouden of ben je gestopt?![]()
Tijdens lange duurlopen kan je het af en toe echt niet meer ophouden. Dan hoop je maar dat er een goed bosje in de buurt is. Maarja.. dat hoort ook een beetje bij de ontdekkingstocht van marathontraining. Sommige hebben stalen darmen, anderen niet (wat een mazzel heb ik weer). Zorg dat je ruim op tijd opstaat voor je lange duurlopen zodat je van tevoren alles eruit hebtquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Dat zou niet zo charmant zijn.
Maar je kon het ophouden of ben je gestopt?
Weer een goede tip!!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tijdens lange duurlopen kan je het af en toe echt niet meer ophouden. Dan hoop je maar dat er een goed bosje in de buurt is. Maarja.. dat hoort ook een beetje bij de ontdekkingstocht van marathontraining. Sommige hebben stalen darmen, anderen niet (wat een mazzel heb ik weer). Zorg dat je ruim op tijd opstaat voor je lange duurlopen zodat je van tevoren alles eruit hebtHad ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht.
Sterke bakken koffie 's morgens dus.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 20:56:17 ]![]()
![]()
Dit is de situation hier.. Echt helemaal ingepakt nu. Volgens de fysio moet ik even stoppen met mezelf kapot maken, en echt rustig aan doen, en dat zegt hij niet zo gauw dus neem ik maar serieus. Het vervelende is alleen dat ik nog steeds geen concrete richtlijnen heb van wat dat dan inhoudt. Ik hoef van hem straks niet echt vanaf het begin op te bouwen, maar wel een tijdje geen snelheid doen. Ik houd nu maar iig 7-10 dagen volledige looprust en daarna zie ik weer verder.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neuh... Ik hoef niet perse in de op. Teveel gedoe.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done.
[..]
Nog geen bestaande code, dus: wees creatief.
Ai, dat is wel erg vervelend. Niet weten waar je aan toe bent ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is de situation hier.. Echt helemaal ingepakt nu. Volgens de fysio moet ik even stoppen met mezelf kapot maken, en echt rustig aan doen, en dat zegt hij niet zo gauw dus neem ik maar serieus. Het vervelende is alleen dat ik nog steeds geen concrete richtlijnen heb van wat dat dan inhoudt. Ik hoef van hem straks niet echt vanaf het begin op te bouwen, maar wel een tijdje geen snelheid doen. Ik houd nu maar iig 7-10 dagen volledige looprust en daarna zie ik weer verder.
Sterkte er mee. Misschien fietsen als alternatief?![]()
Ja, fietsen, zwemmen, sportschool. Ik ben alleen nogal een koukleum op de racefiets dus weet niet of ik het aandurf in dit weerquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ai, dat is wel erg vervelend. Niet weten waar je aan toe bent ook.
Sterkte er mee. Misschien fietsen als alternatief?Maar merk wel dat ik mijn endorfines echt nodig heb dus ik blijf zeker doen wat ik kan..
Beterschap LT! Enne, endorfine verslaafde.
Intervaltraining ging prima hier. Maar ik blijf die lange intervallen bluh vindenMoest 10 minuten inlopen, vervolgens 5x4 min, 1:30 rust.
![]()
Blessures zijn &^^&%=@*quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, fietsen, zwemmen, sportschool. Ik ben alleen nogal een koukleum op de racefiets dus weet niet of ik het aandurf in dit weerMaar merk wel dat ik mijn endorfines echt nodig heb dus ik blijf zeker doen wat ik kan..
Maar goed, succes dan maar en pas op met de gladheid met die dunne bandjes!![]()
![]()
Als je hard genoeg fietst heb je het zo warm.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, fietsen, zwemmen, sportschool. Ik ben alleen nogal een koukleum op de racefiets dus weet niet of ik het aandurf in dit weerMaar merk wel dat ik mijn endorfines echt nodig heb dus ik blijf zeker doen wat ik kan..
Goede kleding is wel een pre met dit weer idd.![]()
Nah, vind ik niet, op de racefiets doen je voeten en handen niks en die zijn bij mij heel slecht doorbloed. Eigenlijk moet ik sowieso van die overschoenen scoren nog. En gladheid, daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar dit weekend wordt het wel weer beter weer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je hard genoeg fietst heb je het zo warm.
Goede kleding is wel een pre met dit weer idd.
Ik heb anders ook nog een dikke banden fiets met flink wat versnellingen, daar kan ik ook nog mee op uittrekken. En ik zit net te kijken naar 'acquajoggen', dat kan je bij een zwembad in De Meern doen. Iemand ervaring mee?
@GoTC lekker bezig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooi kleurtje LT. Even op zoek naar een nieuwe manier van lopen dus.
Ik krijg van Bureau Sport heul veul zin om te lopenKan niet wachten tot dat over een maandje weer kan. Ben dan alleen bang dat alle vorm gevlogen is. Moarjaaaaa, jammer dan.
![]()
Banden niet te hard oppompen, dan heb je wat meer grip. En dan heb ik het over je dikkebandenfietsquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet, op de racefiets doen je voeten en handen niks en die zijn bij mij heel slecht doorbloed. Eigenlijk moet ik sowieso van die overschoenen scoren nog. En gladheid, daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar dit weekend wordt het wel weer beter weer.
Ik heb anders ook nog een dikke banden fiets met flink wat versnellingen, daar kan ik ook nog mee op uittrekken. En ik zit net te kijken naar 'acquajoggen', dat kan je bij een zwembad in De Meern doen. Iemand ervaring mee?
@GoTC lekker bezig!
En aquajoggen? Sta je dan niet tussen de bejaarden en hoog zwangeren?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 21:19:21 ]![]()
Ah, ik lees ook wel eens van die geblesseerde toplopers die het doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:15 schreef GotC het volgende:
Lekker ontspannen hobbelen QKan ook nu al
Aquajoggen is over het algemeen voor 50+..
Maar je weet inderdaad niet in wat voor klasje je terecht komt.
Met een investering is dat zo verholpen toch of je dat er ook voor overhebt is wat anders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet, op de racefiets doen je voeten en handen niks en die zijn bij mij heel slecht doorbloed. Eigenlijk moet ik sowieso van die overschoenen scoren nog. En gladheid, daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar dit weekend wordt het wel weer beter weer.
@GoTC lekker bezig!
Ik ben ook echt een koukleun maar sinds ik northwave extreme winterschoen en neoprene gripgrap handschoen heb Ik het nooit koud.
Ik heb nu 32 mm benden op mn winterracefiets zitten en dat is echt ideaal met dit weer.![]()
@Semtex
1
2[b]31 januari 2016 - [url=http://puinduinrun.nl]Puinduinrun (Den Haag)[/url][/b]
[*] Murmeli - 6,3 km
Met dank aan, hoe kan het anders, pijll
Die vorm gaat er hoe dan ook aanquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:13 schreef Quoi het volgende:
Mooi kleurtje LT. Even op zoek naar een nieuwe manier van lopen dus.
Ik krijg van Bureau Sport heul veul zin om te lopenKan niet wachten tot dat over een maandje weer kan. Ben dan alleen bang dat alle vorm gevlogen is. Moarjaaaaa, jammer dan.
6,3🙂quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:52 schreef YUR het volgende:
Nou... Doe mij dan maar bij de 9,4km Puinduinrun![]()
Luilakken(yep, net als ik)
Ik ben er nog steeds voor om van die wlww gewoon een lijst te maken, zonder links en ander ingewikkeld gedoe. Zo'n loop is altijd makkelijk te googlen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Guppy op 22-01-2016 08:37:25 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het is nou net de meerwaarde om erop te kunnen klikken. En zo moeilijk is die code echt niet, je hoeft alleen maar te knippen en te plakken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:58 schreef Murmeli het volgende:
Luilakken(yep, net als ik)
Ik ben er nog steeds voor om van die wlww gewoon een lijst te maken, zonder links en ander ingewikkeld gedoe. Zo'n loop is altijd makkelijk te googlen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En het is helemaal simpel als je iemand zo gek weet te krijgen dat ie het iedere keer voor je doet
Mag ik erbij?
1
2[b] 6 maart - [url=http://ricosalvettiloop.inoisterwijk.nl/]Rico Salvettiloop (Moergestel)[/url][/b]
[*] mosselmossel - 5kmd
1
2
3[b] 20 maart - [url=http://www.drunenseduinenloop.nl/]Drunense Duinenloop (Drunen)[/url][/b]
[*] mosselmossel - 10km
[*] Gogo1983 - 10kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit ja. Zelfs mobiel is het makkelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nou net de meerwaarde om erop te kunnen klikken. En zo moeilijk is die code echt niet, je hoeft alleen maar te knippen en te plakken.![]()
![]()
Het jaar is goed en blessurevrij begonnen. Dat was vorig jaar rond deze tijd wel anders toen ik met een knieblessure op de reservebank zat. Er zit nu weer enige regelmaat en variatie in. Het plezier is weer helemaal terug. Ik heb volgens mij voor het eerst 1000-tjes (5 stuks op ~4:00/km) gelopen en het ging best lekker. Het gaat sowieso tot nu toe helemaal zoals ik wil. Dus zonder strakke planning en lekker op gevoel lopen. De snelheid van eind 2014 lijkt ook weer een beetje terug te komen. Ik merk toch wel duidelijk het verschil tussen 3 en 1 keer per week lopen. In 2015 heb ik vooral lange langzame kilometers gemaakt door langslepende blessures. Het lijkt wel alsof je lichaam daardoor vergeet hoe het sneller moet lopen. De extra impulsen die ik nu krijg door tempo's te wisselen, lijken zijn vruchten af te werpen. Ik zit voor mijn gevoel nog niet op het niveau dat ik PR's aan zou kunnen vallen, maar het zit er wel weer aan te komen
.
![]()
@Devv: fijn! Op snelheid trainen is stiekem ook gewoon leuker
Weer eens wat anders: http://www.prorun.nl/gezondheid/onderzoek/het-naadje-van-de-kous/![]()
Hopelijk vind je snel 'wat rust in de kont'. Van even niet sporten zal je niet alles kwijtraken en wat je kwijtraakt bouw je vrij vlot weer op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is de situation hier.. Echt helemaal ingepakt nu. Volgens de fysio moet ik even stoppen met mezelf kapot maken, en echt rustig aan doen, en dat zegt hij niet zo gauw dus neem ik maar serieus. Het vervelende is alleen dat ik nog steeds geen concrete richtlijnen heb van wat dat dan inhoudt. Ik hoef van hem straks niet echt vanaf het begin op te bouwen, maar wel een tijdje geen snelheid doen. Ik houd nu maar iig 7-10 dagen volledige looprust en daarna zie ik weer verder.
Af en toe zit ik je blessure post met verbazing te lezen als ik je endomondo stats in gedachten hou.Trek eens aan mijn vinger?
Heeft diegene van de foto nou compressiesokken over een tight aan? Dan zitten ze toch sowieso niet strak genoeg? Dit zijn meer beenwarmers zo...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:14 schreef Quoi het volgende:
Weer eens wat anders: http://www.prorun.nl/gezondheid/onderzoek/het-naadje-van-de-kous/![]()
Ik noem die dingen ook altijd steunkousen, vooral om de dragers een beetje te plagen. Maar dat zit dan dus dichter bij de waarheid dan ik dacht. Leuk artikel weer!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:14 schreef Quoi het volgende:
Dit! Ik klik zo vaak op die loopjes in de WLWW, terwijl ik er nooit naar zou googelen als het alleen maar een lijstje was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nou net de meerwaarde om erop te kunnen klikken. En zo moeilijk is die code echt niet, je hoeft alleen maar te knippen en te plakken.
En die code? Zie boven. Simpel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het zal dan wel weer aan mij liggen. Op de ipad open ik de spoiler. Wil vervolgens de code selecteren om te kopieren. Dit probeer ik door mijn vinger lang in te drukken. En hierop selecteer iets alleen sluit de spoiler dan weer af. Dus niet wat ik wou selecteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nou net de meerwaarde om erop te kunnen klikken. En zo moeilijk is die code echt niet, je hoeft alleen maar te knippen en te plakken.![]()
![]()
LOL-iOS.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het zal dan wel weer aan mij liggen. Op de ipad open ik de spoiler. Wil vervolgens de code selecteren om te kopieren. Dit probeer ik door mijn vinger lang in te drukken. En hierop selecteer iets alleen sluit de spoiler dan weer af. Dus niet wat ik wou selecteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is idd niet zo bijdehand.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heeft diegene van de foto nou compressiesokken over een tight aan? Dan zitten ze toch sowieso niet strak genoeg? Dit zijn meer beenwarmers zo...![]()
1
2
1
2[b] 22-5-2016[http://www.ketelwaldtrail.nl]Ketelwald(Milsbeek)[/url][/b]
[*] TheWhiteCoboy- 33km
En dit soort irritant gepruts krijg ik dan na 5 minuten klooien. Dan ben ik er wel weer klaar mee. Frustraties ontloop ze wanneer het kan en ga ze niet opzoeken.![]()
Ik krijg ze ook wel prima over een tight heen. Of het de bedoeling is dat is een tweede.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heeft diegene van de foto nou compressiesokken over een tight aan? Dan zitten ze toch sowieso niet strak genoeg? Dit zijn meer beenwarmers zo...![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heeft diegene van de foto nou compressiesokken over een tight aan? Dan zitten ze toch sowieso niet strak genoeg? Dit zijn meer beenwarmers zo...Dus eigenlijk is er meer onderzoek nodig om te zien of die compressiekousen nu ook écht werken. Alhoewel kleine effecten soms al fijn kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heeft diegene van de foto nou compressiesokken over een tight aan? Dan zitten ze toch sowieso niet strak genoeg? Dit zijn meer beenwarmers zo...Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Leuk informatief artikel Quoi! Ik vind het inderdaad ook een mysterie, bijna elke hardloper zal wel beamen dat compressiekousen positieve effecten hebben maar het wordt niet gemeten. Al vraag ik me inderdaad af of het mechanisme via het hart werkt of meer lokaal door druk op de bloedvaten of zo. Al zeg ik nu waarschijnlijk weer heel domme dingen.
Je hebt wel een mits gebruikt waar het volgens mij tenzij moet zijn in de laatste alinea
Thanks! Ik ben zelf ook sceptisch hoor over de aanname dat het slagvolume van het hart groter zou kunnen worden. Maar geloof zeker in lokale voordelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk informatief artikel Quoi! Ik vind het inderdaad ook een mysterie, bijna elke hardloper zal wel beamen dat compressiekousen positieve effecten hebben maar het wordt niet gemeten. Al vraag ik me inderdaad af of het mechanisme via het hart werkt of meer lokaal door druk op de bloedvaten of zo. Al zeg ik nu waarschijnlijk weer heel domme dingen.
Je hebt wel een mits gebruikt waar het volgens mij tenzij moet zijn in de laatste alinea
Ojee, dan verwacht ik Hats any moment op mijn nek. Die laat ik soms nog even een mits/tenzij checkje doen![]()
![]()
Inderdaad, dat ging vroeger beter. Ik moest de code gister ook helemaal zelf intikken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het zal dan wel weer aan mij liggen. Op de ipad open ik de spoiler. Wil vervolgens de code selecteren om te kopieren. Dit probeer ik door mijn vinger lang in te drukken. En hierop selecteer iets alleen sluit de spoiler dan weer af. Dus niet wat ik wou selecteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ code verwijderd ]
En dit soort irritant gepruts krijg ik dan na 5 minuten klooien. Dan ben ik er wel weer klaar mee. Frustraties ontloop ze wanneer het kan en ga ze niet opzoeken.
1
2[b]22 mei 2016 - [url=http://www.ketelwaldtrail.nl]Ketelwald (Milsbeek)[/url][/b]
[*] TheWhiteCowboy - 33km
Maar dat ga ik niet voor iedereen doen hoor!![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ging vroeger beter. Ik moest de code gister ook helemaal zelf intikken.
[..]
[ code verwijderd ]
Zolang je het maar voor mij en Murmeli doet, want die kan je dan ook meteen aan toevoegen.![]()
![]()
Voortaan alles naar pijll!
Ik kwam een leuk nieuw loopje tegen voor de zandliefhebbers: de Zandmotorrun![]()
![]()
Ja, lijkt me ook wel geinig. Las alleen gisteren dat het er wat gevaarlijker is geworden omdat er zich een nieuwe geul heeft gevormd. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:53 schreef Quoi het volgende:
Ik kwam een leuk nieuw loopje tegen voor de zandliefhebbers: de Zandmotorrun
Die staat hier ook op de misschien lijst. Eens kijken hoe we er tegen die periode voor staan of ik meedoe of niet. 3 weken erna de KvS namelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:53 schreef Quoi het volgende:
Ik kwam een leuk nieuw loopje tegen voor de zandliefhebbers: de ZandmotorrunTrek eens aan mijn vinger?
Dat lijkt mij niet. De Herzogs die ik aan heb laten meten zitten zo strak, die krijg ik met moeite aan en uit. Daar past echt geen tight meer tussen...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook wel prima over een tight heen. Of het de bedoeling is dat is een tweede.![]()
Die Herzogs zijn inderdaad echt verschrikkelijk strak...ik ben blij dat ik fijnere heb gevonden. Die krijg ik tenminste zelfstandig uit
Er zijn natuurlijk ook zat kousen zonder compressie in omloop. Die draag ik ook. Alhoewel ik die óók lastig over een tight heen zou krijgen![]()
![]()
Sportsokken van de Perry van ¤5! \0/quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:06 schreef Quoi het volgende:
Er zijn natuurlijk ook zat kousen zonder compressie in omloop. Die draag ik ook. Alhoewel ik die óók lastig over een tight heen zou krijgenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inschrijven bij mij per dm/pm.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef YUR het volgende:
Voor de ekidenfappers onder ons: Rotterdam is 2 juli.
Tenzij iemand anders heel erg de behoefte heeft om de organisatie over te nemen![]()
![]()
Net even getest met mijn Herzogs en het lukt. Wel met een lichtelijk opstroping en het idee dat hij nu wel erg strak zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:57 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. De Herzogs die ik aan heb laten meten zitten zo strak, die krijg ik met moeite aan en uit. Daar past echt geen tight meer tussen...![]()
Ik zal eens kijken of ik dit topic kan afsluiten en dan een nieuwe titel mag verzinnen. Het was warm hier, niets geen bibberende kilometers!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wij ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef YUR het volgende:
Voor de ekidenfappers onder ons: Rotterdam is 2 juli.
Wij melden ons alvast afJa doei.![]()
Ik ben erg tevreden over sokken van CEP al draag ik ze eigenlijk alleen nog maar na een wedstrijd of training. Ik probeer toch zo min mogelijk gebruik te maken van "hulpmiddelen".
![]()
hoi lopers,
ik heb een vraag over een schema dat ik via via heb gekregen en waar ik nu 2 weken mee aan de slag ben maar geen idee heb of dit nuttig is voor mij.
Ik noem mezelf eerder een jogger dan een loper, normaal loop ik met een groepje mee en dan doen we zo tussen de 7 en 9km lopen aan een gemiddelde van 8,5km/u en dat 3 keer per week.
Vaak heb ik het gevoel dat het net te traag gaat om een fijn ritme te lopen maar als ik met de groep van 9km/u meega dan gaat mijn hartslag binnen de 5km naar de 170. In mijn vast groepje rond de 150 klimmend naar 165 tegen de laatste 2 km.
Na vorig jaar begonnen te zijn met lopen met Start to run. Heb ik dit jaar als eerste doel de 10Miles in Antwerpen, en graag wat sneller zodat ik tussen de 9 en 9,5km/uur uitkom.
Nu volg ik onderstaand schema.
week 1
Maandag : Interval
2km opwarming aan 8km/uur
5*(150m aan 12km/h + 50m aan 6km/h)
400m aan 6km/uur
5*(150m aan 12km/h + 50m aan 6km/h)
1km cooldown aan 6km/u
Donderdag : Duurloop
10km aan eigen tempo
Zaterdag : duurloop
10km aan eigen tempo
week 1
Maandag : Interval
2km opwarming aan 8km/uur
5*(250m aan 12km/h + 50m aan 4km/h+100m aan 7km/u )
400m aan 6km/uur
5*(250m aan 12km/h + 50m aan 4km/h+100m aan 7km/u )
1km cooldown aan 6km/u
Donderdag : Duurloop
11 km aan eigen tempo
Zaterdag : duurloop
11 km aan eigen tempo
Vanaf week 3 wordt interval wekelijks opgedreven (schema's nog niet bekend)
en de duurlopen worden elke week een halve kilometer langer zodat ik aan 16km kom een week voor de Antwerp10Miles.
Nu m'n vraag, gaat de interval helpen om de snelheid tijdens de duurloop naar boven te krijgen?
bedankt voor jullie feedback.![]()
Knoop doorgehakt. Ik doe ook de CPC halve marathon. Kan mee doen met running team van bedrijf waar ik werk.![]()
![]()
Als het goed is wel, ik weet niet wat voor interval je precies doet en op welke tempi?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef mrPanerai het volgende:
Nu m'n vraag, gaat de interval helpen om de snelheid tijdens de duurloop naar boven te krijgen?
bedankt voor jullie feedback.
Daarnaast klinkt het ook alsof je duurconditie nog wat beter moet worden, dus lekker in het langzame groepje blijven trainen en dan zal die hartslag vanzelf lager blijven!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijdens mijn voorbereiding op de Leiden Marathon zit ik in Toronto. Nu ga ik daar dus bij de Toronto Running Club aansluiten voor een duurloop. Het nuttige met het aangename combineren.Alternatieve sightseeing ook weer.
[ Bericht 22% gewijzigd door Ajaxfan op 22-01-2016 18:00:28 ]* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik voel me minder lomp als je het ook voor anderen doetquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ging vroeger beter. Ik moest de code gister ook helemaal zelf intikken.
[..]
[ code verwijderd ]
@YUR Ja, anderen laten doen is best makkelijk
Noem jij mij nu met omweg lomp?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik voel me minder lomp als je het ook voor anderen doet![]()
@YUR Ja, anderen laten doen is best makkelijk![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Noem jij mij nu met omweg lomp?![]()
Door familiebezoek aan Nederland lijkt Naseby van de baan, gelukkig had Gup hem nog niet in de OP gezet.
Daarvoor in de plaats....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
Door familiebezoek aan Nederland lijkt Naseby van de baan, gelukkig had Gup hem nog niet in de OP gezet.
Daarvoor in de plaats....Gaaf!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er zitten veel KAA´ers hier he? MoBlo en Wolve, RD, DeeBee nu ook en ik. Iemand vergeten? DeeBee, ging jij nou de marathon van Oman lopen volgende week?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee, ik ga niet naar Oman en was gisteren ook niet naar de Dubai marathon.
Staan wel op de lijst, net als een hele hoop andere races.Ik denk dat ik veel van m'n trips komend jaar combineer met hardloopevents, beetje gebruik maken van m'n ID rechten.
Jack does it in real time...![]()
KAA?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:57 schreef flipsen het volgende:
Er zitten veel KAA´ers hier he? MoBlo en Wolve, RD, DeeBee nu ook en ik. Iemand vergeten? DeeBee, ging jij nou de marathon van Oman lopen volgende week?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kleine lokpost. Er staan nog n paar wlwweetjes in het topicquote:
https://twitter.com/sporterjoost/status/690804471580991488
Artikel over 'de perfecte looptechniek' (en dat die niet bestaat)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit soort dingen werken bij mij dus niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleine lokpost. Er staan nog n paar wlwweetjes in het topic
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Blijkbaar was ik zieker dan ik dacht. Bepakt en wel op weg naar een duurloop van zeker 20k, sta ik na 500 meter al stil. Nu weet ik hoe het voelt om als starter met Evy te rennen. Wandelend en lopend half uurtje gedaan.![]()
Volgend weekend 22+10 op het programma.![]()
![]()
Komende dagen rustig aan en dan moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:35 schreef wyccie het volgende:
Blijkbaar was ik zieker dan ik dacht. Bepakt en wel op weg naar een duurloop van zeker 20k, sta ik na 500 meter al stil. Nu weet ik hoe het voelt om als starter met Evy te rennen. Wandelend en lopend half uurtje gedaan.![]()
Volgend weekend 22+10 op het programma.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Leuke en interessante column!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:14 schreef Quoi het volgende:
Weer eens wat anders: http://www.prorun.nl/gezondheid/onderzoek/het-naadje-van-de-kous/
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Steef Bredeweg is druk bezig om alle hardloopmythes door te prikken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/sporterjoost/status/690804471580991488
Artikel over 'de perfecte looptechniek' (en dat die niet bestaat)
Zo heeft hij eerder ook onderzocht (voor zijn Phd) dat het niet uitmaakt welke hardloopschoen je neemt. Allemaal verkooppraatjes toonde zijn onderzoek aan. Als de schoen maar lekker zit.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Vraagje aan de dopaminerunners:
Ik wil graag wat aan m'n conditie doen, ik fiets over het algemeen vrij veel (als ik lopen te lang vind, pak ik natuurlijk de fiets, auto heb ik niet... en wat te ver fietsen is pak ik het ov).
Enfin. Ik wil dus gaan hardlopen en heb de app: RunKeeper.
Nu is dus de uitdaging om mezelf te motiveren, ik vind hardlopen namelijk geen zak aan... en de meeste gedeeltes in mijn woonplaats ken ik.
Tips ?(ohja, ik ga mezelf hoogstwaarschijnlijk aanmelden voor een 10km loop)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Niet gaan hardlopen. Als je het niet leuk vindt hou je het niet vol. Misschien voor een paar weken met veel hangen en wurgen, maar daar heb je niets aan. Daarna stop je dan toch alsnog.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:00 schreef K44S het volgende:
Nu is dus de uitdaging om mezelf te motiveren, ik vind hardlopen namelijk geen zak aan... en de meeste gedeeltes in mijn woonplaats ken ik.
Tips ?
Vind alsjeblieft iets wat je echt leuk vind om te doen en waardoor je jouw conditie kunt verbeteren, misschien wel fietsen
Gisterenavond was het gewoon te laat en te klote weer om mij rondje te gaan maken, dus vanochtend maar gegaan.
Lekker warmgelopen voor de UHT zullen we maar zeggen
Hmm okequote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet gaan hardlopen. Als je het niet leuk vindt hou je het niet vol. Misschien voor een paar weken met veel hangen en wurgen, maar daar heb je niets aan. Daarna stop je dan toch alsnog.
Vind alsjeblieft iets wat je echt leuk vind om te doen en waardoor je jouw conditie kunt verbeteren, misschien wel fietsen.
ThxThe bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik vond er in het begin ook geen zak aan, maar nu sta in ingeschreven voor de Rotterdam marathon. Als je progressie boekt en je jezelf goed gaat voelen, dan wordt het leuk. Kan nu niet meer zonder.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:00 schreef K44S het volgende:
Vraagje aan de dopaminerunners:
Ik wil graag wat aan m'n conditie doen, ik fiets over het algemeen vrij veel (als ik lopen te lang vind, pak ik natuurlijk de fiets, auto heb ik niet... en wat te ver fietsen is pak ik het ov).
Enfin. Ik wil dus gaan hardlopen en heb de app: RunKeeper.
Ik ben begonnen met de Start2Run podcast van Evy Gruyaert. Die dame werkt zeer motiverend, dus ik zou die podcast je zeker willen aanraden. Muziek valt wat in herhaling, maar ach... het gaat om de opbouw die je er mee doet.
Ga in ieder geval niet te hard van start en zorg dat je niet meteen te ver wilt. Een blessure heb je zo te pakken en zeker in het begin werkt dat demotiverend.
Luister naar je lichaam.
Koop goede schoenen.
Zoek de natuur op.
Zorg dat je in het donker zichtbaar bent
Drink voor het lopen en na het lopen wat water.
Knip je teennagels
Koop een sporthorloge met hartslagmeter en GPS, dat maakt het allemaal net wat leuker.
Enjoy!!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 10:18:07 ]![]()
Dat hoop ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:37 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Komende dagen rustig aan en dan moet dat wel lukken.
Daarnet dus maar eindelijk de pilates-dvd aangezet die hier al meer dan een half jaar naast de tv ligt. Bij de warming-up was ik al aan het hijgen en ik heb net maar een luchtwegverwijder gepuft. Sinds april vorig jaar niet meer gedaan.
Ik merk wel dat ik buikspieren van pap heb.![]()
![]()
Samen lopen met iemand kan heel motiverend zijn voor sommige mensen. En als je alles in je eigen woonplaats al kent, stap dan op de fiets of in de auto om wat verderop in een ander dorp of in de natuur te lopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:00 schreef K44S het volgende:
En het kan ook gewoon dat hardlopen niets voor jou is. In dat geval is het heel moeilijk on het vol te houden, en zou ik iets anders gaan zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga in ieder geval niet te hard van start en zorg dat je niet meteen te ver wilt. Een blessure heb je zo te pakken en zeker in het begin werkt dat demotiverend.
Luister naar je lichaam.
Koop goede schoenen.
Zoek de natuur op.
Zorg dat je in het donker zichtbaar bent
Drink voor het lopen en na het lopen wat water.
Knip je teennagels![]()
En vergelijk jezelf niet met anderen. Je doet dit voor jezelf, niet om beter te zijn dan een ander. Laat je niet meeslepen door de wilde verhalen hier.![]()
Ik ga me inschrijven voor die 10 km. Als het daarna goed bevalt dan ga ik gewoon verder. Heb ik die 10 zonder hartkwalen behaald maar is het mijn ding niet? kan ik altijd nog stoppen.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Je gaat in 1x zonder training 10km lopen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:19 schreef K44S het volgende:
Ik ga me inschrijven voor die 10 km. Als het daarna goed bevalt dan ga ik gewoon verder. Heb ik die 10 zonder hartkwalen behaald maar is het mijn ding niet? kan ik altijd nog stoppen.![]()
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je gaat in 1x zonder training 10km lopen?.
Ohja, ik train 2 x pwk met voetballen mee
Bedankt, maar ik ben (voel me) helemaal niet meer ziek.quote:![]()
Gewoon een stel baggerlongen.
Dat pufje doet overigens wel wonderen.
Trouwens, jouw startbewijs voor de KvS, is dat officieel over te dragen, dus op naam?![]()
Oké, succes dan maar! Wanneer is die wedstrijd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ohja, ik train 2 x pwk met voetballen mee![]()
Ergens in Maart.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké, succes dan maar! Wanneer is die wedstrijd?
Dank je. als ik hier over een maand of 5 niets meer post.... dan weet je genoeg
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ergens in Maart.
Dank je. als ik hier over een maand of 5 niets meer post.... dan weet je genoeg![]()
![]()
Begin of eind maart?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ergens in Maart.
Dank je. als ik hier over een maand of 5 niets meer post.... dan weet je genoeg
En begin je echt net, of heb je al wat kilometers gemaakt? Anders is een opbouw naar 10k in 5-9 weken wat krap en moet je te veel forceren. Dan is het niet raar dat je het niet leuk gaat vinden. Het kán wel, maar als je het al geen zak aan vindt, zou ik het rustiger opbouwen.![]()
6 maartquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Begin of eind maart?
En begin je echt net, of heb je al wat kilometers gemaakt? Anders is een opbouw naar 10k in 5-9 weken wat krap en moet je te veel forceren. Dan is het niet raar dat je het niet leuk gaat vinden. Het kán wel, maar als je het al geen zak aan vindt, zou ik het rustiger opbouwen..
Je kan kiezen voor de 2,5 , 5 en 10.
10 "klinkt"niet zo veel. En ja, ik klink wat overmoedig. Anders houd ik het indd echt niet vol en kan ik beter geld kapotslaan met kickboksen.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Misschien was ik met mijn reactie ietwat te radicaal. Maar als je 'er geen zak aan vindt' komt het op mij over als je het doet omdat het moet. En dat op zich werkt niet. Maar misschien ga je het toch leuk vinden dat zou inderdaad nog kunnen. Bij mij werkte het dat ik zichtbaar zag dat ik beter werd. Voor mij was het bijvoorbeeld een kick dat ik met Evy 1, 5 of meer kilometer kon lopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond er in het begin ook geen zak aan, maar nu sta in ingeschreven voor de Rotterdam marathon. Als je progressie boekt en je jezelf goed gaat voelen, dan wordt het leuk. Kan nu niet meer zonder.
Het helpt ook idd als je dingen samen met anderen doet, dan hoef je jezelf niet steeds te motiveren. En hier blijven posten, dat stimuleert ook onwijs!
Succes!
In dat geval: leve het pufje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben (voel me) helemaal niet meer ziek.![]()
Gewoon een stel baggerlongen.
Dat pufje doet overigens wel wonderen.
Trouwens, jouw startbewijs voor de KvS, is dat officieel over te dragen, dus op naam?
Ik lees op de www dat dat kan ja. Jij hebt er al eentje toch?![]()
Die 10k zul je wel kunnen uitlopen, de kunst is om het met plezier en zonder blessures te doen. Doe voorzichtig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:30 schreef K44S het volgende:
[..]
6 maart.
Je kan kiezen voor de 2,5 , 5 en 10.
10 "klinkt"niet zo veel. En ja, ik klink wat overmoedig. Anders houd ik het indd echt niet vol en kan ik beter geld kapotslaan met kickboksen.![]()
Ik laat sowieso van me horen als ik 'm ga lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Evt. voor een vriendin, ik zal vragen of zij er al een heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
In dat geval: leve het pufje.
Ik lees op de www dat dat kan ja. Jij hebt er al eentje toch?![]()
Nee hoor, je wa helemaal niet radicaal. Lopen is saai/eentonig. In principe. En als je er geen hol aan vindt ga je het echt niet doen. Je moet het willen. Hij wil eigenlijk niet. Plus. Het is een voetballer. De meeste mensen die nog steeds voetballen, gaan echt niet structureel hardlopen. Plus. Een voetballer hoeft helemaal niet te trainen voor een 10km, want die doet al zat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien was ik met mijn reactie ietwat te radicaal. Maar als je 'er geen zak aan vindt' komt het op mij over als je het doet omdat het moet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:34 schreef K44S het volgende:
Ik laat sowieso van me horen als ik 'm ga lopen.Kuiten trainen gaat prima met hardlopen hoor. Een van de lichaamsdelen waar ik het meeste spierpijn aan hem gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mossel: ik wilde hem niet gelijk de kans ontnemen om het leuk te gaan vinden
Scheelt dat dan ook qua lengte (uiteraard zijn er veeeel meer factoren maar ok). Ik ben namelijk 2 meterlange ectomorphquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kuiten trainen gaat prima met hardlopen hoor. Een van de lichaamsdelen waar ik het meeste spierpijn aan hem gehadThe bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Wel een idee om binnenkort bij een training m'n telefoon in mn broek te laten en dan te kijken hoeveel ik nou loop/ren/sprint.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee hoor, je wa helemaal niet radicaal. Lopen is saai/eentonig. In principe. En als je er geen hol aan vindt ga je het echt niet doen. Je moet het willen. Hij wil eigenlijk niet. Plus. Het is een voetballer. De meeste mensen die nog steeds voetballen, gaan echt niet structureel hardlopen. Plus. Een voetballer hoeft helemaal niet te trainen voor een 10km, want die doet al zat.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik ken genoeg voetballers die af en toe voor hardloopwedstrijden trainen hoor
Genoeg, maar wees ervan bewust dat voetballen op een andere manier gaat. De ondergrond is zachter en het zijn intervalletjes. De meeste voetballers willen op asfalt meteen al keihard en ver gaan, maar je pezen en spieren moeten daaraan wennen. Je knieën hebben nogal wat gewicht op te vangen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Wel een idee om binnenkort bij een training m'n telefoon in mn broek te laten en dan te kijken hoeveel ik nou loop/ren/sprint.![]()
Ik wilde mijn leven veranderen en uit de passiviteit en negativiteit, dus moest van mezelf sowieso gaan sporten. Dat werd hardlopen, terwijl ik al eens eerder een poging gedaan had daarmee te beginnen. Die was toen meerdere keren gestrand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Misschien was ik met mijn reactie ietwat te radicaal. Maar als je 'er geen zak aan vindt' komt het op mij over als je het doet omdat het moet. En dat op zich werkt niet. Maar misschien ga je het toch leuk vinden dat zou inderdaad nog kunnen. Bij mij werkte het dat ik zichtbaar zag dat ik beter werd. Voor mij was het bijvoorbeeld een kick dat ik met Evy 1, 5 of meer kilometer kon lopen.
Het helpt ook idd als je dingen samen met anderen doet, dan hoef je jezelf niet steeds te motiveren. En hier blijven posten, dat stimuleert ook onwijs!
Succes!
Laatste poging was een succes, hoewel ik wel geplaagd ben door blessures, zoals bijvoorbeeld een ontstoken achillespees, shin splints (nog last van, maar het is te doen) en knie blessure.
Maar goed, met hardlopen boek je snel progressie en dan gaat het inderdaad leuk worden. Ik sta nog te kijken van mezelf dat ik nu gewoon meer dan 2 uur achter elkaar kan hardlopen zonder te stoppen. Als je dat 2 a 3 jaar geleden tegen me zou zeggen, dan had ik je uitgelachen.
Ik loop zelf eigenlijk altijd alleen. Heel af en toe loop ik met een vriend, maar dat komt niet vaak voor. Ik werk op kantoor dus zit iedere dag veel op mijn reet. Hardlopen na mijn werk is dan ook echt heerlijk. Ik heb daar niemand voor nodig. Ik trek gewoon die schoenen aan en ga naar buiten de frisse lucht in. In weer en wind.
En als je dan thuiskomt na een lekker stuk lopen, dan ben je weer als nieuw.![]()
![]()
Ik ben net geen 2 meter en ook een soort morph. Gaat allemaal goedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Scheelt dat dan ook qua lengte (uiteraard zijn er veeeel meer factoren maar ok). Ik ben namelijk 2 meterlange ectomorphSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik bedoelde er mee te zeggen dat juist de benen wat steviger mogen (vooral als ik naar m'n kuiten kijk)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ben net geen 2 meter en ook een soort morph. Gaat allemaal goedThe bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik ken genoeg voetballers die 10K echt niet gaan halen zonder helemaal stuk te gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee hoor, je wa helemaal niet radicaal. Lopen is saai/eentonig. In principe. En als je er geen hol aan vindt ga je het echt niet doen. Je moet het willen. Hij wil eigenlijk niet. Plus. Het is een voetballer. De meeste mensen die nog steeds voetballen, gaan echt niet structureel hardlopen. Plus. Een voetballer hoeft helemaal niet te trainen voor een 10km, want die doet al zat.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 10:47:21 ]![]()
Hardlopen is geen krachttraining, dus als het je om grotere spieren in een bepaald lichaamsdeel gaat kun je beter naar de sportschool gaan..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat juist de benen wat steviger mogen (vooral als ik naar m'n kuiten kijk)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heerlijk dat het hardlopen je zo'n fijn gevoel geeft, jokkebrok!Dat geldt ook voor mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ben net geen 2 meter en ook een soort morph.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou lekker voor de 5km gaan
Zo, ik heb een sportmedische keuring ondergaan en ben een fitte gozer, jippie, maar dat wist ik wel al
.
Hart is top, longen zijn beneden-gemiddeld (astma) en conditie is goed (maar slecht ten aanzien van de trainingsuren die ik maak. Conclusie: Ik train veel te hard...)
Ook en vooral leuk om m'n omslagpunt te weten, zodat ik nu echt op hartslag kan trainen.
Ik heb me meteen opgegeven voor de kustmarathon en ga daar heel behouden en verstandig voor trainen.![]()
Ja toch, niet dan, ech wel!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:47 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk dat het hardlopen je zo'n fijn gevoel geeft, jokkebrok!![]()
![]()
Interessant! Weet je ook nog of je relatief beter getraind bent in duur of in snelheid?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef Ciscus het volgende:
Zo, ik heb een sportmedische keuring ondergaan en ben een fitte gozer, jippie, maar dat wist ik wel al
.
Hart is top, longen zijn beneden-gemiddeld (astma) en conditie is goed (maar slecht ten aanzien van de trainingsuren die ik maak. Conclusie: Ik train veel te hard...)
Ook en vooral leuk om m'n omslagpunt te weten, zodat ik nu echt op hartslag kan trainen.
Ik heb me meteen opgegeven voor de kustmarathon en ga daar heel behouden en verstandig voor trainen.
En wat bedoel je met te hard trainen? Te vaak, teveel kilometers of op te hoge snelheid?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Overigens ook zo'n 20 jaar lang gerookt. Toen ik ben gaan hardlopen daar ook zo goed als mee gestopt. In het weekend rookte ik dan nog wel voor de gezelligheid met een biertje er bij, maar ook dat heb ik nu afgezworen. Nu al 3 weken niets meer gerookt.![]()
![]()
Dit! Of combineren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hardlopen is geen krachttraining, dus als het je om grotere spieren in een bepaald lichaamsdeel gaat kun je beter naar de sportschool gaan..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 11:06:12 ]![]()
Met name te snel. Ik loop 80% vd trainngen op D3 en met name voor mijn doelen (marathons) is dat natuurlijk niet zo goed. Moet wel zeggen dat ik opzie tegen lange, trage duurlopen. Daar moet ik echt van gaan leren genieten. Afgelopen zaterdag deed ik al wel 20 km in 2.10...maar kom dan niet trots thuis en heb dat met bijv een snelle 12 wel. Heb jij dat niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Interessant! Weet je ook nog of je relatief beter getraind bent in duur of in snelheid?
En wat bedoel je met te hard trainen? Te vaak, teveel kilometers of op te hoge snelheid?![]()
Ik vind het juist best wel naar om in D3 te lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met name te snel. Ik loop 80% vd trainngen op D3 en met name voor mijn doelen (marathons) is dat natuurlijk niet zo goed. Moet wel zeggen dat ik opzie tegen lange, trage duurlopen. Daar moet ik echt van gaan leren genieten. Afgelopen zaterdag deed ik al wel 20 km in 2.10...maar kom dan niet trots thuis en heb dat met bijv een snelle 12 wel. Heb jij dat niet?Ik zie ook altijd wel op Strava dat ik veel langzamer train dan andere mensen die misschien in wedstrijden langzamer gaan. Maar ik mag van mijn trainer juist niet teveel duurlopen op hetzelfde tempo doen, terwijl ik dat, in ieder geval voor mijn hoofd, heerlijk vind
Lekker op standje automatische piloot kilometers maken en nergens over nadenken. 1000m intervallen op de baan vind ik wel weer leuk, en dat kan idd echt een goed gevoel geven als je die op snelheden loopt waarvan je eerst niet dacht dat je ze kon halen. Maar ook dat blijft een beetje een haat-liefde verhouding
![]()
Maar 80% op D3 is inderdaad niet heel goed voor het opbouwen van je duurvermogen
Je trainer is een wijs manquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het juist best wel naar om in D3 te lopenIk zie ook altijd wel op Strava dat ik veel langzamer train dan andere mensen die misschien in wedstrijden langzamer gaan. Maar ik mag van mijn trainer juist niet teveel duurlopen op hetzelfde tempo doen, terwijl ik dat, in ieder geval voor mijn hoofd, heerlijk vind
Lekker op standje automatische piloot kilometers maken en nergens over nadenken. 1000m intervallen op de baan vind ik wel weer leuk, en dat kan idd echt een goed gevoel geven als je die op snelheden loopt waarvan je eerst niet dacht dat je ze kon halen. Maar ook dat blijft een beetje een haat-liefde verhouding
![]()
Maar 80% op D3 is inderdaad niet heel goed voor het opbouwen van je duurvermogen
Leuk (en prettig) om te lezen dat je langzamer traint dan concurrenten, maar uiteindelijk wel beter presteert. Dat soort berichten moet ik echt onthouden als ik door iedereen word ingehaald tijdens een duurloop.
Ik zei tegen die sportarts ' doe maar een lekkere zware test'...daar kreeg ik vrij snel spijt van! Helaas was de loopband stuk en moest ik op een fiets (en ik heb een hekel aan fietsen)![]()
Ik heb mijn hartslagmeter al een geruime tijd niet meer aangeraakt, maar ik ga toch weer een poging wagen om deze te in te zetten om vooral niet te snel te gaan. Helaas is het een ding waarbij de waarden geenszins kan koppelen aan wat voor app dan ook, maar dat doet er voor nu ook even niet toe. Doel is om ruim onder mijn omslagpunt te blijven, die weet ik ongeveer.
Ik ben benieuwd of dit gaat bevallen.![]()
Train je normaal boven je omslagpunt dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:49 schreef Vork het volgende:
Ik heb mijn hartslagmeter al een geruime tijd niet meer aangeraakt, maar ik ga toch weer een poging wagen om deze te in te zetten om vooral niet te snel te gaan. Helaas is het een ding waarbij de waarden geenszins kan koppelen aan wat voor app dan ook, maar dat doet er voor nu ook even niet toe. Doel is om ruim onder mijn omslagpunt te blijven, die weet ik ongeveer.
Ik ben benieuwd of dit gaat bevallen.Dat is voor mij echt ik-ga-kapot-snelheid..
Ik vermoed dat ik daar vaker boven kom dan goed voor me is. Hoogtijd om het ook wat vaker vast te stellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Train je normaal boven je omslagpunt dan?Dat is voor mij echt ik-ga-kapot-snelheid..
![]()
Is ook een activity trackerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:53 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Nice!!! wat is het verschil met de 225?En nog wat andere dingen:
http://www.gpscompared.net/garmin-forerunner-225-vs-235/![]()
Music control: yesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook een activity trackerEn nog wat andere dingen:
http://www.gpscompared.net/garmin-forerunner-225-vs-235/
Je kunt dus Spotify aansturen?
Edit: Ben ook wel weer eens aan een nieuwe toe. Heb nu een Garmin Forerunner 405
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 12:15:43 ]![]()
Zo, weer bijgelezen. Gefeliciteerd Q! En tof dat hè weer pijnvrij kan lopen Moblo. Verder benieuwd naar de puinduin. Is dat dit weekend?
Ik ben eindelijk weer relatief grieperig -vrij. Erg frustrerend dat je een paar dagen alleen maar werk-slapen als ritme hebt.. Ga morgen eindelijk weer een stukje hobbelen. Lekker op mijn gemakje![]()
![]()
Die Forerunner 235 is echt een heel mooi dingetje.![]()
Impulsaankoopgevaar
Nog maar even een paar reviews bekijken.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 12:50:37 ]![]()
Heel mooi! Polsslagmeter is ook fijn. Je ziet dat die dingen ook steeds goedkoper worden. Mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook een activity trackerEn nog wat andere dingen:
http://www.gpscompared.net/garmin-forerunner-225-vs-235/Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat was een leerzaam lesje inhouden en temporiseren. Het is nog best lastig om niet te snel te gaan, dat maakt het veel minder ontspannend dan gedacht. Volgende keer misschien wel een vlakker parcours uitzoeken.![]()
Lijkt me een verademing om niet meer met een band te hoeven lopen. Overigens kan het met die 235 nog wel, als je dat per se wilt, zag ik in een review. Bij sommige activiteiten werkt die sensor wat minder vanwege buiging van je pols, las ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel mooi! Polsslagmeter is ook fijn. Je ziet dat die dingen ook steeds goedkoper worden. Mooi.
Wel prijzig, maar je krijgt er ook wel veel voor.![]()
Ach, wat is prijzig. Ik gaf vier jaar terug ¤300 uit aan mijn 610. Daar loop ik nog steeds naar tevredenheid mee. Ik denk al wel bijna 4000 kilometer. Da;s 7,5 cent per kilometerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me een verademing om niet meer met een band te hoeven lopen. Overigens kan het met die 235 nog wel, als je dat per se wilt, zag ik in een review. Bij sommige activiteiten werkt die sensor wat minder vanwege buiging van je pols, las ik.
Wel prijzig, maar je krijgt er ook wel veel voor.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je het zo bekijkt valt het mee ja. Half uurtje geleden de 235 besteld (zwart/rood) en morgen wordt ie bezorgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, wat is prijzig. Ik gaf vier jaar terug ¤300 uit aan mijn 610. Daar loop ik nog steeds naar tevredenheid mee. Ik denk al wel bijna 4000 kilometer. Da;s 7,5 cent per kilometer![]()
Mijn 405 schuift door naar een collega die al tijden een sporthorloge wil maar geen geld voor een nieuwe heeft.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 14:40:45 ]![]()
Is ook een kwestie van een paar keer doen denk ik.. na een tijdje hoef je niet meer elke keer te kijken of je hartslag wel goed isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:15 schreef Vork het volgende:
Dat was een leerzaam lesje inhouden en temporiseren. Het is nog best lastig om niet te snel te gaan, dat maakt het veel minder ontspannend dan gedacht. Volgende keer misschien wel een vlakker parcours uitzoeken.
Ik heb een intervaltraining gefietst... zoveel lastiger dan lopen! En wat word je daar vies van! Verder was het wel leuk
Met de dikkebandenfiets?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een intervaltraining gefietst... zoveel lastiger dan lopen! En wat word je daar vies van! Verder was het wel leuk![]()
Mede door het telkens zien deze reeks in myAT, weer een beetje een hardloopschema opgepakt om weer wat continuïteit in mijn hardlopen te krijgen
Thnx hiervoor![]()
![]()
Vandaag na twee weken 'niets' doen, weer eens gelopen. Voelt toch altijd weer goed na het douchen
![]()
Ik voel het wel redelijk aan, het is meer de drang om te versnellen, die wordt bij mij iets beter getemperd als ik mijn hartslag in keiharde cijfers zie stijgen. Ik denk wel dat ik een rustige training in de week wil doen die in de loop van de tijd ook iets langer kan maken, qua afstand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Is ook een kwestie van een paar keer doen denk ik.. na een tijdje hoef je niet meer elke keer te kijken of je hartslag wel goed is
Trouwens, fietsen en vies worden? Ik werd ook aardig smerig van het lopen daarstraks. Maar dat was ook half onverhard en op dit moment is dat vrij veel bagger.![]()
Best wel typisch. Salarissen binnen op vrijdag...en dan op zaterdag alles weer uitgeven aan hardloopspullies
Ja je moet snel zijn voordat dat al die andere onzinnige kosten eraf gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef YUR het volgende:
Best wel typisch. Salarissen binnen op vrijdag...en dan op zaterdag alles weer uitgeven aan hardloopspullies![]()
Preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ja je moet snel zijn voordat dat al die andere onzinnige kosten eraf gaan.
Ik ben ook enorm losgegaan met geld uitgevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef YUR het volgende:
Best wel typisch. Salarissen binnen op vrijdag...en dan op zaterdag alles weer uitgeven aan hardloopspulliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:06 schreef Quoi het volgende:
Doe eens een fotootje van je "spice up your life" schoentjes GotC
Hoka One One Bondi 4![]()
![]()
If you wannabe my lover, you gotta get with my friends
Ik ook bijna nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:16 schreef thelaudprince het volgende:
Ik koop echt haast niets als ik het met jullie vergelijk
* YUR zit nu ook met zn nieuwe schoenen aan....F means you're fucked![]()
Nice!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ooooh! *jaloers*
Ik heb vandaag een tomtom multisport besteld![]()
Ik zit ook met m'n Hoka's aan nu. Jammer dat ik ze morgen bij m'n LDL beter niet aan kan doen.
![]()
Ik wil Hokas al een tijdje proberen, maar dan ook echt proberen, ze zijn te duur om de gok te nemen. Hopelijk een keer een keer een sponsor event in de buurt, waar je er mee mag rennen. Die hebben we hier ook regelmatig van Salomon enzo.Ja doei.![]()
Mocht je weer eens hier in de buurt zijn, kun je vast wel even een paar van een van ons lenen. Mits ongeveer de juiste maat natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil Hokas al een tijdje proberen, maar dan ook echt proberen, ze zijn te duur om de gok te nemen. Hopelijk een keer een keer een sponsor event in de buurt, waar je er mee mag rennen. Die hebben we hier ook regelmatig van Salomon enzo.
Hebben vanmiddag hotel geboekt voor 2 nachten bij Pacific State Beach, de eerste dagen van ons Californië avontuur. Prachtige trails al gevonden daar, dus gaan wat mooie run-walks doen als de rug zo goed blijft gaan
Ja doei.![]()
Heb je al een beetje met je horloge zitten spelen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice!
Ik zit ook met m'n Hoka's aan nu. Jammer dat ik ze morgen bij m'n LDL beter niet aan kan doen.
Vraag me af of ik de Ant+ usb stick nog nodig heb om mijn loopjes te syncen met mijn PC. Ik denk haast van niet aangezien ie via bluetooth met je smartphone connect, dus waarschijnlijk wordt je loopje dan in real time met Garmin Connect gesynchroniseerd. Weet jij dit toevallig?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 19:34:57 ]![]()
ik zit rond maat 41, soms 42quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Mocht je weer eens hier in de buurt zijn, kun je vast wel even een paar van een van ons lenen. Mits ongeveer de juiste maat natuurlijkjij zat daar ook rond toch? UK 7.5?
Ja doei.![]()
Yep, al heb ik mn Hoka's nu iets groter. Maar dat kan voor een testrondje geen kwaad denk ik. Het is het proberen waardquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit rond maat 41, soms 42jij zat daar ook rond toch? UK 7.5?
mijn hardloopschoenen zitten vaak rond 8-9quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep, al heb ik mn Hoka's nu iets groter. Maar dat kan voor een testrondje geen kwaad denk ik. Het is het proberen waardmaar ligt ook aan het model. Merk je dat je minder dreunt en doorzakt op de Hokas?
Ja doei.![]()
Zeker! En op de een of andere manier rollen ze wat anders af dan andere schoenen...dat vind ik iig erg fijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn hardloopschoenen zitten vaak rond 8-9maar ligt ook aan het model. Merk je dat je minder dreunt en doorzakt op de Hokas?
Die USB-stick heb je inderdaad niet meer nodigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je al een beetje met je horloge zitten spelen?
Vraag me af of ik de Ant+ usb stick nog nodig heb om mijn loopjes te syncen met mijn PC? Ik denk haast van niet aangezien ie via bluetooth met je smartphone connect, dus waarschijnlijk wordt je loopje dan in real time met Garmin Connect gesynchroniseerd. Weet jij dit toevallig?
Nice! Gaat die ook door naar collega.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Die USB-stick heb je inderdaad niet meer nodig![]()
![]()
Uuuuhhhhh, ja. Hmmm. Ik wacht wel met rennen tot ik thuis uitgepoept ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef YUR het volgende:
DE OPLOSSING!!!![]()
http://www.loopnpoop.com/
GotC, leuke schoenen!Er zit wel een enorme metarocker op, of niet? De mijne is iets minder curvy.
![]()
Ik heb Hoka's maat 42 ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit rond maat 41, soms 42jij zat daar ook rond toch? UK 7.5?
J0kkebr0k, wat Yur al zei. Voor mij niks nieuws, aangezien de 220 ook al via Bluetooth loopjes synchroniseerde. En ja, lekker beetje ermee klooien![]()
![]()
Horloge zojuist verstuurd. Hoop dat ie een beetje vroeg in de middag wordt bezorgd, want moet morgen van het schema weer lopen. Kannie wagtuh!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb Hoka's maat 42 ook
J0kkebr0k, wat Yur al zei. Voor mij niks nieuws, aangezien de 220 ook al via Bluetooth loopjes synchroniseerde. En ja, lekker beetje ermee klooien
Trouwens wel apart dat de duurdere Garmin 630 geen hartslagsensor heeft. Vond dat toch wel een grote min, ondanks het touchscreen en de metalen knoppen, waardoor ik voor de 235 ben gegaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 19:43:38 ]![]()
Dat weekend zijn wij dan weer nét een weekend wegquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn het weekend van 19feb in NL in elk geval! Zal het even onthouden!
Op zondag bezorgd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Horloges zojuist verstuurd. Hoop dat ie een beetje vroeg in de middag wordt bezorgd, want moet morgen van het schema weer lopen. Kannie wagtuh!
Trouwens wel apart dat de duurdere Garmin 630 geen hartslagsensor heeft. Vond dat toch wel een grote min, ondanks het touchscreen en de metalen knoppen, waardoor ik voor de 235 ben gegaan.
630 is iets uitgebreider. Iets. Kuch.635 is al aangekondigd btw. De optical HR is nog niet helemaal 100% accuraat dus misschien is dat een puntje.
Maar al die functies van de 620/630 boeien mij niet zo veel.![]()
ohquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weekend zijn wij dan weer nét een weekend wegnou, dan houdt het op. Zal op de club eens vragen sowieso.
Ja doei.![]()
Ja, Coolblue heeft ook bezorging op zondag. Ideaal. Had 'm anders ook nog in Rotterdam op kunnen halen, maar als ik de deur niet uit hoef, dan liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Op zondag bezorgd?
630 is iets uitgebreider. Iets. Kuch.635 is al aangekondigd btw. De optical HR is nog niet helemaal 100% accuraat dus misschien is dat een puntje.
Maar al die functies van de 620/630 boeien mij niet zo veel.
Mij boeien die functies ook niet heel veel. Snelle GPS fix is voor mij belangrijk, verder kan die 235 eigenlijk alles wel wat ik wil en meer.
Ben benieuwd hoe ik de hartslagregistratie ga ervaren. Met band vond ik het ook niet geweldig. Volgens mij had mijn band vaak last van statische elektriciteit bij het dragen van bepaalde synthetische stoffen. Had vaak enorme vreemde spikes en een absurd hoge hartslag als ik nog geen 10 meter gelopen had. Dat zal nu wel tot het verleden behoren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 19:58:01 ]![]()
Mocht dat niet lukken, De Hardloopwinkel in de stad heeft Hoka's en een grote Hokafan als verkoper (Niels)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ohnou, dan houdt het op. Zal op de club eens vragen sowieso.
![]()
![]()
Gaan jullie nog een loopje doen hier?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn het weekend van 19feb in NL in elk geval! Zal het even onthouden!![]()
oke, entry fee has been paid...Mother England here I come!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je kon 'm voor veel minder kopen btwquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, Coolblue heeft ook bezorging op zondag. Ideaal. Had 'm anders ook nog in Rotterdam op kunnen halen, maar als ik de deur niet uit hoef, dan liever niet.
Mij boeien die functies ook niet heel veel. Snelle GPS fix is voor mij belangrijk, verder kan die 235 eigenlijk alles wel wat ik wil en meer.
Ben benieuwd hoe ik de hartslagregistratie ga ervaren. Met band vond ik het ook niet geweldig. Volgens mij had mijn band vaak last van statische elektriciteit bij het dragen van bepaalde synthetische stoffen. Had vaak enorme vreemde spikes en een absurd hoge hartslag als ik nog geen 10 meter gelopen had. Dat zal nu wel tot het verleden behoren.![]()
Hoop dat dat beter gaat voor je idd. Ik heb nog steeds een litteken van m'n superzachte HRM band. Zegt genoeg.![]()
Goedkoper? Had de Tweakers.net pricewatch gecheckt en daar was de goedkoopste 349,-quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kon 'm voor veel minder kopen btw![]()
Hoop dat dat beter gaat voor je idd. Ik heb nog steeds een litteken van m'n superzachte HRM band. Zegt genoeg.
Litteken van je HRM band?
Edit: Zie er nu 1 voor 329,- en een (mint groene) voor 314,-
Jammer.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 20:09:37 ]![]()
¤319 bij 'onze' vaste sporthorlogewebsitequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goedkoper? Had de Tweakers.net pricewatch gecheckt en daar was de goedkoopste 349,-
Litteken van je HRM band?. Hebben daar al meerdere horloges gekocht zonder problemen. http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1057.html
Ja, na 1 loopje in de zomer![]()
![]()
Ik zou 'm kunnen weigeren. Coolblue neemt hem kosteloos terug, maar die 3 tientjes maken me ook niet heel veel uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
¤319 bij 'onze' vaste sporthorlogewebsite. Hebben daar al meerdere horloges gekocht zonder problemen. http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1057.html
Ja, na 1 loopje in de zomer
Ai, dat is minder. Dames hebben er wel vaker last van, begreep ik.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 20:13:16 ]![]()
Ja wel iets waar vrouwen sneller last van hebben, en de reden waarom ik nooit op hartslag traindequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou 'm kunnen weigeren. Coolblue neemt hem kosteloos terug, maar die 3 tientjes maken me ook niet heel veel uit.
Ai, dat is minder. Dames hebben er wel vaker last van, begreep ik.Ben wel benieuwd naar de functies zoals herstel berekenen en VO2max.
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef YUR het volgende:
DE OPLOSSING!!!![]()
http://www.loopnpoop.com/
Dan heb jij zeker een goede koop gedaan! Voegt zeker wat toe, die hartslagmeting. Ben ook benieuwd naar die functies inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja wel iets waar vrouwen sneller last van hebben, en de reden waarom ik nooit op hartslag traindeBen wel benieuwd naar de functies zoals herstel berekenen en VO2max.
Denk alleen niet dat ik hem dagelijks zal dragen als activity tracker. Heb voor dagelijks gebruik meer met een normaal analoog horloge.![]()
Je kan een app downloaden voor de 235 met een analoog schermquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een goede koop gedaan! Voegt zeker wat toe, die hartslagmeting. Ben ook benieuwd naar die functies inderdaad.
Denk alleen niet dat ik hem dagelijks zal dragen als activity tracker. Heb voor dagelijks gebruik meer met een normaal analoog horloge.![]()
![]()
Ik zag het ja. Wel grappige feature, maar bedankt. Draag liever mijn Tissot bij een overhemd i.p.v. zo'n rubberen joekelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan een app downloaden voor de 235 met een analoog scherm![]()
Is zelfs op mijn vrouwenpolsje geen joekel, maar gewoon gebruiken zoals je wil iddquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wel grappige feature, maar bedankt. Draag liever mijn Tissot bij een overhemd i.p.v. zo'n rubberen joekelAl had je dan net zo goed een 225 kunnen kopen
![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de Fenix 3 HR als vervanger voor de 610.
Weet iemand een fysieke winkel waar je hem kan ziet in de Randstad?![]()
Ik heb het idee dat ie vrij groot is. Valt mee dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Is zelfs op mijn vrouwenpolsje geen joekel, maar gewoon gebruiken zoals je wil iddAl had je dan net zo goed een 225 kunnen kopen
Had inderdaad gekund, maar nu kan ik nog van gedachten veranderen of 'm af en toe dragen op dagen dat ik niet werk of wat dan ook. Kan 'm 's nachts dragen om mijn slaapritme te monitoren.. zou niet weten waarom ik dat zou willen eigenlijk.Ach, we zien wel joh.
![]()
![]()
Die met optische hartslagmeting? Die is er nog niet volgens mij...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef foetre het volgende:
Weet iemand een fysieke winkel waar je hem kan ziet in de Randstad?
EDIT- wellicht dat de Sapphire versie er wel al met optische HR is. Dat is de dure luxe uitvoering
Waarom wil je een Fenix 3?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef foetre het volgende:
Weet iemand een fysieke winkel waar je hem kan ziet in de Randstad?![]()
Wil hem voor triatlon gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waarom wil je een Fenix 3?![]()
Neegewoon de racefiets! En ik heb hem zelfs uitgebreid gepoetst achteraf, voor mij echt een uitzondering!quote:
Ah dat maakt het wel een wat logischere keus. Voor bij het zwemmen zal je nog steeds een strap nodig hebben voor de hartslag. Voor de advanced runningdynamics heb je ook nog steeds de hartslagband nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Wil hem voor triatlon gaan gebruiken.![]()
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah dat maakt het wel een wat logischere keus. Voor bij het zwemmen zal je nog steeds een strap nodig hebben voor de hartslag. Voor de advanced runningdynamics heb je ook nog steeds de hartslagband nodig.
Maar het is al een grote vooruitgang van de fr610.
Lijkt me wel relaxed als je voor alle activiteiten 1 wearable kan gebruiken.
Binnenkort maar weer het zwemmen oppakken.Het is en blijft denk mn zwakke punt.![]()
Straks kweek je nog een nieuwe verslaving.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neegewoon de racefiets! En ik heb hem zelfs uitgebreid gepoetst achteraf, voor mij echt een uitzondering!![]()
![]()
Moblo, je mag mijn Hoka's wel hebben, loop er toch nooit meer op. Is alleen maat 43 geloof ik en zijn nog oudere modellen, die wat zwaarder zijn. Eigenlijk raad ik ze gewoon af ook...
![]()
Ik heb gisteren weer eens een heerlijke lange duurloop gedaan. Ik had het idee opgevat om mijn vriendin op te gaan halen in Apeldoorn, waar ze werkt. Dus even een leuke route in elkaar geflanst in Suunto Movescount, zoveel mogelijk bos en trails gepakt natuurlijk en een leuk rondje door Kootwijkerzand en langs Radio Kootwijk. Daarmee kwam ik op ongeveer 39km, iets meer dan op het schema stond (35km), maar dat mocht ook wel van mezelf.
Begonnen met een thermoshirt en kort shirt eroverheen aan, Salomonvest op mijn rug met een jasje erin en 1L water in de bidons, 2 koekjes en 1 gelletje.![]()
Ik had het nogal onderschat, moet ik zeggen. De grond was overal in het bos nog keihard bevroren en er lagen overal van die tractorsporen door de boswerkzaamheden die ze aan het doen zijn. Was dus echt killing voor je enkels enzo. Sommige stukken waren helemaal geen paden meer, gewoon lekker een halve kilometer recht door het bos met ook allemaal pollen en takken enzo, heerlijk lopen.
Na 22km kwam ik dan bij het Kootwijkerzand, onderhand had ik al een kilometer geleden mijn jasje uit de tas gehaald, dat scheelde best een hoop, de koude wind gierde gewoon door mijn thermoshirt heen. Dus dat was wel een goede keus. Maar het zand was nog lekker zacht en het was dan ook weer een pittig stukje. Op dat moment ook nog een kleine hagelbui eroverheen en ik kreeg het best moeilijk. Nou ja, nog maar 15km te gaan, dus gewoon lekker doorzetten. Op 20km had ik het gelletje al genomen en op 30km ging het koekje erin. De laatste 5km gingen eigenlijk wel weer lekker moet ik zeggen en kon redelijk sterk eindigen. Precies om half 5, toen mijn vriendin klaar was met werk stond ik op de parkeerplaats, leuke loop!Ga ik nog wel een keer doen, maar dan met beter weer
.
http://www.movescount.com/nl/moves/move90557083
Vandaag ook nog een loopje gedaan, voelde ik gisteren mijn linkerkuit iets de laatste paar km, had ik vandaag eigenlijk nergens last meer van. Suunto gaf een hersteltijd aan van 120 uur na mijn loopje van gisteren, maar vandaag liep het gewoon heerlijk. Mijn hartslag was gewoon goed voor het tempo wat ik liep. Eigenlijk wou ik hem onder de 142 houden, maar ik kreeg het tempo gewoon niet omlaag en hartslag bleef wat rond de 142 tot 145 hangen, vond het wel best. Rondje gelopen van 10km, totaal nergens last van. Aan het eind nog 5x 100m versnellen, daar ging mijn hartslagmeter over zijn toeren, gaf nog hartslag aan van over de 200 enzo, maar dat klopte voor geen meter. Daardoor gemiddeld iets hoger uitgevallen, maar over het algemeen zeer tevreden over, vooral de dag na bijna 40km. Ook sinds na de marathon eindelijk weer eens een prestatiecijfer van 63 in Movescount. Happy man!![]()
Was het trouwens gister nog koud en guur met jasje en thermoshirt en alles, vond ik het vandaag erg warm in mijn korte broek en kort shirtje.Wat een verandering ineens!
![]()
ecen een non-wedstrijd hobbeltje als het even kanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Gaan jullie nog een loopje doen hier?ligt natuurlijk ook aan DE RUG.
Ja doei.![]()
Als dat in omgeving Den Haag/rdam Is laat maar weten, ik heb (nog) een lege agendaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ecen een non-wedstrijd hobbeltje als het even kanligt natuurlijk ook aan DE RUG.
Jij vond van niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jero vond dat er vrijdag een behoorlijk snijdend koud windje stond.![]()
![]()
Ik ook niet. VOrig jaar één paar schoenen. NIks meer. (behalve wat inschrijfgelden natuurlijk)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:16 schreef thelaudprince het volgende:
Ik koop echt haast niets als ik het met jullie vergelijkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Twee keer gelopen. Je gaat daar echt heel veel plezier aan beleven. Superevenement.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb me meteen opgegeven voor de kustmarathon en ga daar heel behouden en verstandig voor trainen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een bazentraining Jero!
Wij hadden gisteren een nieuwjaarsborrel van de AV in de Run2day winkel, en ik heb mijn nieuwe liefde gespot:
De Sayonara. Voelde nog echt veeeel lichter dan de Wave Rider
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een bazentraining Jero!
Wij hadden gisteren een nieuwjaarsborrel van de AV in de Run2day winkel, en ik heb mijn nieuwe liefde gespot:
[ afbeelding ]
De Sayonara. Voelde nog echt veeeel lichter dan de Wave Riderik ben al toe aan mijn derde paartje Sayonara. En heb ook nog de Hitogami, die zijn nog lichter.
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:46 schreef wyccie het volgende:
McTwente, TWC en Guard, veel plezier morgen!Thanks
Ja, veel plezier vandaag! Ik zit aan mijn ontbijtje en vertrek zo voor een rondje puinduinen met een loopmaat
Dat is vroeg!quote:Op zondag 24 januari 2016 06:49 schreef YUR het volgende:
Ja, veel plezier vandaag! Ik zit aan mijn ontbijtje en vertrek zo voor een rondje puinduinen met een loopmaat
Ik ben er rond 10 u![]()
Thanks. Ik zit in de trein vanuit Twente. Het oogt vrij nat overal, dus ik reken op modder en heroïsche toestanden.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:46 schreef wyccie het volgende:
McTwente, TWC en Guard, veel plezier morgen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: