abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159260232

In another shocking attack on LGBT rights, the Russian parliament are on the verge of banning all public displays of affections between gay people.

The controversial legislation is set to be voted on in the Duma this week and would mean kissing or even holding hands could lead to a fine or a two-week jail sentence.

Sadly, this is just the latest disgraceful law to be considered by Russia on LGBT rights. Back in 2013, they passed a law which banned ‘gay propaganda’, as they believed public speeches or demo’s which equates gay relationships to straight ones would ‘influence children’.

Despite President Vladimir Putin recently claiming he condemns homophobia, he still wants to target ‘non-traditional sexual relations’ as he believes it corrupts Russia’s morality and society.

Speaking to Russian newspaper Izvestia in November, Communist party MP Ivan Nikitchuk said: “Homosexuality is a huge threat to every normal person, which can affect children or grandchildren, and thus interrupt the race”.

But funnily enough he added the new law would not affect women because they believed ‘women are more reasonable’. Nice double standards there.

The Washington Post reports that the proposed law is quite vague in wording, so it’s not guaranteed it will be passed. It also remains unclear whether it’s backed by the government.

http://www.unilad.co.uk/p(...)m-kissing-in-public/

Goede zaak of niet?

Voor mij als rechtse conservatief is het een dubbeltje op zijn kant.

Ik draag vrijheid hoog in het vaandel, echter moeten de afweging gemaakt worden of iets maatschappelijk aanvaardbaar is.

Net zoals bijvoorbeeld een blote vrouwentepel maatschappelijk niet aanvaardbaar is, zijn volgens mij uitingen van niet-traditionele samenlevingsvormen in het openbaar ook niet wenselijk.

Dus ja; goede maatregel, homo's moeten vrij kunnen leven (Jezus zei: "verwerp de zonde, niet de zondaar"), tegelijkertijd moet rekening gehouden worden met de sociale normen binnen een samenleving en horen kinderen niet in verwarring gebracht te verworden. Een volwassene zal zoiets makkelijker kunnen plaatsen dan een kind.
pi_159260326
Niks mis met homo's of homohuwelijk oid maar zoenende mannen in het openbaar vind ik niet kunnen. Zeker omdat er ook kinderen langs kunnen komen dat gaat gewoon te ver.
pi_159260348
Zoenende mannen zijn fucking goor :r Stel dat je kinderen hebt, hoe moet je dat uitleggen?
pi_159260381
Dat is het zapmoment op tv.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:59:17 #5
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_159260395
quote:
9s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:56 schreef Calcio het volgende:
Niks mis met homo's of homohuwelijk oid maar zoenende mannen in het openbaar vind ik niet kunnen. Zeker omdat er ook kinderen langs kunnen komen dat gaat gewoon te ver.
Wat gebeurt er dan met die kinderen? Worden ze opeens homo als ze een gelukkig stel zien?

Alle slobberende stelletjes in het openbaar vind ik goor, maar om alle haat dan meteen op homo's te focussen...
Helemaal super.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:05 #6
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159260414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:52 schreef berko13 het volgende:
tegelijkertijd moet rekening gehouden worden met de sociale normen binnen een samenleving en horen
quote:
zoenende mannen in het openbaar vind ik niet kunnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:57 schreef vigen98 het volgende:
Zoenende mannen zijn fucking goor :r Stel dat je kinderen hebt, hoe moet je dat uitleggen?
Vraagje, en dan heel serieus bedoeld, hoe vaak zie je mannen zoenen, tongzoenen, klef doen in het openbaar? Gewoon, in je stad of dorp waar je woont, een kleffend stelletje homomannen, hoe vaak zie je dat?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:16 #7
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159260420
Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook al op Heumensoord zaten te Fok!-en.
pi_159260424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:59 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met die kinderen? Worden ze opeens homo als ze een gelukkig stel zien?

Alle slobberende stelletjes in het openbaar vind ik goor, maar om alle haat dan meteen op homo's te focussen...
Dat komt omdat je jaloers bent ;(

Grapje :*
pi_159260443
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vraagje, en dan heel serieus bedoeld, hoe vaak zie je mannen zoenen, tongzoenen, klef doen in het openbaar? Gewoon, in je stad of dorp waar je woont, een kleffend stelletje homomannen, hoe vaak zie je dat?
Bijna niet :P Maar wanneer het gebeurd tja ik vind het gewoon niet kunnen. En dat hebben wel meer mensen :Y
pi_159260451
quote:

[..]

[..]

[..]

Niet vaak, 4 keer per jaar misschien. Maar elke keer dat een kind zoiets moet zien is er een te veel. En nogmaals, verder niks tegen dat soort mensen maar we moeten niet alles maar normaal gaan vinden
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:04:54 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159260560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef vigen98 het volgende:
Bijna niet :P Maar wanneer het gebeurd tja ik vind het gewoon niet kunnen. En dat hebben wel meer mensen :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef Calcio het volgende:
Niet vaak, 4 keer per jaar misschien. Maar elke keer dat een kind zoiets moet zien is er een te veel. En nogmaals, verder niks tegen dat soort mensen maar we moeten niet alles maar normaal gaan vinden
Kortom, vrijwel nooit, maar zodra het kan wel gelijk je mening dumpen om maar aan te geven hoe geweldig heteroseksueel je bent en dat homo's maar vies zijn...
Ooit erbij stil gestaan hoe het is om zo te leven? Nooit ergens anders dan binnenshuis je affectie kunnen tonen? Nooit hand in hand lopen, nooit buiten een zoen aan je partner geven en nooit je arm om je partner heen slaan? Als je zelf een vriendin of vrouw hebt, tel eens als je buiten de deur bent hoe vaak je dat doet en bedenk je dan hoe vaak een gay denkt "oh nee niet hier"....
Maar dat besef je niet, en kids interesseert het geen hol, die denken daar niet over na....
pi_159260624
quote:
Het huwelijk betekent voor mij meer dan 2 of meer mensen die elkaar graag zien.
pi_159260713
quote:

[..]

[..]

[..]

Amper, desalniettemin is het goed dat zo'n wet er komt. Wellicht zou je zonder het verbod op exhibitionisme ook amper naakte mannen of vrouwen tegenkomen op straat, maar daar is er toch ook een wet voor. De frequentie van hoe vaak iets voorkomt is niet van belang om dat in wetten om te gieten, wel of het binnen de sociale normen van een samenleving past.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:10:16 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159260731
quote:

Ik draag vrijheid hoog in het vaandel
Dat mogen we ons afvragen, TS.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:11:21 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159260762
quote:
Dat is lekker jouw probleem.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:11:58 #16
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159260777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef berko13 het volgende:
Amper, desalniettemin is het goed dat zo'n wet er komt.
quote:
he added the new law would not affect women because they believed ‘women are more reasonable’.
Ben je het daar dan ook mee eens? Zoenende mannen moeten 2 weken de bak in, bekkende vrouwen zijn geen gevaar dus mogen wel tongen?
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:14:05 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159260827
quote:
Dan zeg je dat die twee mannen van elkaar houden zoals papa en mama van elkaar houden. Niet zo moeilijk, heur. Als die uitleg jou zwaar valt, dan heb jj een probleem; niet het zoenende stel en ook niet jouw kinderen.
pi_159260828
Ik vind dat de Staat de verplichting heeft om richting te geven aan de geldende waarden en normen in het land.

De seksuele moraal is natuurlijk niet in beton gegoten en aan veranderingen onderhevig. Maar dat betekent niet dat een kleine minderheid die moraal even kan aanpassen ten koste van een grote meerderheid die dat niet wil.

Minderheden zullen zich altijd meer moeten aanpassen aan de meerderheid dan andersom. Voor LHBT'ers geen uitzondering.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:20:41 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159261014
pi_159261026
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:11 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

Ben je het daar dan ook mee eens? Zoenende mannen moeten 2 weken de bak in, bekkende vrouwen zijn geen gevaar dus mogen wel tongen?
Dat is natuurlijk een gekke uitleg die ik niet begrijp, ook bij vrouwen zou dit tot de privsfeer moeten behoren.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:27:27 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159261166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Dat is natuurlijk een gekke uitleg die ik niet begrijp, ook bij vrouwen zou dit tot de privsfeer moeten behoren.
Mag ik vragen hoe oud je bent en wat voor achtergrond je hebt? Nederlands? Kom je uit een buitenlandse cultuur?
pi_159261216
Hoho jongens, jullie moeten nog even homovriendelijkheid en vrouwvriendelijkheid veinzen zolang de vluchtelingendiscussie loopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159261348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dat de Staat de verplichting heeft om richting te geven aan de geldende waarden en normen in het land.

De seksuele moraal is natuurlijk niet in beton gegoten en aan veranderingen onderhevig. Maar dat betekent niet dat een kleine minderheid die moraal even kan aanpassen ten koste van een grote meerderheid die dat niet wil.

Minderheden zullen zich altijd meer moeten aanpassen aan de meerderheid dan andersom. Voor LHBT'ers geen uitzondering.
Die moraal hoeft niet aangepast te worden; vrijheid is het sleutelwoord. Niemand wordt er slechter van als homo's dezelfde rechten hebben als hetero's.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 18:40:11 #24
137949 Disana
pi_159261478
quote:

Goede zaak of niet?

Voor mij als rechtse conservatief is het een dubbeltje op zijn kant.

Ik draag vrijheid hoog in het vaandel, echter moeten de afweging gemaakt worden of iets maatschappelijk aanvaardbaar is.

Net zoals bijvoorbeeld een blote vrouwentepel maatschappelijk niet aanvaardbaar is, zijn volgens mij uitingen van niet-traditionele samenlevingsvormen in het openbaar ook niet wenselijk.

Dus ja; goede maatregel, homo's moeten vrij kunnen leven (Jezus zei: "verwerp de zonde, niet de zondaar"), tegelijkertijd moet rekening gehouden worden met de sociale normen binnen een samenleving en horen kinderen niet in verwarring gebracht te verworden. Een volwassene zal zoiets makkelijker kunnen plaatsen dan een kind.
Waarom moet de minderheid aan het kortste eind trekken? Misschien moet de meerderheid beseffen dat iedereen het recht heeft vrij te leven. En kinderen? Die leg je gewoon uit dat die twee mensen van elkaar houden. Wat is er mis met een beetje liefde tonen.
pi_159261498
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:27 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent en wat voor achtergrond je hebt? Nederlands? Kom je uit een buitenlandse cultuur?
Conservatieve katholieke Vlaming.
pi_159261530
quote:
Dat papa en papa van elkaar houden en het normaal is. :P

:T
Ура для россии
pi_159261572
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die moraal hoeft niet aangepast te worden; vrijheid is het sleutelwoord. Niemand wordt er slechter van als homo's dezelfde rechten hebben als hetero's.
Vrijheid eindigt natuurlijk waar sociale normen beginnen.

Ik wil niet op de trein zitten naast een naakt persoon, ook niet als die persoon beweert dat hij hierdoor in zijn vrijheid geschaad wordt.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:43:50 #28
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159261578
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:40 schreef berko13 het volgende:
Conservatieve katholieke Vlaming.
Ah duidelijk...
Dan heeft discussie met jou eigenlijk weinig zin, niks persoonlijks, maar tegen een gelovige is het zinloos te discussiren oO< .
pi_159261599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef berko13 het volgende:

[..]

Vrijheid eindigt natuurlijk waar sociale normen beginnen.

Ik wil niet op de trein zitten naast een naakt persoon, ook niet als die persoon beweert dat hij hierdoor in zijn vrijheid geschaad wordt.
Heb je door hoe hypocriet jij bent?
pi_159261622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je door hoe hypocriet jij bent?
Hoezo?
pi_159261649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:45 schreef berko13 het volgende:

[..]

Hoezo?
Jij bent als gelovige ook een minderheid. En jij durft te beweren dat minderheden zich moeten aanpassen aan de meerderheid.
pi_159261736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij bent als gelovige ook een minderheid. En jij durft te beweren dat minderheden zich moeten aanpassen aan de meerderheid.
Dit heeft niet zozeer met religie te maken want Nederland is een seculier land, en toch is het verboden dat mensen zich naakt op straat begeven. Als absolute vrijheid het argument is om zoenende homokoppels te tolereren, moeten we ook de exhibitionisme wetgeving in vraag durven stellen.
pi_159261770
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:20 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch ook zo gay als wat. Verbieden die hap! ~O>
pi_159261782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef berko13 het volgende:

[..]

Dit heeft niet zozeer met religie te maken want Nederland is een seculier land, en toch is het verboden dat mensen zich naakt op straat begeven. Als absolute vrijheid het argument is om zoenende homokoppels te tolereren, moeten we ook in de exhibitionisme wetgeving in vraag durven stellen.
Jij bent tegen homoseksualiteit omdat je gelovig bent. Dat heb je al vaak genoeg duidelijk gemaakt. Ik geef niks om jouw religie of jouw heilige boek. En toch vind ik dat je het recht en de vrijheid hebt om je leven zo in te vullen.
pi_159261798
Goed idee, dat moeten ze ook in Nederland invoeren. Vrouw en man is begrijpelijk maar niemand staat te wachten op mannen die elkaar op de mond nemen.
pi_159261799
Mijn standaardantwoord is min of meer steeds hetzelfde: je moet zo'n land de mogelijkheid niet ontzeggen de middeleeuwen te ontgroeien.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 18:54:47 #37
137949 Disana
pi_159261828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef berko13 het volgende:

[..]

Als absolute vrijheid het argument is om zoenende homokoppels te tolereren, moeten we ook de exhibitionisme wetgeving in vraag durven stellen.
Je maakt een denkfout. Het gaat hier niet om absolute vrijheid, en een kus tussen twee mensen van hetzelfde geslacht staat mijlenver van naaktheid in het openbaar. Dat jij desondanks de twee op een lijn stelt, zegt alleen maar iets over jou.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:56:33 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159261866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Je maakt een denkfout. Het gaat hier niet om absolute vrijheid, en een kus tussen twee mensen van hetzelfde geslacht staat mijlenver van naaktheid in het openbaar. Dat jij desondanks de twee op een lijn stelt, zegt alleen maar iets over jou.
Toch is die grens best moeilijk aan te geven. Wij zijn waarschijnlijk een van de meest cultureel vrije samenlevingen die je kan vinden, terwijl in andere landen een shirt of overhemd met korte mouwen in het openbaar al aardig tegen de normgrenzen aanschurkt.

Waarom zouden we publieke naaktheid moeten verbieden? Best willekeurig eigenlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:58:08 #39
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159261898
Rusland is een soeverein land. Wat zij beslissen is onze zaak niet. Ze willen graag een dictatuur met orthodoxe insteek.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschtzten, ursprnglichen reinen Wasservorkommen.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 18:59:24 #40
137949 Disana
pi_159261927
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Toch is die grens best moeilijk aan te geven. Wij zijn waarschijnlijk een van de meest cultureel vrije samenlevingen die je kan vinden, terwijl in andere landen een shirt of overhemd met korte mouwen in het openbaar al aardig tegen de normgrenzen aanschurkt.

Waarom zouden we publieke naaktheid moeten verbieden? Best willekeurig eigenlijk.
Ik denk niet dat het willekeurig is. Ik denk dat we niet geconfronteerd willen worden met de verregaande kwetsbaarheid die een naakt lichaam is.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:03:47 #41
346939 Janneke141
pi_159262029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het willekeurig is. Ik denk dat we niet geconfronteerd willen worden met de verregaande kwetsbaarheid die een naakt lichaam is.
Ik kan ook wel verzinnen waarom het ooit is ingevoerd. Maar ik bedoel met 'willekeurig' dat er geen universeel geldige set regels is waaraan je kan afmeten wat wel en niet zou moeten mogen. Hier is naaktlopen verboden en bovendien sociaal absoluut niet geaccepteerd, maar in tribaal Afrika is dat geen probleem. Daar zijn wellicht dingen die we hier triviaal vinden, absoluut ongehoord.
Het is moeilijk te bepalen wat wel en niet kan. In de jaren '50 waren rokken tot boven de knie een onmogelijkheid, maar nu niet meer. Het is cultureel bepaald en daarom ook aan verandering onderhevig. Dat naaktlopen nu niet kan, maakt nog niet dat het nooit zou moeten kunnen. Om dat voorbeeld maar te blijven gebruiken.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 19:07:20 #42
137949 Disana
pi_159262150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik kan ook wel verzinnen waarom het ooit is ingevoerd. Maar ik bedoel met 'willekeurig' dat er geen universeel geldige set regels is waaraan je kan afmeten wat wel en niet zou moeten mogen. Hier is naaktlopen verboden en bovendien sociaal absoluut niet geaccepteerd, maar in tribaal Afrika is dat geen probleem. Daar zijn wellicht dingen die we hier triviaal vinden, absoluut ongehoord.
Het is moeilijk te bepalen wat wel en niet kan. In de jaren '50 waren rokken tot boven de knie een onmogelijkheid, maar nu niet meer. Het is cultureel bepaald en daarom ook aan verandering onderhevig. Dat naaktlopen nu niet kan, maakt nog niet dat het nooit zou moeten kunnen. Om dat voorbeeld maar te blijven gebruiken.
Ik vind dat allemaal de moeite waard om over na te denken, maar ik zie niet goed wat kleding of het ontbreken daarvan te maken heeft met het publiekelijk zoenen van homo's. Die naaktheid is er door TS bijgesleept om een mijns inziens gemankeerd punt te maken.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:11:58 #43
346939 Janneke141
pi_159262280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat allemaal de moeite waard om over na te denken, maar ik zie niet goed wat kleding of het ontbreken daarvan te maken heeft met het publiekelijk zoenen van homo's. Die naaktheid is er door TS bijgesleept om een mijns inziens gemankeerd punt te maken.
Er is een, deels cultureel en deels juridische, lijn die een scheiding maakt tussen dingen die wel en niet in het openbaar worden geaccepteerd. Die lijn zal er altijd zijn, en om dat punt te maken wordt er iets genoemd dat in ieders beleving altijd "aan de andere kant van de lijn" zal liggen. De vraag is, aan welke kant zoenende homo's thuis horen. En dat kan per sociale groep verschillen.

Er zit nog wel een discriminatiekantje aan natuurlijk. Waarom zouden man en vrouw wel mogen zoenen, maar man en man niet? Dat compliceert de discussie.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:15:07 #44
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159262368
In een land als Rusland waar homo's niet bepaald populair zijn lijkt het me gewoon niet verstandig om in het openbaar te zoenen. Maar om het nu te verbieden ? Dat is best wel raar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159262424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
Rusland is een soeverein land. Wat zij beslissen is onze zaak niet. Ze willen graag een dictatuur met orthodoxe insteek.
Daar heb je een punt. Verder is het een kwestie van hunkeren naar aandacht van onze anti-homo TS. Niet voor de eerste keer trouwens.
pi_159262478
Een wet die homo's verbiedt om te zoenen in het openbaar. Die Russen weten altijd weer precies de juiste wet tegen het juiste probleem te maken.

pi_159262551
Sterf, kut homofoben.

Nu krijg ik zin om naar Rusland te gaan en daar in het openbaar schaamteloos met een man te gaan bekken.

Wie meld zich?
"Never forget what you are.
The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."
-- Tyrion Lannister
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 19:22:17 #48
137949 Disana
pi_159262575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er is een, deels cultureel en deels juridische, lijn die een scheiding maakt tussen dingen die wel en niet in het openbaar worden geaccepteerd. Die lijn zal er altijd zijn, en om dat punt te maken wordt er iets genoemd dat in ieders beleving altijd "aan de andere kant van de lijn" zal liggen. De vraag is, aan welke kant zoenende homo's thuis horen. En dat kan per sociale groep verschillen.

Er zit nog wel een discriminatiekantje aan natuurlijk. Waarom zouden man en vrouw wel mogen zoenen, maar man en man niet? Dat compliceert de discussie.
Ik vind het nogal vergezocht en veelzeggend dat TS een vergelijk met naaktheid maakt. En verder ben ik heel simpel, want ik denk dat er uiteindelijk niets boven maximaal haalbare vrijheid gaat.
pi_159262585
Bizar.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:23:06 #50
346939 Janneke141
pi_159262591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vergezocht en veelzeggend dat TS een vergelijk met naaktheid maakt. En verder ben ik heel simpel, want ik denk dat er uiteindelijk niets boven maximaal haalbare vrijheid gaat.
Dan is dus de vraag waarom publieke naaktheid niet onder die maximaal haalbare vrijheid zou vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')