Ik ga gelijk je pohi afspeuren!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paxcon.Ik heb een nieuwe foto van mijn kat gepost.
WAARquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paxcon.Ik heb een nieuwe foto van mijn kat gepost.
Ik vind dit een weinig spontane foto. Liever een actiefoto.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je een handje helpen.
KLB / Neem nooit een geit.
Je moet niet alles in één keer willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een weinig spontane foto. Liever een actiefoto.
Daar heb je gelijk in. Soms moet een mens zijn verwachtingen afzwakken naar een lager niveau.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet alles in één keer willen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene en Stinho doen weer een toneelstukje.
Meest overrated band ooit.quote:
Overduidelijk een schreeuw om aandacht, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat dit al een toneelstukje is terwijl we op een oprecht niveau zitten.
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk een schreeuw om aandacht, ja.
Terwijl je in de 30 bentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De luxe van het enige nog thuiswonende kind.
Weer zo hypocrietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.
Medelijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.
Nouja het is triest dat de beste man is overleden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch soms onnodig zuur over muziek.
Grappig dat dit soort uitspraken in Amerika iemand tot serieuze presidentskandidaat maken.quote:
Ook in ons land doet een mafkees met raar haar het helaas goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat dit soort uitspraken in Amerika iemand tot serieuze presidentskandidaat maken.
In een normaal land zou je zo'n sneue vent niet serieus nemen.
Vast wel, hij zit eronderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Douwe Bob nou een tatoeage achter zijn oor?
Omhooggevallen tokkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, die John van Zweden zit vanavond bij Jinek.
Moet hij staan dan? xDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, die John van Zweden zit vanavond bij Jinek.
Dit doet hij wel goed.quote:
Doet me denken aan de clip van Total Eclipse Of The Heart van Bonnie Tylerquote:
Nee, "de moeder van alle metrolijnen".quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Zei die nou je moeder heeft een metrolijn?
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Jazzmuzikanten zijn meestal autisten. Iedereen speelt zijn eigen stuk en het zou mooi mee genomen zijn als er enige vorm van samenhang te bespeuren zou zijn.
Oh. My. God.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Jazzmuzikanten zijn meestal autisten. Iedereen speelt zijn eigen stuk en het zou mooi mee genomen zijn als er enige vorm van samenhang te bespeuren zou zijn.
Autisten houden toch juist van structuur?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Ga weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
René komt echt niet op dit forum om alleen mensen aan te vallen
Said no on ever.
Vooruitquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als troost, ik had de eerste zin al getypt, toen ging ik je post lezen en toen voegde ik de 2e zin pas toe.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
racistquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:02 schreef jcdragon het volgende:
Heeft die vrouw achter Matthijs dezelfde blouse als Sylvana?
Hoi Herman.quote:
Als Maxim Hartman tafelheer wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Die tafelheer/dame moeten verplicht enthousiast zijn als Matthijs de gasten benoemd, wanneer zegt nou eindelijk eentje dat het hem geen reet boeit
*vindtquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef SpaceOddity het volgende:
Ach Sylvana vind dat er teveel blanke doden in het nieuws zijn.
met der zwarte pieten-schminkquote:
Uiteraard!quote:
Nou ja, dat viel wel mee. Hij pleit vooral voor meer onderzoek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:18 schreef danos het volgende:
Wel een ongelooflijke luchtfietserij van de neuroloog, kan mensen weer valse hoop geven mogelijk. Kennelijk ook gegrepen door het 'ik wil bij de dwdd' virus.
Ik kijk morgen naar de herhaling. Kan ik het doorspoelen.quote:
Lekker solidair Tongquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen naar de herhaling. Kan ik het doorspoelen.
Ik wel, maar ben het niet overal mee eens. Oh, hij heeft geen mening. Wat hoor ik dan de hele tijd?quote:
Werd even lekker op haar plaatsje gezet. Tweederangsburger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef NoCigar het volgende:
De vraag van Sylvana is: mag ik ook even iets zeggen op de nationale TV?
Vooral ook erg naïef. Sylvana is zelf het levende bewijs dat het type mensen dat ze denkt te kunnen overtuigen alleen maar feller blijven vasthouden aan hun eigen opvattingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef NoCigar het volgende:
De vraag van Sylvana is: mag ik ook even iets zeggen op de nationale TV?
Ha ha haquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Herman.
Ik heb een t-shirt voor je gemaakt FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
+100quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef DonDruiper het volgende:
"Die blanke politicus.." wat is zij een racist!
Blonde.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef DonDruiper het volgende:
"Die blanke politicus.." wat is zij een racist!
En bij dat onderscheid zijn de mensen die 'voor' vluchtelingen zijn in haar universum alleszins redelijke mensen en zij die 'tegen' zijn leggen allemaal varkenskoppen neer op potentiële AZC-locatiesquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef BlackLining het volgende:
Mooi he, hoe men het heeft over kortzichtige mensen die alles zwart-wit zouden zien. Om dan vervolgens onderscheid te maken tussen 'voor' en 'tegen' vluchtelingen zijn
Zij vind waarschijnlijk ook dat ze geen uitgesproken mening heeft, maar gewoon de zaken ziet zoals ze zijn. En andersdenkenden dienen overtuigd te worden van hun dwalingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Yuhina het volgende:
[..]
En bij dat onderscheid zijn de mensen die 'voor' vluchtelingen zijn in haar universum alleszins redelijke mensen en zij die 'tegen' zijn leggen allemaal varkenskoppen neer op potentiële AZC-locaties
quote:
Die heeft er echt verstand vanquote:
Eefje de Visser is muzikaal natuurlijk oneindig beter dan Roos.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef Vatta het volgende:
Wat is dit voor zweverige roosbeef shit
Welke Roos?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eefje de Visser is muzikaal natuurlijk oneindig beter dan Roos.
Daar hoor je ook nooit meer iets van!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef Vatta het volgende:
Wat is dit voor zweverige roosbeef shit
Roos van Roosbeef.quote:
Dat bedoel ik... welke Roosquote:
Genotquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef Martinello het volgende:
Altijd lachen met de bijl
[ afbeelding ]
Wel eens een interview met haar gezien. Lag op de grond van het leedvermaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer iets van!
Heb d'r ooit ontmoet voor werk en ze is nog autistischer dan Kees.
Vorig jaar nog een album uitgebracht (Kalf) met clubtour.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest sinds ze om 19:00 beginnen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef RipCity het volgende:
DWDD stopt ook steeds eerder? 19:51. 9minuten aan reclame te gaan?
Ja maar het journaal wacht!!!111quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef RipCity het volgende:
DWDD stopt ook steeds eerder? 19:51. 9minuten aan reclame te gaan?
DWDD was ook vroeger 50 minuten, op NPO3quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest sinds ze om 19:00 beginnen.
Zou goed kunnen, toen heb ik er niet op gelet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DWDD was ook vroeger 50 minuten, op NPO3
Laatst hier nog. Maar kan me je commentaar voorstellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erg triest inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Yuhina het volgende:
[..]
En bij dat onderscheid zijn de mensen die 'voor' vluchtelingen zijn in haar universum alleszins redelijke mensen en zij die 'tegen' zijn leggen allemaal varkenskoppen neer op potentiële AZC-locaties
Haha, ik moest ook erg lachen om die Van Nieuwkerk - serieus kijkend, begripvol ja-knikkend - terwijl die vent zat te raaskallen dat we maar moeten begrijpen dat sommige vluchtelingen vrouwen onderdrukken, immers was het verkrachten van een vrouw binnen het huwelijk blijkbaar nog niet wettelijk verboden in Duitsland tot enkele decennia geleden. En ook geen enkele vraag die ook maar bij benadering kritisch is, tenenkrommendquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Even leek het erop dat de 809 aangerandde vrouwen niet voor niets aangerand waren, maar nee, ook dat is inmiddels weer vakkundig de kop ingedrukt en we gaan weer vrolijk verder de kop in het zand te steken. En wéér wordt iedereen die niet "Welkom in mijn land!" staat te brullen op het station weggezet als die tokkies met hun dode varkens.
Moet het dan écht tot een daadwerkelijk burgeroorlog gaan komen?
Dat gecombineerd met: hoe is het om arm te zijn, hoe is het om vluchteling te zijn, hoe is het om groen te zijn, hoe is het om moslim te zijn... Gewone nederlands kruipen een week in de huid van gewone nederlandersquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef DrDentz het volgende:
'Bekende Nederlanders rijden over gevaarlijke wegen', 'Bekende Nederlanders spelen voor dirigent', 'Bekende Nederlanders spelen Wie is de mol', wat een schitterend programma-aanbod van onze PO.
Ja je moet het benoemen maar honderd keer roepen "mijn huis is afgebrand" zorgt er niet voor dat je weer een nieuw huis hebt. Dan kun je beter zegen "kut dat het huis is afgebrand, we gaan proberen zo goed mogelijk een nieuwe te bouwen met de beschikbare middelen" Je kunt dat bedekken met de mantel der liefde noemen, ik vind dat iig constructiever dan alleen maar zere plekken benoemen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Erg triest inderdaad.
Na Charlie Hebdo had ik de hoop dat men over dat taboe van het benoemen van feiten eens zou doorbreken. Dat we eens gewoon de enorme problemen met migranten kunnen benoemen, want dat moet eerst gebeuren voordat je ze kunt aanpakken. Het mocht niet zo zijn.
Na de aanslagen in november was ik er eigenlijk van overtuigd dat het eindeljk zo ver was. Helaas, ook daarna werd alles weer met de inmiddels bekende mantel der liefde bedekt. De 130 mensen daar zijn weer voor niks gestorven.
Even leek het erop dat de 809 aangerandde vrouwen niet voor niets aangerand waren, maar nee, ook dat is inmiddels weer vakkundig de kop ingedrukt en we gaan weer vrolijk verder de kop in het zand te steken. En wéér wordt iedereen die niet "Welkom in mijn land!" staat te brullen op het station weggezet als die tokkies met hun dode varkens.
Moet het dan écht tot een daadwerkelijk burgeroorlog gaan komen?
Als je huis honderd keer afbrand dan moet je eens bij de brandweer, een elektricien en eventueel bij de politie navragen hoe dat toch steeds komt. Dan pak je het probleem aan, of dat nou brandstichting of kortsluiting is. Pas dan bouw je een nieuw huis en dan hopen we dat dat niet nog eens in de fik vliegt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja je moet het benoemen maar honderd keer roepen "mijn huis is afgebrand" zorgt er niet voor dat je weer een nieuw huis hebt. Dan kun je beter zegen "kut dat het huis is afgebrand, we gaan proberen zo goed mogelijk een nieuwe te bouwen met de beschikbare middelen" Je kunt dat bedekken met de mantel der liefde noemen, ik vind dat iig constructiever dan alleen maar zere plekken benoemen.
De grap is dat het huis 1 keer afbrandt maar de media dat 10000 keer meldt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je huis honderd keer afbrand dan moet je eens bij de brandweer, een elektricien en eventueel bij de politie navragen hoe dat toch steeds komt. Dan pak je het probleem aan, of dat nou brandstichting of kortsluiting is. Pas dan bouw je een nieuw huis en dan hopen we dat dat niet nog eens in de fik vliegt.
Gabber ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Houthakken heb ik als puber vrij veel gedaan, best leuk werk
semiquote:
De mensen in de zaalquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Altijd een raadsel naar wie of wat Pleij kijkt
Hij kan er wel naar veel meer tegelijk kijken dan wijquote:
Dat boek kent toch iedereen?quote:
nee, nooit gelezenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat boek kent toch iedereen?
Kennen wel, nooit gelezenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het trieste tegenwoordig. Alles moet snel en betekenisloos.quote:
De reden dat ik niet gezapt heb echter ben ik bang dat sevn na dit verhaal naar huis is gegaanquote:
Zo rappers. Wees niet bang.quote:
Hij haakte al af na 4 woorden volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:18 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
De reden dat ik niet gezapt heb echter ben ik bang dat sevn na dit verhaal naar huis is gegaan
DaDa of de 50ers ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
3andek floes, ik word 3ayek froes
Ik ben echt op shaaf, jij bent echt woeshoem
Dit is sevn
Hoe weet je dat ? Misschien slaat ie z'n vrouw wel. Verder zijn er veel geweldige artiesten in Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:20 schreef Sked het volgende:
Voor een Nederlandse artiest is Frank Boeijen best aardig
Fixedquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:20 schreef Sked het volgende:
Voor een Nijmeegse artiest is Frank Boeijen best aardig
De Nederlandse industrie was vroeger best oke, maar del aatste 10 jaar te weinig stand-outs en wat er de laatste jaren komt zijn vooral sell-outs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ? Misschien slaat ie z'n vrouw wel. Verder zijn er veel geweldige artiesten in Nederland.
'On-Nederlands goed.' slaat dan ook nergens op.
Begint de reclame voor het jubileumconcert van de Jostiband nu al ? Of zit Sylvana in het publiek ?quote:
Je denkt te commerciëel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Nederlandse industrie was vroeger best oke, maar del aatste 10 jaar te weinig stand-outs en wat er de laatste jaren komt zijn vooral sell-outs.
Beter dan die van Herman Brood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |