abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159240417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

In ieder geval grenzen trekken en niet iedereen zonder pardon tot onze samenleving toelaten.
Goed, vertel ons dan eens in al je wijsheid waar die grenzen moeten liggen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:33:03 #252
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159240449
Ouders die zelf bepalen hoe ze hun kinderen op willen voeden. Dat moeten we niet willen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159240489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Goed, vertel ons dan eens in al je wijsheid waar die grenzen moeten liggen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond.

Het is heel moeilijk om een concrete grens te trekken. Ook omdat er geen officiële cijfers bestaan over asielzoekers in deze samenstelling.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:34:25 #254
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159240509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat ik gelijk heb? Moslimmannen zijn disproportioneel vaak misdadiger dan Nederlanders.
Maar mensen met een grote zwarte piemel disproportioneel nog vaker! Waarom daar geen wetgeving tegen bedenken?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159240559
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ouders die zelf bepalen hoe ze hun kinderen op willen voeden. Dat moeten we niet willen.
Moet zeker kunnen. In zeer grote mate zelfs. Maar op gebieden als onderwijs, genoeg voeding, dak boven het hoofd, etc. mag geen compromis bestaan.
pi_159240576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om een concrete grens te trekken. Ook omdat er geen officiële cijfers bestaan over asielzoekers in deze samenstelling.
De pest is dat als je beleid wil maken, je dat wel zou moeten doen, concrete grenzen trekken. 'Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond' is (in dit geval) een holle kreet. 'We moeten een grens trekken bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond'. Ja, welke grens dan? Wat moet er dan gebeuren? Dat dat niet zou moeten kunnen, dat lijkt me duidelijk. Wat moeten we daar dan aan doen?
pi_159240595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Vreemd dat is nog nooit eerder gebeurd, er is nu één verdachte aangehouden die nog niet eens is veroordeeld maar jij wilt al heel veel mannen gaan opsluiten om die reden.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:36:54 #258
346939 Janneke141
pi_159240607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Moet zeker kunnen. In zeer grote mate zelfs. Maar op gebieden als onderwijs, genoeg voeding, dak boven het hoofd, etc. mag geen compromis bestaan.
Maar goed dat we een onderwijsinspectie hebben die in de gaten houdt of scholen kwalitatief goed onderwijs verzorgen.
pi_159240642
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar mensen met een grote zwarte piemel disproportioneel nog vaker! Waarom daar geen wetgeving tegen bedenken?
Ik snap niet wat je bedoelt. Wilders pleit voor het tegenhouden van alle mannelijke asielzoekers.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:38:51 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159240705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt. Wilders pleit voor het tegenhouden van alle mannelijke asielzoekers.
Het onderzoek laat zien dat proportioneel mensen uit de Nederlandse Antillen het vaakstverdacht worden van zedenmisdrijven. Waarom worden daar geen maatregelen bedacht door de GBL?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159240735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar goed dat we een onderwijsinspectie hebben die in de gaten houdt of scholen kwalitatief goed onderwijs verzorgen.
Leuk om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de overheid als onderwijsinspectie. Wel een beetje ons keurt ons gevoel krijg ik erbij.
pi_159240753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vreemd dat is nog nooit eerder gebeurd, er is nu één verdachte aangehouden die nog niet eens is veroordeeld maar jij wilt al heel veel mannen gaan opsluiten om die reden.
Niet opsluiten, tegenhouden. Ik kan het duizend keer zeggen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:40:05 #263
346939 Janneke141
pi_159240762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de overheid als onderwijsinspectie. Wel een beetje ons keurt ons gevoel krijg ik erbij.
Ook gebaseerd op je onderbuik neem ik aan?
pi_159240793
quote:

[..]

Dus je bent het er wel mee eens dat dat plan van Wilders om alle mannelijke asielzoekers op te laten sluiten een beetje dom is?
pi_159240810
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:40 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Dus je bent het er wel mee eens dat dat plan van Wilders om alle mannelijke asielzoekers op te laten sluiten een beetje dom is?
Zijn verwoording is dom, ja. Heb ik al meerdere keren gezegd. Plan is goed.
pi_159240875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nu je het zegt... Het waren inderdaad waarschijnlijk Hanz, Klaus en Helmut die 800+ vrouwen omsingeld hebben en op Egyptische wijze aanrandden.
pi_159240884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:41 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zijn verwoording is dom, ja. Heb ik al meerdere keren gezegd. Plan is goed.
Wat is het verschil? Of je sluit ze op, of je sluit ze niet op. Moeten ze nu opgesloten worden of niet?
pi_159240891
quote:

[..]

Tegenhouden kan ook niet, je kunt mensen die asielaanvragen niet wegsturen omdat ze man zijn.
pi_159240924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:36 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

De pest is dat als je beleid wil maken, je dat wel zou moeten doen, concrete grenzen trekken. 'Bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond' is (in dit geval) een holle kreet. 'We moeten een grens trekken bij massa-aanrandingen in een dozijn steden op dezelfde avond'. Ja, welke grens dan? Wat moet er dan gebeuren? Dat dat niet zou moeten kunnen, dat lijkt me duidelijk. Wat moeten we daar dan aan doen?
Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.

Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:45:36 #270
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159241016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat we moeten doen is niet het risico nemen dat dergelijke taferelen zich in Nederland voordoen door middel van het tegenhouden van mensen waarvan wij niet weten wie het zijn, waar ze vandaan komen en of ze recht hebben hier te verblijven.

Ik weeg het belang van de veiligheid van vrouwen zwaarder dan het belang van vreemdelingen om zich overal vrij te kunnen bewegen in onze samenleving.
Compleet van de wereld als je serieus dit denkt :').

Kom nou met cijfers hoeveel asielzoekers vrouwen hebben aangerand dit afgelopen jaar.
pi_159241067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ook gebaseerd op je onderbuik neem ik aan?
Deels, ook op zaken als Ibn Ghaldoun.
pi_159241087
quote:

[..]

Maar, nogmaals, in Nederland is de grootste groep aanraders afkomstig uit de Nederlandse antillen. Waarom zwijgt Geert Wilders daar over? Geert-stemmers houden toch niet van dingen verzwijgen?
pi_159241105
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Compleet van de wereld als je serieus dit denkt :').

Kom nou met cijfers hoeveel asielzoekers vrouwen hebben aangerand dit afgelopen jaar.
Zijn er niet.

Jij wacht liever af tot de problemen zich voordoen, althans dat risico wil je nemen, prima. Ik niet. Wachten we gewoon af tot shit hier ook losgaat. Spreken we elkaar dan weer.
pi_159241119
quote:

[..]

Nou inderdaad als we nieuwe mensen maar niet toelaten weten we zeker dat dit in Nederland niet kan gebeuren, aan al die andere aanrandingen en verkrachtingen hoeven we verder gelukkig niets te doen.
pi_159241129
quote:

[..]

Dus, wat wordt het nou? Opsluiten of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')