SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 21-01-2016 20:17:51 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog een keer in de herhaling:quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iemand zin om hard te lopen met Kevin Hart?
https://www.nike.com/even(...)_RNNG116_FCBK_NL_YES
JANUARI 30, 2016 8:44 - 11:00, Vondelpark.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
site redirection werkt overigens goed, er wordt geredirect naar een url die de ":" mist na httpsquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef YUR het volgende:
Best leuk, maar ik ga er niet voor naar AmsterdamMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Wat is wijsheid bij het trappen lopen?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
En wat zijn een beetje gemiddelde ronde tijden?
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.![]()
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagenJa doei.![]()
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef flipsen het volgende:
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.![]()
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:50 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.![]()
Fietspad langs Station Universiteitquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.richting Reeshof daar heb ik ook al veel gelopen deze donkere dagen. Mag van mij weer langer licht zijn, dan kan ik ook weer eens wat meer gaan afwisselen qua routes. Oude Warande en Bels lijntje zijn geen aanraders in het donker...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en hei![]()
![]()
Ah ok, dan wordt het dusquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ik![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zit nu er nu ineens ook aan te denken om de CPC te gaan doen. Valt mooi binnen mijn schema voor de marathon van Rotterdam.
En Quoi, van harte!!![]()
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.
Ja doei.![]()
Ik heb het rondje 1X gedaan en vond het heel zwaar. Kon niet blijven rennen dus wandelend omhoog en zelfs dát Was pittig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.
Dus ik zou rustig beginnen. Trap op proberen hoe lang je het joggend kan volhouden natuurlijk, dat Is de uitdaging van die run.
Rondetijden geen idee. Ik denk dat ik 7 a 8 min/km zou halen ofzo![]()
Maar ik ben traag.
Loop gewoon je eigen race zou ik zeggen, probeer uit wat voor jou goed voelt en daag jezelf uit, maar loop je niet meteen over de kop.
Heel veel plezier en wel een verslag schrijven hé!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij Goirle is het ook mooi, Regte Heide en Gorp en Roovertquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef steffelonio het volgende:
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en heiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yesssss!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik was verbaasd! Bij wakker worden net een klein beetje 'strak', maar niets ernstigs. Vandaag rusten behalve wat yoga vanavond en morgen spinnen en/of zwemmen. Juich niet tenvroeg, maar fijn is het wel.Ja doei.![]()
Dat was Arnold Schwarzenegger toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik las eerst de laatste zin en dacht aan een wereldwonder. De eerste zwangere man.
Maar dat is leuk!Delen hè als het uit is?
Zeker, het gaat om het volgende artikel: https://allergenenhardlop(...)-recept-voor-een-pr/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteravond in de kou lekker 7,5 km gelopen en gemiddeld onder de 6 min/km! Gaat de goede kant opLijkt wel net wat lekkerder te lopen zo in de kou met die vochtige lucht.
Zodat je de meest flatteuze foto's kan maken ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zal er zijn. Waarschijnlijk bovenaan de hoogste trap, met fototoestel in de aanslag.
[..]![]()
![]()
Fijn Moblo! Is heuveltraining ook minder belastend voor je rug dan op het vlakke vanwege minder schokeffect of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De site van de Puinduinrun heeft een uitslagarchief, daar kan je de gemiddelde tijden checken. Toen ik er een paar jaar geleden liep, was het parcours extra zwaar door de sneeuwdrab. Ik liep rondetijden van 23 minuten. Ter vergelijking: ik liep toen gewone 10 km's rond de 52 minuten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.
De trappen zijn zwaar. Het beste kan je daar rustig omhoog wandelen. Als je er tegenop rent, breekt dat je te zwaar op in de rest van de wedstrijd.![]()
Maar ze hebben de trappen onlangs van beton gemaakt, dat was daar toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil me inschrijven voor de 10km in Leiden. Nu moet ik een eindtijd invullen, geen idee wat voor tijd ik daar moet lopenMaar kan ook niet niks invullen. Wat waren jullie tijden de 'eerste keer'?
![]()
Ik las laatst in een artikel dat bij een bepaalde hellingsgraad (sportief) wandelen zelfs efficiënter is dan rennen.![]()
Heb je al wel andere afstanden gelopen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:04 schreef Leonos het volgende:
Ik wil me inschrijven voor de 10km in Leiden. Nu moet ik een eindtijd invullen, geen idee wat voor tijd ik daar moet lopenMaar kan ook niet niks invullen. Wat waren jullie tijden de 'eerste keer'?
Afgaan op wat andere mensen de eerste keer liepen is niet zo zinnig, dat kan wisselen tussen 40 minuten en 1 uur 20. Ze gebruiken die tijden om de startvakken in te delen dus als je niks invult kom je waarschijnlijk gewoon achteraan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, gaat mijn debuut worden. Zal denk wel invullen wat ik gewoon in een trainingsrondje loop.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je al wel andere afstanden gelopen?
Afgaan op wat andere mensen de eerste keer liepen is niet zo zinnig, dat kan wisselen tussen 40 minuten en 1 uur 20. Ze gebruiken die tijden om de startvakken in te delen dus als je niks invult kom je waarschijnlijk gewoon achteraan.![]()
Dat klinkt prima! Je kan er denk ik wel een paar minuten aftrekken, in een wedstrijd kun je altijd wel meer en je hebt nog best wat maanden om te trainen.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heuvelop is makkelijker om techniek vast te houden (mits niet al te ongelijke ondergrond verder), en core strength op te bouwen, op zich. Was wel fijn om te zien dat m'n conditie niet echt ver gezakt is. Liep ondanks dat ik naar beneden dribbelde/wandelde niet achteraan (en was zelfs sneller dan Wolvequote:Op donderdag 21 januari 2016 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Fijn Moblo! Is heuveltraining ook minder belastend voor je rug dan op het vlakke vanwege minder schokeffect of zo?)
Ja doei.![]()
liep je toen 10km voluit?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, gaat mijn debuut worden. Zal denk wel invullen wat ik gewoon in een trainingsrondje loop.speltip 1, ga uit van je eigen spel, vergelijken met de rest heeft niet zo veel nut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ok Bedankt,quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:42 schreef pijll het volgende:
[..]
De site van de Puinduinrun heeft een uitslagarchief, daar kan je de gemiddelde tijden checken. Toen ik er een paar jaar geleden liep, was het parcours extra zwaar door de sneeuwdrab. Ik liep rondetijden van 23 minuten. Ter vergelijking: ik liep toen gewone 10 km's rond de 52 minuten.
De trappen zijn zwaar. Het beste kan je daar rustig omhoog wandelen. Als je er tegenop rent, breekt dat je te zwaar op in de rest van de wedstrijd.
Afgelopen dinsdag heb ik al 3 rondjes gemaakt om te trainen.
De trappen had ik al gewandeld en kwam op rondjes van 20 minuten uit(6,35/km)
De winst zit dus wel in de trappen, denk dat ik dat nog wel even ga testen aankomende zondag.
Er zijn enkele trappen idd vervangen door een betonnen variant.![]()
Ik heb nog steeds niet gelopen, gisteren en eergisteren wel yoga gedaan. Nu spierpijn in m'n schouders.![]()
Op een van mijn hardlooprondjes is trouwens een hardloopster aangerand.. Las het via losse veter.![]()
Veel plezier dan! En misschien kom ik je nog wel tegen. Ik zit dit weekend in een huisje op het bungalowpark daar, en ga nog wel een rondje lopen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:41 schreef foetre het volgende:
[..]
De winst zit dus wel in de trappen, denk dat ik dat nog wel even ga testen aankomende zondag.![]()
Als mijn hamstrings het toestaan ben ik dit weekend ook nog wel in de Puinduinen te vinden denk ik. Gewoon, omdat het er zo leuk is
F means you're fucked![]()
@foetre --> Slinger je jouw geïnteresseerde voor de Puinduinrun ook nog even aan? Ik heb nog niks ontvangen en heb inmiddels een wachtlijst aan mensen![]()
![]()
Geef maar aan een ander hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:29 schreef Quoi het volgende:
@foetre --> Slinger je jouw geïnteresseerde voor de Puinduinrun ook nog even aan? Ik heb nog niks ontvangen en heb inmiddels een wachtlijst aan mensen
Het is graag of wil niet.
Iemand nog een kaartje over voor de 10 van Schoorl?![]()
Thanksquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Geef maar aan een ander hoor.
Het is graag of wil niet.
Iemand nog een kaartje over voor de 10 van Schoorl?![]()
![]()
Denk je? Ik denk dat het stervensdruk wordtquote:maar wel bijzonder dat jij er ook bent dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik bedoel dat ik jullie dan uit kan zwaaien terwijl jullie van mij weglopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat het stervensdruk wordtmaar wel bijzonder dat jij er ook bent dan?
Ik had mijn tickets al lang geleden geboekt en zag in de WLWW dat dat mooi samenviel met een druk loopje. Na Tilburg leek me dat dus een mooie optie om deze mee te pakken, past ook handig in mijn schema op weg naar de HM in mei
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: