Klacht moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:17 schreef yvonne het volgende:
Tsja, da;s mooi k*t, fijne gozer, houdt van goede muziek () humor, rust en goed met de users om kunnen gaan en met ons natuurlijk.
Erg jammer dat je vertrekt, maar een drukker geworden leven en een drukker FA-schap wordt een lastige combinatie.
We gaan op zoek naar een vervanger.
Ph, hartstikke bedankt voor alles, gewoon alles!
Ik geef je 0% kans.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer. Waar kan ik m'n sollicititatie indienen?
Remqo niet, want die is er nooitquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:56 schreef Aethereal het volgende:
Wie moet nou al die topics naar ONZ verplaatsen?
Helaas geen permquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:56 schreef Toto69 het volgende:
Hmm, jammer. Wel eens een bannetje door hem opgelopen (terecht) maar volgens mij oprecht een goede kerel. Hoop je nog wel in het zwart te zien Phark!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pharkus het volgende:
Bedankt voor alles, je was echt de allerbeste.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Pharkus het volgende:
Thanks voor alles trouwens, ik blijf in het zwart gewoon nog lekker zoals Chai ook al zegt lekker door posten. Voornamelijk in KLB.
O?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
Bij Pharkus dacht altijd iedereen 'niet de FA-rechten maar de man'.
Ik heb net staan dweilen hier.quote:
Jij bent echt de leukste thuis schijnbaarquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Tering, één van de weinige relaxte FA's, waarom stopt pannenkoek bakkebaard niet
Lolquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Tering, één van de weinige relaxte FA's, waarom stopt pannenkoek bakkebaard niet
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef Bapple het volgende:
Ah jammer. Pharkus kon nog wel tegen een grappie.
Alleen de dood kan Opa B. stoppen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Tuurlijk zovty, daar heb ik nu veel meer tijd voor over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:50 schreef zovty het volgende:
Dat is wel een terechte klacht ja.
Uitstekende FA, goeie mod, en vooral een toffe user.
Bedankt voor al je inzet jongen. Wel user blijven he.
1 note en 1 ban en me nog niet kennen sniff na alles wat we meegemaakt hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:01 schreef Enchanter het volgende:
Nooit van gehoord , zal wel een kutuser/mod zijn
krijgen die überhaupt betaald danquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:12 schreef john-hert het volgende:
Krijgt de FA in kwestie nog een reeële ontslagvergoeding mee?
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
krijgen die überhaupt betaald dan
Oh was jij datquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
1 note en 1 ban en me nog niet kennen sniff na alles wat we meegemaakt hebben.
dit?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie is Mark (zijn vervanger) trouwens?
Kan je zo ook wel vertellen dat het jantjevertonghen isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]Ik zou nog een kloonscan kunnen doen, maar eigenlijk geef ik geen neuk
ik zou hem nog ffe een ban aansmeren als afscheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]Ik zou nog een kloonscan kunnen doen, maar eigenlijk geef ik geen neuk
Die rechten heb ik nog. Als het inderdaad jantje is dan heeft hij al issues genoeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou hem nog ffe een ban aansmeren als afscheid
Woj verkracht wordn door een vlieg?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:44 schreef watsawie het volgende:
[..]
Oh nee jij was die koning van probleemwijken.
Hahahaha dan typte ik een opmerking uit die serie, en antwoordde jij binnen paar seconde wat de zin erna was in die serie.
Hee boertje, zal ik jou es even lekker verkrachtn?
Ze heeft wel BLO gehad maar zo gek is ze niet, het wetboek kent zij ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:43 schreef watsawie het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik gisteravond je zusje volgespoten in dr neus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |