SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 21-01-2016 20:17:51 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog een keer in de herhaling:quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iemand zin om hard te lopen met Kevin Hart?
https://www.nike.com/even(...)_RNNG116_FCBK_NL_YES
JANUARI 30, 2016 8:44 - 11:00, Vondelpark.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
site redirection werkt overigens goed, er wordt geredirect naar een url die de ":" mist na httpsquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef YUR het volgende:
Best leuk, maar ik ga er niet voor naar AmsterdamMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Wat is wijsheid bij het trappen lopen?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
En wat zijn een beetje gemiddelde ronde tijden?
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.![]()
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn idee was om deze week weer echt aan het trainen te slaan, maar de horror-verkoudheid-des-doods heeft toegeslagenJa doei.![]()
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef flipsen het volgende:
@Sem: Wat is de richttijd van Mr. Hoe-die-nie voor de CPC?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.![]()
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:50 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag eerder weg van het werk om nog te kunnen lopen. Addiction to feed indeed....![]()
Het werd een piramide loop: 700-800-900-1200-900-800-700 met 3 min rust. Het viel me niet mee. Toch best wat snelheid en conditie verloren na een kwakkelmaandje. Maar op de goed weg terug. En ik heb het idee dat mijn benen sterker zijn dan voorheen.
LT: succes! In je voorbereiding en tijdens je M ging het allemaal zo goed, ik snap dat het lastig is dat het nu minder gaat. Succes ermee, en soms kosten dingen wat tijd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja als door het bos gaat lopen moet je wel eerder gaan, daar is geen straatverlichting...
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.![]()
Fietspad langs Station Universiteitquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar s avonds kan ik deze week niet de deur uit ivm kids / werk van mijn vrouw.
Als ik wel s avonds ga, dan ga ik meestal over/naast fietspaden evenwijdig aan het spoor langs station west ri reeshof (baden powellaan?), en weer terug. Gaat ook wel prima. Maar bos is leuker.richting Reeshof daar heb ik ook al veel gelopen deze donkere dagen. Mag van mij weer langer licht zijn, dan kan ik ook weer eens wat meer gaan afwisselen qua routes. Oude Warande en Bels lijntje zijn geen aanraders in het donker...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en hei![]()
![]()
Ah ok, dan wordt het dusquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet onder het uur wel lukken, denk ik![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zit nu er nu ineens ook aan te denken om de CPC te gaan doen. Valt mooi binnen mijn schema voor de marathon van Rotterdam.
En Quoi, van harte!!![]()
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.
Ja doei.![]()
Ik heb het rondje 1X gedaan en vond het heel zwaar. Kon niet blijven rennen dus wandelend omhoog en zelfs dát Was pittig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef foetre het volgende:
Zijn er mischien nog ervaringsdeskundige van de puinduin run met wat tips/tricks?
Wat is wijsheid bij het trappen lopen?
Trappen wandeltempo en daarna voluit de rest van het parcour of juist rennen ( 1 trap of 2 tegelijk)
En wat zijn een beetje gemiddelde ronde tijden?
Ik heb de illusie niet dat ik in de top finish maar middenmoot zou wel leuk zijn.
Dus ik zou rustig beginnen. Trap op proberen hoe lang je het joggend kan volhouden natuurlijk, dat Is de uitdaging van die run.
Rondetijden geen idee. Ik denk dat ik 7 a 8 min/km zou halen ofzo![]()
Maar ik ben traag.
Loop gewoon je eigen race zou ik zeggen, probeer uit wat voor jou goed voelt en daag jezelf uit, maar loop je niet meteen over de kop.
Heel veel plezier en wel een verslag schrijven hé!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij Goirle is het ook mooi, Regte Heide en Gorp en Roovertquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef steffelonio het volgende:
Inderdaad, bels lijntje is mijn weekend favoriet. En oude warande, maar soms te druk (te veel honden). Wil dit voorjaar wel wat nieuwe routes verkennen. En de route boxtel-tilburg weer gaan lopen. 25km, waarvan ca 20 door bos en heiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yesssss!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik deed een heuveltraining met de club mee vanavond. 5 reps, 2.7km in totaal. Geen pijn. Wat een heerlijkheid.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: