SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Is dat ook nog koud op de terugweg als je snel genoeg bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoe lang het geleden is. Vers roomijs is best te doen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
T: 2x mini bananen eclairhumpfff...
Ja, beetje milkshake achtigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dat ook nog koud op de terugweg als je snel genoeg bent?
Ja, zo blijf je natuurlijk dikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
T: 2x mini bananen eclairhumpfff...
#fatty4lifequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, beetje milkshake achtig
[..]
Ja, zo blijf je natuurlijk dik
Iehh, dit gesprek ontneemt me wel alle eetlust voorlopigquote:
Een gekookt eitje, rijstwafels, wat noten/dadels, bakje kwark.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Goeiemorgen!
Hier gisteren weer naar de WW-cursus geweest. Resultaat na de 2e week, 2,4 kilo![]()
Goed begin!
Heb want zumbadvd's in de la gevonden vanmorgen. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga oppakken als ik er tijd voor heb.
Hebben jullie nog goeie tips voor "snelle" tussendoortjes maar anders als fruit of groente?
Nootjesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Goeiemorgen!
Hier gisteren weer naar de WW-cursus geweest. Resultaat na de 2e week, 2,4 kilo![]()
Goed begin!
Heb want zumbadvd's in de la gevonden vanmorgen. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga oppakken als ik er tijd voor heb.
Hebben jullie nog goeie tips voor "snelle" tussendoortjes maar anders als fruit of groente?
Topquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Goeiemorgen!
Goed begin!
Zijn wel goede opties hoor icm WWquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Top![]()
Met wat voorbereiding;
Ei muffins, ei in rookvlees etc.
anders; blikje tonijn op water, broodbeleg (kip, kalkoen).
Maar als je WW volgt zijn er denk ik andere mensen die daar mooiere opties in hebben, omdat met mijn dieet de opties voor de meesten nogal vreemd zijn.
ik houd 4 dagen in de koelkast (ongepeld) aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe lang blijft dat eigenlijk goed/lekker? Ik zet altijd de waterkoker aan terwijl ik onder de douche sta en dan kook ik een ei terwijl ik ontbijt, vind het wel lekkerder als ze die dag gekookt zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |