Ik vermoed dat ze ook niet veel aan mijn DE punten gaan verdienen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog even door de Blokker gegaan, maar kon niks van mn gading vinden
Ber er ook weer, kou viel mee, en extra lekker als je dan weer binnenkomt, blij dat ik na 2 dagen weer eens brood kan eten, had voor maandag en dinsdag alleen nog maar afbak saucijzen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie wel lang over gedaan om zich toonbaar te maken...
Het was hier helemaal niet koudquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ber er ook weer, kou viel mee, en extra lekker als je dan weer binnenkomt, blij dat ik na 2 dagen weer eens brood kan eten, had voor maandag en dinsdag alleen nog maar afbak saucijzen.
Minpunt, de geldautomaat was weer eens buiten gebruik en ik kwam mijn ex schoonzus tegen (dikke tank), als blikken konden doden had ik hier nu niet meer gezeten.![]()
![]()
12 minuten te laat maar gezien het excuus van de "dikke tank" zij het u vergevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ber er ook weer, kou viel mee, en extra lekker als je dan weer binnenkomt, blij dat ik na 2 dagen weer eens brood kan eten, had voor maandag en dinsdag alleen nog maar afbak saucijzen.
Minpunt, de geldautomaat was weer eens buiten gebruik en ik kwam mijn ex schoonzus tegen (dikke tank), als blikken konden doden had ik hier nu niet meer gezeten.![]()
![]()
Nee viel reuze mee, en het is droog en geen ijzel.quote:
Nah... er zaten 3 vouwenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Mickeys het volgende:
Als ik bij AH langs de koffiecorner kom, dan is het altijd leeg...
Ik was al binnen hoor, poezen begroeten, jas uit doen, licht aan, handen wassen, boodschappen opruimen etc...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
12 minuten te laat maar gezien het excuus van de "dikke tank" zij het u vergeven
vouwen? hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... er zaten 3 vouwenen toen ik neerplofte zaten er 4
Hier staan er altijd buitenlands uitziende mannen, ik drink daar geen koffie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... er zaten 3 vouwenen toen ik neerplofte zaten er 4
Niet eerst ons begroeten? TsKquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was al binnen hoor, poezen begroeten, jas uit doen, licht aan, handen wassen, boodschappen opruimen etc...
Perla koffie is viesquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier staan er altijd buitenlands uitziende mannen, ik drink daar geen koffie.
Geen idee, er stond bij de vleesafdeling ook iets, toast met een of andere kruidenkaas, en bij het gebak lagen plakjes cake, ik zal verder maar zwijgen...quote:
Dat zijn de gesprekken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef FANN het volgende:
Dus ik zeg zo na mijn koffie... nou ik ga maar eens, het was gezellig![]()
zegt die ene
moet je naar je kinderen?
Nee, zeg ik, die heb ik niet...
O mooi zo zegt ze, lekker rustig... Heb je wel een man?
Dus ik zeg, ja, die heb ik wel...
Oh, zgt ze, nou nah die van mij is jaren geleden gelukkig al opgerot...
zegt die andere...
die van mij ligt gelukkig ook al onder de zoden
zoiets ....
dan lig ik in een deuk![]()
quote:
Maar die kun je toch ook kwijt bij de DE winkel of bestaat ie ook al niet meerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze ook niet veel aan mijn DE punten gaan verdienen...
Die bestaan niet meer. DE heeft dat overgeheveld naar de Blokkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die kun je toch ook kwijt bij de DE winkel of bestaat ie ook al niet meer
Nope die schijn je nu via de Blokker te moeten inwisselen. Dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die kun je toch ook kwijt bij de DE winkel of bestaat ie ook al niet meer
Ik hoef helemaal niks gratis, ben geen zwerver.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
de rest vertel ik niet![]()
en de koffie was best te pruimen eigenlijk
ik moest effe zitten en de koffie was een bonus, de gesprekken ook trouwensquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks gratis, ben geen zwerver.
Ik vond het wel leuk, heb een beetje die 'dikke tank' achtervolgd, daar worden ze zenuwachtig van. .....quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe zitten en de koffie was een bonus, de gesprekken ook trouwens
Ik zal eens zien wat ik morgen of overmorgen kwijt ben als ik weer boodschappen moet doen. Wel is gehakt in de aanbieding dus ik ben iets meer kwijt dan anders vermoed ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks gratis, ben geen zwerver.
En was ¤ 31,42 kwijt, incl vlaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |