Elke puber krijgt awkward boners als ie staat te slowen met zijn vriendinnetje op het gala. Maar dat is niet op nationale tv en dan komt er niet een van de begeleiders even naar je boner wijzen zodat iedereen kan llachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef seto het volgende:
niks awkwards aan vriend
toen ik puber was dacht ik ook dat het erg was als chicks konden voelen dat ik stijve had maar dan weten ze gwn waar ze aan toe zijn
hahah wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef seto het volgende:
toen ik puber was dacht ik ook dat het erg was als chicks konden voelen dat ik stijve had
haha omg!!xdddquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik heb dat nog steeds
Je bent ook nog een puber toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik heb dat nog steeds
Mooi toch, kun je lekker de grootste bro van de gym zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Drinky het volgende:
Je maakt wel grappen over 70kg deadlifts maar dat is vaak het meeste wat ik mensen zie liften in mijn gym.
wordt tegenaan geklapt dan daar ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Drinky het volgende:
Je maakt wel grappen over 70kg deadlifts maar dat is vaak het meeste wat ik mensen zie liften in mijn gym.
Lekker curlen en massief worden. Zouden meer mensen hier moeten doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jonge dan donder je toch lekker op die pecdec van je
kaaooolooo
Nee dat niet, maar als je grote kerels ziet strugglen met 100kg deadlifts met straps ga je je toch wel even flink achter de oren krabben.quote:
Tenzij je in Limburg woontquote:
Duur man, en met een shirt wil ik ook wel buiten rondlopen, dat ga ik niet doen met een shirt waar Fok! op staatquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al een FOK!beer? http://shop.spreadshirt.nl/foknl/
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al een FOK!beer? http://shop.spreadshirt.nl/foknl/
Such bullshit, much money, very lame, mweh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |