Echte Tilburgse humor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, Piet is weer binnen en dát merk je.
Hoezo? Heb je interesse?quote:
Begint het te lekken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
Wat grappig weer hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Stille Trillie op de markt brengen. Piet, handel!
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.quote:
Je bent serieus een naar ventjequote:
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?quote:
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.Wie niet beter weet, lacht om zijn eigen scheet hè.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikel
Dat vroeg ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.
Latersquote:
Je begint net op gang te komen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
niet hier iigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begint net op gang te komen?
Jij kent mij te goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht had dat Fann het al opgegoogled zou hebben
Nee, vertel eens waarom je dat ding niet trekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
Topic is stil gevallen? ik had hier nog niet teruggelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |