abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159613368
Dear Esther heet die game trouwens en niet gewoon Esther. Kost ook maar een tientje op Steam zie ik nu.

Gewoon een keer halen ipv een avondje kroeg. Biertje erbij, bak met nootjes en even een paar uur spelen. Hij is zn geld imo wel waard in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 februari 2016 @ 05:06:20 #127
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_159614342
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja heb de trailer gezien maar werd er niet erg blij van.

Heb jij de game wel al gespeeld? wat vond je ervan?
Het is niet echt een spel. Wel een mooie engine. Narrator vertelt wat dingen over bepaalde locaties. Bijvoorbeeld een vuurtoren. Heeft 0,0 gameplay, ook geen keuzes zoals je van telltale gewend bent. Je houdt letterlijk alleen W ingedrukt. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159618012
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is niet echt een spel. Wel een mooie engine. Narrator vertelt wat dingen over bepaalde locaties. Bijvoorbeeld een vuurtoren. Heeft 0,0 gameplay, ook geen keuzes zoals je van telltale gewend bent. Je houdt letterlijk alleen W ingedrukt. :P
Dan denk ik dat ik hem nog even laat liggen en dan wacht ik wel to een volgende sale.
Voor nu ben ik To the moon aan het spelen. Ook een vrij eenvoudig spel maar wel leuk.
pi_159618076
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik speel dit nu een paar dagen op Xbox One en hoewel hij niet echt in dit topic past (het is geen story driven game, maar een survivalgame pur sang) vind ik het erg tof. Ik raad 'm je daarom alsnog van harte aan. Volgende week verschijnt de review op FOK!, die zal ik hier dan nog wel even droppen.
Hoever staat het met de review? Ik heb op de frontpage nog niks voorbij zien komen ..
pi_159618129
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Prijzen gewonnen:
quote:
• Excellence in Visual Arts
• Best use of narrative
• Originality Award
• Best Action/Adventure game
• Best Visual Design
• Best Audio Design
• Best Debut Game
Engine is de source engine. Die stamt al uit 2004 en is steeds een beetje geupdate. De "game" was tevens ook een showcase van wat die toch wel antieke engine nog allemaal op je beeld kon toveren zoveel jaar na de release ervan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 3 februari 2016 @ 11:46:13 #131
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159618153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Hoever staat het met de review? Ik heb op de frontpage nog niks voorbij zien komen ..
De vraag waarvan ik wist dat 'ie ging komen.
Hij is bijna klaar, ik drop hier wel even een linkje zodra hij online is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159618507
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Geralt het volgende:
Dear Esther heet die game trouwens en niet gewoon Esther. Kost ook maar een tientje op Steam zie ik nu.

Gewoon een keer halen ipv een avondje kroeg. Biertje erbij, bak met nootjes en even een paar uur spelen. Hij is zn geld imo wel waard in elk geval :)
Zal het binnenkort eens doen ja. Sorry voor de titel mix up, Esther is vanwege persoonlijke redenen wat makkelijker te onthouden. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_159618551
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zal het binnenkort eens doen ja. Sorry voor de titel mix up, Esther is vanwege persoonlijke redenen wat makkelijker te onthouden. :P
Je kent een Esther maar je hebt een hekel aan haar? :P
pi_159618570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:01 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Je kent een Esther maar je hebt een hekel aan haar? :P
Ik ben een Esther. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_159619318
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef Cockwhale het volgende:
Gone Home scoort ook wel goed. Zelf nog niet geprobeerd.
pi_159619420
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben een Esther. _O-
Moest lachen :P
  woensdag 3 februari 2016 @ 14:41:57 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_159622546
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Cockwhale het volgende:
Life is Strange was geweldig.
Heavy Rain ook best aardig.
Fahrenheit ook een aanrader.
bij fahrenheit (ook wel bekend als indigo prophecy) vond ik het extreem kut dat je vanaf een gegeven moment buiten kwam en ineens allemaal superkrachten had. quicktime event om te neuken vond ik daarentegen wel schattig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_159623069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mooie game met goed verhaal. hij is wel redelijk kort, ik denk dat je er in 2 avonden doorheen bent.
Ik durf er in houdelijk weinig over zeggen omdat ik niet een deel van het verhaal wil spoilen.
  Eindredactie Games zondag 7 februari 2016 @ 15:33:51 #139
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159727944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

This War of Mine: The Little Ones

Beter laat dan nooit, mirite?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159748363
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

This War of Mine: The Little Ones

Beter laat dan nooit, mirite?
Mooie review, doet recht aan het spel.

Voor wat betreft de actie; gaan schieten is sowieso een slecht idee. Je kan je beter verstoppen in de zwarte gaten en als ze langskomen 1 voor 1 te grazen nemen.

"(Te) weinig content voor hoge herspeelwaarde". ik kan me dit wel voorstellen maar ik heb denk ik 20 playtroughs gedaan :@ . Als het zat ben leg ik hem even weg om een hem een paar maanden later weer op te pakken.
  Eindredactie Games maandag 8 februari 2016 @ 10:34:30 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159749053
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Mooie review, doet recht aan het spel.

Voor wat betreft de actie; gaan schieten is sowieso een slecht idee. Je kan je beter verstoppen in de zwarte gaten en als ze langskomen 1 voor 1 te grazen nemen.

"(Te) weinig content voor hoge herspeelwaarde". ik kan me dit wel voorstellen maar ik heb denk ik 20 playtroughs gedaan :@ . Als het zat ben leg ik hem even weg om een hem een paar maanden later weer op te pakken.
Nadat ik 'write my own story' had geprobeerd had ik voor m'n gevoel alles wel gezien. Ik had dan ook alles zo gunstig mogelijk ingesteld: geen winter, weinig bandieten, maximum locaties en de beste characters (waaronder uiteraard Boris met max. rugzak capaciteit).

In deze playthrough had ik alle upgrades gemaxed, had alle mogelijke wapens en een enorme boerderij aan resources. Daarna niet echt de behoefte gehad opnieuw te beginnen. In totaal vijf playthroughs afgemaakt (waaronder 1 met kindje 1 met slechts één survivor, laatste was veruit het moeilijkst).
pi_160310081
Heeft er iemand al de eerste episode van Michone gespeeld?

Ik heb hem dit weekend gespeeld;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 februari 2016 @ 13:00:06 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160311937
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:47 schreef 44rdbei het volgende:
Heeft er iemand al de eerste episode van Michone gespeeld?

Ik heb hem dit weekend gespeeld;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is michone??
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_160312007
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is michone??
Michonne is de naam van het nieuwe seizoen van de the walking dead. Ik ging er van uit dat iedereen dat wel wist :@

https://www.telltalegames.com/blog/
pi_160312126
Ik heb hem klaarstaan maar Michonne vind ik ook saai en ik merkte dat toen ik het even speelde dat ik sowieso wel een beetje ben uitgekeken op de telltale games die eigenlijk niet meer dan de illusie geven dat je een game speelt.
Conscience do cost.
pi_160312422
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Ik heb hem klaarstaan maar Michonne vind ik ook saai en ik merkte dat toen ik het even speelde dat ik sowieso wel een beetje ben uitgekeken op de telltale games die eigenlijk niet meer dan de illusie geven dat je een game speelt.
Tja, het concept is wel bekend, De gameplay is inderdaad minimaal.
pi_160312651
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Tja, het concept is wel bekend, De gameplay is inderdaad minimaal.
Wat mij betreft had het misschien nog wel iets minimaler gekund want ik schrok de hele tijd wakker van quicktime events :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')