SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen![]()
Damn bro, ik zie wel dat je veel online bent maar 46..quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm oke dan.
Had 2 ook bijna platinum maar kon het niet meer handelen 100 van die kut schatten te zoeken.
Gister wel mijn #46 platinum gehaald.
Kopen, gek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wasteland 2 voor 16 euro is ook geen verkeerde deal.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Drankster het volgende:
Hotline Miami is nog steeds m'n grootste trots.Voor HM 2 moet ik er nog 2 maar dat gaat me nooit lukken.
Ja joh bij 2 moet ik alles op A+ én hard mode. Hard mode is echt te ziek, ben nu halverwege maar heb het al opgegeven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Al die wapens gebruikt hebben lukte me al niet, laat staan voor elk level A+ halen. Ik heb er best wel veel tijd in gestoken (was ook gewoon leuk om te doen), maar ik kwam maar tot 70% oid.
Als ik straks weer thuis ben, ga ik je trophies even bekijken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja joh bij 2 moet ik alles op A+ én hard mode. Hard mode is echt te ziek, ben nu halverwege maar heb het al opgegeven.
High end appartment aanschaffen, level 12 worden en dan krijg je een belletje van Lester.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:32 schreef Che_ het volgende:
Hoe doe je die online heists met gta op ps4
Nieuwe aanbiedingen? Of nog onderdeel van de januari-sale?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Bloodborne GOTY trouwens voor 30 euro in de PS Store.
Diablo 3 28 euro, Devinity Original Sin 27,50.
DLC voor Bloodborne, The Last Hunters, is 10 euro.
Disgaea 5 ook in de aanbieding, maar nog boven de 30...
mehhquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:16 schreef 2dope het volgende:
Sony Japan toont PlayStation 4-lineup voor 2016
die moet ik ook maar eens halen dan, lees wel dat ie een beetje gebrekkig is op sommige punten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wasteland 2 voor 16 euro is ook geen verkeerde deal.
Kga nu voor de Rainbow six platinum.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Damn bro, ik zie wel dat je veel online bent maar 46..
Ik heb er 6 of 7 maar ik heb pas een PS4 sinds februari 2015.
Hotline Miami is nog steeds m'n grootste trots.Voor HM 2 moet ik er nog 2 maar dat gaat me nooit lukken.
pls verneuk SF niet , pls verneuk SF niet , pls verneuk SF nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:16 schreef 2dope het volgende:
Sony Japan toont PlayStation 4-lineup voor 2016
Ah, nieuwe aanbiedingen dus. Onder andere Tales of Zestiria voor drie tientjes. Verleidelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe aanbiedingen? Of nog onderdeel van de januari-sale?
Volgens de meeste recensies gewoon middelmatig, dus niet geweldig, en ook niet slecht. Gewoon voorspelbaar, en blinkt nergens echt in uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nieuwe aanbiedingen dus. Onder andere Tales of Zestiria voor drie tientjes. Verleidelijk.
Iemand ervaring mee? Cijfer? FOK!games review uiteraard gelezen, nog niet helemaal overtuigd.
Meh, dan koop ik niets. Dan zou kopen om het kopen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens de meeste recensies gewoon middelmatig, dus niet geweldig, en ook niet slecht. Gewoon voorspelbaar, en blinkt nergens echt in uit.
Pluspunt voor mij is dat er Japanse stemmen bij zitten. Minpunt voor jou is dan weer dat er geen Nederlandse dub in zit...
Als je voor iets Japans wilt gaan uit deze sale, zou ik dan persoonlijk eerder voor Disgaea 5 kiezen... (en Bloodborne uiteraard)
Middelmaat hoef je sowieso niet te kopen, maar wellicht het het overwegen waard wanneer ie over een jaartje ofzo een keer 10 euro ofzo is...quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meh, dan koop ik niets. Dan zou kopen om het kopen zijn.
Ik probeer juist in te krimpen. Zojuist maar twee GameCube-games (Eternal Darkness en Paper Mario TTYD) van mijn backlog-lijst gehaald. Die ga ik echt niet meer spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Middelmaat hoef je sowieso niet te kopen, maar wellicht het het overwegen waard wanneer ie over een jaartje ofzo een keer 10 euro ofzo is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeer juist in te krimpen. Zojuist maar twee GameCube-games (Eternal Darkness en Paper Mario TTYD) van mijn backlog-lijst gehaald. Die ga ik echt niet meer spelenGa je schamen, dat zijn twee enorme toppers. Eternal Darkness was toentertijd enorm vernieuwend met die insanity meter en het doorbreken van de 4th wall, die shit is nog steeds echt super vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Klopt. I know. Maar om nou mijn GameCube weer uit de berging te halen en aan te sluiten (zonder componentkabels...) is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ga je schamen, dat zijn twee enorme toppers. Eternal Darkness was toentertijd enorm vernieuwend met die insanity meter en het doorbreken van de 4th wall, die shit is nog steeds echt super vet.
Kensuke vond van welquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Heeft het de kwaliteit van een oude Metroid?
Kun je nagaan hoe vaak ik blij ben....quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeer juist in te krimpen. Zojuist maar twee GameCube-games (Eternal Darkness en Paper Mario TTYD) van mijn backlog-lijst gehaald. Die ga ik echt niet meer spelenIk heb hier echt nog 50+ (waarschijnlijk 100+) games die ik niet/nauwelijks heb aangeraakt, en waarschijnlijk toch nooit meer zal spelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is denk ik inmiddels goedkoper de game te kope nen alle DLC los dan deze versie.. zal vast weer zn 50eur gaan kostenquote:
Ik heb 'm en ja dat heeft hij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Wie heeft Axiom Verge gespeeld? Heeft het de kwaliteit van een oude Metroid?
Matig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nieuwe aanbiedingen dus. Onder andere Tales of Zestiria voor drie tientjes. Verleidelijk.
Iemand ervaring mee? Cijfer? FOK!games review uiteraard gelezen, nog niet helemaal overtuigd.
Pagina 1 en weer over Japanse stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens de meeste recensies gewoon middelmatig, dus niet geweldig, en ook niet slecht. Gewoon voorspelbaar, en blinkt nergens echt in uit.
Pluspunt voor mij is dat er Japanse stemmen bij zitten. Minpunt voor jou is dan weer dat er geen Nederlandse dub in zit...
Als je voor iets Japans wilt gaan uit deze sale, zou ik dan persoonlijk eerder voor Disgaea 5 kiezen... (en Bloodborne uiteraard)
Tijdje niet op het forum geweest en ben blij dat er niets is veranderd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pagina 1 en weer over Japanse stemmen.
Sorry. Ik zal proberen het wat vaker over Nintendo te hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Elk topic komen de volgende onderwerpen steevast voorbij:
* Welke headset moet ik kopen
* Waar kan ik goedkoop een PSN-abonnement krijgen
* Indies zijn kut
* PSN ligt er uit
* Oh nee, toch niet
* Indies zijn kut
* Japanse stemmen
* Indies zijn kut
* Aanbiedingen in de PS Store zijn kut
Dan blijven er nog zo'n 10 posts over, en die zijn wel interessant. Tot het weer bijna september is, dan gaan alle overige posts over FIFA vs. PES.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef Drankster het volgende:
Te koop/ruil:
-Shadow of Mordor: GOTY
Gezocht:
-Final Fantasy X/X-2 HD
-Rainbow Six Siege (bod uitgebracht op MP, nog niks van gehoord)
Sommigen zijn awesome, maar dat is niet omdat het een indie is.quote:
Ik probeer het zoveel mogelijk over games te hebben. Maar ja, de leukste games vind ik toevallig Indies zonder originele Japanse stemmenquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Elk topic komen de volgende onderwerpen steevast voorbij:
* Welke headset moet ik kopen
* Waar kan ik goedkoop een PSN-abonnement krijgen
* Indies zijn kut
* PSN ligt er uit
* Oh nee, toch niet
* Indies zijn kut
* Japanse stemmen
* Indies zijn kut
* Aanbiedingen in de PS Store zijn kut
Dan blijven er nog zo'n 10 posts over, en die zijn wel interessant. Tot het weer bijna september is, dan gaan alle overige posts over FIFA vs. PES.
Hier een manier om dat probleem te omzeilen:quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat is de traced trophy in watch dogs irritant. Dat is de enige online trofee die ik nog moet hebben maar niemand lijkt mij te achtervolgen dus krijg ik de trofee niet. Iemand die hier nog dat spel heeft en mij 5x wil achtervolgen?
Ik ben vergeten te melden dat ik dit al heb geprobeerd. Ik heb zojuist weer 2 uur geprobeerd wat jij postte maar niet gelukt. Als je mij wil helpen met deze trofee zou ik dat enorm waarderen. Ik word altijd gehackt ipv achtervolgd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier een manier om dat probleem te omzeilen:
http://www.playstationtro(...)hy/85564-Traced.html
Zo heb ik ook deze trophy gehaald.
Er staan daar onderaan de comments ook genoeg spelers die hun hulp aanbieden om de trophy te halen.
Ik heb de platinum van Watchdogs iets van anderhalf jaar geleden al gehaald. De game heb ik 2 dagen later op fok! alweer doorverkocht, omdat ik het maar een matige game vond.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:39 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te melden dat ik dit al heb geprobeerd. Ik heb zojuist weer 2 uur geprobeerd wat jij postte maar niet gelukt. Als je mij wil helpen met deze trofee zou ik dat enorm waarderen. Ik word altijd gehackt ipv achtervolgd.
Bedankt voor de moeite. Ik had daar ook al een account aangemaakt maar helaas geen reactie op mijn verzoek gekregen tot op heden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb de platinum van Watchdogs iets van anderhalf jaar geleden al gehaald. De game heb ik 2 dagen later op fok! alweer doorverkocht, omdat ik het maar een matige game vond.
Er komen in die link die ik je gaf nog dagelijks spelers die hun PSID achterlaten om anderen te helpen die trophy te halen. Ik betwijfel of er uberhaupt nog fok!-users zijn die Watch Dogs spelen.
Ok, succes verder.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite. Ik had daar ook al een account aangemaakt maar helaas geen reactie op mijn verzoek gekregen tot op heden.
For real, bro?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb Wasteland 2 gekocht, en moet zeggen dat ik hem vooralsnog leuker vind dan Divinity
quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel Engelse subs erbij...?quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:59 schreef NatteBever het volgende:
Ik hoor Japanse stemmen in mijn hoofd.
Zolang niet IEDERE game, film en TV-show die hier in NL uitgebracht wordt, Japanese stemmen heeft, zal dit een belangrijk onderwerp blijven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad is beter af te stellen. Combat vind ik leuker, want meer tactiek. Meer skillchecks, vind ik ook leuk. Verder zitten er geen bossfights in die je alleen maar met een bepaalde set aan skills kunt winnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
For real, bro?
Wasteland wel even gespeeld maar kon mij niet boeien. Komt ook omdat de setting van Divinity mij meer aanspreekt en ik vond de wereld en omgeving van Wasteland best wel saai. De muziek van Divinty is ook 10/10.
Nog steeds de enhanced edition van Divinty gespeeld, geen tijd.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel Engelse subs erbij...?
[..]
Zolang niet IEDERE game, film en TV-show die hier in NL uitgebracht wordt, Japanese stemmen heeft, zal dit een belangrijk onderwerp blijven.
Japans hoort gewoon een verplicht vak te worden. Gooi dat Nederlands maar weg, dom moerasvolk-gebrabbel...
Maart.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wanneer komt die bundel van heavy rain en beyond?
Dit moet als grappig doorgaan ofzo?quote:
Een nieuwe heavy rain of de oude?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wanneer komt die bundel van heavy rain en beyond?
Al gevonden, de oude dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Een nieuwe heavy rain of de oude?
BEDANKT, dat heeft geholpen geloof ik!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
BEDANKT, dat heeft geholpen geloof ik!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 3 nachten watch dogs in free roam aanlaten staan en ik keek toen ik vanmiddag thuis kwam op mijn trofeeënlijst en de platina-trofee is daar!!
Jammer dat je me niet kon helpen maar de beste wensen hebben geholpen!
HD remaster net als bij the last of us.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Een nieuwe heavy rain of de oude?
De prijs en de releasedatumquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze eindelijk wat leuks laten zien
Prijs was toch al bekend?quote:
Oh, dacht ergens $600 te hebben gelezenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]![]()
Dat zijn allemaal geruchten; ¤299,- tot en ¤499,-.
Dan kan Sony al van een flop sprekenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, dacht ergens $600 te hebben gelezen
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles boven de 299 is te duur om succesvol te zijn.
En vergeet niet, Kinect verkocht 10 miljoen op 360 in een paar maanden. Daarna was het ook klaar en beschouwt iedereen het als een flop.
Met Morpheus zijn de sales straks ook uitstekend de eerste maanden. Uitverkocht enzo. Daarna zal het snel aflopen. VR wordt een kortstondige hype, net als 3D.
Zo'n eerste versie met bv. no man's Sky is toch allemaal nog ellende.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit inderdaad![]()
Ik heb nog geen toffe titels voor gezien, dus waarom zou ik het apparaat kopen.
Uhm nee, de beleving van VR is zo anders, dat mijn verwachting is dat we over 10 jaar allemaal met een VR bril zitten. Heb je weleens zo'n bril opgehad en videobeelden gezien? Ziek man, je weet helemaal niet meer dat je in deze wereld bent.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
En vergeet niet, Kinect verkocht 10 miljoen op 360 in een paar maanden. Daarna was het ook klaar en beschouwt iedereen het als een flop.
Met Morpheus zijn de sales straks ook uitstekend de eerste maanden. Uitverkocht enzo. Daarna zal het snel aflopen. VR wordt een kortstondige hype, net als 3D.
In 1995 al.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm nee, de beleving van VR is zo anders, dat mijn verwachting is dat we over 10 jaar allemaal met een VR bril zitten. Heb je weleens zo'n bril opgehad en videobeelden gezien? Ziek man, je weet helemaal niet meer dat je in deze wereld bent.
Ik bedoel met een fatsoenlijke resolutie... 3d in 3d is significant anders dan 3d op een 2d scherm. Ik ben overtuigd dat dit de wereld gaat veranderen. Dat neemt niet weg dat het misschien verstandig is er niet meteen een te kopenquote:
Daar hebben we die koopjes jager weerquote:Op zondag 24 januari 2016 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat hij inderdaad flopt en na een jaar voor een fractie van de prijs van marktplaats te trekken is met 1 of 2 toffe games
Altijdquote:Op zondag 24 januari 2016 12:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar hebben we die koopjes jager weer![]()
Het intro is supervet.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond begonnen aan Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.
Wat ziet dat er tot nu toe (Prologue) verdomd gaaf uit zeg![]()
Alleen erg vaag met die zwevende chick met het gasmasker en die vuurwezens.
Wat het eerst was, maar dan zonder de PvP die de game zo tof maakte.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:37 schreef Jimbo het volgende:
is die nieuwe fat princess game nou een RGP (zegmaar diablo maar cartoony) of is het weer zn zelfde game als dat het eerst was?
ik herinner het mij alleen maar als een pvp area gamequote:Op zondag 24 januari 2016 22:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat het eerst was, maar dan zonder de PvP die de game zo tof maakte.
God jezus.. ben je nou echt zo kortzichtigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoeveel jaar proberen ze VR nu al succesvol te maken? Een jaar of 15?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God jezus.. ben je nou echt zo kortzichtig
VR is een platform, geen gimmick zoals Kinect of 3d. Daarnaast zit niemand op Kinect of 3d te wachten.
Wie is ze?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En hoeveel jaar proberen ze VR nu al succesvol te maken? Een jaar of 15?
wie dan? Occulus en ps vr zijn de eerste serieuze projecten.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En hoeveel jaar proberen ze VR nu al succesvol te maken? Een jaar of 15?
Zal allemaal wel meevallen , dit gaat weer een flop worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik bedoel met een fatsoenlijke resolutie... 3d in 3d is significant anders dan 3d op een 2d scherm. Ik ben overtuigd dat dit de wereld gaat veranderen. Dat neemt niet weg dat het misschien verstandig is er niet meteen een te kopen
In de jaren 90 was het ook niksquote:Op maandag 25 januari 2016 10:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallen , dit gaat weer een flop worden.
Weet nog wel dat ze er toen ook zo over dachten in de begin jaren '90 , iedereen zou binnen een paar jaar alleen nog maar met zo'n bril op gamen.
Ik vond het toen al niks , en vind het nog steeds niks.
Ken verder ook niemand in mijn omgeving die ook zo'n ding zou kopen om te gamen.
Verkoop je die dingen zelf ? lolquote:Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In de jaren 90 was het ook niks.
Net zoals bellen op je mobiel in de jaren 90 ook gewoon kut was. Nu loopt iedereen met een telefoon in zn broekzak die 100x zo krachtig is als de pc's van dat moment. Zelfs mensen met GearVR claimen dat het een bijzondere ervaring is.
Je kan wel je oogkleppen ophouden en net doen alsof het een waardeloze gimmick is, maar wanneer je in een andere wereld stapt en je brein houdt je voor de gek en je krijgt het idee dat je echt op die plek bent, dan zal je overtuigd zijn.
Denk ook aan NBA of voetbal wedstrijden waarbij een 360 graden camera langs het veld staat waar je op kan inloggen. Dan is het net alsof je aan de zijlijn staat. Dat is toch fucking awesome?
Waar baseer je op dat het een flop gaat worden? Op de pre-orders van de Oculus die binnen de kortste keren waren uitverkocht?
Ik ben alles behalve kortzichtig en wil juist alles uitproberen.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor ik verkoop ze niet zelf maar ik vind het ronduit belachelijk dat mensen VR afdoen als een gimmick of een hype. Dan ben je echt extreem kortzichtig. Het is geen apparaat waarmee je dingen kan doen die al bestaan, zoals minidsics dat wel deden bijvoorbeeld ( muziek afspelen maar dan een andere vorm ).
Het is een totaal andere ervaring, die totaal los staat van muziek films & games. Het is een eigen platform. Dat betekend trouwens ook dat ervaringen van bijvoorbeeld 3d hier totaal niet mee te vergelijken zijn.
En grappig dat je zegt in mijn vriendenkring is geen interesse. In mijn vriendenkring die voornamelijk bestaat uit niet gamers ( misschien spelen ze soms call of duty of fifa maar ze hebben zelf geen consoles ), zijn ze best wel benieuwd en geinteresseerd in VR.
Ik ben trouwens 29.
Moet wel je koelkast verwerkt zijn in de wereld. En dat er geen mensen in de weg staan naar de barquote:
Daar hebben we vriendinnen voor toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet wel je koelkast verwerkt zijn in de wereld. En dat er geen mensen in de weg staan naar de bar
Het is echt een fantastisch spel, maar wat bied die limited edition extra dan ?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:15 schreef nomar83 het volgende:
Life is Strange: lijkt me best tof. Is het de moeite om de Limited Edition te halen, of ben je net zo goed af met de Complete Season in de PS Store?
Quote me over twee jaar nog maar een keer MMarsuutje.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God jezus.. ben je nou echt zo kortzichtig
VR is een platform, geen gimmick zoals Kinect of 3d. Daarnaast zit niemand op Kinect of 3d te wachten.
Is goed hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quote me over twee jaar nog maar een keer MMarsuutje.
quote:Op maandag 25 januari 2016 12:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het is echt een fantastisch spel, maar wat bied die limited edition extra dan ?
quote:De Limited Edition bevat:
- Life is Strange game
- Commentaar van de makers
- Artbook van 32 pagina's
- Officiële soundtrack CD
Art book, soundtrack en developers commentary geloof ik. Heb nog kortingsbon voor Gamemania, dus denk dat ik voor de limited edition ga.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het is echt een fantastisch spel, maar wat bied die limited edition extra dan ?
Dan gewoon doen, je moet het toch ergens aan uitgeven, OST is ook geweldigquote:Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Art book, soundtrack en developers commentary geloof ik. Heb nog kortingsbon voor Gamemania, dus denk dat ik voor de limited edition ga.
Anders importeer ik mijn PSVR wel uit japanquote:Op maandag 25 januari 2016 13:06 schreef Leonos het volgende:
Zullen er Japanse stemmen met die VR meekomen?
Je mag toch hopen dat ze al die Japanse porno/hentai content voor VR straks niet gaan dubben naar het Engels...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:06 schreef Leonos het volgende:
Zullen er Japanse stemmen met die VR meekomen?
Dat mag ik ook niet hopen nee!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat ze al die Japanse porno/hentai content voor VR straks niet gaan dubben naar het Engels...
Wat is dit nou weer voor kinderlijke reactie ?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:10 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, laat hem lullen. Vind het waarschijnlijk stoer om ergens tegen aan te schoppen.
Omdat ik het niets vind betekend dat ik het ook niet geprobeerd hebt ? hmm ok... rare gedachten gang heb jij.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het niet je ding? Je hebt het zelf blijkbaar niet geprobeerd namelijk...
Tuurlijk mag ieder zn eigen mening hebben, als je het hebt geprobeerd en je vind het niks nou prima toch. Maar om nu al zo'n mening te hebben van het is niks, het word niks blabla.. ik vind het maar onzin. Waarom een technologisch vooruitgaande stap afdoen als niets?
Dit gaat niet alleen door gamers gebruikt worden, maar overal in de wereld door medische staf, legers, educatie en weet ik wat nog meer.
Stel je voor, je kan rondlopen tussen de dinosaurussen tijdens een basis school uitje( waarbij je eigk gewoon met zn allen in de klas zit met z'n VR headset op
).
Kijk uit , als je het niet helemaal geweldig vind gaan er straks een paar huilen hierquote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quote me over twee jaar nog maar een keer MMarsuutje.
Dit moet idd in het japans blijven , ben het een keer eens met jequote:Op maandag 25 januari 2016 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat ze al die Japanse porno/hentai content voor VR straks niet gaan dubben naar het Engels...
In tegenstelling tot Kinect en wapper-games, ben ik persoonlijk wél enthousiast/positief over de potentie/mogelijkheden van VR.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor ik verkoop ze niet zelf maar ik vind het ronduit belachelijk dat mensen VR afdoen als een gimmick of een hype. Dan ben je echt extreem kortzichtig. Het is geen apparaat waarmee je dingen kan doen die al bestaan, zoals minidsics dat wel deden bijvoorbeeld ( muziek afspelen maar dan een andere vorm ).
Het is een totaal andere ervaring, die totaal los staat van muziek films & games. Het is een eigen platform. Dat betekend trouwens ook dat ervaringen van bijvoorbeeld 3d hier totaal niet mee te vergelijken zijn.
En grappig dat je zegt in mijn vriendenkring is geen interesse. In mijn vriendenkring die voornamelijk bestaat uit niet gamers ( misschien spelen ze soms call of duty of fifa maar ze hebben zelf geen consoles ), zijn ze best wel benieuwd en geinteresseerd in VR.
Ik ben trouwens 29.
Daarom denk ik dat het voorlopig voor het gamen iig nog niets gaat worden.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Kinect en wapper-games, ben ik persoonlijk wél enthousiast/positief over de potentie/mogelijkheden van VR.
Dan moet daar uiteraard wel een kanttekening bij, want bij die laatste Sony show van ongeveer een maandje geleden, lieten ze wel flink wat VR-meuk zien, maar helaas was 90% daarvan dus weer shovelware crap, dus meer tech-demo's van: "Hey, kijk ons eens even leuk VR doen", en dan zag het er zowel grafisch alswel qua gameplay gewoon echt niet uit.
In games als No Man's Sky en race-games etc etc, lijkt het me echt een meerwaarde kunnen geven, en natuurlijk bij games als Portal en andere toffe 3D games, horror-games, zelfs adventures, etc etc.
Maar wanneer je als Sony dan 20-25 minuten ofzo besteedt aan VR content dat er dus NIET tof uit ziet, dan doe je volgens mij meer schade aan je product, dan dat je mensen er enthousiast voor krijgt.
Grootste miskoop vorig jaar voor mij.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow nette prijs: https://www.coolshop.nl/p(...)-year-edition/AF34CG. Voor de mensen die dit spel nog eens willen proberen.
Pff balen, hoop ook voor jou dat ie toch nog binnenkomt. Jammer dat er zulke mensen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:27 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor geplat.
Bod uitgebracht op Rainbow Six Siege via MP. Tot een akkoord gekomen en het geld (¤27,92) overgeschreven, 2 dagen later krijg ik onderstaand bericht, hopen dat ie nog binnenkomt.IBAN nummer is nergens bekend btw dus dat scheelt (hoop ik).
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Grootste miskoop vorig jaar voor mij.
Ja stom want vroeger vroeg ik altijd eerst of ik het op kon halen zodat ik wist dat ze legit waren en dan alsnog via de post laten sturen. Dit keer vergeten en gelijk zo'n mail.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Pff balen, hoop ook voor jou dat ie toch nog binnenkomt. Jammer dat er zulke mensen zijn.
Hoe lang was het account actief op marktplaats? Daar kijk ik ook altijd naar.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja stom want vroeger vroeg ik altijd eerst of ik het op kon halen zodat ik wist dat ze legit waren en dan alsnog via de post laten sturen. Dit keer vergeten en gelijk zo'n mail.
Hmm balen, maar marktplaats kan soms ook te beschermend zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 18:27 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor geplat.
Bod uitgebracht op Rainbow Six Siege via MP. Tot een akkoord gekomen en het geld (¤27,92) overgeschreven, 2 dagen later krijg ik onderstaand bericht, hopen dat ie nog binnenkomt.IBAN nummer is nergens bekend btw dus dat scheelt (hoop ik).
[ afbeelding ]
Daarom koop/verkoop of ruil in via Marktplaats ook altijd alleen maar regionaal én alleen persoonlijk brengen of halen.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:27 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor geplat.
[ afbeelding ]
Ah ja vanaf een VPN nog wel vanwege de handel zekerquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm balen, maar marktplaats kan soms ook te beschermend zijnHeb ook eens gehad dat een verkoper bericht kreeg van marktplaats dat ik niet te vertrouwen was
maar dat was omdat ik vanaf een VPN verbinding zat te mailen, waardoor het leek alsof ik in het buitenland zat.
Gewoon met je andere pols spelen toch boy.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn, wilde ik vanavond verder gaan met The Phantom Pain, maar helaas denkt mijn linkerpols daar nu anders over (reumatoïde artritis)
Uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah ja vanaf een VPN nog wel vanwege de handel zeker
Volgens mij een jaar of 2/3. Account is nu wel offline gehaald zie ik, ik zie het de komende dagen wel en als ie niet komt. tja jammer. Eerste keer dat ik dit heb in 9 jaar marktplaats dus opzich wel netjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe lang was het account actief op marktplaats? Daar kijk ik ook altijd naar.
Ik ga er ook vanuit dat ie deze week gewoon op de mat ligt.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm balen, maar marktplaats kan soms ook te beschermend zijnHeb ook eens gehad dat een verkoper bericht kreeg van marktplaats dat ik niet te vertrouwen was
maar dat was omdat ik vanaf een VPN verbinding zat te mailen, waardoor het leek alsof ik in het buitenland zat.
ha, rukarmpje!quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn, wilde ik vanavond verder gaan met The Phantom Pain, maar helaas denkt mijn linkerpols daar nu anders over (reumatoïde artritis)
heb jij ps now al geprobeerd?quote:
quote:
Kaukasiërquote:
een rechtshandige zou zijn telefoon dan ook rechts vasthoudenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik ben gelukkig rechtshandig en ik heb altijd last van mijn linkerpols/hand/vingers, dus dat scheelt weer![]()
Maar goed, ik kan momenteel met die hand niets eens mijn telefoon vasthouden om maar een voorbeeld te noemen, laat staan fanatiek gamen.
okquote:
Situations al geprobeerd of terrorist hunt in je eentje?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:08 schreef Jiang153 het volgende:
Wauw die rainbow six trophy van dat je iemand moet killen met zo'n breach charge![]()
Steeds dan down ik iemand om hem vervolgens te pakken met zo'n charge wordt die steeds afgeknald door een kut teammaat omdat die mijn kill steelt
Kan je alleen halen bij MPquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Situations al geprobeerd of terrorist hunt in je eentje?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Ik heb geen code gekregen, de beta staat ineens in de store voor mij omdat ik wsl de pre-order geplaats heb (die ik ook weer ga cancellen.) Denk dus niet dat het met code's werkt dit keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand een beta code voor me van the division?
bedankt voor de reminder, ik ga gelijk eens mijn mail in duikenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar heb jij een pre-order staan?quote:
Iemand die mij van advies kan voorzien?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:01 schreef nickhguitar het volgende:
Boys! Ik zoek voor de ps4 nog een cod spel. Welke in de reeks is voor de ps4 tot nu toe de mooiste? Ik zoek gewoon een cod waar de multiplayer goed in elkaar zit. Hoeft niet per se de nieuwste te zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Via deze site vanmorgen nog een key weten te bemachtigen: http://www.xgn.nl/the-division-beta-codesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn pm/dm staat ook open voor een bèta code voor The Division.
Helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:28 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Via deze site vanmorgen nog een key weten te bemachtigen: http://www.xgn.nl/the-division-beta-codes
Edit: Niet meer beschikbaar volgens iemand in het The Division topic.
Black Ops 3 is veruit de beste. Advanced Warfare is ook niet slecht ofzo, maar BO3 is voor MP het leukstquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iemand die mij van advies kan voorzien?
Black Ops 3quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iemand die mij van advies kan voorzien?
Advanced Warfare nooit gespeeld. De Beta van BO3 was wel tof. Dat is alles wat ik je kan vertellen, g.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
Black Ops 3 is veruit de beste. Advanced Warfare is ook niet slecht ofzo, maar BO3 is voor MP het leukst
En bij thermite?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan je alleen halen bij MP
Heb altijd dit:
- Down iemand maar dan kan ik weer nergens breach plaatsen
- Down iemand maar wordt zelf meteen gekilled
- Down iemand maar teammaat jat m'n kill
Als ik iemand niet eerst down, maar gewoon rechtstreeks naast een deur opblaas gaat diegene niet eens dood maar down
Damage van die breach is gewoon shit.
Telt niet moet perse breach zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
En bij thermite?
Nu zou het jou niet lukken om mij ooit te killen met een breach.Alleen stumpers gaan achter een onbeveiligde gebarricadeerde deur staan en ik speel al helemaal niet met 1 armor operators.
Probeer een keer (maar niet hysterisch iedere keer proberen) als je een goede gelegenheid hebt om een fuze te plaatsen (of granaat te gooien) in de ene hoek en de breach aan de andere kant.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Telt niet moet perse breach zijn.
En ja daarom moet ik ze eerst altijd downen, want niemand gaat bij een muur staan.
Maar strontvervelend als ik nergens dan die breach kan plaatsen
bo-bo-bo-booool punt comquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waar heb jij een pre-order staan?
Al gedownloadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:40 schreef Droopie het volgende:
Hi there, The keys will be distributed leading up to the beta going live. [G]
48 uur van te voren kan je ps4 beta downloaden,zou morgen dus moeten zijn
Volgens mij moet je alle trophies halen om hem te 100%-en.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef chibibo het volgende:
Ja hoi. Ben sinds kort ook toegetreden tot het PS4-kamp. Heb tot nu toe alleen nog MGS5 gespeeld, de afgelopen twee maanden. Wilde eigenlijk de 100% halen (d.w.z. alle missies en side-ops, niet alle trophies), maar ik ben bang dat The Witness roet in het eten gaat gooien. Bovendien moet de Uncharted-collectie ook nog uitgespeeld worden, voordat deel 4 in de winkel ligt.
Hallo Chibibo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef chibibo het volgende:
Ja hoi. Ben sinds kort ook toegetreden tot het PS4-kamp. Heb tot nu toe alleen nog MGS5 gespeeld, de afgelopen twee maanden. Wilde eigenlijk de 100% halen (d.w.z. alle missies en side-ops, niet alle trophies), maar ik ben bang dat The Witness roet in het eten gaat gooien. Bovendien moet de Uncharted-collectie ook nog uitgespeeld worden, voordat deel 4 in de winkel ligt.
Tja, op de Wii U is niet meer zo veel te beleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel Nintendo-gamers met een PS4 tegenwoordig.
Zo een hekel aan als dat gebeurdquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Cikx het volgende:
Steeds weer last van motion sickness bij het spelen van The Witness. Normaal nooit zo'n last van, maar nu is het toch wel vrij extreem. Er zijn verder ook geen opties om camera-instelligen aan te passen zo ver ik weet. Zie dat meer mensen op NeoGAF en Reddit er last van hebben dus hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden.
Tja, als de reviewer toevallig net niet gek is op puzzels, of het teveel puzzels van hetzelfde soort zijn, waarbij je dus weinig variatie aan gameplay hebt, dan zal dat voor sommigen gewoon een minpuntje zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:50 schreef Tijn het volgende:
Trouwens, die review op PSU (die 'm een 6,5 geeft) is best grappig. Hij klaag dat er teveel puzzels zijn en dat de game alleen maar gaat om puzzels oplossen. Dat is het hele punt van de game
Alsof je een shooter afkraakt omdat je alleen maar aan het schieten bent
Ik had dat bij Ether One. Echt nooit last van gehad maar die game kon ik gewoon niet door spelen, werd er echt ziek van na 10 minuten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Cikx het volgende:
Steeds weer last van motion sickness bij het spelen van The Witness. Normaal nooit zo'n last van, maar nu is het toch wel vrij extreem. Er zijn verder ook geen opties om camera-instelligen aan te passen zo ver ik weet. Zie dat meer mensen op NeoGAF en Reddit er last van hebben dus hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden.
Ilomilo 😍😍quote:Op woensdag 27 januari 2016 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als de reviewer toevallig net niet gek is op puzzels, of het teveel puzzels van hetzelfde soort zijn, waarbij je dus weinig variatie aan gameplay hebt, dan zal dat voor sommigen gewoon een minpuntje zijn.
Ik vind puzzels soms wel leuk, zoals nu in Arkham Knight die Riddler-challenges enzo, maar The Witness spreekt me eerlijk gezegd niet zo aan, omdat het me qua gameplay gewoon vrij snel saai lijkt worden.
ilomilo op 360 is trouwens mijn favo puzzle-game. Jammer dat die verder redelijk onbekend en dus onbemind is gebleven. 1 van mijn favoriete games ooit.
Die combi heb ik ook , ik had vooral die wii gekocht om met vrienden op de bank te gamen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook een WiiU en de PS4 in huis, perfecte console-combi.
PS4 voor het serieuzere werk, WiiU als ultieme party-console met vrienden.
dat is wel jammer ja, als je een gast niet kan pijpenquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister Beyond gekocht, wat een pareltje is het toch! Alleen jammer dat ik hem al ooit heb uitgespeeld, maar goed.
Alleen jammer dat je keuzes niet echt invloed hebben op het algemene verhaal, alleen op de scene zelf waar die afspeelt. Zo wilde een gast dat ik hem ging pijpen en ik klikte niks in, er kwam volgens mij ook geen quicktime event en toen gooide die mij weg en liep die weg. Zulke dingen konden echt wel beter imo.
Ik heb het nog maar een uurtje gespeeld, maar ik heb het idee dat er nog wel wat plottwists en andere mindfucks in de game zitten. Het is vast niet 100 uur lijnpuzzeltjes oplossen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als de reviewer toevallig net niet gek is op puzzels, of het teveel puzzels van hetzelfde soort zijn, waarbij je dus weinig variatie aan gameplay hebt, dan zal dat voor sommigen gewoon een minpuntje zijn.
Is een gesloten beta, dus je hebt een key nodig. Die key moet je vervolgens in de Playstation Store invullen bij Redeem Codes, dan kun je hem downloaden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef Jimbo het volgende:
kan hem hier niet downloaden, waar ligt dat aan?
iemand een directe link ofzo ?
Als je erbij zat dan had je een code gekregen via de mail, en die had je op The Division site moeten invullen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:06 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand zn beta key al van de bol.com preorder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Ha zit je er weer niet bijquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:06 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand zn beta key al van de bol.com preorder?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef Jimbo het volgende:
kan hem hier niet downloaden, waar ligt dat aan?
iemand een directe link ofzo ?
Slimquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het enige dat je hoeft te doen om hem te spelen is de game pre-orderen in de store, de beta installeren en de pre-order weer cancellen.
Nee ik bedoel een quick time met wel of nit doorgaan, je hebt er geen keuze inquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat is wel jammer ja, als je een gast niet kan pijpen
Maar je baalt er dus van dat je een gast niet kan pijpen dmv QTE's? Als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een quick time met wel of nit doorgaan, je hebt er geen keuze in
Ach alleen al voor Smash en Mario Kart zou ik dat ding halen, zoveel uur hebben we echt in geen enkel ander spel zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Die combi heb ik ook , ik had vooral die wii gekocht om met vrienden op de bank te gamen.
Maar het aantal games die je tegenwoordig nog met 4 man kan spelen en ook tof zijn vallen echt heel erg tegen.
True.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach alleen al voor Smash en Mario Kart zou ik dat ding halen, zoveel uur hebben we echt in geen enkel ander spel zitten.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Als je erbij zat dan had je een code gekregen via de mail, en die had je op The Division site moeten invullen.
Hier had je gisteren dan weer een mailtje over ontvangen dat je hem alvast kon downloaden.Het was tich gegarandeerd beta acces bij een pre oder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het maar weten over een paar dagen/weken wanneer je de game uit hebt gespeeld, of het interessant blijft of niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het nog maar een uurtje gespeeld, maar ik heb het idee dat er nog wel wat plottwists en andere mindfucks in de game zitten. Het is vast niet 100 uur lijnpuzzeltjes oplossen.
Zal ik doen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het maar weten over een paar dagen/weken wanneer je de game uit hebt gespeeld, of het interessant blijft of niet.
Hah serieus? Hoe cancel je een pre-order in de Store?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het enige dat je hoeft te doen om hem te spelen is de game pre-orderen in de store, de beta installeren en de pre-order weer cancellen.
Score!quote:
Ik heb net via de PC in de Store 'vooruitbesteld', niks betaald en download nu de Beta.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Friday12 het volgende:
Trouwens als je met paypal een pre order doet moet je dan meteen betalen of werkt het zoals met een CC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij je transactieoverzicht op de desbetreffende transactie klikken en dan op 'cancel' drukken. Werkt alleen in Europese landen dankzij de EU wetgeving, in andere landen wordt er gelijk geld vanaf geschreven. Vandaar dat alle yanks nu Europese psn accounts aan het maken zijn om de beta te kunnen spelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah serieus? Hoe cancel je een pre-order in de Store?
[..]
Aight en kan dat gelijk of moet dat pas na de Beta?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij je transactieoverzicht op de desbetreffende transactie klikken en dan op 'cancel' drukken. Werkt alleen in Europese landen dankzij de EU wetgeving, in andere landen wordt er gelijk geld vanaf geschreven. Vandaar dat alle yanks nu Europese psn accounts aan het maken zijn om de beta te kunnen spelen
Neuh, Helldivers had ik day 1... zit nu een uurtje of 100 in dus dat is het geld wel waard geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog geen mensen die boos zijn dat ze de PS+ games net gekocht hebben?
En zelfs nog geen mensen die lopen te klagen over kutindies of dat die 50 40 Euro per jaar weggegooid geld is?
Ik wacht voor de zekerheid altijd ff tot na de beta maar volgens mij kan het gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Aight en kan dat gelijk of moet dat pas na de Beta?
Ja same, geld schrijven ze begin maart pas af dus hebben nog even.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wacht voor de zekerheid altijd ff tot na de beta maar volgens mij kan het gelijk.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb net via de PC in de Store 'vooruitbesteld', niks betaald en download nu de Beta.Met paypal dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niks. Heb niks gekoppeld aan PSN. Betaal altijd met iDeal op de PS4 en heb dit via de PC gedaan. Je moet het knopje onder 'Voeg betaaloptie toe' doen. Dan schrijven ze het geld van je portemonnee af ergens in maart maar voordat ze dat doen gewoon de pre-order cancellen.quote:
oeh blij dat helldivers er bij zit, die wou ik vorige week nog kopenquote:
klantenservice zegt morgen...quote:
Zou ik ook doen. Kutgame.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klantenservice zegt morgen...
hoe dan ook annuleer ik m wel
Ik heb mij er bij neergelegdquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog geen mensen die boos zijn dat ze de PS+ games net gekocht hebben?
En zelfs nog geen mensen die lopen te klagen over kutindies of dat die 50 40 Euro per jaar weggegooid geld is?
Zo moet je het ook zien eigenlijk. Meeste PS+ games speel ik ook niet, en als er dan een keer een leuke game bij zit dan is dat een leuk extraatje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mij er bij neergelegd
PS+ is dan ook voor de multiplayer, ik download niet de gratis games (op Isaac na dan, die was wel dope)
Geen idee, maar daar kijk ik héél erg naar uitquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef Che_ het volgende:
Is het al bekend wanneer ghost recon wildlands uitkomt?
Ik download ook lang niet alles, maar voeg ze wel toe aan de library. Mocht ik ooit willen spelen...quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mij er bij neergelegd
PS+ is dan ook voor de multiplayer, ik download niet de gratis games (op Isaac na dan, die was wel dope)
Jij hebt een telefoon met een Core i3-4150 3.5GHz processor, een GeForce GTX 650 1GB grafische kaart, 4gig RAM en een 64 bits OS?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanna play mobile games on your ps4?
Get plus !
Alsof je dat nodig hebt voor de games die ze de laatste maanden uitspugen .quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij hebt een telefoon met een Core i3-4150 3.5GHz processor, een GeForce GTX 650 1GB grafische kaart, 4gig RAM en een 64 bits OS?
Helldivers is inderdaad een fantastische game die hoog aangeschreven is. 8+ op metacritic en 90% op steam. Geweldige game om co-op te spelen, alleen hij is wel pittig. Te moeilijk voor de gemiddelde fokker wsl.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Nou stond helldivers wel hoog aangeschreven. Maar moet volgens mij voor optimale fun samen met mensen worden gespeeld.
Laat ik nou niet veel vrienden hebben die dit soort spellen spelen: (maar eerder fifa, destiny, CoD), dat is weer het extreem tegenovergestelde van indies.
Nou, ik heb voor het gemak even de systeemeisen voor de PC voor Helldivers opgezocht, dus ja. Dat heb je inderdaad nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof je dat nodig hebt voor de games die ze de laatste maanden uitspugen .
Niet nodig voor die indies die er nu getoond worden, dan kan mijn Exynos cputje prima aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij hebt een telefoon met een Core i3-4150 3.5GHz processor, een GeForce GTX 650 1GB grafische kaart, 4gig RAM en een 64 bits OS?
Zie systeemeisen Helldivers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Niet nodig voor die indies die er nu getoond worden, dan kan mijn Exynos cputje prima aan.
is leuk, maar hij kan ook op een ps3 draaien, je schakelt de lighting en shadows wat terug en voila klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zie systeemeisen Helldivers.
Hij draait op de ps3 niet op de kwaliteit waarmee hij op de ps4 draait, dat is minimaal dit:quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is leuk, maar hij kan ook op een ps3 draaien, je schakelt de lighting en shadows wat terug en voila klaar.
dan is het ook geen enkel probleem om het op een telefoon aan de praat te krijgen.
Dat zeg ik toch niet ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij draait op de ps3 niet op de kwaliteit waarmee hij op de ps4 draait, dat is minimaal dit:
Systeemeisen
MINIMUM:
Besturingssysteem: Windows Vista / Windows 7
Processor: 2.4GHz Dual Core
Geheugen: 4 GB RAM
Grafische kaart: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 / ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Versie 10
Opslagruimte: 7 GB beschikbare ruimte
en dat gaat je niet lukken op een telefoon. Never nooit niet.
Tuurlijk. Als je alleen het geluid houdt dan kan je hem ook op je 3310 draaien.. Waar het om gaat is de bewering dat de ps4 ps+ games ook op je mobiel te spelen zijn, iets wat simpelweg onzin is als je kijkt naar de minimale systeemeisen voor de pc. Dan kan je hoog of laag springen en komen met argumenten 'dat als je driekwart van alle shit uit zet' het wel lukt maar dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet ?
Maar je kan hem prima op een telefoon draaien als je de lighting en shadows wat terug draait.
en als de graphics zo belangrijk voor je zijn, dan kan je beter op de pc spelen, want die draait hem hoger als je ps4tje.
Heavy rain word je niet aan je handje vastgehoudenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar je baalt er dus van dat je een gast niet kan pijpen dmv QTE's? Als ik het goed begrijp.
In heavy rain kan je ook niet pijpen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heavy rain word je niet aan je handje vastgehouden
Daar kom je nu achterquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef RickoKun het volgende:
Maar jongOns.
Ik moet wel zeggen..
Ik was een beetje in de war en dacht helldivers al te kunnen downloaden. Terwijl ik nu net zag dat Grim Fandango deze maand te downloaden is
Deze twee maand zijn dus wel goed, imho.
PC specs zijn altijd hoger als de console specs , dat kan je niet 1 op 1 vergelijken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je alleen het geluid houdt dan kan je hem ook op je 3310 draaien.. Waar het om gaat is de bewering dat de ps4 ps+ games ook op je mobiel te spelen zijn, iets wat simpelweg onzin is als je kijkt naar de minimale systeemeisen voor de pc. Dan kan je hoog of laag springen en komen met argumenten 'dat als je driekwart van alle shit uit zet' het wel lukt maar dat slaat nergens op.
Tuurlijk niet, op dat hypefilmpje (duidelijk een opvuller bij ubisoft persconferentie) na totaal geen informatie, dus dat wordt wss wel 2017 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef Che_ het volgende:
Is het al bekend wanneer ghost recon wildlands uitkomt?
Dan kan je volgens ouwe Destiny en MGSV ook spelen op je mobiel... die draaien immers ook op de ps3. Heb je gezien hoeveel er gebeurt in dat scherm op 60fps... en dat met 4 man co-op, dat ga je nooit fatsoenlijk trekken op je telefoon. Ik denk dat je de capaciteit van je mobieltje erg overschat en de game erg onderschat. En het is hoger dan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
PC specs zijn altijd hoger als de console specs , dat kan je niet 1 op 1 vergelijken.
een pc moet veels te veel buiten het spel om nog draaiende houden.
als ik naar helldivers kijk qua graphics is het ook helemaal niet zo fantastisch en de moderne telefoons zijn al sneller als een ps3 ( high end )
dus zo moeilijk is het echt niet/
Rot op met je matige AAA troep.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze eens een recente remake in de plus doen.
Deadpool was nu een perfecte keus geweest .
jij bent een kut gamequote:
Dat moet het zijn games die je niet wil kopen maar die je toch gaat spelen als je ze gratis krijgt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Rot op met je matige AAA troep.
Kom wel december 2016 tegenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, op dat hypefilmpje (duidelijk een opvuller bij ubisoft persconferentie) na totaal geen informatie, dus dat wordt wss wel 2017 ofzo.
Ja die zijn er dus niet voor mij. Games die ik wil spelen koop ik, games die ik niet wil spelen koop ik niet en speel ik niet ook al is het gratis. Liever iedere maand verse indies waar ik toch wel geld aan uit had gegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat moet het zijn games die je niet wil kopen maar die je toch gaat spelen als je ze gratis krijgt.
WatchDogs of Far Cry 4 was ook leuk geweest op die manier.
Doen ze Far Cry voor de ps3
quote:
sowieso deadpool in febquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze eens een recente remake in de plus doen.
Deadpool was nu een perfecte keus geweest .
Naruto de beste jongequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik ben geen 12 meer....
(zegt de jongen die niet kan wachten om samen met zn chick aan lego avengers II te beginnen)
Daarom dat zou echt een slimme zet zijn.quote:
meh animemeukquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naruto de beste jonge
[ afbeelding ]
Tevens heb nog nooit een lego game gespeeld, maar Avengers is altijd wel fun.
Je hebt een SAO PS4 game, maar die is zo slecht dat zelfs Yi-Long hem niet gaat kopen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh animemeuk
enige wat me tof lijkt is een game zoals de game in swordart online... my apart met die anime style
das ook geen vr wereldquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt een SAO PS4 game, maar die is zo slecht dat zelfs Yi-Long hem niet gaat kopen.
Neem volgende week zaterdag mee dan. Kunnen we 4player co-op'enquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Helldivers is waarschijnlijk niet te pruimen als ik het met mn vriendin ga proberen?
Met mn ps4 in da bus?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem volgende week zaterdag mee dan. Kunnen we 4player co-op'en
Wil die game nog altijd graag schpiel'n.
quote:
Je vergeet die ginger, MMarsuquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gast is nog een grotere azijnpisser dan yi-long en roy bij elkaar
Ik ben vrij positief meestal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gast is nog een grotere azijnpisser dan yi-long en roy bij elkaar
Was jij niet van de japanse stemmen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben vrij positief meestal.
PS3 games voor komende maand in de PS+ ook prima: GRID Motorsport, en Persona Arena.
Nee. De originele stemmen. Hoe is dat 'azijnpissen', als ik in 2016 gewoon verlang dat de originele stemmen erbij geleverd worden...!?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was jij niet van de japanse stemmen?
Diep in de zee is zooooveel beter in het Nederlands dan in het Engels.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee. De originele stemmen. Hoe is dat 'azijnpissen', als ik in 2016 gewoon verlang dat de originele stemmen erbij geleverd worden...!?
Waarom zou ik het normaal moeten vinden dat de stemmen die ik wil hebben (de orginele stemmen) eruit gesloopt worden om vervangen te worden door stemmen waar ik helemaal geen enkele interesse in heb? (een dub).
Jij wil je Disney tekenfilms toch ook liever gewoon in het Engels ipv het Nederlands?
Ik hoop dat ze speciaal voor Roy alleen de Nederlandse stemmen erin hebben gegooid...quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:10 schreef Drankster het volgende:
Ratchet & Clank nu te pre-orderen via de Store. ¤34,99 is dus de definitieve prijs.
Doe dan duits... Lekker ruigquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze speciaal voor Roy alleen de Nederlandse stemmen erin hebben gegooid...
quote:
game is net uit. Activision is niet gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom dat zou echt een slimme zet zijn.
Vind hem wel tof.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kut, helldivers heb ik alvind m ook niet zo leuk eigenlijk.
Gewoon uit principe kan ik de oude disney films niet in het engels kijken omdat nostalgie. Net als de leeuwenkoning, ik krijg er kromme tenen van als ik ' the lion king ' hoor en ook nog engelse stemmen erbij.. Brrquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee. De originele stemmen. Hoe is dat 'azijnpissen', als ik in 2016 gewoon verlang dat de originele stemmen erbij geleverd worden...!?
Waarom zou ik het normaal moeten vinden dat de stemmen die ik wil hebben (de orginele stemmen) eruit gesloopt worden om vervangen te worden door stemmen waar ik helemaal geen enkele interesse in heb? (een dub).
Jij wil je Disney tekenfilms toch ook liever gewoon in het Engels ipv het Nederlands?
Ik weet nog dat ik zelfs als kind gewoon de Engelse versie wilde zien in de bios, en thuis ook altijd alleen de Engelse versie keek van cartoons, ipv nagesynchroniseerde NLse zooi. Er waren natuurlijk uitzonderingen, zoals Tovenaar van Oz en Alfred J Kwak, die alleen in het Nederlands te zien waren in NL, maar tekenfilms als MASK en whatever, die ook op Skychannel enzo kwamen, die keek ik alleen in het Engels.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Gewoon uit principe kan ik de oude disney films niet in het engels kijken omdat nostalgie. Net als de leeuwenkoning, ik krijg er kromme tenen van als ik ' the lion king ' hoor en ook nog engelse stemmen erbij.. Brr
No shit, Alfred J Kwak is ook gewoon nederlands, engels is de dubquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zelfs als kind gewoon de Engelse versie wilde zien in de bios, en thuis ook altijd alleen de Engelse versie keek van cartoons, ipv nagesynchroniseerde NLse zooi. Er waren natuurlijk uitzonderingen, zoals Tovenaar van Oz en Alfred J Kwak, die alleen in het Nederlands te zien waren in NL, maar tekenfilms als MASK en whatever, die ook op Skychannel enzo kwamen, die keek ik alleen in het Engels.
Nou, de tekenfilm is eigenlijk half Japans Half Nederlands, in Japan heet het Chiisana Ahiru no Ōkina Ai no Monogatari: Ahiru no Kwak en de tekenfilm is tweetalig uitgekomen, in het Nederlands en Japans. Een van de 3 regisseurs is ook Hiroshi Saitô, een Japanner. Nojoke.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No shit, Alfred J Kwak is ook gewoon nederlands, engels is de dub
Dat weet ik, maar het karakter is verzonnen door Herman van Veen en dus Nederlands. Dat het vervolgens gemaakt is met Japanners mag als je de domme filosofie van Yi-Long volgt niet uitmaken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou, de tekenfilm is eigenlijk half Japans Half Nederlands, in Japan heet het Chiisana Ahiru no Ōkina Ai no Monogatari: Ahiru no Kwak en de tekenfilm is tweetalig uitgekomen, in het Nederlands en Japans. Een van de 3 regisseurs is ook Hiroshi Saitô, een Japanner. Nojoke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |