Dat vind ik vervelend voor je. Ik vind dat je werkgever daar wel verantwoordelijkheid voor moet dragen, als ik eerlijk ben. Het is toch een beroepsrisico en jij hebt niet gesolliciteerd naar tinnitus, maar naar de baan zelf. Heb zelf ook een tijdje in een fabriek gewerkt, daar was ook telkens hard geluid van machines, en ik nam gewoon mijn eigen oordopjes mee. Werd ik raar aangekeken, want niemand had dat verder. (Ben vrijwel zeker dat iedereen daar nu tinnitus heeft of al had.) Even snel uitgelegd dat ik niet nog een hardere pieptoon wil en ze hielden erover op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik sta zelf iedere dag in een fabriekshal met het meest afgrijselijke lawaai.
Oordoppen die in je gehoorgang gaan verdraag ik niet dus draag ik de hele dag oorkleppen.
Maar evengoed kan ik me voorstellen dat je hier niet om hebt gevraagd.
Nee, denk dat die mensen regelmatig aan zelfmoord denken. Snap alleen niet dat je die situates doodleuk opzoekt als je de oorzaak weet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef kataklysm het volgende:
Wat een aanstellers hier. Iedereen hoort wel een hoge piep als je er maar goed genoeg op let. Gewoon wat minder met jezelf bezig zijn
er is geloof ik een apparaatje in ontwikkeling waarmee je je hersenen als het ware opnieuw kan leren horenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hier is geen behandeling voor, althans...je kunt therapie volgen waarin je leert ermee te leven (concentreren op andere geluiden enzo). Bij sommigen verdwijnen de klachten vanzelf.
werkt allleen niet bij alle tinitus helaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er is geloof ik een apparaatje in ontwikkeling waarmee je je hersenen als het ware opnieuw kan laten leren horen
Zou kopen 10/10quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er is geloof ik een apparaatje in ontwikkeling waarmee je je hersenen als het ware opnieuw kan leren horen
Hahaha.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
sterker nog, ik had nog nooit gehoord van tinnitus).
Dat doet ie ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:06 schreef eenzame_kat het volgende:
Dat vind ik vervelend voor je. Ik vind dat je werkgever daar wel verantwoordelijkheid voor moet dragen, als ik eerlijk ben.
lekker water verspillen tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef perezoso het volgende:
Ik heb het ook, alsof je tussen 2 lopende kranen ligt, supervet.
Ik ga vrijwel nooit meer naar gelegenheden waar zulke harde muziek wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef davako het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden voor het eerst na een festival tinnitus gehad doordat ik te dichtbij de boxen stond. De piep heeft enkele weken aangehouden en mijn gehoor is 15% minder bij één oor. Gelukkig corrigeren mijn hersenen het verschil en merk ik dit nu dus niet meer.
Als ik voortaan naar feestjes ga, heb ik werkelijk ALTIJD geluidremmers bij me. Deze fout maak ik nooit meer, mijn gehoor is me te dierbaar.
Geen een pomp regelen dat het zichzelf rond blijft pompen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker water verspillen toch
Als je het over die lap onzin boven je hebt: gewoon niet lezen. Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet niet wat ik net heb gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |