Deels, ook op zaken als Ibn Ghaldoun.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook gebaseerd op je onderbuik neem ik aan?
Maar, nogmaals, in Nederland is de grootste groep aanraders afkomstig uit de Nederlandse antillen. Waarom zwijgt Geert Wilders daar over? Geert-stemmers houden toch niet van dingen verzwijgen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.
Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
Zijn er niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Compleet van de wereld als je serieus dit denkt.
Kom nou met cijfers hoeveel asielzoekers vrouwen hebben aangerand dit afgelopen jaar.
Nou inderdaad als we nieuwe mensen maar niet toelaten weten we zeker dat dit in Nederland niet kan gebeuren, aan al die andere aanrandingen en verkrachtingen hoeven we verder gelukkig niets te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.
Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
Dus, wat wordt het nou? Opsluiten of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Geert Wilders altijd een hard immigratiebeleid aangemoedigd zowel met betrekking tot Oost-Europeanen als Islamieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar, nogmaals, in Nederland is de grootste groep aanraders afkomstig uit de Nederlandse antillen. Waarom zwijgt Geert Wilders daar over? Geert-stemmers houden toch niet van dingen verzwijgen?
Klopt inderdaad het is maar net welke groep buitenlander op dat moment de meeste aandacht krijgt in de media en daar springt hij bovenop. Hij is de laatste tijd aardig stil over de oost-europeanen, zullen die mensen geen probleem meer zijn volgens hem?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Geert Wilders altijd een hard immigratiebeleid aangemoedigd. Of het om Oost-Europeanen of Islamieten zijn.
Als hier een massa-instroom aan Antillianen plaatsvond dan zouden er soortgelijke plannen op tafel moeten komen.
Politiek voeren is meer dan immigratie aanpakken. Dus alleen als de bevolkingsgroep onder asielzoekers zit, en er gaat iets fout, moet de politiek ingrijpen, en als de topscorers er eenmaal zijn hoeft er niks meer aan gedaan te worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Geert Wilders altijd een hard immigratiebeleid aangemoedigd zowel met betrekking tot Oost-Europeanen als Islamieten gaat.
Als hier een massa-instroom aan Antillianen plaatsvond dan zouden er soortgelijke plannen op tafel moeten komen.
Dus omdat het heel moeilijk is een concrete grens vast te stellen moeten we het helemaal maar niet over grenzen hebben? Of wat is je argument?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:48 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Dus, wat wordt het nou? Opsluiten of niet?
U mag antwoord geven op de vraag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dus omdat het heel moeilijk is een concrete grens vast te stellen moeten we het helemaal maar niet over grenzen hebben? Of wat is je argument?
Tegenhouden, ja. Iedereen is vrij te vertrekken. Dat noem ik geen opsluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U mag antwoord geven op de vraag.
Opsluiten, of niet?
Je mag antwoord geven op de vraag. Eerder zei je iets als 'dat het plan goed was, maar de bewoording wat minder.' Ik begrijp dat verschil niet zo goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dus omdat het heel moeilijk is een concrete grens vast te stellen moeten we het helemaal maar niet over grenzen hebben? Of wat is je argument?
Omdat moslims een veel groter deel uitmaken van onze samenleving.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar mensen met een grote zwarte piemel disproportioneel nog vaker! Waarom daar geen wetgeving tegen bedenken?
Je had op zijn minst de moeite kunnen nemen om nieuwsberichten van afgelopen jaar op te zoeken en te turven hoeveel asielzoekers zich daar aan bezondigd hebben. Of dit soort vragen stellen in dit topic: NWS / Wat wil je weten van een COA-medewerker?. Ik heb zelf net gegoogled naar zo'n onderzoek, ik hoop dat je zelf ook wat moeite steekt in wat research enzo, anders blijft dit een beetje loze discussie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zijn er niet.
Jij wacht liever af tot de problemen zich voordoen, althans dat risico wil je nemen, prima. Ik niet. Wachten we gewoon af tot shit hier ook losgaat. Spreken we elkaar dan weer.
Dus je bent het in deze niet eens met de GBL? Let wel, hij zegt: 'zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de azc’s'.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Tegenhouden, ja. Iedereen is vrij te vertrekken. Dat noem ik geen opsluiten.
Ik vind Wilders' bewoording van het plan om mannelijke asielzoekers tegen te houden onze samenleving te betreden tot het duidelijk is wie zij zijn, waar ze vandaan komen en recht hebben op onze vrijgevendheid slecht. Het plan vind ik zelf in de kern goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Je mag antwoord geven op de vraag. Eerder zei je iets als 'dat het plan goed was, maar de bewoording wat minder.' Ik begrijp dat verschil niet zo goed.
Nederlanders maken een nog veel groter deel uit van onze samenleving. In absolute zin zijn zij de veelplegers in zedenmisdrijven. Wat nu?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:57 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Omdat moslims een veel groter deel uitmaken van onze samenleving.
Wat is het nou, wees eens duidelijk manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik vind Wilders' bewoording van het plan om mannelijke asielzoekers tegen te houden onze samenleving te betreden tot het duidelijk is wie zij zijn, waar ze vandaan komen en recht hebben op onze vrijgevendheid slecht. Het plan vind ik zelf in de kern goed.
We sluiten ze niet op hoor. We houden ze alleen maar tegen om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is het nou, wees eens duidelijk man. Wilders is ook zo'n kei in onduidelijke brallerige statements maken.
Die berichten zijn nauwelijks bij te houden. Ik dacht er laatst nog over na om een Word-bestand bij te houden van alle berichten die ik over asielzoekers lees, maar dat zou al snel op een part-time baan uitkomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Je had op zijn minst de moeite kunnen nemen om nieuwsberichten van afgelopen jaar op te zoeken en te turven hoeveel asielzoekers zich daar aan bezondigd hebben. Of dit soort vragen stellen in dit topic: NWS / Wat wil je weten van een COA-medewerker?. Ik heb zelf net gegoogled naar zo'n onderzoek, ik hoop dat je zelf ook wat moeite steekt in wat research enzo, anders blijft dit een beetje loze discussie.
En ja, ik durf dat risico wel nemen hoor. Kom op he, je wil toch niet zo'n bange pussy zijn die allerlei irreëele schijnveiligheidsvergrotende maatregelen wil invoeren.
Dat is natuurlijk bij lange na niet genoeg voor iets wat op integratie lijkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Ik denk niet dat ze onze normen en waarden overnemen ik schreef dat we ze ermee kennis kunnen laten maken.
Ik ben heel duidelijk. Het plan is goed. De bewoording van het plan of het bekendmaken van het plan is ongelukkig, dan wel dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is het nou, wees eens duidelijk man. Wilders is ook zo'n kei in onduidelijke brallerige statements maken.
Dat is net zoals iets als naar een kaasboer gaan om erachter te komen waar kaas naar smaakt, inderdaad. Onverantwoord. In plaats van de lui die daar elke dag mee te maken hebben te vragen hoe het er aan toe gaat, kan je het beter in de krant lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:02 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je de informatie voor asielbeleid van een COA-medewerker nodig hebt ben je onverantwoord bezig.
Dat is je argumentatie om immigratie maar toe te laten? Of hoe moet ik dit lezen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederlanders maken een nog veel groter deel uit van onze samenleving. In absolute zin zijn zij de veelplegers in zedenmisdrijven. Wat nu?
Het had dus het beste in het geniep, zonder dat iemand er weet van had, tot uitvoering gebracht kunnen worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik ben heel duidelijk. Het plan is goed. De bewoording van het plan of het bekendmaken van het plan is ongelukkig, dan wel dom.
Het COA-topic is entertainment, niet een valide bron om informatie vandaan te halen. Net zoals dat je naar de slager gaat en vraagt hoe goed zijn vlees is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Dat is net zoals iets als naar een kaasboer gaan om erachter te komen waar kaas naar smaakt, inderdaad. Onverantwoord. In plaats van de lui die daar elke dag mee te maken hebben te vragen hoe het er aan toe gaat, kan je het beter in de krant lezen.
Denken dat coa medewerkers objectief en onpartijdig hun verhaal over aantallen en stigma's via de media à la fok doen is naïef. Voor het keuvelen over de dagelijkse gang van zaken is zo'n coa medewerker natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Dat is net zoals iets als naar een kaasboer gaan om erachter te komen waar kaas naar smaakt, inderdaad. Onverantwoord. In plaats van de lui die daar elke dag mee te maken hebben te vragen hoe het er aan toe gaat, kan je het beter in de krant lezen.
Lol, nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Het had dus het beste in het geniep, zonder dat iemand er weet van had, tot uitvoering gebracht kunnen worden?
Ja, zoiets als de censuur pogingen in Keulen en hier in Nederland. ook top bedacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Het had dus het beste in het geniep, zonder dat iemand er weet van had, tot uitvoering gebracht kunnen worden?
Op een zolderkamer heb je natuurlijk een beter beeld van asielzoekers dan een COA medewerkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Denken dat coa medewerkers objectief en onpartijdig hun verhaal over aantallen en stigma's via de media à la fok doen is naïef. Voor het keuvelen over de dagelijkse gang van zaken is zo'n coa medewerker natuurlijk prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |