Wat is daar kut aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Onze media zijn kut en publiceren wel degelijk zonder enige controle omdat het scoort.
Genoeg voorbeelden van.
Oké Erdogan. Zullen we journalisten uitschakelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Onze media zijn kut en publiceren wel degelijk zonder enige controle omdat het scoort.
Genoeg voorbeelden van.
Oh dat wel, onze media zijn de grote aanjagers van de islamofobie schreef ik enkele dagen terug, maar bij dergelijke verklaringen zou ik er in eerste instantie vanuit gaan dat ze waar zijn in plaats van ervan uit te gaan dat het inhoudelijk niet klopt alleen omdat de boodschap je niet bevalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Genoeg voorbeelden van.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Genoeg voorbeelden van.
Journalistenhaat is nu eenmaal een nationale hobby, daar aan de Bosporus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oké Erdogan. Zullen we journalisten uitschakelen?
Nee. Een kritische bevolking opleiden die niet alles aanneemt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Media zijn kut, behalve de NPO, want links bolwerk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat wel, onze media zijn de grote aanjagers van de islamofobie schreef ik enkele dagen terug, maar bij dergelijke verklaringen zou ik er in eerste instantie vanuit gaan dat ze waar zijn in plaats van ervan uit te gaan dat het inhoudelijk niet klopt alleen omdat de boodschap je niet bevalt.
Nog meer opleiden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Een kritische bevolking opleiden die niet alles aanneemt.
Jij hebt kritiek op het bericht dat ik postte, en daar heb ik op gereageerd. Maar kennelijk heb je er grote moeite mee dat niet alles gaat zoals we het graag zouden zien. Nu zeg je opnieuw dat het aan de media ligt. Ik zou dat ook graag denken, maar ik geloof het niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Genoeg voorbeelden van.
Zei jij niet dat je tegen democratie bent en het eerste wat je zou doen als dictator de media aan banden leggen? Waht?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kom dan bij de onderwijspartij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vind Sophie wel een beetje een modenaampje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef Gutmensch het volgende:
Gelderse ouders kiezen het vaakst voor voor Sophie en Bram
In mijn provincie geeft men hun kinderen tenminste wel normale namen.
Goed plan. Onmogelijk echter. Je onderschat snel hoe achterlijk de meeste mensen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt kritiek op het bericht dat ik postte, en daar heb ik op gereageerd. Maar kennelijk heb je er grote moeite mee dat niet alles gaat zoals we het graag zouden zien. Nu zeg je opnieuw dat het aan de media ligt. Ik zou dat ook graag denken, maar ik geloof het niet meer.
Ruben en Sophie hier, ook acceptabel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef Gutmensch het volgende:
Gelderse ouders kiezen het vaakst voor voor Sophie en Bram
In mijn provincie geeft men hun kinderen tenminste wel normale namen.
De media aan banden leggen is een methode voor achtergestelde landen als Wit-Rusland, Zimbabwe en Turkije. De geprefereerde methode is het omkopen van het journaille om agitprop te verspreiden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zei jij niet dat je tegen democratie bent en het eerste wat je zou doen als dictator de media aan banden leggen? Waht?![]()
Projectie.
Advanced media consumption and reflection.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog meer cursussen in people management.
Klopt. Maar ik ben geen linkse.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zei jij niet dat je tegen democratie bent en het eerste wat je zou doen als dictator de media aan banden leggen? Waht?![]()
Projectie.
Vergeleken met D-gently vind ik het een hele normale naamquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sophie wel een beetje een modenaampje.
Dat is toch de theorie dat Hitler links is? Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
Ojee, ik zie de hoefijzertheorie weer van stal gehaald worden. Vlug, waar zijn Ryon en Robin?
Oké, dat wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vergeleken met D-gently vind ik het een hele normale naam
Maar nee, onze robbie weet zeker dat het in zijn academische wereld obscuur is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is toch de theorie dat Hitler links is? Klinkt plausibel.
Ik vraag me af of dit over mij gaat, aangezien ik het bericht hier postte. Ik zou het fijn vinden als je wat directer was. Dan kan ik mezelf misschien beter verklaren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Guido heeft zijn maandelijkse periode, dan moet je hem niet al te hard aanpakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit over mij gaat, aangezien ik het bericht hier postte. Ik zou het fijn vinden als je wat directer was. Dan kan ik mezelf misschien beter verklaren.
'Zijn' academische wereld?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nee, onze robbie weet zeker dat het in zijn academische wereld obscuur is.
Ik wil hem graag tegemoet komen, maar ik heb het gevoel dat ik dat sinds Keulen niet meer kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Guido heeft zijn maandelijkse periode, dan moet je hem niet al te hard aanpakken.
Google Scholar.quote:
Keulen heeft alles veranderd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil hem graag tegemoet komen, maar ik heb het gevoel dat ik dat sinds Keulen niet meer kan.
Die ene Tunesische koopman heeft dit alles veroorzaakt.quote:
Heeft dat vreemde incident je zo bang gemaakt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil hem graag tegemoet komen, maar ik heb het gevoel dat ik dat sinds Keulen niet meer kan.
We nemen vluchtelingen natuurlijk op uit menselijkheid, om ze te helpen en niet omdat we denken dat ze hier geen problemen gaan veroorzaken. Maar doen alsof er niets aan de hand is met al die vluchtelingen, voornamelijk jonge mannen uit oorlogsgebied met geen greintje respect voor vrouwen, is belachelijk. Die mensen gaan nog tientallen jaren problemen opleveren in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Evenals 9/11 door de CIA en Reptillions.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heeft dat vreemde incident je zo bang gemaakt?
Ik vermoed nog steeds dat dat opgezet is, hetzij door IS, hetzij door extreem-rechts.
Handelaars collectief straffen. Een paar jaartjes dwangarbeid kan geen kwaad, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die ene Tunesische koopman heeft dit alles veroorzaakt.
Oorlogsslachtoffers uit Auschwitz hebben ook voor een hoop problemen gezorgd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We nemen vluchtelingen natuurlijk op uit menselijkheid, om ze te helpen en niet omdat we denken dat ze hier geen problemen gaan veroorzaken. Maar doen alsof er niets aan de hand is met al die vluchtelingen, voornamelijk jonge mannen uit oorlogsgebied met geen greintje respect voor vrouwen, is belachelijk. Die mensen gaan nog tientallen jaren problemen opleveren in Nederland.
Vergeet de Illuminati en de Mossad niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals 9/11 door de CIA en Reptillions.
Niet bang, wel realistischer: niet iedere asielzoeker heeft het goed met ons voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heeft dat vreemde incident je zo bang gemaakt?
Ik vermoed nog steeds dat dat opgezet is, hetzij door IS, hetzij door extreem-rechts.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oorlogsslachtoffers uit Auschwitz hebben ook voor een hoop problemen gezorgd.
Zie Israel.
Correct. Derhalve kun je ze beter nu verbannen naar een eilandje dan de wond te laten etteren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We nemen vluchtelingen natuurlijk op uit menselijkheid, om ze te helpen en niet omdat we denken dat ze hier geen problemen gaan veroorzaken. Maar doen alsof er niets aan de hand is met al die vluchtelingen, voornamelijk jonge mannen uit oorlogsgebied met geen greintje respect voor vrouwen, is belachelijk. Die mensen gaan nog tientallen jaren problemen opleveren in Nederland.
De Molukken ook.quote:
Snap ik best. De onschuld is er toch van af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |