Ik ga gelijk je pohi afspeuren!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paxcon.Ik heb een nieuwe foto van mijn kat gepost.
WAARquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paxcon.Ik heb een nieuwe foto van mijn kat gepost.
Ik vind dit een weinig spontane foto. Liever een actiefoto.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je een handje helpen.
KLB / Neem nooit een geit.
Je moet niet alles in één keer willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een weinig spontane foto. Liever een actiefoto.
Daar heb je gelijk in. Soms moet een mens zijn verwachtingen afzwakken naar een lager niveau.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet alles in één keer willen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene en Stinho doen weer een toneelstukje.
Meest overrated band ooit.quote:
Overduidelijk een schreeuw om aandacht, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat dit al een toneelstukje is terwijl we op een oprecht niveau zitten.
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk een schreeuw om aandacht, ja.
Terwijl je in de 30 bentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De luxe van het enige nog thuiswonende kind.
Weer zo hypocrietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.
Medelijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ook aandacht gegeven.
Nouja het is triest dat de beste man is overleden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch soms onnodig zuur over muziek.
Grappig dat dit soort uitspraken in Amerika iemand tot serieuze presidentskandidaat maken.quote:
Ook in ons land doet een mafkees met raar haar het helaas goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat dit soort uitspraken in Amerika iemand tot serieuze presidentskandidaat maken.
In een normaal land zou je zo'n sneue vent niet serieus nemen.
Vast wel, hij zit eronderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Douwe Bob nou een tatoeage achter zijn oor?
Omhooggevallen tokkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, die John van Zweden zit vanavond bij Jinek.
Moet hij staan dan? xDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, die John van Zweden zit vanavond bij Jinek.
Dit doet hij wel goed.quote:
Doet me denken aan de clip van Total Eclipse Of The Heart van Bonnie Tylerquote:
Nee, "de moeder van alle metrolijnen".quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Zei die nou je moeder heeft een metrolijn?
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Jazzmuzikanten zijn meestal autisten. Iedereen speelt zijn eigen stuk en het zou mooi mee genomen zijn als er enige vorm van samenhang te bespeuren zou zijn.
Oh. My. God.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Jazzmuzikanten zijn meestal autisten. Iedereen speelt zijn eigen stuk en het zou mooi mee genomen zijn als er enige vorm van samenhang te bespeuren zou zijn.
Autisten houden toch juist van structuur?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Ga weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Vatta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |