Goed, vertel ons dan eens in al je wijsheid waar die grenzen moeten liggen. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
In ieder geval grenzen trekken en niet iedereen zonder pardon tot onze samenleving toelaten.
Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Goed, vertel ons dan eens in al je wijsheid waar die grenzen moeten liggen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Maar mensen met een grote zwarte piemel disproportioneel nog vaker! Waarom daar geen wetgeving tegen bedenken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat ik gelijk heb? Moslimmannen zijn disproportioneel vaak misdadiger dan Nederlanders.
Moet zeker kunnen. In zeer grote mate zelfs. Maar op gebieden als onderwijs, genoeg voeding, dak boven het hoofd, etc. mag geen compromis bestaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ouders die zelf bepalen hoe ze hun kinderen op willen voeden. Dat moeten we niet willen.
De pest is dat als je beleid wil maken, je dat wel zou moeten doen, concrete grenzen trekken. 'Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond' is (in dit geval) een holle kreet. 'We moeten een grens trekken bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond'. Ja, welke grens dan? Wat moet er dan gebeuren? Dat dat niet zou moeten kunnen, dat lijkt me duidelijk. Wat moeten we daar dan aan doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond.
Het is heel moeilijk om een concrete grens te trekken. Ook omdat er geen officiële cijfers bestaan over asielzoekers in deze samenstelling.
Vreemd dat is nog nooit eerder gebeurd, er is nu één verdachte aangehouden die nog niet eens is veroordeeld maar jij wilt al heel veel mannen gaan opsluiten om die reden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond.
Het is heel moeilijk om een concrete grens te trekken. Ook omdat er geen officiële cijfers bestaan over asielzoekers in deze samenstelling.
Maar goed dat we een onderwijsinspectie hebben die in de gaten houdt of scholen kwalitatief goed onderwijs verzorgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen. In zeer grote mate zelfs. Maar op gebieden als onderwijs, genoeg voeding, dak boven het hoofd, etc. mag geen compromis bestaan.
Ik snap niet wat je bedoelt. Wilders pleit voor het tegenhouden van alle mannelijke asielzoekers.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar mensen met een grote zwarte piemel disproportioneel nog vaker! Waarom daar geen wetgeving tegen bedenken?
Het onderzoek laat zien dat proportioneel mensen uit de Nederlandse Antillen het vaakstverdacht worden van zedenmisdrijven. Waarom worden daar geen maatregelen bedacht door de GBL?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Wilders pleit voor het tegenhouden van alle mannelijke asielzoekers.
Leuk om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de overheid als onderwijsinspectie. Wel een beetje ons keurt ons gevoel krijg ik erbij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar goed dat we een onderwijsinspectie hebben die in de gaten houdt of scholen kwalitatief goed onderwijs verzorgen.
Niet opsluiten, tegenhouden. Ik kan het duizend keer zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd dat is nog nooit eerder gebeurd, er is nu één verdachte aangehouden die nog niet eens is veroordeeld maar jij wilt al heel veel mannen gaan opsluiten om die reden.
Ook gebaseerd op je onderbuik neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de overheid als onderwijsinspectie. Wel een beetje ons keurt ons gevoel krijg ik erbij.
Dus je bent het er wel mee eens dat dat plan van Wilders om alle mannelijke asielzoekers op te laten sluiten een beetje dom is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet opsluiten, tegenhouden. Ik kan het duizend keer zeggen.
Zijn verwoording is dom, ja. Heb ik al meerdere keren gezegd. Plan is goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:40 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Dus je bent het er wel mee eens dat dat plan van Wilders om alle mannelijke asielzoekers op te laten sluiten een beetje dom is?
Nu je het zegt... Het waren inderdaad waarschijnlijk Hanz, Klaus en Helmut die 800+ vrouwen omsingeld hebben en op Egyptische wijze aanrandden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd dat is nog nooit eerder gebeurd, er is nu één verdachte aangehouden die nog niet eens is veroordeeld maar jij wilt al heel veel mannen gaan opsluiten om die reden.
Wat is het verschil? Of je sluit ze op, of je sluit ze niet op. Moeten ze nu opgesloten worden of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zijn verwoording is dom, ja. Heb ik al meerdere keren gezegd. Plan is goed.
Tegenhouden kan ook niet, je kunt mensen die asielaanvragen niet wegsturen omdat ze man zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet opsluiten, tegenhouden. Ik kan het duizend keer zeggen.
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
De pest is dat als je beleid wil maken, je dat wel zou moeten doen, concrete grenzen trekken. 'Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond' is (in dit geval) een holle kreet. 'We moeten een grens trekken bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond'. Ja, welke grens dan? Wat moet er dan gebeuren? Dat dat niet zou moeten kunnen, dat lijkt me duidelijk. Wat moeten we daar dan aan doen?
Compleet van de wereld als je serieus dit denktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.
Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
Deels, ook op zaken als Ibn Ghaldoun.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook gebaseerd op je onderbuik neem ik aan?
Maar, nogmaals, in Nederland is de grootste groep aanraders afkomstig uit de Nederlandse antillen. Waarom zwijgt Geert Wilders daar over? Geert-stemmers houden toch niet van dingen verzwijgen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.
Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
Zijn er niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Compleet van de wereld als je serieus dit denkt.
Kom nou met cijfers hoeveel asielzoekers vrouwen hebben aangerand dit afgelopen jaar.
Nou inderdaad als we nieuwe mensen maar niet toelaten weten we zeker dat dit in Nederland niet kan gebeuren, aan al die andere aanrandingen en verkrachtingen hoeven we verder gelukkig niets te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dus, wat wordt het nou? Opsluiten of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |